Jump to content
ilias63

Golf 4 1.4 16V Ρεταρίσματα, αστάθεια, δισταγμοί,σβήσιμο κινητήρα

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα.

Είμαι νέος εδώ και θα ήθελα να ανοίξω ένα θέμα που έχει κάνει τους μηχανικούς να σηκώσουν τα χέρια ψηλά. Έχω το GOLF 4 του 1999 και σβήνει στο ρελαντί. Έχετε καμιά ιδέα για το συμβαίνει ??

Αλλάξαμε τον αισθητήρα Λάμδα και την πεταλούδα αλλά τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή καυσίμου έχει τσεκαριστεί ? αντλία-φίλτρο-μπεκ ?

 

Δείτε και τα μάτια στροφάλου-εκκέντρων. Στον έλεγχο χρονισμού είναι σωστά τα μοτέρ ?

Edited by nikdev
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 8/9/2018 at 7:20 ΜΜ, nikdev said:

Η γραμμή καυσίμου έχει τσεκαριστεί ? αντλία-φίλτρο-μπεκ ?

 

Δείτε και τα μάτια στροφάλου-εκκέντρων. Στον έλεγχο χρονισμού είναι σωστά τα μοτέρ ?

Μπεκ καθαρίστηκε και αλλαχτηκε και αντλια βενζίνης,το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει...

Εκει που παει κανονικα,ξαφνικα σβηνει,μια φορα μου έσβησε στην εθνικη με 140 χιλιόμετρα

Link to comment
Share on other sites

Κάθε βλάβη πρέπει να εξετάζεται ως εξης:

1. Ηλεκτρονική διάγνωση και καταγραφή των σφαλματων.

2. Σβήσιμο των σφαλμάτων και επανέλεγχο σε 2-3 μέρες για να δούμε ποιες βλάβες συνεχίζουν να δίνουν ένδειξη. Αν έχουμε ακόμα βλαβες, εντοπίζουμε εκεί τις ενέργειες μας δοκιμάζοντας πρώτα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά απο λειτουργικό οχημα και ξανακανοντας ηλεκτρονικό έλεγχο μετα απο 2-3 μέρες για να σιγουρευτούμε ότι έχουμε βρει την αιτία της βλάβης. ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ επιβαρυνουμε τον πελάτη με την αγορά του νέου ανταλλακτικου.

3. Αν δεν υπάρχει ηλεκτρονική βλάβη, ξεκινάμε απο τα απλά και στα πλαίσια της τακτικής συντήρησης (μπουζι, φίλτρο βενζίνης, ποιότητα βενζίνης, , έλεγχος σωληνων υποπιεσεων, κλπ) και μετα προχωρούμε σε πιο εξειδικευμένους ελέγχους (πίεση καυσίμου, κατάσταση μπεκ, δοκιμή άλλης ηλεκτρονικής και μπουζοκαλωδιων, καθαρισμός πεταλούδας, έλεγχος συμπίεσης, κλπ).  ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ενεργούμε όπως και προηγουμένως δηλαδή επιβαρυνουμε το δυνατόν λιγότερο τον πελάτη με άσκοπες αντικαταστάσεις ανταλλακτικών.

 

Αν αυτό που γράφω παραπάνω το μαθαινανε καλά σε όλες τις σχολές τεχνικών οχημάτων, θα είχε ο κλάδος 40% τουλάχιστον καλύτερη φημη.

 

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.