Jump to content

Recommended Posts

Μετά από σχεδόν 1,5 χρόνο... επιτέλους ο Ολλανδός μηχανικός τελείωσε με το Polo!!! 

Μηχανικά φτιάχθηκαν όλα, το μόνο που δεν ασχολήθηκε ήταν το A/C αλλά θα το πάω σε άλλο συνεργείο πλέον γιατί τον τύπο τον φοβάμαι ότι θα φάει κανά 6μηνο για να μου αλλάξει το a/c evaporator που είναι πίσω από το ταμπλό.

 

Όσα έγιναν από το τελευταίο update, η γέφυρα κόπηκε και ράφτηκε σε πολλά σημεία για να χωρέσει το σασμάν και τα ημιαξόνια.

Έγιναν custom ημιαξόνια, κατόπιν πήγε στην Γερμανία στην CAE shortshifts όπου και έγινε custom fitted short-shift με μικρή μοντίφα στην καμπίνα για να μην φαίνεται (μπήκε η φούσκα από πάνω). 

Μπήκε μικρή μπαταρία λιθίου - αγωνιστική.

Μπήκαν 4 πίστονα εμπρός της VMAXX 292mm μαζί με 16" Ultraleggera HLT ζάντες και έγινε powersteering ευθυγράμιση με πείραγμα του caster για να στρίβει λίγο καλύτερα.

Αλλάχθηκαν τα παγούρια του ψυγείου και για το καθαριστικό τζαμιών με καινούρια μιας και τα παλιά είχαν αλλάξει χρώμα. :-) 

 

Επίσης τράβηξαν καινούρια παροχή για την αντλία βενζίνης με ξεχωριστό ρελέ, και πήγε δυναμόμετρο για να δουν ότι όλα παίζουν σωστά. 

Τα νούμερα άλλαξαν λίγο, αρκετά θετικά όμως: 

267 άλογα (ήταν περίπου 250 άλογα)

40 κιλά ροπής (ήταν 37 κιλά)

 

Το οδήγησα από το συνεργείο στον detailer μου (περίπου 130χλμ) και το αυτοκίνητο πατάει πολύ καλά στο δρόμο. Με το καινούριο σασμάν, είναι οι σχέσεις πιο μακριές και είναι και λίγο πιο ξεκούραστο στα 100-140χλμ/ω.

Στον detailer μπήκε καινούρια αεροτομή της Hella γνήσια -καινούρια-, και θα γίνει φτου και από την αρχή γυάλισμα και ξανά κεραμικό καθώς ο μηχανικός το είχε παρατημένο και προσπάθησε να το πλύνει μόνος του, και ουσιαστικά μου πέθανε το κεραμικό.

 

Ακολουθούν φώτος και βιντεάκια από την όλη κατάσταση.

 

Lithium battery: 

 

cIMG-20230302-WA0012.jpg

 

Custom ημιαξόνια: 

IMG-20221212-WA0008.jpg

 

Η γέφυρα μετά τα κόψε-ράψε:

IMG-20230214-WA0031.jpg

 

Η εγκατάσταση του Shortshift:

IMG-20230218-WA0021.jpg

 

IMG-20221021-WA0020.jpg

 

To shortshift πλήρως κρυμμένο:

IMG-20230227-WA0018.jpg

 

Στριμωγμένα όλα από κάτω:

IMG-20230218-WA0027.jpg

 

IMG-20230218-WA0032.jpg

 

Βίντεο από το όταν μπήκαν όλα:

 

 

4-πίστονα της VMaxx:

IMG-20230308-WA0020.jpg

 

20230506_141536.jpg

 

20230506_141530_edited.jpg

 

Και πλέον το Polo στον detailer:

 

WhatsApp Image 2023-05-18 at 12.19.37.jpeg

 

Πλέον εκκρεμούν: 

Να αποσυνδεθεί ξανά το μαμά στροφόμετρο (το συνέδεσε ο Ολλανδός μηχανικός προσπαθώντας να το κάνει να παίξει), να βρεθεί τρόπος να μπει η 4η βίδα της κρεμαγιέρας γιατί με τις μοντίφες στη γέφυρα και λόγω σασμάν, μου είπε δεν μπόρεσε να βάλει την 4η βίδα στην μεριά του οδηγού (είναι 2 ανά μεριά). Αλλά για αυτά αναζητώ άλλο μηχανικό στην Ολλανδία που να τηρεί χρονοδιαγράμματα. :-) 

 

Link to comment
Share on other sites

Και στο μεταξύ γίνονται πράματα στο T-Roc στην Ελλάδα. Το έφερα εδώ γιατί έχω άτομα που τα εμπιστεύομαι. Φωτογραφίες κλπ σύντομα στο θέμα της παρουσίασής του. :-) 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα απο Καλαμάτα. Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει το 3d scan απο τον adapter? Έχουμε ενα polo 6n2 χωμάτινο αγωνιστικό και έχουμε ακριβώς το ίδιο θεμα. το 085 σασμάν το κάνει σούπα ανα 2 αγώνες. +μια απορία. Δεν ήθελε ζύγισμα ο στρόφαλος με τον αποστάτη πάνω; Σε περίπτωση που είναι παράκκεντρος. Ευχαριστώ προκαταβολικά. :geek:

Link to comment
Share on other sites

Έχω στείλει στον Ολλανδό μηχανικό να μου το στείλει και αναμένω. :-) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.