Jump to content
tigray

TDI 2.0 190 or TSI 1.4 150?

Recommended Posts

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά με υγεία σε όλους. Θα ήθελα να ακούσω τις παρατηρήσεις όσων έχουν οδηγήσει το νεο TIGUAN II με τους 1.4 TSI ACT 150 και 2.0 TDI 190 4motion.

Πως σας φανηκαν συγκριτικά και τι συμπεράσματα βγάλατε συγκριτικά? 

Έκανα test drive το 190αρι μόνο ως τώρα αλλά δεν με ενθουσίασε(περιμενα ισως πολλά απο 400ΝΜ ροπή) και γιαυτό σκέφτομαι να πάω βενζίνη γιατί δεν βλέπω στο youtube μεγάλες διαφορές στις επιδόσεις, αλλά θα ήθελα να ακούσω σχόλια από όποιον έχει ένα απο αυτά τα 2 μοτέρ και αν ειναι δυνατόν οποιον τα έχει οδηγήσει και τα 2 για να τα συγκρίνει.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Edited by tigray
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ποσά χλμ κανείς περίπου το χρόνο; Οι περισσότερες αποστάσεις είναι μακρινές ή κοντινές;


Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινα απο το οικονομικο πρωτα, μετα τα υπολοιπα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οικονομικά έχουν ίδια τιμή ένα 1.4TSI DSG Exclusive με ενα 2.0 TDI DSG 4motion Advance. (ετήσιο κόστος χρήσης παίζει αρκετά ανάλογα τα χλμ αλλα θα υποθέσω ότι κάνω 20.000 το χρόνο περίπου.

Οι αποστάσεις μου είναι 70-80χλμ τη μέρα μέσα στην πόλη καθημερινά (δουλειά, σχολεία, ψώνια κλπ), τα μισά σε τοπικούς συνοικιακούς δρόμους τα υπόλοιπα σε λεωφόρους που συνήθως πήζουν αρκετά στην κίνηση. 4κίνηση δεν νομίζω να χρειαστώ ποτέ με τις διαδρομές και τις εκδρομές που κάνω αφού και το τωρινό γκολφάκι(mk7 TDI) μια χαρά πάει παντού όπου έχει χρειαστεί. 

Με βάση αυτά τι θα προτείνατε?

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Το ξέρω πως δεν το έχεις προτείνει στις δύο επιλογές που μας έχεις δώσει, αλλά μήπως το 2.0 TDI 150 PS BMT DSG7 είναι καταλληλότερη για εσένα επιλογή, βάσει και των χιλιομέτρων που έχεις σκοπό να κάνεις ετησίως;

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχη τον ειχα στα υποψη μου αλλα μετά την απογοήτευση από την απόδοση των 190 αλόγων, σκέφτηκα πως τα 150 θα είναι ακόμα χειρότερα...

Στο youtube έχει κάποια βιντεάκια σαν αυτό...11-12" για τα 100? Πιο γρηγορο είναι το 1.6 ντιζελ γκολφακι μου νομίζω.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Το θέμα είναι πως θα το νιώσεις εσύ στην επιτάχυνση, άσε τα βίντεο.

http://www.volkswagen.gr/content/medialib/vwd4/gr/pricelists-and-model-guides/tiguan/tiguan-pdf/_jcr_content/renditions/rendition_0.download_attachment.file/-----tiguan.pdf

Στα νούμερα, το 2.0 TDI 150 PS έχει 40 άλογα λιγότερα, 60Nm λιγότερα, αλλά η ροπή τσιμπάει από λίγο πιο χαμηλά, 1.4s πιο αργό στο 0-100, ΑΛΛΑ είναι και 100 κιλά ελαφρύτερο, δίχως τετρακίνηση (το αναφέρω γιατί προσωπικά νιώθω πως αλλιώς επιταχύνει ένα 4κίνητο και αλλιώς το ίδιο όχημα σε 2κίνητη έκδοση - αναφέρομαι πάντα σε αίσθηση).

Καθαρά στα νούμερα, το πιο γρήγορο φαίνεται πως είναι αυτό που ήδη οδήγησες, αν σου φάνηκε αργό, δε νομίζω πως υπάρχουν πολλά περιθώρια... (δεν ξέρω αν προβλέπεται να βγει έκδοση 2.0 TSI κάποια στιγμή)

Από την άλλη, από τα 20.000χλμ που αναφέρεις πως πιθανόν θα κάνεις, νομίζω πρέπει να κοιτάς προς το πετρέλαιο.

Καλημέρες.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Το μικρό diesel μοτέρ, 1.6 μένα πρόγραμμα το έχεις σκεφτεί ?

