Jump to content
Panagiotis_

Golf 7 - 1.6 Tdi Bluemotion [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Κάτι ακόμη που παρατήρησα πριν λίγες μέρες... 

Το αυτοκίνητο δεν μπορείς να το παραγγείλεις από το επίσημο site πλέον... Σαν blue motion βγαίνει μόνο ο 1000αρης βενζινα και το 1.6 υγραέριο... Όποτε έχει καταργηθεί το 6αρι κιβώτιο  Στον 1.6 πετρελαιοκινητήρα... Ούτε σε Γερμανία ούτε σε Αγγλία μπορείς να το παραγγείλεις σύμφωνα με τα σάιτ της Vw πλέον... Όποτε κύριοι μπορούμε να πούμε ότι έχουμε περάσει στην ιστορία ήδη Κύριοι... Εκτός και αν έχει στα σκαριά επανασχεδιασμένο κιβώτιο και κινητήρα 1.5 ή 1.6 tdi!! Γνωρίζει κάποιος κάτι ? 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, το έχω παρατηρήσει κι εγώ!! Εδώ και 1 μήνα δεν διατίθεται το Golf 1.6 TDI Bluemotion!!!

Παραθέτω παρακάτω και τις δικές μου μετρήσεις για το 6-ταχυτο κιβώτιο στο Golf 1.6 TDI Bluemotion, στις 2000 Σ.Α.Λ.:

Σχέση κιβωτίου Ταχύτητα (km/h)
1 21
2 40
3 61
4 80
5 101
6 125

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!Μη μπορώντας να βρω κάποιο αντίστοιχο θέμα, παραθέτω έδω την ερώτηση μου καθώς είμαι κάτοχος του vii tdi bluemotion edition. Έχεις κανείς υπόψη του κατάλληλα συμβατά καλύμματα καθισμάτων για το μοντέλο μας, δεδομένου και των bucket μποστινών καθισμάτων του; Όπως επίσης και κάποια πρόταση για κάλυμμα τιμονιού;

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνω για αυτοκίνητο που να μου αρέσει και αισθητικά και να έχει καλή κατανάλωση για τα 15,000 km το χρόνο ποθ κάνω. Έκανα test-drive σε στενάκια (συνθήκες πόλης) κυρίως γύρω από την Karenta με ένα Gold tdi που είχε 17-άρες ζάντες. Η κατανάλωση στα στενάκια έπαιζε μεταξύ 7.8 και 9 lt/100 km (είδα και 10) και λίγο στη Βουλιαγμένη που βγήκαμε έπεσε στα 7 lt/100 km. Προς τι το κέρδος του diesel αυτοκινήτου έναντι του βενζινοκίνητου ; Έκανα test-drive στο renault-megane και η κατανάλωση με το ζόρι ανέβαινε τα 4.5 lt/100 km ότι και αν έκανες. Mπορούν να μου πουν αυτοί που έχουν gold diesel περί της κατανάλωσης μέσα στην πόλη (Γλυφάδα προς πανεπιστημιούπολη μέσω Ιλιούπολης και Κατεχάκη). Κάποιος μου έγραψε για ένα ντεπόζιτο diesel στα 800-850 km που είναι πολύ καλό. Είναι έτσι; Γιατί δεν το είδα με το test-drive αυτοκίνητο;

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω τις διαδρομές που περιγράφεις ΑΛΛΑ η πολύ υψηλή κατανάλωση που είδες οφείλεται στον ότι έβλεπες μέση κατανάλωση από τη στιγμή που έβαλες μπρος, το οποίο συνεπάγεται ότι το αυτοκίνητο δεν είχε κουνηθει τουλάχιστον δύο ώρες, άρα ήταν με κρύο κινητήρα. Όταν βάζοντας μπρος κ κινουμαστε με 1η -2η ταχύτητα σε στενά είναι λογική αυτή η κατανάλωση. Το αντίστοιχο σε βενζίνη θα ήταν 12-13 τουλάχιστον. Όπως παρατήρησες κ εσύ, αν έκανες μεγαλύτερη βόλτα θα έπεφτε κ άλλο, πόσο μάλλον αν είχες κ μεγαλύτερη ταχύτητα. Το Renault, αφού δεν έπαιζε με τίποτα η κατανάλωση, έδειχνε μέση κατανάλωση στο γέμισμα ή long term, πάντως σίγουρα δεν έδειχνε από τη στιγμή που ξεκίνησες. Επίσης, δεν μπορείς να συγκρίνεις καταναλωσεις αν δεν έχεις κάνει ακριβώς την ίδια διαδρομή, με τις ίδιες συνθήκες και με το παραδοσιακό τρόπο μέτρησης (αφού μπορεί να χάνουν από λίγο έως αρκετά οι μετρητές κατανάλωσης). Προσωπικά, διεσχισα ολόκληρη τη Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη σε ώρα με τρελή κίνηση κ αν θυμάμαι καλά δεν ξεπέρασα τα 7. Γενικά, μέσα σε πόλη με cold start είμαι στα 5.5-6. Βέβαια, αφού έχει ζεσταθει ο κινητήρας εύκολα βλέπω 4-4.5. Προσωπικά, δεν το άλλαζα το Golf μου με τίποτα! Σήμερα έκανα ταξιδάκι Εγνατία με 3.6 με ταχύτητα γύρω στα 110.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Οι καταναλώσεις είναι στα επίπεδα που αναφέρει ο @faniaros, συμφωνώ δε με ό,τι αναφέρει στο σχολιασμό του.

