Jump to content
ilias63

Golf 4 1.4 16V Ρεταρίσματα, αστάθεια, δισταγμοί,σβήσιμο κινητήρα

Recommended Posts

Golf 1.4 MK4 16V

κινητήρας AHW

120K χλμ

Πολύ πρόσφατο service (μπουζί, φίλτρα, λάδια)

Πολύ πρόσφατη αλλαγή καταλύτη.

Κανονικοί υδρογονάθρακες, σωστός λ και μηδέν μονοξείδιο μετά την αλλαγή.

Κατανάλωση κανονική.

Καμιά ένδειξη στο όργανο vag com. Καμιά ένδειξη στο ταμπλό.

Το πρόβλημα (και πριν το πρόσφατο service και την αλλαγή καταλύτη):

Συχνά ρεταρίσματα και ασταθές ρελαντί (στις 700 περίπου στροφές που αυξάνει στις 800 περίπου όταν λειτουργεί το aircondition).

Τα ρεταρίσματα και η αστάθεια δεν είναι μόνιμη κατάσταση και μπορεί μετά από σβήσιμο και νέο άναμα του κινητήρα να λειτουργεί επί ώρες κανονικά.

Να σημειωθεί ότι προ έτους περίπου "έμεινε" από μπαταρία και τότε μετά την αλλαγή το όργανο έδωσε μόνο κάποια βλάβη στην πολλαπλή εισαγωγής (αν θυμάμαι σωστά), που αποδόθηκε στην επί αρκετά χλμ λειτουργία με "πεσμένη" μπαταρία, που αφού διαγράφηκε δεν ξαναεμφανίζεται καμιά βλάβη.

Το αυτοκίνητο άλλοτε συμπεριφέρεται σαν καινούργιο (!) και άλλοτε παρουσιάζει δισταγμούς.

Καύσιμο από εταιρικά πρατήρια αρίστης κατά τη γνώμη μου ποιότητας.

Κατά την έναυση άλλοτε "αρπάζει" αμέσως, άλλοτε "βυθίζεται" και μετά από στιγμιαίο ρετάρισμα "αρπάζει" κι άλλοτε σβήνει και χρειάζεται 2η προσπάθεια.

Επίσης άλλοτε διστάζει στις χαμηλές στροφές κι άλλοτε "τραβάει" με απίστευτη ροπή.

Καμιά ιδέα;

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

μπρίζωμα ξανά με vag com και σκανάρισμα... από ότι ξέρω μπορεί να έχει καταγραφεί κάποιο error στον εγκέφαλο αλλά να μην είναι τόσο σημαντικό ώστε να ανάψει check engine 

επίσης υποθετικά μιλώντας ...μήπως θέλει ένα καθάρισμα η πεταλούδα και τα μπεκ ?..έχει γίνει ποτέ κάτι τέτοιο στο αυτοκίνητο?  αν όχι καλό είναι να γίνει ...

 

Link to comment
Share on other sites

Καθάρισμα της πεταλούδας έγινε πριν από μερικά χρόνια όταν παρουσίαζε άλλο πρόβλημα με δυσκολία στο ξεκίνημα. Επειδή όμως το πρόβλημα επέμεινε ο μηχανικός μου με έστειλε σε ηλεκτρολόγο που πολύ γρήγορα με τη χρήση του scanner διαπίστωσε ότι είχε βλάβη μία βαλβίδα (που απ' ό,τι κατάλαβα ρύθμιζε-έλεγχε τη θερμoκρασία κι από την οποία περνούσε νερό του κινητήρα) κι η οποία όταν αλλάχθηκε όλα ήταν πάλι τέλεια.

