Jump to content
Polakias TDI

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ - Αλλαγή δίσκου - πλατό συμπλέκτη

Αλλαγή δίσκου - πλατό συμπλέκτη & σχετική ψηφοφορία  

9 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ο δίσκος - πλατό του συμπλέκτη είναι ένα από τα αναλώσιμα μέρη του αυτοκινήτου, το οποίο μας ταλαιπωρεί στο συχνό πάτημα, ειδικά στους μποτιλιαρισμένους δρόμους. Παράλληλα και αυτό ταλαιπωρείται από τον οδηγό και φθείρεται γρήγορα, αν το πόδι δεν ξεκολλάει από το πεντάλ, όταν γίνονται συχνές εναλλαγές ταχυτήτων και όταν δεν πατιέται μέχρι τέρμα. Ας δούμε όμως παρακάτω, πότε μπορεί ο οδηγός να καταλάβει ότι χρειάζεται να αλλάξει ο δίσκος - πλατό.

Που μπορεί να οφείλεται όταν το πεντάλ του συμπλέκτη είναι σκληρό;

Το συγκρότημα του συμπλέκτη αποτελείται από το δίσκο και το πλατό, δηλαδή ο λεγόμενος δίσκος - πλατό. Τα ελατήρια και τα χτένια του πλατό μπορεί λοιπόν να έχουν σκληρύνει με αποτέλεσμα να έχει σκληρύνει και το πεντάλ. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν το αυτοκίνητο χρειάζεται αλλαγή συμπλέκτη. 

Τι συμβαίνει όταν πατάω συμπλέκτη και δεν μπαίνει η ταχύτητα;

Όταν πατάμε συμπλέκτη και δεν μπαίνει η ταχύτητα υπάρχει μεγάλη φθορά του δίσκου στον συμπλέκτη. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται γρήγορα αλλαγή του δίσκου - πλατό.

Πατάω γκάζι και ενώ ανεβάζει στροφές ο κινητήρας, το αυτοκίνητο δεν επιταχύνει!

Όταν συμβαίνει αυτό, σημαίνει ότι ο δίσκος του συμπλέκτη έχει λειανθεί τελείως με αποτέλεσμα να γλιστράει και να μην μπορεί να μεταδώσει σωστά την ροπή στρέψης. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται αλλαγή συμπλέκτη. 

Γιατί πρέπει να αλλάζεται σετ ο δίσκος πλατό όταν πατινάρει το αυτοκίνητο;

Ο δίσκος - πλατό πρέπει να αλλάζεται σετ γιατί εάν έχει φθορά ο δίσκος, το αυτοκίνητο πατινάρει, ενώ εάν έχει φθορά το πλατό σκληραίνει πολύ το πεντάλ και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα σπασίματός του. Και δεύτερον, σε περίπτωση μεγάλης φθοράς του συμπλέκτη το αυτοκίνητο θα ακινητοποιηθεί.

Εσείς πότε αλλάξατε δίσκο - πλατό για πρώτη φορά στο αυτοκίνητό σας (βάσει φυσιολογικής φθοράς και όχι κάποιου έκτακτου λόγου ή προβλήματος);

***αν το θέμα δεν έχει καταχωρηθεί σε απολύτως σχετική ενότητα, παρακαλώ πολύ τους Mods να το μεταφέρουν όπου κρίνουν οι ίδιοι.

Edited by Polakias TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για πάμε λίγο δυνατά ρε παιδιά να δούμε το αποτέλεσμα, ένα κλικ είναι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα 145 προληπτικά για να μην με αφήσει σε polo 2006 .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα.

 

Αν και δεν ξέρω αν είμαι και στην σωστή ενότητα.

 

Μια πληροφορία να δώσω.

 

Πριν από μέρες έτυχε να βρισκόμαστε μαζί ένα φίλο σε αντιπροσωπεία VW.

 

Για το Γνήσιο Σετ της VW  δίσκο πλατό ρουλεμάν.

 

Η vw για τον Δίσκο και μόνο για Δίσκο δίνει εγγύηση 10.000 χιλιόμετρα , η 6 μήνες εγγύηση.

Όποιο έρθει πρώτο

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

έχω 125k και δεν έχω αλλάξει ακόμα αν και έχει σκληρύνει από 2 αντιπροσωπείες και κάνα 2 συνεργεία  που έτυχε να περάσω για άλλο λόγο και με την ευκαιρία ζήτησα την γνώμη τους  όλοι μου είπαν ότι έχει πολύ ζωή ακόμα και ότι δεν είναι άμεσα απαραίτητο......
 

Κάποια στιγμή μέσα στον χρόνο θα το κάνω αλλα όχι άμεσα σαν πρώτη προτεραιότητα κατά μέσο ορο κάνω κάπου 10 - 11K τον χρόνο οποτε σίγουρα από θέμα χρόνου έχει ακόμα

Ποιο πολύ προληπτικά (πριν σπάσει κάποιο από τα χτένια - φθαρεί το βολάν η αρχίσει κάποια στιγμή να γρατζουνάει και φθαρούν τα συχρονιζε) και για να γίνει ποιο ξεκούραστο στην οδογήση...

Edited by Deus164

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν ειναι εργοστασιακο το μοτερ και οδηγας εξυπνα, χωρις να μενεις σε ανηφορες κλπ μετα τις 200κ υπολογιζε


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×