Οι καταναλώσεις που είδες κατά τη διάρκεια του test drive οφείλονται στον κρύο κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Μενα 7αρι bluemotion 105ps με 17αρες 5ταχυτο, ειχα 7-7.5/100 οταν ταξιδευα αυτοκινητοδρομο ευρωπη με 140-190.
Μεσα στην πολη ηταν στο 4.5-6/100.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ που μου απάντησες. Σκέφτομαι να αγοράσω. Έκανα ένα test drive σε αυτοκίνητο Golf VII tdi με 18-άρες ζάντες. Έγραψε με πολύ προσεγμένη οδήγηση 6.5-7.0 lt/100 km μέσα στην πόλη.

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

18άρες έχουν τσιμπημένη κατανάλωση, σε σχέση με 15/16.

Αυξάνει αρκετά το πέλμα του ελαστικού και το βάρος της ζάντας. Το 18άρι λάστιχο είναι επίσης βαρύτερο.

Συνολικά έχεις μεγαλύτερο μη αναρτώμενο βάρος αλλά και φαρδύτερο πέλμα (τριβή).--> Μεγαλύτερη κατανάλωση.

 

Αναφορικά με το Renault, η εταιρία έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια φοβερούς κινητήρες πετρελαίου που κινούν

τα γνωστότερα μοντέλα της Nissan & Renault.

Είναι αξιόπιστοι και πολύ οικονομικοί. Πιο οικονομικοί από Vw.

 

Φυσικά αν κοιτάμε το συνολικό πακέτο, δεν συγκρίνεται το Golf. Αλλά πάντα, εξαρτάται από τις προτεραιότητές μας.

Αρκεί να είναι καθορισμένες.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ για όσα μου είπατε;

1) Όταν λέτε cold start εννοείτε ότι πρέπει να το ζεσταίνω πρώτα π.χ. για 5 min ;

2) Γιατί έχυν βγει τόσες κακές φήμες για τα golf ότι βγάζουν ζημιές;

3) Mπορείτε να μου πείτε γνώμη σας για το Audi A1 diesel συγκριτικά με το golf diesel (δεν εχουν διαφορά τιμής και φαίνεται να μηνέχουν σημαντική διαφορά στις διαστάσεις αμαξώματος); Εμφάνιση/χώροι, κατανάλωση, ζημιές, κόστος/ποιότητα service  κλπ

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
3 hours ago , Antonios Kolocouris said:

Σας ευχαριστώ πολύ για όσα μου είπατε;

1) Όταν λέτε cold start εννοείτε ότι πρέπει να το ζεσταίνω πρώτα π.χ. για 5 min ;

2) Γιατί έχυν βγει τόσες κακές φήμες για τα golf ότι βγάζουν ζημιές;

3) Mπορείτε να μου πείτε γνώμη σας για το Audi A1 diesel συγκριτικά με το golf diesel (δεν εχουν διαφορά τιμής και φαίνεται να μηνέχουν σημαντική διαφορά στις διαστάσεις αμαξώματος); Εμφάνιση/χώροι, κατανάλωση, ζημιές, κόστος/ποιότητα service  κλπ

1) Υποθέτω πως και οι υπόλοιποι φίλοι ΔΕΝ εννοούν αυτό που γράφεις. Εννοούμε οδήγηση σε χαμηλές στροφές και με ήρεμο τρόπο από τη στιγμή που το βάζεις μπροστά μέχρι να έρθει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας,

