DubbeR_ChRoniS Posted July 8, 2017 Report Share Posted July 8, 2017 ενα λινκ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angelosva Posted August 31, 2018 Report Share Posted August 31, 2018 Παιδιά καλησπέρα. Είμαι νέος εδώ και θα ήθελα να ανοίξω ένα θέμα που έχει κάνει τους μηχανικούς να σηκώσουν τα χέρια ψηλά. Έχω το GOLF 4 του 1999 και σβήνει στο ρελαντί. Έχετε καμιά ιδέα για το συμβαίνει ?? Αλλάξαμε τον αισθητήρα Λάμδα και την πεταλούδα αλλά τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xristosant77 Posted September 3, 2018 Report Share Posted September 3, 2018 Το ίδιο προβλημα εχω κ εγω σε ενα του 2000 αλλα μου το κανει κ εν κινήσει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 8, 2018 Report Share Posted September 8, 2018 (edited) Η γραμμή καυσίμου έχει τσεκαριστεί ? αντλία-φίλτρο-μπεκ ? Δείτε και τα μάτια στροφάλου-εκκέντρων. Στον έλεγχο χρονισμού είναι σωστά τα μοτέρ ? Edited September 8, 2018 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xristosant77 Posted October 8, 2018 Report Share Posted October 8, 2018 On 8/9/2018 at 7:20 ΜΜ, nikdev said: Η γραμμή καυσίμου έχει τσεκαριστεί ? αντλία-φίλτρο-μπεκ ? Δείτε και τα μάτια στροφάλου-εκκέντρων. Στον έλεγχο χρονισμού είναι σωστά τα μοτέρ ? Μπεκ καθαρίστηκε και αλλαχτηκε και αντλια βενζίνης,το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει... Εκει που παει κανονικα,ξαφνικα σβηνει,μια φορα μου έσβησε στην εθνικη με 140 χιλιόμετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted November 3, 2018 Report Share Posted November 3, 2018 (edited) Κάθε βλάβη πρέπει να εξετάζεται ως εξης: 1. Ηλεκτρονική διάγνωση και καταγραφή των σφαλματων. 2. Σβήσιμο των σφαλμάτων και επανέλεγχο σε 2-3 μέρες για να δούμε ποιες βλάβες συνεχίζουν να δίνουν ένδειξη. Αν έχουμε ακόμα βλαβες, εντοπίζουμε εκεί τις ενέργειες μας δοκιμάζοντας πρώτα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά απο λειτουργικό οχημα και ξανακανοντας ηλεκτρονικό έλεγχο μετα απο 2-3 μέρες για να σιγουρευτούμε ότι έχουμε βρει την αιτία της βλάβης. ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ επιβαρυνουμε τον πελάτη με την αγορά του νέου ανταλλακτικου. 3. Αν δεν υπάρχει ηλεκτρονική βλάβη, ξεκινάμε απο τα απλά και στα πλαίσια της τακτικής συντήρησης (μπουζι, φίλτρο βενζίνης, ποιότητα βενζίνης, , έλεγχος σωληνων υποπιεσεων, κλπ) και μετα προχωρούμε σε πιο εξειδικευμένους ελέγχους (πίεση καυσίμου, κατάσταση μπεκ, δοκιμή άλλης ηλεκτρονικής και μπουζοκαλωδιων, καθαρισμός πεταλούδας, έλεγχος συμπίεσης, κλπ). ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ενεργούμε όπως και προηγουμένως δηλαδή επιβαρυνουμε το δυνατόν λιγότερο τον πελάτη με άσκοπες αντικαταστάσεις ανταλλακτικών. Αν αυτό που γράφω παραπάνω το μαθαινανε καλά σε όλες τις σχολές τεχνικών οχημάτων, θα είχε ο κλάδος 40% τουλάχιστον καλύτερη φημη. Edited November 3, 2018 by turbomaniac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...