Jump to content
Jdo

Απορίες Βελτίωσης & Σκασιματα στην εξατμιση Octavia 5 1.4 tsi

Recommended Posts

καλησπερα σε ολους. εχω ενα οκταβια 1,4 TSI με φπε και εξατμιση απο καταλυτη και πισω με μεσαιο ελευθερο και τελικο. 63,5.  αν αφαιρεσω το τελικο και βαλω μονο σωληνα θα εχω σκασιματα?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Θα έχεις ναι. Ανάλογα και πόσο ελεύθερο καταλύτη φοράς.

Link to comment
Share on other sites

Απο θορυβο θα αντεχεται:

Link to comment
Share on other sites

Για downpipe ποια διασταση 63,5 η 70; Σκεφτομαι για 70 αλλα πολυ φοβαμαι οτι θα αδειασει το αμαξι απο δυναμη..

Link to comment
Share on other sites

Αν πας μέχρι τα 150-160ps βάλε το 63,5mm

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω Νικο για την απαντηση σου...Για αλλαγη τουρμπινας για αναβαθμιση τι γνωμη εχεις;

Link to comment
Share on other sites

Επιγραμματικά οι λύσεις που μπορείς να έχεις είναι οι εξής:

1. Υβριδικό Τούρμπο (στο εργοστασιακό τούρμπο) +10-25ps από ΦΠΕ

2. Τούρμπο από Twincharged (custom χάρτης και απόδοση από 140 με ταβάνι το ίδιο με Twincharged)

3.Τούρμπο από Twincharged + Υβρίδιο (Διαβάζεις το τόπικ έφτασαν τα 270άρια)

3. Custom Πολλαπλή και Τούρμπο της αρεσκείας σου όριο τα σωθικά ή το πορτοφόλι σου αν πας σε σφυρίλατο.

 

μπορείς να πάρεις μια ιδέα ΕΔΩ

Link to comment
Share on other sites

Νικο για remap στο προγραμμα για ανεβασμα του over αξιζει ο κοπος να το κανω;

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν αξιζει


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Νικο σχετικα με το downpipe εχω μπερδευτει λιγο.2 εξατμισαδες που ρωτησα μου ειπαν να μην το πειραξω γιατι δεν θα παρω αυτα που περιμενω και πιθανον να το κανεις χειροτερο απο οτι ειναι μαμα.αλλος μου ειπε να το κανω 70 με 200 καταλυτη..τι γνωμη εχεις αξιζει να το αλλαξω;ευχαριστω.

 

Ποιες επιλογες εχουμε για αλλαγη τουρμπινας σε 1.4   tsi 122;

Link to comment
Share on other sites

Σου έχω ήδη απαντήσει.

Link to comment
Share on other sites

Νικο για το downpipe θα δω διαφορα στην αποδοση η θα πεταξω τζαμπα λεφτα; Για τις επιλογες για το turbo ενοουσα ποιες μαρκες μπορουμε να βαλουμε..ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Όπως σου έγραψα υπάρχει ολόκληρο νήμα με απόψεις για βελτίωση που μπορείς να διαβάσεις γι αυτό το μοτέρ.

Επίσης σου ανέφερα, επιγραμματικά συνοψίζοντας τις λύσεις για τη βελτίωση του μοτέρ.

Όλα είναι άμεσα εξαρτημένα με τα λεφτά που διαθέτεις και την απόδοση που ζητάς.

 

Το 122 έχει τουρμπίνα σεσουάρ. Θα δώσεις 500Ε για ένα downpipe 63,5mm με καλό καταλύτη και θα πάρεις 5άλογα. ΑΛΛΑ θα δουλεύει με πιο χαμηλές EGT. (Σημαντικό αλλά ακριβό).

Αν ζητάς την προσωπική μου γνώμη καθαρά, θα έβαζα μόνο ένα πρόγραμμα και ένα πάνελ και μέχρι εκεί. Τίποτα άλλο.

 

Αν αυτό που ζητάς είναι ΑΛΟΓΑ, πας στις λύσεις 2 και 3. Εκεί αν θες, μεταφέρω τις απορίες σου στο τόπικ των 122 και το συζητάμε.

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  1. Σχετικα με τον καταλυτη αν βαλω fox 100 θα εχω προβλημα με chek; Νικο ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου.
Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να περάσεις decat file (remap) ή να βάλεις αντάπτορα στον λ.

ΑΝ ανάψει λαμπάκι.

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Μετα την αλλαγη εξατμισης που εκανα το αμαξι χαμηλα αδειασε.μετα τις 3000 στροφες γεμιζει. να κανω κανενα remap για να ανεβασω τη ροπη χαμηλα η να αλλαξω το τελικο σε μικροτερη διαμετρο για να παρει λιγο συμπιεση...

Link to comment
Share on other sites

η εξατμιση ειναι catback 63.5 και το αμαξι εχει προγραμμα επανω με φιλτρο pipercros μεσα στον παπα.επισης φοραει r8 πολλαπλασιαστες.και σκαστρα tmg κλειστου τυπου..

Link to comment
Share on other sites

Post #7


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.