Jump to content

Recommended Posts

Μακαρι να υπηρχαν και αλλοι τετοιοι μαστορες στην πιατσα! και οχι μονο επαγγελματιες στην αλλαγη λαδιων.. πανεμορφο το εχεις κανει φιλε και τουμπανιαρικο!! καλοταξιδο!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολλα μπράβο στα μαστορια σου είναι ευχαριστω να ακούς ότι κάπου εκεί έξω υπάρχουν ακόμα πραγματικοί λάτρεις της βελτίωσης να τους μεταφέρεις πολλά μπράβο από μερους μου που εκπληρωσαν ενα όνειρο ενός άνθρωπου που αγαπάει την συγκεκριμένη καρότσα...και δεν είπαν απλά δεν γίνεται αλλαξε αμαξι οπως μου είχαν πει εμενα κάποτε κάποιοι δήθεν βελτιωτες ,που ψαχνουμουν να κάνω κάτι παρόμοιο...,Αυτο με τον αισθητήρα στροφαλου δεν το καταλαβα Γιατί χρειάστηκε να του αλλάξετε θέση;..... Αν θέλεις ανέβασε μας κανενα βιντεάκι με κανενα πάτημα έτσι λίγο να αναστεναξουμε....

Edited by soniccm
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ @Kostas Tranoulis, @soniccm . :-)

 

Tην βελτίωση του κινητήρα την έκανα πριν χρόνια. Το 2004 ξεκίνησα και ολοκληρώσαμε κάπου στο 2006-2007, με τις τελευταίες αλλαγές σε πιστόνια-μπιέλες και όταν βάλαμε και τον εγκέφαλο κλπ της Lancia.

Πιο πριν έτρεχε με παράλληλο εγκεφαλάκι και μας είχε αλλάξει τα φώτα στα προβλήματα.

 

Τρομερό Kudos όμως στον Στέφανο Ρέλλα που μου έκανε το σαλόνι το 2017 ο οποίος πορώθηκε με την τρέλα μου με το αμάξι και έκανε και παραπάνω πράγματα από όσα είχαμε συμφωνήσει (χωρίς να μου ζητήσει χρήματα), στον ηλεκτρολόγο του τον Βασίλη που μου συμμάζεψε ότι καλώδιο υπήρχε στο αυτοκίνητο και το έκανε να δείχνει κούκλα, και στον Κώστα Παπαδογέωργο που το έκανε φύλλο και φτερό για να το βάψει και αλλάξαμε και ότι λάστιχο/τελάρο πόρτας κλπ υπήρχε με καινούρια.

 

Όπως είπα και πιο πρίν, ήταν όνειρο ζωής και χάρηκα που έγινε όπως το ήθελα (και μη σας πω πως έγινε ακόμη καλύτερο).

 

 

Όσο για τον αισθητήρα που ανέφερα, η Lancia έχουν έναν αισθητήρα - παλμοδότη (crankshaft-rpm sensor) που δεν υπάρχει στα πολάκια μας από όσο γνωρίζω. Κατά συνέπεια θέλει πατεντοδουλειά για να παίξει. Αν σταματήσει να δουλεύει ο αισθητήρας (το έκοψα 4-5 φορές στην αρχή μέχρι να πετύχουμε την βάση) η ECU θεωρεί πως έχει κοπεί ιμάντας και νεκρώνει το αυτοκίνητο.

 

Τώρα για βιντεάκι, αν και δεν το κηνυγάω πλέον τόσο (το λυπάμαι μην πάθει τίποτε) αλλά θα κοιτάξω κατά τον Μάιο που θα είμαι Ελλάδα να βγάλω κανένα βιντεάκι. Μένω Ολλανδία από το 2012 και το αυτοκίνητο είναι σε hibernation περισσότερο από όσο θα ήθελα. :)

 

IMG_20171202_133530.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , doggy said:

Όσο για τον αισθητήρα που ανέφερα, η Lancia έχουν έναν αισθητήρα - παλμοδότη (crankshaft-rpm sensor) που δεν υπάρχει στα πολάκια μας από όσο γνωρίζω. Κατά συνέπεια θέλει πατεντοδουλειά για να παίξει. Αν σταματήσει να δουλεύει ο αισθητήρας (το έκοψα 4-5 φορές στην αρχή μέχρι να πετύχουμε την βάση) η ECU θεωρεί πως έχει κοπεί ιμάντας και νεκρώνει το αυτοκίνητο.