Τα οικονομικά που σου έγραψα, αφορούν το κόστος συντήρησης και χρήσης για μια 5ετία,

φόροι, τεκμήρια, πολυτελείας, τέλη και ότι προκύψει ακόμη σ΄αυτή την όμορφη χώρα.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

27 λεπτά πριν , nikdev said:

Το μικρό diesel μοτέρ, 1.6 μένα πρόγραμμα το έχεις σκεφτεί ?

Τα οικονομικά που σου έγραψα, αφορούν το κόστος συντήρησης και χρήσης για μια 5ετία,

φόροι, τεκμήρια, πολυτελείας, τέλη και ότι προκύψει ακόμη σ΄αυτή την όμορφη χώρα.

 

Αν τα βαλω όλα αυτά με το 2λιτρο ντίζελ που σημαίνει τέλη 270, φόρος πολ. 440, adblue 200, τοτε το πετρέλαιο δεν δειχνει να ειναι ξεκαθαρα το πιο οικονομικό. Το 1.4TSI εχει μονο 168 τέλη νομιζω. Θα το κοιτάξω για το 1.6 σε ευχαριστω πολυ ΝΙΚ.

 

37 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Στα νούμερα, το 2.0 TDI 150 PS έχει 40 άλογα λιγότερα, 60Nm λιγότερα, αλλά η ροπή τσιμπάει από λίγο πιο χαμηλά, 1.4s πιο αργό στο 0-100, ΑΛΛΑ είναι και 100 κιλά ελαφρύτερο, δίχως τετρακίνηση (το αναφέρω γιατί προσωπικά νιώθω πως αλλιώς επιταχύνει ένα 4κίνητο και αλλιώς το ίδιο όχημα σε 2κίνητη έκδοση - αναφέρομαι πάντα σε αίσθηση).

Καθαρά στα νούμερα, το πιο γρήγορο φαίνεται πως είναι αυτό που ήδη οδήγησες, αν σου φάνηκε αργό, δε νομίζω πως υπάρχουν πολλά περιθώρια... (δεν ξέρω αν προβλέπεται να βγει έκδοση 2.0 TSI κάποια στιγμή)

Ο προβληματισμός μου εχει να κανει πως ερχομαι απο Golf GTI mk6. Εχω αναγκη απο χώρους και θα συμβιβαστώ με κατι πιο μέτριο απο επδοσεις, απλα να μην το χρυσο πληρώσω κιολας τη στιγμη που δεν μου κανει αίσθηση. Αμα ειναι να μη μου κανει αίσθηση το 2.0 τοτε καλυτερα να παρω το φτηνό 1.6 στη τελική. Δεν βγαζω ακρη απο τα review ούτε απο τα video γιαυτο και εβαλα το ερώτημα να ακούσω κι αλλες απόψεις...

Σας ευχαριστω ολους για το χρονο και τις απαντήσεις σας, τις εκτιμώ!

Link to comment
Share on other sites

Τα κιβώτια των Tdi έχουν μακριές σχέσεις, με τα ίδια άλογα θα βλέπεις πολύ μικρότερες επιταχύνσεις. Μην περιμένεις αυτά που έβλεπες στη βενζίνη στο Golf.

 

Ειναι βαρύ πάντως, να ξέρεις άδειο περίπου 1550-1600, οπότε με 4 άτομα + αποσκευές φλερτάρεις με το 2τονο. Με τα εργοστασιακά 115 μην περιμένεις τρομερή σβελτάδα,

η ροπή λίγο θα σε σώσει αλλά σε χαμηλά χιλιόμετρα <140. Μετά τα 150 η βελόνα ανεβαίνει δύσκολα. Test Drive έκανες ?

To 1.6Tdi  εργοστασιακό, έχει ηλίθιο χάρτη στο γκάζι στο άνοιγμα της πεταλούδας, με Sprint Booster στρώνει αρκετά καθώς και με πρόγραμμα.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Φαντάζομαι έχεις άμεσα ανάγκη τους χώρους που αναφέρεις.

Σε διαφορετική περίπτωση, θα σου έλεγα να περιμένεις λίγο, γιατί βλέπω στη Γερμανία πως διατίθενται:

2.0 TSI 180PS

2.0 TSI 220PS

2.0 TDI 240PS

Κάποιο από τα παραπάνω σίγουρα σου κάνει & κάποια στιγμή σίγουρα θα έρθει στην Ελλάδα καποιο από αυτά. Το θέμα είναι πότε και τι ανοχές έχεις εσύ.

Σε οποιο και αν καταλήξεις, εύχομαι να το χαρείς φιλε, πάντα με ασφαλεια και οικονομία. Να είσαι καλα.

