Jump to content
Polo tDi2013

Μπεκ

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα !! Έχω ένα polo tdi του 13 έχει 90000 . Ξέρετε αν πρέπει να κάνω κάτι με τα μπεκ του κινητήρα , γιατί πολλά ακούω λίγα πιστεύω μέχρι και ότι πρέπει να τα αλλάξω με κόστος στα 1000€ άκουσα .... Αν έχετε κάποια γνώμη πάνω σε αυτό το θέμα .. ευπρόσδεκτη !!!! 

Link to comment
Share on other sites

Αν γράψεις αναλυτικά τι εννοείς...

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

πήγαινε τα για καθαρισμό δεν στοιχίζει πολύ και είναι μια καλή συντήρηση για αυτα!εγώ θα πάω όταν συμπληρώσω 65000χλμ στην πεακ για καθάρισμα!

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Polo tDi2013 said:

Παιδιά καλησπέρα !! Έχω ένα polo tdi του 13 έχει 90000 . Ξέρετε αν πρέπει να κάνω κάτι με τα μπεκ του κινητήρα , γιατί πολλά ακούω λίγα πιστεύω μέχρι και ότι πρέπει να τα αλλάξω με κόστος στα 1000€ άκουσα .... Αν έχετε κάποια γνώμη πάνω σε αυτό το θέμα .. ευπρόσδεκτη !!!! 

 Εγω απλως ριχνω καμια φορα λιγο καθαριστικο για μπεκ πετρελαιου μεσα και δεν κανω τιποτα αλλο . Τα μπεκ στο εμποριο κοστιζουν (1.2 tdi  εχω )  απο 300-450 ευρω το ενα . Στα δικα σου 90κ χιλιομετρα εχεις εξοικονομισει απο εναν ιδιου κυβισμου αλλα βενζινα κινητηρα περιπου 6-8κ ευρω απο την διαφορα καυσιμου .Αρα δεν ειναι προβλημα εστω το 1κ ευρω που αναφερεις , τα εχει βγαλει τα λεφτα του . Συνοπτικως, μην κανεις τιποτα , ισως κανενα καθαριστικο που και που και εισαι ενταξει . Οτι δεν σε ενοχλει, μην το ενοχλεις ....

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , O Palios said:

 Εγω απλως ριχνω καμια φορα λιγο καθαριστικο για μπεκ πετρελαιου μεσα και δεν κανω τιποτα αλλο . Τα μπεκ στο εμποριο κοστιζουν (1.2 tdi  εχω )  απο 300-450 ευρω το ενα . Στα δικα σου 90κ χιλιομετρα εχεις εξοικονομισει απο εναν ιδιου κυβισμου αλλα βενζινα κινητηρα περιπου 6-8κ ευρω απο την διαφορα καυσιμου .Αρα δεν ειναι προβλημα εστω το 1κ ευρω που αναφερεις , τα εχει βγαλει τα λεφτα του . Συνοπτικως, μην κανεις τιποτα , ισως κανενα καθαριστικο που και που και εισαι ενταξει . Οτι δεν σε ενοχλει, μην το ενοχλεις ....

και γιατί να μην τα πάει καθάρισμα με τον σωστό τρόπο;

Link to comment
Share on other sites

καλο θα ήταν να μιλήσεις με κάποιους που να έχουν εμπειρία σε αυτό τον τομεα.εμένα μου πρότειναν να μιλήσω με την πεακ!!googlαρε το θα σου βγάλει τα στοιχεία τους για να μιλήσεις μαζί τους!!

