Jdo Posted April 30, 2017 Report Share Posted April 30, 2017 (edited) καλησπερα σε ολους. εχω ενα οκταβια 1,4 TSI με φπε και εξατμιση απο καταλυτη και πισω με μεσαιο ελευθερο και τελικο. 63,5. αν αφαιρεσω το τελικο και βαλω μονο σωληνα θα εχω σκασιματα? Edited May 10, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 2, 2017 Report Share Posted May 2, 2017 Θα έχεις ναι. Ανάλογα και πόσο ελεύθερο καταλύτη φοράς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jdo Posted May 2, 2017 Author Report Share Posted May 2, 2017 Απο θορυβο θα αντεχεται: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jdo Posted May 2, 2017 Author Report Share Posted May 2, 2017 Για downpipe ποια διασταση 63,5 η 70; Σκεφτομαι για 70 αλλα πολυ φοβαμαι οτι θα αδειασει το αμαξι απο δυναμη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 8, 2017 Report Share Posted May 8, 2017 Αν πας μέχρι τα 150-160ps βάλε το 63,5mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jdo Posted May 8, 2017 Author Report Share Posted May 8, 2017 Ευχαριστω Νικο για την απαντηση σου...Για αλλαγη τουρμπινας για αναβαθμιση τι γνωμη εχεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 8, 2017 Report Share Posted May 8, 2017 Επιγραμματικά οι λύσεις που μπορείς να έχεις είναι οι εξής: 1. Υβριδικό Τούρμπο (στο εργοστασιακό τούρμπο) +10-25ps από ΦΠΕ 2. Τούρμπο από Twincharged (custom χάρτης και απόδοση από 140 με ταβάνι το ίδιο με Twincharged) 3.Τούρμπο από Twincharged + Υβρίδιο (Διαβάζεις το τόπικ έφτασαν τα 270άρια) 3. Custom Πολλαπλή και Τούρμπο της αρεσκείας σου όριο τα σωθικά ή το πορτοφόλι σου αν πας σε σφυρίλατο. μπορείς να πάρεις μια ιδέα ΕΔΩ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jdo Posted May 8, 2017 Author Report Share Posted May 8, 2017 Ευχαριστω πολυ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jdo Posted May 8, 2017 Author Report Share Posted May 8, 2017 Νικο για remap στο προγραμμα για ανεβασμα του over αξιζει ο κοπος να το κανω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 8, 2017 Report Share Posted May 8, 2017 Οχι δεν αξιζειSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jdo Posted May 8, 2017 Author Report Share Posted May 8, 2017 Νικο σχετικα με το downpipe εχω μπερδευτει λιγο.2 εξατμισαδες που ρωτησα μου ειπαν να μην το πειραξω γιατι δεν θα παρω αυτα που περιμενω και πιθανον να το κανεις χειροτερο απο οτι ειναι μαμα.αλλος μου ειπε να το κανω 70 με 200 καταλυτη..τι γνωμη εχεις αξιζει να το αλλαξω;ευχαριστω. Ποιες επιλογες εχουμε για αλλαγη τουρμπινας σε 1.4 tsi 122; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 9, 2017 Report Share Posted May 9, 2017 Σου έχω ήδη απαντήσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jdo Posted May 10, 2017 Author Report Share Posted May 10, 2017 Νικο για το downpipe θα δω διαφορα στην αποδοση η θα πεταξω τζαμπα λεφτα; Για τις επιλογες για το turbo ενοουσα ποιες μαρκες μπορουμε να βαλουμε..ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 10, 2017 Report Share Posted May 10, 2017 (edited) Όπως σου έγραψα υπάρχει ολόκληρο νήμα με απόψεις για βελτίωση που μπορείς να διαβάσεις γι αυτό το μοτέρ. Επίσης σου ανέφερα, επιγραμματικά συνοψίζοντας τις λύσεις για τη βελτίωση του μοτέρ. Όλα είναι άμεσα εξαρτημένα με τα λεφτά που διαθέτεις και την απόδοση που ζητάς. Το 122 έχει τουρμπίνα σεσουάρ. Θα δώσεις 500Ε για ένα downpipe 63,5mm με καλό καταλύτη και θα πάρεις 5άλογα. ΑΛΛΑ θα δουλεύει με πιο χαμηλές EGT. (Σημαντικό αλλά ακριβό). Αν ζητάς την προσωπική μου γνώμη καθαρά, θα έβαζα μόνο ένα πρόγραμμα και ένα πάνελ και μέχρι εκεί. Τίποτα άλλο. Αν αυτό που ζητάς είναι ΑΛΟΓΑ, πας στις λύσεις 2 και 3. Εκεί αν θες, μεταφέρω τις απορίες σου στο τόπικ των 122 και το συζητάμε. Edited May 10, 2017 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jdo Posted May 10, 2017 Author Report Share Posted May 10, 2017 Σχετικα με τον καταλυτη αν βαλω fox 100 θα εχω προβλημα με chek; Νικο ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 10, 2017 Report Share Posted May 10, 2017 (edited) Θα πρέπει να περάσεις decat file (remap) ή να βάλεις αντάπτορα στον λ. ΑΝ ανάψει λαμπάκι. Edited May 10, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jdo Posted May 26, 2017 Author Report Share Posted May 26, 2017 Μετα την αλλαγη εξατμισης που εκανα το αμαξι χαμηλα αδειασε.μετα τις 3000 στροφες γεμιζει. να κανω κανενα remap για να ανεβασω τη ροπη χαμηλα η να αλλαξω το τελικο σε μικροτερη διαμετρο για να παρει λιγο συμπιεση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jdo Posted May 26, 2017 Author Report Share Posted May 26, 2017 η εξατμιση ειναι catback 63.5 και το αμαξι εχει προγραμμα επανω με φιλτρο pipercros μεσα στον παπα.επισης φοραει r8 πολλαπλασιαστες.και σκαστρα tmg κλειστου τυπου.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 27, 2017 Report Share Posted May 27, 2017 Post #7Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...