Link to comment
Share on other sites

53 λεπτά πριν , tigray said:

 

Αν τα βαλω όλα αυτά με το 2λιτρο ντίζελ που σημαίνει τέλη 270, φόρος πολ. 440, adblue 200, τοτε το πετρέλαιο δεν δειχνει να ειναι ξεκαθαρα το πιο οικονομικό. Το 1.4TSI εχει μονο 168 τέλη νομιζω. Θα το κοιτάξω για το 1.6 σε ευχαριστω πολυ ΝΙΚ.

 

Ο προβληματισμός μου εχει να κανει πως ερχομαι απο Golf GTI mk6. Εχω αναγκη απο χώρους και θα συμβιβαστώ με κατι πιο μέτριο απο επδοσεις, απλα να μην το χρυσο πληρώσω κιολας τη στιγμη που δεν μου κανει αίσθηση. Αμα ειναι να μη μου κανει αίσθηση το 2.0 τοτε καλυτερα να παρω το φτηνό 1.6 στη τελική. Δεν βγαζω ακρη απο τα review ούτε απο τα video γιαυτο και εβαλα το ερώτημα να ακούσω κι αλλες απόψεις...

Σας ευχαριστω ολους για το χρονο και τις απαντήσεις σας, τις εκτιμώ!

adblue 200€ ?? Την 10ετία όχι το έτος ! 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polakias TDI said:

Φαντάζομαι έχεις άμεσα ανάγκη τους χώρους που αναφέρεις.

Σε διαφορετική περίπτωση, θα σου έλεγα να περιμένεις λίγο, γιατί βλέπω στη Γερμανία πως διατίθενται:

2.0 TSI 180PS

2.0 TSI 220PS

2.0 TDI 240PS

Κάποιο από τα παραπάνω σίγουρα σου κάνει & κάποια στιγμή σίγουρα θα έρθει στην Ελλάδα καποιο από αυτά. Το θέμα είναι πότε και τι ανοχές έχεις εσύ.

Σε οποιο και αν καταλήξεις, εύχομαι να το χαρείς φιλε, πάντα με ασφαλεια και οικονομία. Να είσαι καλα.

Μου ειπανε στις αντιπροσωπείες οτι δεν θα ερθουν ελλαδα αυτες οι εκδόσεις ούτε στο μέλλον...μακαρι να τις φέρουν γιατι στο εξωτερικό γράφουν πολυ καλα λογια!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nrgakos3 said:

adblue 200€ ?? Την 10ετία όχι το έτος ! 

Καπου διάβασα οτι προσθέτεις ενα 60ευρω μπουκάλι ανα 5000 χλμ περιπου. Ισως καταλαβα λαθος αν ναι το βγαζω απο τα έξοδα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
31 λεπτά πριν , tigray said:

Μου ειπανε στις αντιπροσωπείες οτι δεν θα ερθουν ελλαδα αυτες οι εκδόσεις ούτε στο μέλλον...μακαρι να τις φέρουν γιατι στο εξωτερικό γράφουν πολυ καλα λογια!

Διάβασα ξένα άρθρα, πράγματι ανεβαίνει κατηγορία το αυτοκίνητο. Τι να πω, προσωπικά θεωρώ πως κάποιο από αυτά θα έρθει κάποια στιγμή στην Ελλάδα, ό,τι και να λένε τώρα οι αντιπροσωπείες. Διαχρονικά το κάνουν αυτό, φέρνουν αυτοκίνητα με κάπως πιο αδύναμους κινητήρες στην αρχή και μετά διαθέτουν ολόκληρη τη γκάμα προς ενίσχυση πωλήσεων (βλέπε Polo TDI 105PS, Golf GTI Performance vs απλού GTI, Up 1.0 TSI κλπ.).

Link to comment
Share on other sites

@tigrayΗ shell πχ (που δεν είναι και η φθηνότερη) έχει τα 10lt  €13,50 . Εγώ έχω κάνει 6500χλμ και μου γράφει αυτονομία άλλες 4500χλμ. Συνεπώς με ένα 10λιτρο το χρόνο θα είσαι μια χαρά . 

Link to comment
Share on other sites

Καλά η καρέντα μπορεί όντως να χρέωσε τέτοιο ποσό! Αλλά για να βάλεις πετρέλαιο θα πας στη καρέντα; Το ίδιο εύκολο είναι να βάλεις και adblue! Εγώ έχω τον 1.6 TDI, οτι θες μη διστάσεις και με Pm 

Link to comment
Share on other sites

να πω και γω το δικο μου σκεπτικο.

εφ οσων θες χωρους και επιδοσεις μαζι το διλιτρο ειναι μονοδρομος.βλεπω ομως οτι κανεις λαθος επιλογη στο αυτοκινητο.