Edited by vasilisrx8
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, vasilisrx8 said:

και γιατί να μην τα πάει καθάρισμα με τον σωστό τρόπο;

 Σωστος τροπος ; Βρες μου μια αυτοκινητοβιομηχανια που οριζει να βγαινουν απο καθε λογης "πτυχειουχο" τα μπεκ και να καθαριζονται με τον κατ' αυτους "σωστο τροπο". Δεν λεω οτι ειναι 100% σωστο να βαζουμε και μεσα στο ντεποζιτο "πραγματα" ( εγω βαζω 2Τ π.χ.) αλλα σιγουρα δεν επεμβαινω με φυσικο τροπο επανω στην μηχανη και κατ' επεκταση ακομα και εαν θεωρησουμε ολους τους τροπους που δεν οριζονται απο την εταιρια λαθος , εχω το λιγοτερο % λαθους στον τροπο αυτο . Περαν του εργαστηριου της εταιριας και μερικων πολυ λιγων εξειδηκευμενων και εγκεκριμενων εργαστηριων που ακολουθουν τα στανταρ της ιδιας της εταιριας ( και παλι αμφιβολο, απλως το "μεροκαματο" προσπαθουν να εξασφαλισουν και αυτοι...) κανενας αλλος δεν μπορει κα "καθαριζει" τα μπεκ.Τι πιεση ;Τι υγρο καθαρισμου;Τι ολικη διαρκεια καθαρισμου; Ποσο συχνος παλμος; και ενα καρο ακομα ερωτησεις που εαν ρωτησεις καποιον απο αυτους το μονο που θα σου πουν ειναι "Θες να στα καθαρισω η να συνεχισω τον φραπε;" . Δεν ειναι ERG ξερεις για να τριψεις την καπνα μονο και να την ξανακουμπωσεις επανω....Τωρα εαν μιλησουμε για ανοιγμα των μπεκ για χρηση ανταλλακτικων λογω φθορας ,αλλαζει το πραγμα .Εκει ειναι ολα φιξαρισμενα και δεν υπαρχει περιπτωσει να κουμπωσει κατι λαθος....

Link to comment
Share on other sites

On 20/4/2017 at 7:26 ΠΜ, vasilisrx8 said:

πήγαινε τα για καθαρισμό δεν στοιχίζει πολύ και είναι μια καλή συντήρηση για αυτα!εγώ θα πάω όταν συμπληρώσω 65000χλμ στην πεακ για καθάρισμα!

Το μονο σιγουρο αν τα πας σε αυτα τα λογα Km τα μπεκ σου, ειναι οτι οταν θα τα παρεις πισω θα ειναι σαν να εχουν γραψει 300000km γιατι απλα θα εχουν ανοιχτει και θα εχουν χασει το αρχικο καλιμπραριζμα που δινει το εργοστασιο σαν κωδικο για κωδικοποιηση στην ecu.

Τα μπεκ δεν τα πειραζεις για κανεναν λογο αν δεν βγαλουν προβλημα, Και για να μην βγαλουν προβλημα πρεπει να υπαρχει προληψη/συντηρηση, και αυτο λεγεται καθαριστικα αν τακτα χρονικα διαστηματα. Οποιος δεν ριχνει καθαριστικα και νωμιζει οτι δεν χρειαζονται, οταν θα ερθει η στιγμη θα ειναι αργα για καθαριστικα.

Ενα καλο προιον καθαριστικο για τα μπεκ, ειναι της Liqui Molly Pro Line Diesel Cleaner, αλλα και το PRO-TEC Diesel System Clean

 

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 20/4/2017 at 2:15 ΠΜ, Polo tDi2013 said:

Παιδιά καλησπέρα !! Έχω ένα polo tdi του 13 έχει 90000 . Ξέρετε αν πρέπει να κάνω κάτι με τα μπεκ του κινητήρα , γιατί πολλά ακούω λίγα πιστεύω μέχρι και ότι πρέπει να τα αλλάξω με κόστος στα 1000€ άκουσα .... Αν έχετε κάποια γνώμη πάνω σε αυτό το θέμα .. ευπρόσδεκτη !!!! 

Δεν έχεις γράψει όμως γιατί θες να τα καθαρίσεις.