Το νέο αυτό πρόβλημα που σας περιέγραψα προέκυψε (έχω την εντύπωση, μπορεί να είναι και τυχαία σύμπτωση) όταν το αυτοκίνητο ταλαιπωρήθηκε χωρίς ρεύμα από την μπαταρία. Συγκεκριμένα έτυχε να μείνει εκτός Αθηνών με πεσμένη μπαταρία. Διάνυσα περίπου 150 χλμ με πεσμένη μπαταρία (που πήρε εμπρός με καλώδια) και λόγω της πλήρους εξάντλησής της μέχρι την αλλαγή της χάθηκαν όλες οι πληροφορίες του εγκέφαλου. Με την τοποθέτηση της νέας μπαταρίας το αυτοκίνητο παρουσίαζε προβλήματα αστάθειας στο ρελαντί (και σβησίματα) που όμως όπως διάβασα οφείλονταν στην απώλεια των πληροφοριών του εγκέφαλου που όμως αρχίζει να κάνει re-learning. Πράγματι μετά από λίγο καιρό διορθώθηκαν αυτά τα προβλήματα όμως έχω τη γνώμη ότι πλέον το ρελαντί είναι λίγο χαμηλότερα απ' ό,τι πριν (700 στροφές αντί 800+) και ότι συχνά βυθίζεται απότομα ή ακόμη και πιο σπάνια σβήνει ξαφνικά. Όλ'αυτά βέβαια όχι πάντα, όχι με τακτικό τρόπο, όχι συγκεκριμένα, όχι αναμενόμενα. Επίσης μου δίνει την εντύπωση ότι αν η έναυση δεν είναι "καλή" τότε ακολουθούν και οι δισταγμοί, τα ρεταρίσματα κλπ. Ενώ άλλοτε που δείχνει να ξεκινάει με ελάχιστο "τσίμπιμα" του διακόπτη τότε η απόδοση είναι εκπληκτική και το τράβηγμα από χαμηλές στροφές σαν ο κινητήρας να είναι πολύ μεγαλύτερης ισχύος και κυβισμού.

Σημειώνω ότι από τον Ιούλιο του 2016 που παρουσιάστηκαν τα προβλήματα αυτά μετά την αντικατάσταση της μπαταρίας επισκέφθηκα 2 φορές το συνεργείο, ελέγχθηκε το αυτοκίνητο στο vag com χωρίς σφάλμα πλην εκείνου που ήδη ανέφερα που όμως αξιολογήθηκε ως οφειλόμενο στην απώλεια ρεύματος από την μπαταρία, δεν εμφανίζεται καμιά ένδειξη στο ταμπλό, έχω κάνει σχεδόν 10Κ με μακρινά ταξίδια, όπου το αυτοκίνητο άλλοτε συμεριφερόταν σαν καινούργιο και άλλοτε επιδείκνυε παροδικούς στιγμιαίους δισταγμούς, με μέση κατάναλωση (πόλη-αυτοκινητόδρομο) 6,5λ/100χλμ έως ότου χρειάστηκε και αντικατάσταση του καταλύτη λόγω θραύσης του κεραμικού "μπισκότου" και μολονότι απέδωσα τα προβλήματα σ' αυτή τη φυσιολογική φθορά του παλαιού (αρχικού) καταλύτη η τοποθέτηση του νέου δεν έλυσε τα προβλήματα. Επίσης η πολύ πρόσφατη αλλαγή μπουζί και φίλτρων (στα πλαίσια τακτικού sevice) δεν απάλειψε το πρόβλημα.

Σημειώνω ότι μετά την αλλαγή του καταλύτη μου προτάθηκε (και μου δόθηκε) καθαριστικό του συστήματος τροφοδοσίας το οποίο θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω αναμεμειγμένο με γεμάτο ρεζερβουάρ αλλά δεν το αποτόλμησα φοβούμενος μήπως δημιουργήθουν άλλα προβλήματα από τον καθαρισμό των τυχόν υπολειμμάτων.

Επίσης πρόσφατα μέσα στα παρουσιαζόμενα προβλήματα (ρεταρίσματα, αστάθεια, δισταγμοί) έτυχε μια φορά ο δισταγμός να είναι τόσο έντονος που έδινε την εντύπωση ότι το όχημα κινείτο με λιγότερους κυλίνδρους ή ότι υπήρχε απώλεια ισχύος. Την επόμενη όμως αμέσως φορά που ακολούθησε νέο ξεκίνημα όλα ήταν φυσιολογικά και διανύθηκαν πολλά χλμ σε αυτοκινητόδρομο χωρίς πρόβλημα.

