Volkswagen1992 Posted May 3, 2017 Report Share Posted May 3, 2017 Καλημέρες, Έψαξα στο φόρουμ αλλά δεν βρήκα κάτι και γι'αυτό ανοίγω νέο θέμα. Έχει ένας φίλος στην κατοχή του ένα vw beetle 2002 awu 20vt 150ps auto. Θα αρχίσει ένα μικρό project και μας γενήθηκε η εξής απορία. Θα αλλάξει το σασμάν σε manual από golf 4, αλλά η ecu θα παραμείνει από το beetle auto, εν συνέχεια θα είναι εντάξει να προγραμματιστεί στα δεδομένα του manual; Έκανε κάποιος κάτι παρόμοιο; Ξέρουμε αν δουλεύει ή περπατάμε στα σκοτάδια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 6, 2017 Report Share Posted May 6, 2017 On 3/5/2017 at 9:09 ΠΜ, Volkswagen1992 said: Καλημέρες, Έψαξα στο φόρουμ αλλά δεν βρήκα κάτι και γι'αυτό ανοίγω νέο θέμα. Έχει ένας φίλος στην κατοχή του ένα vw beetle 2002 awu 20vt 150ps auto. Θα αρχίσει ένα μικρό project και μας γενήθηκε η εξής απορία. Θα αλλάξει το σασμάν σε manual από golf 4, αλλά η ecu θα παραμείνει από το beetle auto, εν συνέχεια θα είναι εντάξει να προγραμματιστεί στα δεδομένα του manual; Έκανε κάποιος κάτι παρόμοιο; Ξέρουμε αν δουλεύει ή περπατάμε στα σκοτάδια; Για τι project μιλάμε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted May 8, 2017 Author Report Share Posted May 8, 2017 On 5/6/2017 at 10:08 ΜΜ, nikdev said: Για τι project μιλάμε ? Για αρχή θα ξεκινήσει με κάτι light, π.χ stage 1 και αργότερα όταν θα κάνει αλλαγή συμπλέκτη, και θα κάνει και μια ανανέωση στο μοτερ θα βάλει κ04. Το ερώτημα τώρα είναι εαν η ecu ταιριάζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 8, 2017 Report Share Posted May 8, 2017 (edited) Θα βγει ο κούκος αηδόνι, ας το κάνει ένα 1ο στάδιο μέχρι τα 33-35kgr θα είναι οκ. Ακόμη κι αν βάλει πάνω 04, μπορεί να κάνει πρόγραμμα custom και μετά με boost control να τη φέρει όριο τη ροπή ώστε να προστατέψει το κιβώτιο. Φαντάζομαι εφόσον μιλάμε για κάτι σωστό, πλήρες λειτουργικό, καθημερινό και αξιόπιστο, με εργοστασιακές προδιαγραφές. Εκεί η σωστή δουλειά κοστίζει. Θα χρειαστεί μόνο για το κομμάτι του κιβωτίου μέχρι και στρόφαλο,βολάν, συμπλέκτη, καντράν,Ecu,μίζα,ημιαξόνια και χίλια δυο τα οποία εκτινάσσουν το κόστος. Δεν αξίζει. Αν θέλει σοβαρό Project 300+ καλή λύση είναι να βρει μπροστινό τροπέτο από 20Vt (ΒΑΜ,APX,AMK) από Leon Cupra R, TT 225, S3. Το βάζει πάνω πουλάει τα δικά του και με τη μαμά τουρμπίνα θα είναι αμέσως 260-280ps 1ο Στάδιο. Μετά αν υπάρχει όρεξη (και χρήμα) προχωράει και παραπάνω. Πάντα πρωταρχικός παράγοντας το κόστος. Edited May 8, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted May 8, 2017 Author Report Share Posted May 8, 2017 Κόιτα Νίκο, Μιλάμε πάντα για μεταχειρισμένα κομμάτια. Το σασμαν το έχει είδη, το μόνο θέμα του τώρα είναι εαν θα συμβαδίσει η ecu me τον manual κιβώτιο. Όσο για τα υπόλοιπα αυτός θα κρίνει για που θα το πάρει κ.τ.λ. Γίνεται τέτοια τράμπα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...