 

 

9 hours ago , O Palios said:

 Σωστος τροπος ; Βρες μου μια αυτοκινητοβιομηχανια που οριζει να βγαινουν απο καθε λογης "πτυχειουχο" τα μπεκ και να καθαριζονται με τον κατ' αυτους "σωστο τροπο". Δεν λεω οτι ειναι 100% σωστο να βαζουμε και μεσα στο ντεποζιτο "πραγματα" ( εγω βαζω 2Τ π.χ.) αλλα σιγουρα δεν επεμβαινω με φυσικο τροπο επανω στην μηχανη και κατ' επεκταση ακομα και εαν θεωρησουμε ολους τους τροπους που δεν οριζονται απο την εταιρια λαθος , εχω το λιγοτερο % λαθους στον τροπο αυτο . Περαν του εργαστηριου της εταιριας και μερικων πολυ λιγων εξειδηκευμενων και εγκεκριμενων εργαστηριων που ακολουθουν τα στανταρ της ιδιας της εταιριας ( και παλι αμφιβολο, απλως το "μεροκαματο" προσπαθουν να εξασφαλισουν και αυτοι...) κανενας αλλος .........................................

Στην Ελλάδα τα μηχανήματα και ο έλεγχος γίνεται στο 99% αυτών σε χαμηλή πίεση, βλέπουν "με το μάτι" πιο μπεκ δεν έχει σωστή ροή/βεντάλια κλπ και το "περιποιούνται αναλόγως".

Το θέμα είναι ότι, στα 4,5,6 bar που θα μετρηθούν μπορεί να δουλεύουν σωστά, στα 100+ bar είναι άλλη ιστορία.

 

Τα μπεκ πετρελαίου τα περισσότερα βουλώνουν απ΄την ποιότητα του καυσίμου. Εσωτερικά στο μπεκ, ενεργοποιείται με ηλεκτρικό παλμό (ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα και ελατήριο) και τραβιέται πίσω η ασφάλεια (το πίσω μέρος της βαλβίδας) στην κορυφή του, που επιτρέπει να μπει λίγο καύσιμο μέσα ώστε να δημιουργήσει μια διαφορά πίεσης.

Με τη διαφορά πίεσης, αρχίζει να υπάρχει ροή καυσίμου προς το ακροφύσιο του μπεκ (από την αντλία υψηλής) και ακολούθως ψεκασμός. Εκεί κλείνει και το ηλεκτρικό σήμα.

Σε γενικές γραμμές αυτό επαναλαμβάνεται. common-rail-diesel-fuel-systems-43-638.j

 

 

Με τον καθαρισμό γίνεται προσπάθεια να καθαριστούν τα ακροφύσια αλλά και το εσωτερικό. 

Πολλές φορές δεν επαρκεί το καθάρισμα των ακροφυσίων, καθώς η βλάβη μπορεί να είναι η βαλβίδα,ένα πηνίο, ένα ελατήριο κλπ κλπ.

Οπότε εκεί ακόμη κι αν φαίνομενικά υπάρχει μια μικρή βελτίωση στην παροχή ή στη ροή, σε μεγάλη πίεση το μπεκ αδυνατεί να αποδώσει σωστά

και χρειάζεται αντικατάσταση.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , O Palios said:

 Σωστος τροπος ; Βρες μου μια αυτοκινητοβιομηχανια που οριζει να βγαινουν απο καθε λογης "πτυχειουχο" τα μπεκ και να καθαριζονται με τον κατ' αυτους "σωστο τροπο". Δεν λεω οτι ειναι 100% σωστο να βαζουμε και μεσα στο ντεποζιτο "πραγματα" ( εγω βαζω 2Τ π.χ.) αλλα σιγουρα δεν επεμβαινω με φυσικο τροπο επανω στην μηχανη και κατ' επεκταση ακομα και εαν θεωρησουμε ολους τους τροπους που δεν οριζονται απο την εταιρια λαθος , εχω το λιγοτερο % λαθους στον τροπο αυτο . Περαν του εργαστηριου της εταιριας και μερικων πολυ λιγων εξειδηκευμενων και εγκεκριμενων εργαστηριων που ακολουθουν τα στανταρ της ιδιας της εταιριας ( και παλι αμφιβολο, απλως το "μεροκαματο" προσπαθουν να εξασφαλισουν και αυτοι...) κανενας αλλος δεν μπορει κα "καθαριζει" τα μπεκ.Τι πιεση ;Τι υγρο καθαρισμου;Τι ολικη διαρκεια καθαρισμου; Ποσο συχνος παλμος; και ενα καρο ακομα ερωτησεις που εαν ρωτησεις καποιον απο αυτους το μονο που θα σου πουν ειναι "Θες να στα καθαρισω η να συνεχισω τον φραπε;" . Δεν ειναι ERG ξερεις για να τριψεις την καπνα μονο και να την ξανακουμπωσεις επανω....Τωρα εαν μιλησουμε για ανοιγμα των μπεκ για χρηση ανταλλακτικων λογω φθορας ,αλλαζει το πραγμα .Εκει ειναι ολα φιξαρισμενα και δεν υπαρχει περιπτωσει να κουμπωσει κατι λαθος....