Τέλος αναρωτιέμαι αν κατά την έναυση είναι φυσιολογικό (και σε πιο βαθμό) το γεγονός ότι "αρπάζει" - "βυθίζεται" - "ξαναρπάζει" όλα αυτά εννοείται στιγμιαία και πολλές φορές στη "βύθιση" σβήνει και την αμέσως επόμενη φορά "αρπάζει" κανονικά.

α) Τροφοδοσία (αντλία καυσίμου) που πάντως ακούγεται να "δίνει" με δύναμη όταν γυρίζει ο διακόπτης; Είχα και τέτοιο πρόβλημα (μετά την αλλαγή της μπαταρίας) που όμως δεν ξαναεμφανίστηκε

β) Ρεύματα;

γ) Κάποιο άλλο ηλεκτρονικό πρόβλημα (βαλβίδες, σένσορες);

Διαβάζω πάντως περίπου παρόμοια προβλήματα και σε άλλους και τα ερωτήματα περιστρέφονται στα ίδια σημεία.

Edited by ilias63
Link to comment
Share on other sites

''Eχω τη γνώμη ότι πλέον το ρελαντί είναι λίγο χαμηλότερα απ' ό,τι πριν (700 στροφές αντί 800+) ''

Το ρελαντί είναι φυσιολογικό θα έλεγα και το δικό μου 1.4 σε αυτές τις στροφές είναι στο ρελαντί απλά άμα ανοίξεις το clima μετά θα ανεβούν οι στροφές 800+ και θα παίζουν εκεί πέρα 

 

γνώμη μου κάνε ξανά έναν έλεγχο με vag com να δεις τώρα τι παίζει από σφάλματα  .....  

 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, giannisb said:

''Eχω τη γνώμη ότι πλέον το ρελαντί είναι λίγο χαμηλότερα απ' ό,τι πριν (700 στροφές αντί 800+) ''

Το ρελαντί είναι φυσιολογικό θα έλεγα και το δικό μου 1.4 σε αυτές τις στροφές είναι στο ρελαντί απλά άμα ανοίξεις το clima μετά θα ανεβούν οι στροφές 800+ και θα παίζουν εκεί πέρα 

 

γνώμη μου κάνε ξανά έναν έλεγχο με vag com να δεις τώρα τι παίζει από σφάλματα  .....  

 

Ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Είχε γίνει έλεγχος τον περασμένο Σεπτέμβριο οπότε και εμφανίστηκε το σφάλμα της πολλαπλής που διαγράφηκε και από τότε αν και τα προβληματάκια εμφανίζονταν κατά καιρούς ξαναέγινε έλεγχος πολύ πρόσφατα πριν το Πάσχα με το service και δεν υπήρξε καμιά ένδειξη.

Αυτό άλλωστε είναι και το περίεργο κατά τη γνώμη μου.

Link to comment
Share on other sites

μη το πολυ ψαχνεις. 15ετίας αμάξι, όλο και κατι θα ναι λάθος για να ψιλοπαίζει το ρελαντι. Το πιο συνηθισμένο (αν δεν είναι κακές βενζίνες, αρχαία μπουζί, και καραβρώμικο φίλτρο βενζίνης) είναι βρωμικη πεταλούδα και αν δε στρώσει map-IAT (αισθητήρας 2 σε 1 πάνω στην πολλαπλή).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη σας είναι σκόπιμο να χρησιμοποιήσω το καθαριστικό του συστήματος τροφοδοσίας (αναμεμειγμένο με γεμάτο ρεζερβουάρ) ;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!
Παρόμοιο πρόβλημα έχω εδώ κ 4 εβδομάδες στο ίδιο περίπου αυτοκίνητο (VW Golf 1.4 16V BCA 2003 63000χλμ)!

