Jump to content
nikdev

Βελτίωση και Service (Ανταλλακτικά - Αναλώσιμα - Αξιοπιστία - Αγορές και Οικονομική Κρίση)

Ποια είναι τα κριτήρια αγοράς ανταλλακτικών - αναλωσίμων - αξεσουάρ για το αυτοκίνητό σας ?   

8 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Με αφορμή κάποια πρόσφατα, δυσάρεστα περιστατικά, θα ήθελα να επισημάνω στους φίλους του Vwclub,

ότι η προμήθεια ανταλλακτικών - εξαρτημάτων - αξεσουάρ κλπ κλπ, θα πρέπει εκτός της τιμής - εμφάνισης να γίνεται με γνώμονα την αξιοπιστία

και την ασφάλεια.

Είναι κατανοητό ότι σ΄αυτούς τους χαλεπούς καιρούς, η οικονομία από παντού είναι αυτονόητη, ΑΛΛΑ το ακριβό συνήθως είναι φτηνό.

Επίσης, υπάρχει σαν ποσοστό η αστοχία υλικού, περιορισμένα, καθώς επίσης και η μειωμένη ποιότητα ακόμη και σε πασίγνωστες φίρμες.

Προσοχή λοιπόν, προέχει η ασφάλεια των δικών μας αλλά και των γύρω μας.

 

 

Περίπτωση 1η: Μπεκ μεταχειρισμένα.

Φίλος καλός, ήθελε να φτιάξει ένα setup 2871 στο δικό του αυτοκίνητο, όχι Vag. Τα μπεκ που του πρότεινα ήταν της Siemens, αξιόπιστα και

δοκιμασμένα. Του τόνισα βεβαίως ότι με τα μπεκ, ΔΕΝ παίζουν, ΔΕΝ κάνουν τσιγκουνιές, καλύτερα υπομονή 1 μήνα και τον άλλο ρυθμίζεις.

Για να μην πολυλογούμε το αμάξι θέλει ξανά επισκευή μοτέρ, λόγω μεταχειρισμένων μπεκ, τα οποία μπήκαν πάνω χωρίς καν έναν έλεγχο (διότι κοστίζει έστω αυτά τα λιγοστά Ε) και ανέβηκε στο dyno. Τα μπεκ, βγήκαν μετά τη ζημιά τα μέτρησα από περιέργεια, ήταν 3 λαλούν και 2 χορεύουν και από παροχή αλλά και ροή, μόνο ένα ψέκασε σωστά.

Παρατήρηση: Το παραπάνω ισχύει εις διπλούν για τα μπεκ άμεσου ψεκασμού. Τώρα αν ο φίλος/κολλητός/γνωστός σας λέει ότι ο χ,ψ,ζ δουλεύει άσπαστος και το λιώνει, όταν θα γίνει η ζημιά δεν θα είναι εκεί να σας στηρίζει οικονομικά - ηθικά.

 

Περίπτωση 2η: Καδένα

Γνωστός λοιπόν, αφού με είχε συμβουλευτεί στο να αλλάξει σετ και ενώ η απάντηση ήταν πάρε ΟΕΜ και ότι πιο ενημερωμένο σε p/n και άλλαξε μέχρι και την τελευταία βίδα, πήρε ένα σετάκι αγνώστων στοιχείων, το οποίο μέσα είχε μια καδένα και τις γλισιέρες, το οποίο αρνήθηκα να του περάσω στο αμάξι (και μάλιστα παρεξηγήθηκε). Το αμάξι λοιπόν, κάρφωσε βαλβίδες, με αρκετή ζημιά.

Παρατήρηση: Το αμάξι του είχε 95,000 χλμ, με το ρυθμό χλμ/έτος, θα ήταν κατ΄εκτίμηση ίσως η μία και μοναδική αλλαγή που θα έκανε μέχρι να το δώσει, καθώς το έχει από το 2006. Ψάχνουμε τώρα λοιπόν για μοτέρ ή και για τροπέτο.