2) Για DSG μπορεί να ισχύει μέχρι ένα βαθμό, όπως και με κάποια θεματάκια με κινητήρα. Γενικά όμως είναι καλό αυτοκίνητο που αντισταθμίζει αυτή την έλλειψη αξιοπιστίας (μεταξύ μας, όποιο καινούριο αυτοκίνητο και να πάρεις πλέον, χαλάει. Είναι σύγχρονες τεχνικές κατ'εμέ για να έχουν δουλειά και έσοδα οι αντιπροσωπείες),

3) Επειδή έχω και το Α1, μπορώ να εκφέρω άποψη. Από θέμα χώρων, το Golf είναι αισθητά μεγαλύτερο, σε χώρους επιβατών και 100κάτι λίτρα σε αποσκευών. Το Α1 είναι μικρότερο, ελαφρύτερο, αλλά πατάει γερά, σαν Audi, δίνοντας την εικόνα και την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Κατανάλωση τα περισσότερα diesel αυτών των κατηγοριών κυμαίνονται με κανονική οδήγηση στα 5ltr/100km πάνω κάτω, κατά μέσο όρο. Τιμές σέρβις τα ίδια πάνω κάτω ελέω Audi. Ζημιές πάνω κάτω ίδιες ελέω VAG. Είναι πάντως άλλη κατηγορία αυτοκίνητο το ένα, άλλη το άλλο. Επίσης το A1 έχει τα χρονάκια του στην πλάτη του, σε αντίθεση με το Golf, που ναι μεν είναι συνεχώς ίδιο από γενιά σε γενιά, αλλά δεν παύει να είναι καινούριο μοντέλο με νέο πάτωμα.

Αυτά από εμένα.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Σωστότατος ο@Polakias TDI. Το Α1 είναι στη κατηγορία του Polo σαν αυτοκίνητο και στου Golf στη τιμή. Προσωπικά θεωρώ ότι παίρνεις πολύ περισσότερα με το Golf σε σχέση με το Α1. Ο μόνος λόγος για να επιλέξεις το δεύτερο κατά τη γνώμη μου είναι τα δαχτυλίδια στο καπό

Link to comment
Share on other sites

Σε θέμα χώρων, όντως καμμία σχέση το A1 με το Golf. Περισσότερο με Polo είναι συγκρίσιμο σε αυτό το επίπεδο.

Αλλά αν δεν σε ενδιαφέρουν οι χώροι, είναι πιο μαζεμένο, ελαφρύτερο (πιθανόν να βγαίνει και στην κατανάλωση), και έχεις και τα ... "δακτυλίδια" όπως είπε και ο faniaros.

 

Cold start εννούμε ότι δεν έχει κυλήσει το αυτοκίνητο να ζεσταθεί το λάδι. Δεν θέλει ζέσταμα πριν (εκτός αν έχει μείον έξω). Για παράδειγμα τώρα που έχει ζέστη, μετά τα 5-6 πρώτα χιλιόμετρα πέφτει η κατανάλωση κάτω από το 5 εύκολα εκεί που τον χειμώνα ήθελε παραπάνω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους, είχα καιρό να γράψω εδώ! 

Έχουμε και λέμε, τη περασμένη βδομάδα, γέμισα με 34,5 λίτρα ύστερα από 900! χιλιόμετρα! Ο πρατηριούχος δεν με πίστευε όταν του είπα πόσα χιλιόμετρα είχα κάνει με το γέμισμα.Δυστυχώς δεν έβγαλα αποδεικτικές φωτογραφίες, διότι βιαζόμουν. Ακριβώς πριν το γέμισμα, ο υπολογιστής έδειχνε μέση κατανάλωση στο γέμισμα 3.8l/100km, το οποίο το επιβεβαίωσε η αντλία! Οι διαδρομές που έκανα ήταν 90% επαρχιακό δίκτυο με ταχύτητες 90-100 km/h και αυτοκινητόδρομο 100-110 km/h με κάποια ανοίγματα ως 130 - 140. Το υπόλοιπο 10% ήταν εντός πόλης. Οι εκτός πόλης διαδρομές έγιναν με 3 άτομα στο αυτοκίνητο και σχεδόν γεμάτο πορτ παγκάζ, με τις μισές τουλάχιστον με χρήση του A/C και γενικά προσεκτική οδήγηση, χωρίς όμως να προσπαθώ ιδιαίτερα γι'αυτό! Οι διαδρομές χωρίστηκαν σε 4 των 220 χιλιομέτρων όπως τις περιέγραψα προηγουμένως, με κάποιες έξτρα αποκλειστικά εντός πόλης. Σε δύο από τις 4 αν θυμάμαι καλά, η μέση μου κατανάλωση ήταν 3.6l/100km ενώ στη μία συγκεκριμένα ήταν στο 3.5, απλά έμπλεξα σε κίνηση πριν φτάσω σπίτι και ανέβηκε.

