passataros Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 (edited) παιδια εχς το 1,6 passat του 97....βγαζει 105 αλογα νομιζω αν δεν κανω λαθος....αν ξερει κανεις ας μ πει τι χρειαζεται να ανεβασω κανενα αλογακι......συμφερει για 1ο σταδιο...???τι θα βοηθουσε να ανεβει η ιπποδυναμη?? Edited May 7, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 Βάλε πάνω έναν 1.8Τ, να είσαι έτοιμος να πυροβολάς! Όλα τα άλλα, θα ρίχνεις λεφτά και δεν θα γίνεται τίποτα (ουσιώδες). Και για να βγάζεις αυτά που θα κερδίσεις στον δρόμο, θα το σκίζεις το αμάξι. Ενώ με το turbo ακόμη και στις χαλαρές βόλτες θα νιώθεις την ροπή του! Νομίζω ότι το μοτέρ αυτό είναι υπερβολικά γνωστό σε όλα τα συνεργεία (έχουν γίνει υπεράριθμες μετατροπές) και δεν θα δυσκολευτείς πολύ να το περάσεις αν το πάρεις απόφαση. ¶σε που έχω ακούσει (διαβάσει) από άλλους που το περνάνε κατευθείαν πειραγμένο... Μάλλον ο Κωσταντίνος θα μπορεί να σε κατατοπίσει περισσότερο, αφού και το εν λόγω μοτέρ φοράει αλλά και τροποποιήσεις έχει κάνει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passataros Posted June 9, 2009 Author Report Share Posted June 9, 2009 ναι οντως το εχω σκεφτει κ γω καπως ετσι!!!!!αλλα ξερουμε περιπου ποσο παει η τιμη για τετοιο μοτερ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 θα μπορεσεις να βρεις με κανα 1200-1500αρι.κατα τα αλλα δεν αξιζει να κανεις τιποτα αλλο,οπως σου ειπαν κ πιο πανω.κ εγω αυτο ψαχνω να κανω αλλα δεν βρισκω μοτερακι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Γειά σας φίλοι πασσατούμπες !!!!Μιας και υπάρχει ανοικτό τόπικ για την βελτίωση του 1.6 να προσθέσω και γω για τον 1.6 fsi που έχω ότι μετά την τοποθέτηση του ΚΝ φίλτρου στο μαμά φιλτροκούτι προέβηκα και στον επαναπρογραμματισμό της χαρτογράφησης του εγκεφάλου μου την περασμένη Πέμπτη.Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές.Οι ταχύτητες γεμίζουν ελαφρώς καλύτερα και ο κινητήρας φαίνεται πιο ελαστικός.Η βελτίωση με βάσει τα λεγόμενα του προγραμματιστή:9-10 επιπλέον ίπποι και 1+ Kgm ροπή.Μέσα στην εβδομάδα θα πάω για δυναμομέτρηση οπότε θα σας δώσω πιο λεπτομερή στοιχεία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 (edited) παιδια εχς το 1,6 passat του 97....βγαζει 105 αλογα νομιζω αν δεν κανω λαθος....αν ξερει κανεις ας μ πει τι χρειαζεται να ανεβασω κανενα αλογακι......συμφερει για 1ο σταδιο...???τι θα βοηθουσε να ανεβει η ιπποδυναμη?? ένα μοτέρ ΑΕΒ - ΑPU για το Passat / A4 / A6 / Scoda Superb / Seat Toledo 1200 Euro βρίσκεις αλλά σε τι κατάσταση θα είναι... ένα καλό με λίγα χλμ θα έχει κανα 1800άρι... βέβαια θές και κανά σημαζεμα σε τρόμπες λαδιού νερου ημάντας κτλπ... κανα 600 service μετά τα περαστικάδεν θα είναι και κανα 1500άρι? γύρο στα 4000+ λιγότερο δεν το κόβο για την μετατροπή... Στο δικό σου τώρα από περιφεριακά φτιάξιμο Έαν κάνεις ένα ΦΠΕ + και μερικα αλλα πραγματάκια... δεν θα δείς τύποτα τρελά... 