παλιε εσύ λες ότι πας δλδ με τα εργοστασιακά πρότυπα;εσυ που βάζεις άλλο τύπο λαδιού από αυτόν που λέει το εργοστάσιο;που βάζεις καθαριστικά μέσα στο ντεπόζιτο δλδ ότι είδους χημεία μέσα.και σε "πειράζει" που ένας μηχανικός θα καθαρίσει τα Μπέκ ενός πετρελαίου που στην τελική έχει και σαν εταιρία 30χρονια στον χώρο και σχεδόν όλοι οι ταρίφες,φορτιγατζηδες και λοιποι επαγγελματίες πάνε εκεί τα δικά τους για καθάρισμα και συντήρηση;έλα ρε παλιέ διάλεξε μια οδό να υποστηρίζεις.τελικα δεν μας είπες τα ξέρει το εργοστάσιο άμα τα λάδια που προτείνει είναι τα σωστά;ή αυτά που λες εσύ στα παιδιά εδώ μέσα να τα σωστά(όσο αφορά τον τύπο);;;;

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, nikdev said:

Το θέμα είναι ότι, στα 4,5,6 bar που θα μετρηθούν μπορεί να δουλεύουν σωστά, στα 100+ bar είναι άλλη ιστορία.

Ενας απο τους πολλους λογους που δεν τα πειραζεις.....

3 hours ago, vasilisrx8 said:

παλιε εσύ λες ότι πας δλδ με τα εργοστασιακά πρότυπα;εσυ που βάζεις άλλο τύπο λαδιού από αυτόν που λέει το εργοστάσιο;που βάζεις καθαριστικά μέσα στο ντεπόζιτο δλδ ότι είδους χημεία μέσα.και σε "πειράζει" που ένας μηχανικός θα καθαρίσει τα Μπέκ ενός πετρελαίου που στην τελική έχει και σαν εταιρία 30χρονια στον χώρο και σχεδόν όλοι οι ταρίφες,φορτιγατζηδες και λοιποι επαγγελματίες πάνε εκεί τα δικά τους για καθάρισμα και συντήρηση;έλα ρε παλιέ διάλεξε μια οδό να υποστηρίζεις.τελικα δεν μας είπες τα ξέρει το εργοστάσιο άμα τα λάδια που προτείνει είναι τα σωστά;ή αυτά που λες εσύ στα παιδιά εδώ μέσα να τα σωστά(όσο αφορά τον τύπο);;;;