Ξεκίνησα με έναν απλό καθαρισμό της πεταλούδας πάνω στο αυτοκίνητο, επειδή δεν είχα δικό μου όργανο διάγνωσης! Το πρόβλημα λύθηκε μερικώς, αλλα το ρελαντί παρέμενε ασταθές! Γι αυτό το λόγο παρηγγειλα νέους πολλαπλασιαστές, μιας κ διάβασα σε γερμανικό φόρουμ (μένω Γερμανία) ότι μπορεί σε αυτό να οφείλεται! Σε σύντομη επίσκεψη στο Συνεργειο δεν διαγνώστηκε κάτι! Τους πολλαπλασιαστές δεν τους πέρασα ακομη!
Πριν μερικές μέρες παρατήρησα ότι το πρόβλημα επιδεινώνονταν με τον κλιματισμό, όπως επίσης κ με το στρίψιμο του τιμονιού κ το φρενάρισμα! Επειδή είχα αρχίσει να χαζεύω κάθισα κ έψαξα με τη λογική για πιθανά αιτία κ τελικά ανακάλυψα, ότι το κολάρο υποπιεσης, που συνδέει την πεταλούδα με τον ενισχυτή πέδησης-τύμπανο σερβόφρενου ( δεν ξέρω πως λέγεται στα ελληνικά ) είχε τρεις μικρές ρήξεις!

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα είτε κατα το φρενάρισμα είτε σε στάση να τραβάει ατμοσφαιρικό αέρα κ να μεταβάλει την ποιότητα κ ποσότητα του μίγματος επηρεάζοντας κ το ρελαντί! Παρηγγειλα καινούργιο κ θα το περάσω σήμερα!

Εκτός όμως από το κολάρο θα ήθελα να προσθέσω κ αλλα δυο πιθανά αιτία:

1. Πιθανόν να πρέπει να επαναλάβεις τον καθαρισμό της πεταλούδας! Το ότι καθαρίστηκε δε σημαίνει ότι δεν βρώμισε ξανα αν κ περισσοτερο ευάλωτες ειναι αυτές των ντίζελ!

2. Εκτός από την πεταλούδα καλό ειναι να καθαρίσεις την βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων ή να την αντικαταστήσεις αν τα "έφτυσε"! Αυτή συνδέεται με την πεταλούδα με μεταλλικό σωλήνα κ βρίσκεται μπροστά στον κινητήρα κ δεξιά της πολλαπλής (AGR-Ventil για ψάξιμο στο Google κ με βίντεο για να το κανείς μόνος σου)!

Ολα τα παραπάνω τα προτείνω αφου εχεις αλλάξει σχεδον τα παντα κ ίσως η αιτία να κρύβεται σε αυτά που πρότεινα!

ΥΓ: φωτό από τη βλάβη κ καλή Κυριακή φιλε μου!!! 8a3161680ecb3cf2b14f33f72c445370.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για το χρόνο σου και τις σκέψεις σου.

Μακάρι να λυθεί κάπως το πρόβλημα γιατί το αυτοκίνητό μου είναι σε αρίστη κατάσταση και έχει πολλές δυνατότητες ακόμη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή διαβάζω ότι παρόμοια συμπτώματα δίνει ο ελαττωματικός MAF τι γνώμη έχετε;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!
Τα 1.4 16V δεν έχουν maf αλλα map! Η διαφορά ειναι, ότι ο πρώτος αισθητήρας παρεμβάλλεται μεταξύ του σωλήνα εισροφησης αέρα από το περιβάλλον κ του φίλτρου αέρα κ ο δεύτερος που εχεις βρίσκεται στην πολλαπλή εισαγωγής πίσω κ αριστερά από τον κινητήρα! Κοστίζει γύρω στα 40-50€ οταν ειναι μάρκας κ όντως μπορεί να μη δουλεύει 100% σωστά χωρίς να δίνει πρόβλημα κατα τη διάγνωση!
Ένα άλλο σημείο που μπορείς να κοιτάξεις ειναι η μπαταρία! Μέτρησε την το πρωί πριν βάλεις μπρος το αυτοκίνητο κ ξανα αφού δουλεύει η μηχανή! Αν το voltage σου με σβηστή μηχανή ειναι πάνω από περίπου 13-13,5 βολτ τότε είσαι οκ! Αν βάλεις μπρος κ ανεβεί πάνω από τα 14 τότε κ η μπαταρία αλλά κ το δυναμό ειναι οκ! Αν όμως με σβηστή μηχανή ειναι κάτω από τα 13 τότε πας για αλλαγή!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για το μήνυμά σου.