100 άλογα είναι μαμα (δύσκολο 105) ένα φίλτρο εάν βάλεις θα σου δώσει + 2 PS μετά θα βάλεις χταπόδι 4-2-1 με καταλύτη πιό ελευθέρας αγωνιστικό μεταλίκο με κλασικα Φ48-49 διάσταση σωλίνα εξάτμησης απο καταλύτη έως πίσω και μεσέο καζανάκι λίγο ποιο ελευθέρα (βελτιομένο) και τελικό (εξίσου βελτιωμένο) να δείς άλλα 4-5 PS. Βάζεις ένα custom made πρόγραμα (όχι κονσέρβα) για να σου δώσει τα μεγίστα το πολύ 7-8ps... με όλα παραπάνω θα έχεις 14ps, Πές ένα φίλτρο 100-150 ευρώ (αναλόγως την εταιρία) χταπόδι 500-800 ευρώ (αναλόγως την εταιρία) εξάτμιση φούλ ολόσωμη με καταλήτη 800-1200 ευρώ (αναλόγως την εταιρία η τον εξατμισα) πρόγραμμα custom απο 400-900 ευρώ (αναλόγως τον προγραμματιστή) ΑΛΛΑ έαν θες και κάτι παραπάνω απο τό παραπάνω ΦΠΕ θα βάλεις ιριδίου μπουζί λίγο κάνουν καλήτερη καύση και χαρίζει στο γενικό σύνολο ένος αυτοκινήτου με πρόγραμμα θα πάρεις και 1ps απο αυτά, θα βάλεις τροχαλίες ελαφρομένες για να ελαχιστοποιειθεί η δύναμη στρέψεις του στροφάλου οπότε καλήτερο στροφάρισμα στο μοτέρ θα πάρεις άλλα 3-4 αλογάκια από εκεί σε σύνολο... μετά θα βάλεις και ένα καλό δίσκο πλατό και βόλαν θα βάλεις βολάν ελαφρομένο όστε να μιωθεί και άλλο η δύναμη στρέψεις να σού δέσει και από εκει 2-3 αλογάκια σε σύνολο Μπουζί ιριδίου 100 - 120 ευρώ (αναλόγως την εταιρία) τροχαλίες 600 - 1200 ευρώ (αναλόγως την εταιρία και το πακέτο) σετ δισκο πλατο βολαν 650 - 1200 (αναλόγως την εταιρία και το πακέτο) Οπότε σύνολο 14 + 6 άλογα (οι κατώτερες τιμές βάζω πάντα) θα έχει + 20 άλογα επλέων ΧΩΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΜΟΤΕΡ Εάν είναι να ανοίξεις μοτέρ πάει αλλού η συζήτηση... ΕΑΝ και με περιφεριακά από το 1.8Τ μπορείς να κάνεις τον δικό σου Turbo (αλλά με αμφίβολη αξιωπιστία) Edited September 27, 2009 by Dark Angel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Μπράβο Λευτέρη!!!¶ριστα 20 στο μάθημα της βελτίωσης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Λευτερη αναφερεσαι για μοτερ ΑΕΒ - ΑPU ειδικα ή αυτα προβλεπονται και για μοτερ Fsi ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Μπράβο Λευτέρη!!!¶ριστα 20 στο μάθημα της βελτίωσης. Βελτιώσαμε κάποιο πολύ καλού μου φιλο το 1.6 του 1998 σε όλα τα παραπάνω περιφεριακά (εκτώς πρόγραμμα) γιατί θα ανοίξει το μοτέρ και θα βάλει έκκεντρα και ροϊκή και μετά θα μπεί το πρόγραμμα κοντά στα 140ps λογικά θα μας βγεί το μοτεράκι ΑΤΜΣΦΑΙΡΑ! εάν έπαιζε και άλλα φράγκα το παλικάρι μπορεί να μπενανε και άλλα πραγματάκια... και λόγο ότι γούσταρε την φάση ατμόσφαιρα... αλλά για όλα αυτά που έχει κάνει έως τώρα του έχει φύγει ένας σάκος χρήματα που μπορούσε να είχε κάνει 1.8Τ μετατροπή και να είναι αρχηγός... Αλλα έχει το μικρόβιο της ατμόσφαιρας Like me & Polo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 2, 2009 Report Share Posted October 2, 2009 Τελικά έγινε και η δυναμομέτρηση μετά την προσθήκη του προγράμματος:129,2 ίπποι και 201 Νm.H τιμή της ροπής δεν μου φάνηκε και πολύ αξιόπιστη,υπάρχει αύξηση αλλά δεν δικαιολογείται τέτοιο μέγεθος βελτίωσης.