Jump to content
turbomaniac

AUDI 80 B2 PROJECT?

Recommended Posts

Το ερωτηματικό στο προτζεκτ μπήκε γιατι δεν είμαι σιγουρος ακόμα τι να κανω.

Το πειραματόζωο(?): Καποια στιγμή έπεσε στην τεχνική μου επίβλεψη ένα πολύ όμορφο AUDI 80 1.6 του 1984. Και εκεί άρχισαν να με τρώνε τα καινά δαιμόνια για τετρακίνηση, 5 κύλινδρα μοτερ με κόφτες 10.000 και γενικά AUDI QUATTRO GROUB καταστάσεις. Μέχρι να αρχίζω να το ψάχνω λίγο, άλλαξα το ραγισμένο παρμπρίζ απο κάποιο ρετάλι που βρήκα στην ανακύκλωση (πανέυκολο, δε θελει κόλες καθώς έχει μόνο λάστιχα). Έκανα επίσης και ένα φτηνό DIY service (λαδια-φιλτρο λαδιού, μπουζι,φίλτρο αέρα, σετ χρονισμού και δυναμού - όλα τα ανταλλακτικά μου πήγανε κανα 50αρικο). Του κανα και ένα γερό καθάρισμα μέσα έξω και το τέρας (στο μυαλό μου) πήρε μπροστα σα να το βαλε πρωτη φορά μπροστα ο αντιπρόσωπος.

Όσο προχώραγε το servrice σκεφτόμουν τι ωραία αμάξια φτιάχνανε τότε και τι γερά δεσίματα έχει το σασι, το οποίο έχει και ελάχιστες μόνο σκουριές.

Σε δεύτερο στάδιο (να σφίξουν και λίγο οι ζέστες, καθώς δεν έχω και φουρνο να ψήνω τα φτερά), το μενού περιλαμβάνει φρεσκάρισμα χρώματος (έχει ένα ποντικί που πρασινίζει? δε μπορω να καταλάβω, ουτε καν κωδικούς χρώματος δε βρίσκω).

Η τεχνική ανάλυση βέβαια έχει ήδη γίνει και τα αποτελέσματα είναι άκρως ενδιαφέροντα:

Κατ΄αρχην κοιταζοντας το μπλοκ  αναρρωτιόμουν τι μουθυμίζει. Τελικά σωστά μαντεψατε, το μπλοκ απο αυτο το μοτερ ζει ακόμα σε VΑG 1.6 8V. Επίσης, το ίδιο μπλοκ φόραγε το audi quattro  1.8, το οποίο είχε 1781κ.εκ, με άλλο στρόφαλο-μπιέλες-πιστόνια. Είπαμε 1781? Και  πάλι σωστά μαντέψατε, ναι στο  ταπεινό μοτερ 1.6 απο το audi 1984 μπάινει κατευθείαν στρόφλος 1.8 με μπιέλες πιστόνια απο το γνωστό μοτερ 1.8Τ, καθώς έχουν ακριβως τα ίδια έδρανα στροφάλου, μπιελών  και διάμετρο πιστονιών, ενω  βγαίνουν just "πρόσωπο" με την κεφαλή (αυτο γιατι παρόλο  που ο στρόφαλος απο το 1.8 έχει μεγαλύτερη διαδρομή, τα πιστόνια απο το 1.8 έχουν μικρότερο compression height, δηλαδή κάθονται "πιο κάτω" απο του 1.6.  Φυσικά οι κατάλληλες μετρησεις plastigauge είναι επιβεβλημένες για να μη μείνουμε απο στρόφαλο στο 1ο  πάτημα.  

ερχόμαστε  λοιπόν  στο δίλημμα:

Ιστορικό μαμά και να πηγαίνω τις κυριακές στις εκθέσεις με τα γερόντια ή τουμπανο πολιτικό 1.8 quattro με 400+ και ενισχύσεις παντού?

To κόστος είναι ελεγχόμενο,καθώς:

Τα χέρια μου "πιάνουν" (αν και αργά, αν ημουν μηχανικός αγώνων, θα είχα γίνει ήδη ανέκδοτο), οπότε ότι έχει να κάνει με πολλαπλές, εξατμίσεις, βάσεις μοτερ, υποπλαίσια, πλέξούδες, προγραμματιμούς, κλπ, το χω, που λέει και ο Μάρκος.

τετρακινηση και σωθικά 1.8Τ βρίσκεις στον παλιατζή. Μπιέλες πιστόνια υπάρχουν και οικονομικά αν είναι να ξεφύγουμε πάνω απο τα 400.

ενα Simple Digital System ΕΜ4D ή megasquirt stand alone έχει 300 δολάρια, περιλαμβάνει 3μπαρο μαπ και έυκολα αλλάζεις το καρμπυρατέρι  με ένα σετ injection απο τον παλιατζή (που να μπλέξεις με KJetronic,  τουρμπο-καρμπυρατέρι και λοιπές αρχαιολογίες!)

H catcams έχει επίσης για αυτό το μοτερ εκκεντροφόρους για όλα τα γούστα και είναι μόνο ένας.

έχω απο καιρό λοκάρει μια ωραία TD04HL-19T κινεζιά με 150 ευρώ που δε παθαίνει τίποτα.

Βεβαια τώρα έχει περάσει καιρός απο τότε που είχα το μικρόβιο της τουρμπίνας (είμαι 40 τώρα) και σκέφτομαι οτι είναι λίγο λαλακία το όλο project, το χρόνο μου θα χάσω, για να χω τί? Ένα φτηνό τετρακίνητο 1150 κιλά με 400 άλογα? και τι μ' αυτο?  

  Πολλά έγραψα, απο τη μία να δωσω καμια ιδέα σε κανα συναδελφο που έχει κανα 80αρι παλιό στην άκρη, απο την άλλη θα ήθελα τη γνωμη σας για το project.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.