εγω στη θεση σου θα σκεφτομουν και το διλιτρο tdi

http://images.caricos.com/v/vw/2017_volkswagen_golf/images/1600x1200/2017_volkswagen_golf_73_1600x1200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρεσαι στο GTD? Την πέρασα την φάση το ανέλυσα και το απέρριψα. Το Tiguan το κοιτάζω γιατί εκτός απο χώρους μου αρέσει και πολύ εμφανισιακά, και έχω ήδη ενα Golf mk7 tdi δεν θελω δευτερο.

Το δίλιτρο tdi το οδήγησα στην δυνατή του έκδοση με τα 190 και μου φάνηκε αδιάφορο. Το ίδιο όμως το διαβάζω και σε άλλα review, δεν ειναι μόνο δική μου εντύπωση. Το έψαξα. Το που οφείλεται δεν είναι ξεκάθαρο, άλλοι λένε στο κιβώτιο κι άλλοι λένε στη διαχείριση του κινητήρα με γνώμονα τους ρύπους. Το αποτέλεσμα όμως είναι κάτι που δεν αντικατοπτρίζει τα νούμερα (190 άλογα 400 ροπή).

Τέλος πάντων ξεφεύγουμε, ήθελα να μου πει κάποιος που έχει οδηγήσει το 1.4 TSI ACT DSG και το 2.0 TDI DSG 4motion συγκριτικά εντυπώσεις. Αυτά...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ad blue 13 ευρω τα 10000 χλμ λαδια κάθε 30000 χλμ. Πόσα χιλιόμετρα έκανες και σου φάνηκε αδιάφορο και σε πιο πρόγραμμα?? Το 1.4 δεν στέκεται στο 190 πουθενα

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οδήγησα το ιδιο αμαξι δυο φορες για να το σιγουρεψω πως δεν εκανα λαθος στην εκτίμηση. Βάλαμε σπορ προγράμμα και κιβώτιο στο S. Το πατησα απο 20-30 ως το 100 2-3 φορες και 80-120 καποια στιγμη που ειχε λιγο χωρο. Ανεβαζε το αμαξι απλα περιμενα να κολλήσω λιγο απο την επιτάχυνση πραγμα που δεν το ένιωσα...και φυσικά οπως ειπα δεν ηταν μονο δίκη μου εκτίμηση γιατι το διαβασα σε πολλα review για τον ιδιο κινητήρα. Οποτε σκεφτομαι αν οντως ειναι λιγουλάκι πιο γρήγορο απτό 1.4 γιατι να παρω 190 άλογα γυμνό και να μην παρω το 1.4 exclusive πλούσιο εξοπλισμό?

 

Πιο συγκεκριμένα η εμπειρια μου ηταν ιδια με αυτο το βιντεο:

 

Το 1.4 δεν το εχω οδηγήσει αλλα εχει το παρακάτω βιντεο:

 

Αν δειτε τα 190 θελουν 9" και το 1.4 κοντα στα 8"...

Βοηθήστε με να βγαλω ακρη...οποίος τα εχει δοκιμασει να πιστοποιήσει οσα εχω βρει..θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως!

Edited by tigray
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω το 190 και είναι πιο γρήγορο από το GOLF που είχα με τα 160 άλογα και πιο αργό όταν του εβαλα πρόγραμμα και είχα 214. Επίσης βάλε 4 άτομα μέσα και τα ξανά λέμε. Το 190 έχει μετράμε νομίζω στην Ελλάδα 8.1 στα 0-100 που βέβαια δεν παίζει ρόλο. Βρες το στο YouTube. Επίσης η τετρακίνηση στην Ελλάδα ζεις κάποια στιγμή θα την χρειαστείς.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Patroklos said:

Εγώ έχω το 190 και είναι πιο γρήγορο από το GOLF που είχα με τα 160 άλογα και πιο αργό όταν του εβαλα πρόγραμμα και είχα 214. Επίσης βάλε 4 άτομα μέσα και τα ξανά λέμε. Το 190 έχει μετράμε νομίζω στην Ελλάδα 8.1 στα 0-100 που βέβαια δεν παίζει ρόλο. Βρες το στο YouTube. Επίσης η τετρακίνηση στην Ελλάδα ζεις κάποια στιγμή θα την χρειαστείς.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Το Golf 6 160 είναι πιο γρήγορο ακόμη και εργοστασιακό.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν , nikdev said:

Το Golf 6 160 είναι πιο γρήγορο ακόμη και εργοστασιακό.

Σεβαστη η αποψη σου αλλα διαφωνω μιας και το ειχα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.