Αύριο θα σας παραθέσω και το σχετικό διάγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Ορίστε και το διάγραμμα του dyno όσο ευκρινέστερο θα μπορούσε να είναι.Dyno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbatos18 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Φιλε μου απο την εμπειρια μου εως τωρα λογω του οτι ειχα μεχρι τωρα 3 passat (το πρωτο 35i 91 μοντελο μετατροπη απο 1.6 σε 1.8 gt) και μιας και στην οικογενεια μου υπαρχει ακομα ενα 1.6 passat και ενα 1.8 A4 ατμοσφαιρα θα σου προτεινα εαν εισαι αποφασισμενος να προχωρησεις σε καποια αλλαγη να σκεφτεις την μετατροπη σε 1.8T. Μπορει να σου παρει λιγο καιρο μεχρι να βρεις το μοτερ αλλα αξιζει. Εγω και στα 2 τελευταια φοραγα APU κινητηρες με τους οποιους εχω κανει συνοληκα 170.000 χλμ και γνωμη μου ειναι οτι αμα τα φροντιζεις και δεν τα παρατας ειναι απροβληματιστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Τελικά έγινε και η δυναμομέτρηση μετά την προσθήκη του προγράμματος:129,2 ίπποι και 201 Νm.H τιμή της ροπής δεν μου φάνηκε και πολύ αξιόπιστη,υπάρχει αύξηση αλλά δεν δικαιολογείται τέτοιο μέγεθος βελτίωσης.Αύριο θα σας παραθέσω και το σχετικό διάγραμμα. έχεις και εξάτμηση χταπόδι καταλύτη κτλπ? 129 άλογα με πρόγραμμα και φίλτρο κομματάκι πολλά δεν είναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Τα άλογα με αφήνουν αδιάφορο αλλά η ροπή είναι υπερβολική όπως είπες κι εσύ προφέσορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 έχεις και εξάτμηση χταπόδι καταλύτη κτλπ? 129 άλογα με πρόγραμμα και φίλτρο κομματάκι πολλά δεν είναι? Όχι Λευτέρη γιατί αν μπεις στο Ιντερνετ και δεις όλους του βελτιωτικούς οίκους που σχετίζονται με την βελτίωση του 1.6 fsi μόνο με πρόγραμμα η ιπποδύναμη φθάνει μέχρι τους 132 ίππους. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 πάνε τόσο??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Μπράβο κύριε Καθηγητά!! Και εις ανώτερα σου εύχομαι! Η ροπή όπως λες κι εσύ, είναι ύποπτη. Όσον αφορά τα άλογα όμως, νομίζω ότι είναι εκεί που τα περίμενες περίπου. Πάτα κανένα 1600άρι στο δρόμο, να το δούμε και στην πράξη! Λευτέρη τα 129 δε νομίζω ότι είναι υπερβολικά, αφού μαμά το αμάξι είναι κάπου στα 120. Σωστά κ. Καθηγητά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 (edited) Μπράβο κύριε Καθηγητά!! Και εις ανώτερα σου εύχομαι! Η ροπή όπως λες κι εσύ, είναι ύποπτη. Όσον αφορά τα άλογα όμως, νομίζω ότι είναι εκεί που τα περίμενες περίπου. Πάτα κανένα 1600άρι στο δρόμο, να το δούμε και στην πράξη! Λευτέρη τα 129 δε νομίζω ότι είναι υπερβολικά, αφού μαμά το αμάξι είναι κάπου στα 120. Σωστά κ. Καθηγητά? Ευχαριστώ Νίκο!!!Πράγματι μαμά με το ΚΝ κάπου εκεί ήμουνα.Τώρα αυτό που μου κάνει ιδιαίτερη αίσθηση είναι το πόσο πιο γρήγορα "γεμίζουν" οι ταχύτητες και ιδιαίτερα ένα σκαλοπάτι που κάνει η εμφάνιση της ροπής με την 2α,3η και 4η μεταξύ τις 3.800-4.200 στροφές που δεν αφήνει τον κινητήρα να κρεμάσει.Δεν ξέρω τι έγινε με την ροπή αλλά την βρίσκω αφάνταστα.Όταν άκουγα παλιότερα για πρόγραμμα κτλ ήμουν πολύ επιφυλακτικός.Σήμερα είμαι 100% πεπεισμένος ότι είχα κάνει εσφαλμέμη εκτίμηση. Edited October 4, 2009 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJT4GR Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Γειά σας φίλοι πασσατούμπες !!!!Μιας και υπάρχει ανοικτό τόπικ για την βελτίωση του 1.6 να προσθέσω και γω για τον 1.6 fsi που έχω ότι μετά την τοποθέτηση του ΚΝ φίλτρου στο μαμά φιλτροκούτι προέβηκα και στον επαναπρογραμματισμό της χαρτογράφησης του εγκεφάλου μου την περασμένη Πέμπτη.Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές.Οι ταχύτητες γεμίζουν ελαφρώς καλύτερα και ο κινητήρας φαίνεται πιο ελαστικός.Η βελτίωση με βάσει τα λεγόμενα του προγραμματιστή:9-10 επιπλέον ίπποι και 1+ Kgm ροπή.Μέσα στην εβδομάδα θα πάω για δυναμομέτρηση οπότε θα σας δώσω πιο λεπτομερή στοιχεία. Τι ακριβως εκανες οταν λες "επαναπρογραμματισμό της χαρτογράφησης του εγκεφάλου"?1.6αρης κι εγω και ξερεις τωρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Τι ακριβως εκανες οταν λες "επαναπρογραμματισμό της χαρτογράφησης του εγκεφάλου"?1.6αρης κι εγω και ξερεις τωρα... Βρε καλώς τον Δημήτρη.Πολύ απλά έβαλα πρόγραμμα μέσω της θύρας obd και άλλαξα τις παραμέτρους καύσης του κινητήρα.Σου το συνιστώ ανεπιφύλακτα γιατί σαν 16άρης και συ όπως λες γνωρίζεις τις αδυναμίες του κινητήρα λόγω του αυξημένου βάρους του αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Βρε καλώς τον Δημήτρη.Πολύ απλά έβαλα πρόγραμμα μέσω της θύρας obd και άλλαξα τις παραμέτρους καύσης του κινητήρα.Σου το συνιστώ ανεπιφύλακτα γιατί σαν 16άρης και συ όπως λες γνωρίζεις τις αδυναμίες του κινητήρα λόγω του αυξημένου βάρους του αυτοκινήτου. Αντε τώρα και μία ολόσομη, και ένα χταπόδι, και ένα custom πρόγραμμα για ακόμα καλύτερα πράγματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJT4GR Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Βρε καλώς τον Δημήτρη.Πολύ απλά έβαλα πρόγραμμα μέσω της θύρας obd και άλλαξα τις παραμέτρους καύσης του κινητήρα.Σου το συνιστώ ανεπιφύλακτα γιατί σαν 16άρης και συ όπως λες γνωρίζεις τις αδυναμίες του κινητήρα λόγω του αυξημένου βάρους του αυτοκινήτου. Με 4 ατομα και μπαγκαζια 2 ανδρων και 2 γυναικων...στην εθνικη,αν γνωριζω λεει...Δεν γνωριζω ομως πως γινεται αυτο που μου λες.Το εκανες σε αντιπροσωπεια,σε μαστορα δικο σου ή μονος σου(αν μονος σου,σε συναντηση μας ξερεις τι πρεπει να κανεις.... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Αντε τώρα και μία ολόσομη, και ένα χταπόδι, και ένα custom πρόγραμμα για ακόμα καλύτερα πράγματα Ευχαριστώ Λευτέρη για την ευχή,αλλά ήδη έχω καλό θόρυβο από τον κινητήρα.Αν αλλάξω την εξάτμιση θα έχει πολύ σαματά και πέραν του ότι θα είναι ενοχλητικός δεν θα ταιριάζει γενικότερα και με την εμφάνιση και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Με 4 ατομα και μπαγκαζια 2 ανδρων και 2 γυναικων...στην εθνικη,αν γνωριζω λεει...Δεν γνωριζω ομως πως γινεται αυτο που μου λες.Το εκανες σε αντιπροσωπεια,σε μαστορα δικο σου ή μονος σου(αν μονος σου,σε συναντηση μας ξερεις τι πρεπει να κανεις.... ) Καλά θα ήταν να μπορούσαμε να το κάνουμε μόνοι μας Δημήτρη και να γλυτώναμε και τα λεφτά.Επειδή υπάρχει και άλλο ανοικτό τόπικ σε παραπέμπω εκεί για να πάρεις μια ιδέα. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...c=30476&hl= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJT4GR Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Καλά θα ήταν να μπορούσαμε να το κάνουμε μόνοι μας Δημήτρη και να γλυτώναμε και τα λεφτά.Επειδή υπάρχει και άλλο ανοικτό τόπικ σε παραπέμπω εκεί για να πάρεις μια ιδέα.http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...c=30476&hl= Ευχαριστω φιλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...