Το πιο κουφό από όλα, ήταν ότι πριν γεμίσω, το καύσιμο στο ρεζερβουάρ μου έφτανε για άλλα 400 χιλιόμετρα! Σύνολο 1300 χιλιόμετρα δηλαδή, με 50 λίτρα Avio, με συνετή οδήγηση, 3 άτομα και αποσκευές, μέτρια χρήση A/C και ελάχιστη πόλη! 

Πολύ ικανοποιητικά νούμερα θεωρώ και δεδομένων των συνθηκών, πολύ κοντά σε αυτά που δίνει ο κατασκευαστής κατά τη γνώμη μου! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

36 λεπτά πριν , DubbeR_ChRoniS said:

θα πεθενα πανω στο τιμονι απο τη βαρεμαρα μου αν ταξιδευα με 90-100-110

Χαχαχα ήμουν σίγουρος ότι αυτό θα ήταν το πρώτο σχόλιο! :p Προσωπικά, δεν βαριέμαι όταν έχω παρέα και έχοντας ευθύνη για την ασφαλή και άνετη μεταφορά τους, προτιμώ να τηρώ τα όρια ή και να πηγαίνω λίγο πιο χαλαρά (βλ. 110 στην Εγνατία με όριο 130 :p ) 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν να σας πω και εγώ τώρα με τα καινούργια παπούτσια, η μετάβαση έγινε από 15χ6,5 σε 19χ8,5, όπου οι καταναλώσεις μου ήταν στα επίπεδα του Φάνη, αλλά εγώ έχω πιο βαρύ πόδι σε σχέση με του faniaros δηλαδή αυτό που είχα δει εγώ με ένα γέμισμα ήταν 1100χλμ. Πλέον η κατανάλωση μου έχει αυξηθεί κατά 1λίτρο, τώρα κάνω με ένα γέμισμα 900χλμ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα 900 χιλιόμετρα που λες Στέλιο, είναι σε εθνική ή γενικά σε μεικτες συνθήκες?

Link to comment
Share on other sites

Άρα είσαι γύρω στα 5.5 μέση κατανάλωση. Καθόλου άσχημα για μεικτες συνθήκες θα έλεγα, ειδικά αν σκεφτείς πόσο όμορφες είναι οι 19ρες! ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , stellbouz said:

Λοιπόν να σας πω και εγώ τώρα με τα καινούργια παπούτσια, η μετάβαση έγινε από 15χ6,5 σε 19χ8,5, όπου οι καταναλώσεις μου ήταν στα επίπεδα του Φάνη, αλλά εγώ έχω πιο βαρύ πόδι σε σχέση με του faniaros δηλαδή αυτό που είχα δει εγώ με ένα γέμισμα ήταν 1100χλμ. Πλέον η κατανάλωση μου έχει αυξηθεί κατά 1λίτρο, τώρα κάνω με ένα γέμισμα 900χλμ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

πωπωπωπω φυλακη μπηκες! :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη φορά έβγαλα φωτογραφίες. Οι συνθήκες ίδιες με τις προηγούμενες, απλώς ήμασταν δύο άτομα στο αυτοκίνητο, με δύο σακους, χωρίς AC. Εξωτερική θερμοκρασία έπαιζε από 13.5 έως 23 αλλά κυρίως ήταν γύρω στους 16-17 βαθμούς με σποραδικες βροχές. Στη δεύτερη φωτογραφία φαίνεται ότι ο δείκτης καυσίμου είναι στη μέση και έχω κάνει 671 χιλιόμετρα από το γέμισμα. Τα πρώτα 450 χιλιόμετρα έγιναν με 3 άτομα, εκ των οποίων τα 225 τελευταία σε έντονη βροχή.3364c5ce012943d999cc83d1399ae68e.jpgea37e6f5ad295c8a46ef6654e624991c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.