 

 

αααα οκ θεώρησα ότι πάντρεψε τον είδη υπάρχον του polo γιαυτο μπερδεύτηκα....τωρα κάτι άλλο γιατί διαλεξατε lancia και όχι απο κάποιο άλλο group vag μιλάω για εγκέφαλο, αισθητήρα, εισαγωγή ...κτλ??? Πες μας αν θες μερικα για τον παράλληλο γιατί προς τα εκεί προσανατολίζομαι εγώ σε αυτό που θέλω να φτιάξω, τι δεν πήγε καλά;;;  Σορρυ για της πολλές ερώτησης αλλά μου είναι εξερετικα ενδιαφέρον..

Link to comment
Share on other sites

On 4/8/2019 at 2:35 PM, soniccm said:

αααα οκ θεώρησα ότι πάντρεψε τον είδη υπάρχον του polo γιαυτο μπερδεύτηκα....τωρα κάτι άλλο γιατί διαλεξατε lancia και όχι απο κάποιο άλλο group vag μιλάω για εγκέφαλο, αισθητήρα, εισαγωγή ...κτλ??? Πες μας αν θες μερικα για τον παράλληλο γιατί προς τα εκεί προσανατολίζομαι εγώ σε αυτό που θέλω να φτιάξω, τι δεν πήγε καλά;;;  Σορρυ για της πολλές ερώτησης αλλά μου είναι εξερετικα ενδιαφέρον..

Η Lancia ήταν 1.6 turbo και με αυτό το σκεπτικό ο εγκέφαλος θα έδενε όπως έπρεπε. Ενώ τα VAG είναι 20V κινητήρες κλπ και είναι και νεότερης τεχνολογίας, ενώ η Lancia ήταν της ίδιας εποχής - άρα και πιο απλός από πλευράς ηλεκτρονικών. Αυτό πιστεύω δηλαδή, γιατί απλούστατα ο μηχανικός μου είχε κάνει τα ίδια ακριβώς (περίπου) και στο δικό του Polo πρώτα και απλά του είπα να πάρουμε την περπατημένη οδό, ειδικά μετά την χαζή προσπάθεια με το παράλληλο εγκεφαλάκι. :)

 

Ο παράλληλος, απλά δίνει εξτρά παλμούς στα μπεκ για να ανοίγουν πιο συχνά/περισσότερο και δεδομένου ότι ο μαμά εγκέφαλος στα πόλο μας δεν καταλαβαίνει πίεση,αλλά μόνο υποπίεση, ε κάπου όλο αυτό χωλαίνει. Στην αρχή δούλευα το αμάξι με μαμά εντόσθια και μέχρι 0.8bar πίεση όπου και πάλι παρά τα μικρότερα μπεκ, πνιγόταν σε βενζίνες και συχνά είχα το θέμα ότι ενώ οδηγούσα έσβηνε (και εν κινήσει). Μου το έκανε και κανά δυο φορές στην Αττική οδό με καμιά 150άρα χιλιόμετρα και κάπου εκεί άρχισε να παραδίδει πνεύμα το εγκεφαλάκι (το αμαξι δεν άναβε αν δεν το ξεκούμπωνα και ξανακούμπωνα κλπ). Το παράλληλο εγκαφαλάκι το είχα βάλει σε μια απόπειρα να κρατήσω το κόστος λίγο χαμηλά (δεδομένου ότι η όλη επέμβαση τότε πήγε πολλά γιατί το Polo ήταν απλά ένα 1000αράκι και ήθελα 2 κινητήρες (1.4 16V για την κεφαλή, πλεξούδες κλπ και τον 1.6 8V για τον κορμό) + όλα τα περιφερειακά.