 Εχω εξηγησει πολλακις γιατι η (καθε) εταιρια προτεινει συγκεκριμενα λαδια .Πρωτον καθαρο μαρκετινγκ και τα αναλογα deals (και κερδη φυσικα ) και δευτερον την εννομη ελεγχομενη φθορα της μηχανης σε ευλογο χρονικο διαστημα που πλεον το οχημα θα θεωρηται παλιο και δεν θα υπαρχει εγγυηση.Δεν τους συμφερει να κραταμε και 30 χρονια τα οχηματα, δεν υπαρχει "μαρουλι" για αυτους ετσι.Τα μπεκ ομως ειναι εντελως αλλη ιστορια γιατι την αφορουν αμεσα την καθε εταιρια. Εαν το μπεκ δεν κατασκευαστει σωστα απο την εταιρια ισουτε με συντομη καταστροφη μηχανης αρα και αποζημιωση . Ετσι λοιπον τα φτιαχνουν καλα για να κρατανε αρκετο καιρο και περαν της εγγυησεως με σωστη συντηρηση . Το αντιθετο της μηχανης δηλαδη με τα σερβις που προτεινουν . 30κ χιλιομετρα 1ο σερβις ισουτε με καταστροφη μηχανης αλλα οι περισσοτεροι εφ οσων πανε με τα στανταρ της εταιριας εκει αλλαξαν λαδια ,εεε; Ουτε 10κ δεν κρατανε τα λαδια σε Ελλαδα, δεν εχουμε δρομους Αμερικης (π.χ.) .

Συνοψιζοντας λοιπον, τα λαδια συμφερει την εταιρια να τα κραταμε παρα παρα πολυ για να φθειρεται "υπουλα" η μηχανη και φυσικα οταν εκτος εγγυησης καιμε 2-3 λιτρα λαδι απο αλλαγη σε αλλαγη δυο λυσεις υπαρχουν , ανακατασκευη η πουλημα , αρα εδω τους πληρωνουμε εμεις . Το αντιθετο ειναι με τα μπεκ .Εαν χαλασουν συντομα ,μας πληρωνουν αυτοι αρα δεν τους συμφερει να προτεινουν περεταιρω σκαλισμα γιατι με το πρωτο fail μπεκ  ως κατασκευαστικο λαθος μας δινουν μπονους μια τζαμπα ανακατασκευη το λιγοτερο .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γενικώς ισχύει το οτι " Αν κάτι δουλεύει δεν το πειραζουμε !! "

Κι εμένα με ειχε πιάσει μια λοξα να καθαρίσω τα μπεκ στις 180.000χλμ,

ρωτάω ενα μπεκά στα Χανιά και μου λέει "δεν σου παιρνω τα λεφτά σου χωρίς λογο, αφου το αμάξι σου δεν τρέμει οταν παιρνει μπροστα, δεν κροταλίζει κλπ κλπ, δεν εχει νοημα να σου τα καθαρίσω γιατι απλά δεν χρειάζεται και δεν θα δεις διαφορά"

Μετα απο λιγο καιρο μαθαινω οτι γνωστός μπεκάς στη Θεσσαλονίκη ειναι ξαδερφος του κουμπάρου μου,

Ρωτάω και αυτον για το καθάρισμα λόγω χιλιομέτρων και μου λέει "αυτα ειναι μαλακιες! Οταν δουλεύει σωστα δεν χρειάζεται τίποτα"

Οταν του στειλαμε για καθάρισμα τα μπέκ του κουμπαρου μου απο corsa 1.3 2007 με 260.000χλμ διοτι δεν δουλευε σωστα, μας τα έστειλε πίσω χωρίς να κάνει τίποτα, λέγοντας οτι τα μπεκ είναι καθαρά και δεν χρειάζονται καθάρισμα. Το προβλημα τελικα ήταν απο maf που δεν διαβαζε σωστα χωρις ομως να εμφανίζει κάποιο σφαλμα.

Απο την αλλη βεβαια μπορει τα μπεκ να θέλουν καθάρισμα σε πολύ λιγοτερα χιλιόμετρα αν έχουν πιάσει κανενα μύκητα, τότε ομως θα εμφανίζει το αυτοκινητο συμπτώματα δυσλειτουργίας.

Πάντως στην πιάτσα υπάρχουν μπεκάδες  με καλό εξοπλισμο και εκπαιδευση που μπορουν να δώσουν και νεα κωδικοποίηση για ενα μεταχειρισμένο μπεκ αν εχουν αλλάξει τα χαρακτηριστικά του.

Υπάρχουν και μπεκ ανακατασκευής (στο εξωτερικο) με εγγυηση και παιζουν στο 500αρικο η τετράδα (αχρειαστα να είναι)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.