Η μπαταρία μου είναι ολοκαίνουργια, όπως έχω αναφέρει πιο πάνω, και μάλιστα έχω σημειώσει ότι παρατήρησα την εμφάνιση των προβλημάτων μετά την αντικατάστασή της και αρχικά τα απέδωσα στο γεγονός ότι αναγκάστηκα να διανύσω αρκετά χιλιόμετρα με πεσμένη μπαταρία και στη συνέχεια λόγω του re-learning του εγκέφαλου επειδή το σύστημα έμεινε χωρίς ρεύμα.

Μάλιστα τότε είχε εμφανιστεί στο διαγνωστικό ένα error σχετικό με την πολλαπλή αλλά αποδόθηκε στην απώλεια του ρεύματος και διαγράφηκε. Μήπως άραγε σχετιζόταν με τον map;

Πάντως διαβάζω ότι το ελαττωματικό map παρουσιάζει παρόμοια προβλήματα καθώς και απώλεια ισχύος και δισταγμούς (που εμφανίζονται και σε μένα) αλλά και αύξηση κατανάλωσης (που όμως δεν εμφανίστηκε σε μένα).

Επίσης αυτό που μου παρουσιάζει είναι και η δύσκολη 1η εκκίνηση όπου ενώ φαίνεται να ανάβει κανονικά και μοιάζει να θέλει να "τραβήξει" σβήνει. Στη 2η προσπάθεια ξεκινάει καλύτερα και λειοτυργεί κανονικά.

Το κόστος αντικατάστασης είναι πράγματι μικρό, υπάρχει και εκδοχή για καθαρισμού;

Edited by ilias63
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!
Τα 1.4 16V δεν έχουν maf αλλα map! Η διαφορά ειναι, ότι ο πρώτος αισθητήρας παρεμβάλλεται μεταξύ του σωλήνα εισροφησης αέρα από το περιβάλλον κ του φίλτρου αέρα κ ο δεύτερος που εχεις βρίσκεται στην πολλαπλή εισαγωγής πίσω κ αριστερά από τον κινητήρα! Κοστίζει γύρω στα 40-50€ οταν ειναι μάρκας κ όντως μπορεί να μη δουλεύει 100% σωστά χωρίς να δίνει πρόβλημα κατα τη διάγνωση!
Ένα άλλο σημείο που μπορείς να κοιτάξεις ειναι η μπαταρία! Μέτρησε την το πρωί πριν βάλεις μπρος το αυτοκίνητο κ ξανα αφού δουλεύει η μηχανή! Αν το voltage σου με σβηστή μηχανή ειναι πάνω από περίπου 13-13,5 βολτ τότε είσαι οκ! Αν βάλεις μπρος κ ανεβεί πάνω από τα 14 τότε κ η μπαταρία αλλά κ το δυναμό ειναι οκ! Αν όμως με σβηστή μηχανή ειναι κάτω από τα 13 τότε πας για αλλαγή!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Αντωνη με σβηστη μηχανη δυσκολο να εχει ανοιχτη ταση 13+.
Καπου τα μπερδεψες.
Με ανοιχτη ναι.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Νίκο (αν κατάλαβα καλα )!
Μια καινούργια ή σε καλή κατάσταση μπαταρία δεν εχει μόνο τα ονομαστικά 12 βολτ, αλλα παντα περισσότερα από 13! Κ αυτό γιατι σε καθε μιζάρισμα ζορίζεται κ πέφτει το βολτάζ κ με αυτή τη λογική έχουν όλες τους πάνω από 13! Οταν δουλεύει η μηχανή κ το δυναμό λειτουργεί κανονικά τότε παρουσιάζουν πολυ περισσότερα βολτ!