Αυτό που θυμάμαι είναι πως τα προβλήματα έγιναν πολύ έντονα κατά τους ζεστούς μήνες όπου και μετά από αρκετές λογομαχίες με τον τύπο που το είχε βάλει (ο οποίος κατηγορούσε τον μηχανικό μου), ε αποφάσισα να το ξηλώσω και να πάρω τον εγκέφαλο που έπρεπε να είχα βάλει από την αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για της λεπτομέρειες ηθελα να κάνω κάτι παρόμοιο στο polaki μου αλλά μετά από όλα αυτά που μου ανέφερες με βλέπω για g40 τροπετο κομπλέ 

Link to comment
Share on other sites

ΧΑχα, και το G40 είναι δυνατή λύση αλλά μιας και έχω φάει τα δύσκολα, μπορώ να σε συμβουλέψω για το τι να κάνεις και πως να μην κάνεις τα λάθη που έκανα. :)

Αν το σκεφτείς να πας μπροστά για το παρόμοιο εγχείρημα, στείλε μου μήνυμα να σου δώσω ακόμη περισσότερες πληροοφορίες.

 

Και φυσικά όποια λύση και αν ακολουθήσεις, περιμένω να δω το δημοσίευμα σου σε αυτή την ενότητα που θα μας παρουσιάζεις το καμάρι σου!! :)

 

Link to comment
Share on other sites

Λεπτομερειες εδω Κωστη :ρ


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/4/2019 at 2:39 ΜΜ, doggy said:

ΧΑχα, και το G40 είναι δυνατή λύση αλλά μιας και έχω φάει τα δύσκολα, μπορώ να σε συμβουλέψω για το τι να κάνεις και πως να μην κάνεις τα λάθη που έκανα. :)

Αν το σκεφτείς να πας μπροστά για το παρόμοιο εγχείρημα, στείλε μου μήνυμα να σου δώσω ακόμη περισσότερες πληροοφορίες.

 

Και φυσικά όποια λύση και αν ακολουθήσεις, περιμένω να δω το δημοσίευμα σου σε αυτή την ενότητα που θα μας παρουσιάζεις το καμάρι σου!! :)

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ είμαι σε σοβαρές σκέψεις για το εγχείρημα απλά ότι κάνω θα είναι με ΚΤΕΟ και τα σχετικά όλα κομπλέ γιατί είναι το αμάξι που πηγενοερχομαι στην δουλειά και δεν ήμαστε για περιπέτειες

Link to comment
Share on other sites

Για το κομμάτι του ΚΤΕΟ δεν έχεις θέμα αρκεί να δηλώσεις το μοτέρ. Στην περίπτωσή μου μιας και η αλλαγή ήταν πάνω από το 25% του προηγούμενου κινητήρα (από 1000 σε 1600cc), χρειάστηκα μια βεβαίωση από Kosmocar που έλεγε πως το 1.6 μοτέρ μπαίνει στο σασί μου αλλά θέλει άλλα φρένα, αναρτήσεις κλπ. Ε και μετά ένας μηχανολόγος κάνει την επιβεβαίωση πως όλα έχουν μπει και το δηλώνεις κανονικά. Για τα καυσαέρια, άν έχεις καταλύτη είσαι οκ. Καταλύτη έχω κανονικά και δεν σκοπεύω να τον ξηλώσω για να κερδίσω ίππους. Προτιμώ να είναι "πνιγμένο" και να μπορώ να βγάλω κάρτα κλπ, παρά να έχω τραβήγματα. :)

Link to comment
Share on other sites

Τον περασμένο μήνα το Polaki πέρασε από τα χέρια του Πλάτωνα (auto-star) όπου έγινε detailing με το Ceramic pro 9H coating.

Οι φωτογραφίες είναι από την ημέρα που πήγα να το παραλάβω, και αφού είχε περάσει μια εβδομάδα περιποίησης.

 

IMG_20200117_102221.jpg

 

IMG_20200117_102215.jpg

Link to comment
Share on other sites

πολύ ωραία δουλεια , καλοτάξιδο και καλά χιλιόμετρα και αυτο και το troc  :thumbsup2:  

 

like δεν μπορώ να σου βάλω αλλιώς 

 

 

 

 

Και κάτι ακόμα 

 

το αμάξι σου κατεβαίνει στον Ηλία στα ΤΕΙ Αθήνας?? 

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, OMINUS said:
πολύ ωραία δουλεια , καλοτάξιδο και καλά χιλιόμετρα και αυτο και το troc  :thumbsup2:  
 
like δεν μπορώ να σου βάλω αλλιώς 
 
facebook-like.jpg.d54c30dca603440080d6b13510833f68.jpg
 
 
Και κάτι ακόμα 
 
το αμάξι σου κατεβαίνει στον Ηλία στα ΤΕΙ Αθήνας?? 
 