 

Περίπτωση 3η: Κόστος και Value for money

Παλαιός φίλος, με ανησυχίες στο Gti του ήθελε Big Turbo. Ως γνωστόν σε μοτέρ, 1ης γενιάς Fsi αλλά και Tsi, οι αντλίες για την υποστήριξη της δύναμης στις μεσαίες στροφές θέλουν αναβαθμισμένα σωθικά.

Φυσικά ένα σωστό Project, θέλει και το σωστό υπόβαθρο. Όταν λοιπόν ήρθε η ώρα της αντλίας και των μπεκ, ξεκίνησαν οι διαμαρτυρίες καθώς καινούργια τετράδα μπεκ, εργοστασιακή αντλία και καινούργια σωθικά, πίσω αντλία, ένα ποτηράκι (όχι τσίπουρο) μαζί με αλλαγή όλες τους ιμάντες του μοτέρ και αντλία νερού κοστίζουν όσο ένα μοτέρ μετάχειρο.

Βρήκε λοιπόν ο φίλος μπεκ "ανοιγμένα" από "γνωστό" με λίγα χλμ, και αντλία φυσικά, με λίγα χλμ και σωθικά.

Αφού τα πήρε σε τιμή αγοράς λαϊκής, βάλαμε το boost control και προχώρησε ένδοξα προς custom map.

Για να μην τα πολυλογούμε το μοτέρ, αυτή τη στιγμή είναι στο ρεκτιφιέ και θα μπει ξανά η κ03 επάνω καθώς όλα τα υπόλοιπα είναι προς πώληση για να καλύψει τη χασούρα.

Παρατήρηση: Αν δεν υπάρχει το υπόβαθρο γνώσεων - αλλά και το οικονομικό δεν προχωράμε σε τέτοια project. Δεν γίνεται ο χρήστης να θέλει big turbo κι αν ανάβει λαμπάκι να χάνει τον ύπνο του ή να μην μπορεί να πάει στη δουλειά του την άλλη μέρα.

Το Big Turbo και τα μεγάλα Project όποιος τα έχει πληρώσει και φτιάξει σωστά τα "φυλάει". Ειδικά αν είναι καθημερινό αμάξι το προσέχει, κι όταν θέλει και μπορεί κάνει 1-2 ανοίγματα και τέλος. Δεν είναι 1ο στάδιο να πατάς και με τρίκυκλο.

 

 

Η βελτίωση είναι χαρά και αποτελεί την έξοδο από την καθημερινότητα, hobby  και ευχαρίστηση. Επουδενί δεν θα πρέπει να γίνει αυτοσκοπός, πονοκέφαλος, σπαζοκεφαλιά και φυσικά κίνδυνος για τους υπολοίπους.

Καλές βελτιώσεις και Καλές βόλτες σε όλους και με προσοχή.

Edited by nikdev
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε Νίκο... Για  μένα προσωπικά είναι μεγάλο πράγμα λόγο μη πολλών γνώσεων περί μηχανολογίας να μπορώ να κατανοήσω τέτοιου είδους θέματα. Είναι δεδομένο από τις ελάχιστες γνώσεις μου ότι οποιαδήποτε επέμβαση στα σπλάχνα του κινητήρα δεν πρέπει να γίνεται με γνώμονα την οικονομία.  Βέβαια το όλο θέμα περί after market ξεκινάει από τους μηχανικούς.... Εγώ προσωπικά έχω ακούσει πάρα πολλές φορές την φράση << καλά Μα@@@@@ είσαι θα πας να πάρεις καδένα πχ από την vw ενώ μπορείς να βρεις με τα μισά λεφτά after>>... Είναι λίγοι πλέον οι μηχανικοί που δεν κάνουν συνεργασίες με μαγαζάκια (κοινός δεν κάνουν π@@@@) και προτείνουν και ανταλλακτικά από την vw έστω και τον πιο σημαντικών.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.