Καθαρισμός γινεται με κάτι σαν σπρέι επαφών (δε γνωρίζω ακριβώς), αλλα δεν αξίζει τον κόπο!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τα μηνύματά σας.

Δείτε στο συνημμένο βίντεο πώς η 1η εκκίνηση αν και επιχειρεί να δώσει ζωή στον κινητήρα τελικά δεν συνεχίζεται, ενώ με τη 2η ξεκινάει κανονικά.

Εννοείται χωρίς καθόλου πίεση στο πενταλ του γκαζιού.

Τελευταία έχει αρχίσει να το κάνει συχνότερα.

Επίσης ανάλογα με την εκκίνηση στη συνέχεια η συμπεριφορά του κινήτηρα μπορεί να είναι απόλυτα φυσιολογική ή μπορεί να παρουσιάσει δισταγμούς.

Πάντα άτυπα και όχι συγκεκριμένα.

20170528_090118(1).mp4

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοιο πρόβλημα με δυσκολία της ψυχρής εκκίνησης την 1η φορά αναφέρεται κι εδώ :

Τελικά καταλαβαίνω ότι παίζουν ρόλο διάφοροι αισθητήρες και μπορεί να μην εμφανίζεται βλάβη στο διαγνωστικό εργαλείο.

Link to comment
Share on other sites

κανε καθαρισμο πεταλουδας και μετα αν δεν στρωσει, βγαλε το σωληνακι υποπιεσης που εχει ο ρυθμιστης πιεσεως καυσιμου και ταπωσε τον με ενα καπακι απο στιλο bic.Aν με το ταπωμα δουλεψει κανονικα το αμαξι η' με λιγο παραπανω γκαζια,αλαζεις τον ρυθμιστη πιεσεως καυσιμου με κανενα 30αρι ευρω και εισαι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τη γνώμη σου, σκεπτόμουν ήδη να καθαρίσω την πεταλούδα και τον map :phew:

Τώρα μου βάζεις και το θέμα για το σωληνάκι υποπίεσης του ρυθμιστή πίεσης καυσίμου. Ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου είναι το "Fuel Pressure Regulator" ?

 

Την εκδοχή καθαρισμού του map πως την βλέπεις?

Και τι θα ήταν καλύτερο για τον καθαρισμό πεταλούδας και map από καθαριστικά που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά?

Έχω δει ορισμένα μόνο σε αγορές του εξωτερικού.

Το αυτοκίνητο πάντως εξακολουθεί στο ίδιο μοτίβο. Είτε ξεκινάει συνήθως με τη 2η προσπάθεια και μέχρι να ξανασβήσω τον κινητήρα μετά από αρκετά χλμ λειτουργεί με δισταγμούς και δεν δέχεται επιτάχυνση είτε ξεκινάει και λειτουργεί άψογα σαν να μην είχε εμφανιστεί ποτέ το πρόβλημα!

Edited by ilias63
Link to comment
Share on other sites

Εχω το ιδιο ακριβως αυτοκινητο και ειχα απο τοτε που το πηρα μεταχειρισμενο τα ιδια θεματα εκτος απο το ασταθες ρελαντι.Μια ερωτηση θελω να σου κανω,ο καταλυτης που εβαλες ειναι αφτερμαρκετ απο εξατμισα;εγω εβαλα αφτερμαρκετ απο εξατμισα πριν κανα χρονο με αποτελεσμα να εχω λαμπακι για καταλυτη χωρις να ξερω αν οφειλεται σε κατι αλλο αισθητηρα λαμδα πχ κ το εχω αφησει ετσι.Πεταλουδα την καθαρισα πανω στο αμαξι με καθαριστικο καρμπυρατερ κ οδοντοβουρτσα,μου καιει λαδι με αποτελεσμα το φιλτροκουτι να γεμιζει λαδια.Επισης ειχα απο παντα πολυ μειωμενη αποδοση σε σημειο να μην μπορω να συμβαδισω στην γρηγορη κυκλοφορια των αλλων οχηματων σε ανηφορες πχ η να εχω αξιοπρεπη επιταχυνση αλλα σε αυτο παιζει ρολο πιστευω κ οι 16αρες ζαντες.

Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 27/06/2017 at 4:59 PM, allonsanfan said:

Εχω το ιδιο ακριβως αυτοκινητο και ειχα απο τοτε που το πηρα μεταχειρισμενο τα ιδια θεματα εκτος απο το ασταθες ρελαντι.Μια ερωτηση θελω να σου κανω,ο καταλυτης που εβαλες ειναι αφτερμαρκετ απο εξατμισα;εγω εβαλα αφτερμαρκετ απο εξατμισα πριν κανα χρονο με αποτελεσμα να εχω λαμπακι για καταλυτη χωρις να ξερω αν οφειλεται σε κατι αλλο αισθητηρα λαμδα πχ κ το εχω αφησει ετσι.Πεταλουδα την καθαρισα πανω στο αμαξι με καθαριστικο καρμπυρατερ κ οδοντοβουρτσα,μου καιει λαδι με αποτελεσμα το φιλτροκουτι να γεμιζει λαδια.Επισης ειχα απο παντα πολυ μειωμενη αποδοση σε σημειο να μην μπορω να συμβαδισω στην γρηγορη κυκλοφορια των αλλων οχηματων σε ανηφορες πχ η να εχω αξιοπρεπη επιταχυνση αλλα σε αυτο παιζει ρολο πιστευω κ οι 16αρες ζαντες.

Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Τοποθέτησα καταλύτη aftermarket αλλά το πρόβλημα δεν νομίζω ότι συνδέεται με τον καταλύτη και την αλλαγή του, ούτε είχα ποτέ κάποια ένδειξη από κάποια ενδεικτική λυχνία.

Edited by ilias63
Link to comment
Share on other sites

Τελικά με αρκετό διάβασμα στο διαδίκτυο και με τη βοήθεια του μηχανικού βρέθηκε και λύθηκε το πρόβλημα.

Διαπιστώθηκε ελαττωματική βαλβίδα θερμοκρασίας-ψυχρής εκκίνησης (Engine Coolant Sensor) και η οποία όπως έδειξε το διαγνωστικό δεν μπορούσε να δώσει ένδειξη ψυκτικού υγρού μεγαλύτερη από 83 βαθμούς. Μόλις αλλάχθηκε η ένδειξη θερμοκρασίας έφτανε μέχρι και 93 οπότε άνοιγε ο ανεμιστήρας και έπεφτε στους 89.

Άλλο σφάλμα δεν εμφάνισε το διαγνωστικό, ενώ καθαρίστηκε και η πεταλούδα.

Αμέσως μετά την αντικατάσταση της βαλβίδας το αυτοκινήτο απέκτησε σταθερό και ζωηρό ρελαντί ελαφρά ψηλότερα από πριν και η έναυση είτε κρύα είτε ζεστή είναι άμεση και πολύ ζωηρή (χωρίς την αστοχία και τους δισταγμούς που εμφάνιζε πριν) λίγο πάνω από τις 1000 στροφές που πέφτουν όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία και τελικά δουλεύει λίγο κάτω από τις 800 και με ανοικτό aircondition στις 800 ή ελάχιστα πιο πάνω.

Επίσης η συμπεριφορά στο δρόμο είναι απόλυτα φυσιολογική και το αυτοκίνητο "τραβάει" από χαμηλές στροφές με εξαιρετική άνεση.

Η συγκεκριμένη βαλβίδα είχε αντικατασταθεί πριν από 5-6 περίπου έτη όταν και τότε βρέθηκε ότι δεν έδειχνε τη σωστή θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού κι επειδή τότε το αυτοκίνητο δυσκολευόταν στην θερμή εκκίνηση.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, DubbeR_ChRoniS said:

κοστος?

Πολύ μικρό.

10 ευρώ η βαλβίδα από γαλλικό όμιλο που απ' ό,τι είδα στο διαδίκτυο ασχολείται με την παραγωγή αισθητήρων θερμοκρασίας, λάμδα κλπ, με θερμοστάτες κλπ.

Edited by ilias63
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.