 

Ακριβώς!
Το είχα αφήσει εκεί τον Σεπτέμβριο για κάνα μήνα, να αλλάξει καταλύτη και κάτι αλλά πράγματα.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 

 

28 minutes ago, Yiannis_2 said:
Ωραίος!
Να το χαίρεσαι το εργαλείο.

Ευχαριστώ!!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 

Link to comment
Share on other sites

Update, μιας και ολοκληρώθηκε το ολικό Ceramic coating (Ceramic Pro 9H) στο Polo, πάρτε και ένα βίντεο που έφτιαξαν από το μαγαζί που μου το περιποιήθηκαν!

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, doggy said:

Update, μιας και ολοκληρώθηκε το ολικό Ceramic coating (Ceramic Pro 9H) στο Polo, πάρτε και ένα βίντεο που έφτιαξαν από το μαγαζί που μου το περιποιήθηκαν!

 

 

ετοιμο να πυροβολησει.....ωραιο αποτελεσμα...αλλο αμαξι γινεται με την κεραμικη...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ετοιμο να πυροβολησει.....ωραιο αποτελεσμα...αλλο αμαξι γινεται με την κεραμικη...
Όντως άλλο αμάξι!!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, doggy said:

Όντως άλλο αμάξι!!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 

θα ενδιεφερε και μενα μια τετοιου ειδους περιποίηση καποια στιγμη..οχι τοσο η κεραμικη αλλα ολο το κομματι πριν..πλυσιμο, πηλος γυαλισμα, κερωμα...μπηκα στο σάιτ του..φαινεται εξειδικευμενος..μπραβο του..τετοιους επαγγελματιες θελουμε

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καμιά δυναμομέτρηση θα δούμε κάποια στιγμή ή τσάμπα τα γυαλίσματα ? :poke:

Link to comment
Share on other sites

θα ενδιεφερε και μενα μια τετοιου ειδους περιποίηση καποια στιγμη..οχι τοσο η κεραμικη αλλα ολο το κομματι πριν..πλυσιμο, πηλος γυαλισμα, κερωμα...μπηκα στο σάιτ του..φαινεται εξειδικευμενος..μπραβο του..τετοιους επαγγελματιες θελουμε
Ο Πλάτωνας είναι πολύ καλός!
Καμιά δυναμομέτρηση θα δούμε κάποια στιγμή ή τσάμπα τα γυαλίσματα ? :poke:
Κάπου έχω μια παλιά, όταν κατέβω Ελλάδα ξανά θα την ψάξω. Αν και το Polo είναι πάλι μέσα.
Αλλάξαμε σετ συμπλέκτη γιατί έσπασε ο kevlar δίσκος. Και τώρα λόγω του Covid-19, επειδή δεν μπορώ να κατέβω Ελλάδα, είπα του Ηλία να καθαρίσει το μοτέρ από την παλιά πλεξούδα αλλά αποφάσισε να το πάει σε άλλο επίπεδο...

Ένα δείγμα από το τι γίνεται αυτές τις μέρες:

2471711dc05ffe2ee873f3f71403a182.jpg

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτά μ’ αρέσουν, το ξερεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μερικά updates ακόμη, μιας και το αμάξι είναι στο συνεργείο, εγώ Ολλανδία μην μπορώντας να πετάξω για Ελλάδα να το πάω σπίτι ο @Tsak συνεχίζει να κάνει μαγικά στο μοτέρ μου και όχι μόνο. :)

 

Αλλάχθηκαν όλα  τα κολάρα από μαύρα σε μπλε (δεν μπορούσε να βρει κόκκινα). Βάφτηκε το καπάκι του μοτέρ σε κόκκινο Fiat 285A (ίδιο με το σασί), μαζεύτηκε όλη κ καλωδίωση και μου αλλαξε και τις ψείρες από τα angel eyes από κίτρινες που είχα σε λευκές. :-) :-) 

 

received_546255812697219.jpg

 

received_246136363170884.jpg

 

received_1136290880042559.jpg

 

received_256938815467611.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραια!

 

Κολλαρα προτιμω μαυρα

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Θα τα ήθελα κόκκινα αλλά δεν τα έβρισκε πουθενά ο μηχανικός

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.