Jump to content
cjgeorgio

Καλοκαιρινά λάστιχα υψηλών επιδόσεων

Recommended Posts

Ποια θεωρείτε καλά για το passat; Όλες οι μεγάλες εταιρίες είναι πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα. Εγώ είμαι ανάμεσα σε Pirreli p zero και continental sport contact 6. Το continental βγαίνει το καλύτερο στο σύνολο. Βέβαια υπάρχει και η Michelin με το pilot sport 4 που βγαίνει μετά το continental στη δεύτερη θέση. Όλα τα λάστιχα πιστεύω είναι καλά αλλά δεν ξέρω πιο να βάλω στο αμάξι μου. Τον χειμώνα θα έχω χειμερινά. Το αμάξι θα είναι Γερμανία οποτε η άσφαλτος είναι καλή και όποιο λάστιχο και να είναι κολλάει κάτω και φθείρεται και ανάλογα. 

 

Τι έχετε να προτείνεται;

Link to comment
Share on other sites

Έχει βγει το καλύτερο στο σύνολο των δοκιμών.. Το είδα και σε μια παναμερα Porsche πέρσι με 22 ζάντες. 300.000€ αμάξι το συγκεκριμένο δεν θα το φορούσε ότι να ναι... Και η Dunlop έχει καλό αλλά είναι πιο πίσω από την continental αυτό τον καιρό. 

Link to comment
Share on other sites

Hankook ventus prime 3 K125 από τα πιο τίμια λάστιχα 430€ η 4αδα τα έχω στο passat εδώ και κάνα μήνα 225/40/18 και η λέξει ευχαριστημένος είναι λίγη μπροστά του...

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο είναι στην κατηγορία για απλά επιβατικά αμάξια και όχι στην κατηγορία υψηλών επιδόσεων. 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν πας σε R888, Cup, AD08R κτλ. Ιδιαίτερη προσοχή μόνο στα λιμνάζοντα, αλλά στους γερμανικούς δρόμους ποια λιμνάζοντα? Στο απλά βρεγμένο δεν υπάρχει πρόβλημα πέρσι με R888 πηγαίνοντας Λευκάδα πέσαμε σε καλοκαιρινή δυνατή μπόρα και δεν είχα κανένα πρόβλημα με 80 χλμ, προφανώς θα κόψεις δεν θα το πηγαίνεις τάπα όπως δεν θα κανες ούτε με all season. Από το 2011 έχω φορέσει 2 τετράδες Michelin Pilot Sport Cup και τώρα είμαι στα μισά της 1ης τετράδας Toyo Proxes R888, το αμάξι Edition 30 κοντά στα 400 μοτέρ, και έχω μόνο τα καλύτερα να πω και για τα 2. Τα R888 έχουν πιό φασαρία από τα Cup, αλλά κατά τη γνώμη μου ακούγονται σκέτη κ@@λα, επίσης ζεσταίνονται γρήγορα, γρηγορότερα από τα Cup. Όταν και τα 2 φτάσουν σε ιδανικές θερμοκρασίες οι όποιες διαφορές τους είναι τέτοιες που δεν έχω την απαιτούμενη εμπειρία να τις διακρίνω, μου φαίνονται στην ουσία το ίδιο καλά, άρα δίνω ένα + στα R888 γιατί ζεσταίνονται πιό γρήγορα. Σε δρόμους που μπορείς να τα αξιοποιήσεις και όχι σε γυαλί, θα κολλήσουν πολύ καλά. Τώρα βέβαια τόσο τα R888 όσο και τα Cup ίσως δυσκολευτείς να τα βρεις καθώς κυκλοφορούν τα R888R και τα Cup 2, για τα οποία δεν έχω γνώμη. Τέλος τα Yokohama Advan Neova AD08R τα φοράει η queen στο Ibiza Cupra DSG περίπου 285 μοτέρ, βρίσκεται σχετικά αρχές της 2ης τετράδας και είναι και αυτά απίστευτα λάστιχα στο στεγνό, ενώ στο βρεγμένο υπερέχει των άλλων 2 και είναι και τα πιό ήσυχα, και εδώ βέβαια ισχύει η προσοχή στα λιμνάζοντα.

Γενικά αν δεν σε νοιάζει η γρηγορότερη φθορά τέτοιου επιπέδου ελαστικών, και ειδικά αν τα φοράς μόνο 6 μήνες το χρόνο, και σε τόσο καλούς δρόμους στη Γερμανία, μπορείς να δεις σοβαρά μία τέτοια περίπτωση, είτε αυτά που σου γράφω είτε αντίστοιχα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για της πληροφορίες. Το CC με βενζίνη και εμένα είναι 1700 κιλά οπότε θα ζεστάνει εύκολα τώρα λάστιχα ειδικά στην άσφαλτο στη Γερμανία.

Τα Toyo καλά λάστιχα αλλά σε διάφορα τεστ που έχω δει το 2016-2017 είναι πίσω από τα Michelin Pirelli continental.

Θα πάρω λάστιχα που θα κυκλοφορούν είδη και θα είναι καινούργια δεν θέλω να ψάξω για πιο παλιά μοντέλα με καλές κριτικές που είναι δύσκολο να βρεις διαθέσιμα κομμάτια. 

Για το 2017 τα continental τα βγάζουν πρώτα αλλά σε απόσταση αναπνοής είναι και τα Michelin και μετά τα Pirelli.

Έχει και άλλες εταιρίες με καλά λάστιχα αλλά στης πρώτες 3 θέσεις παίζουν αυτές οι εταιρίες. 

Με μια γρήγορη ματιά στο ίντερνετ για την διάσταση που θέλω τα continental sport contact 6 σε 245/40/19 βγαίνουν στα 700€. Και στης άλλες εταιρίες πάνω κάτω εκεί είναι οι τιμές. 

Θέλω το λάστιχο να είναι ήσυχο και να έχει καλή κύλιση. Όντως εδώ Γερμανία δεν μαζεύεται νερό στο δρόμο αλλά καλοκαίρι θα έρχομαι και Ελλάδα οπότε θα κάνουν και το ταξιδάκι τους θα περπατήσουν και στην χάλια άσφαλτο μας για λίγο..

Θα τα πάρω Ιούλιο τα λάστιχα μέχρι τότε θα το ψάχνω..

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , cjgeorgio said:

Το συγκεκριμένο είναι στην κατηγορία για απλά επιβατικά αμάξια και όχι στην κατηγορία υψηλών επιδόσεων. 

Εσύ που θέλεις να βάλεις λάστιχα στο αμάξι σου η σε supercar  ? Τα ventus prime 3 Είναι λάστιχα υψηλών  επιδόσεων το λέει και Στην επίσημη σελίδα της hankook στο ίντερνετ... Οπότε αν δεν ξέρεις μην λες εγώ τα έχω στο αμάξι μου δοκιμασμένα σε όλες τις συνθήκες και δεν με πούλησαν ποτέ και δεν έχω αμάξι 200 άλογα... Το τι θα βάλεις είναι δικό σου Θέμα αλλά μην μας λες ότι αυτά δεν κάνουν αν δεν ξέρεις κάνουν κ με το παραπάνω φίλε μου 

Link to comment
Share on other sites

Στο αμάξι μου που αλλού;

Δεν ξέρω για αυτό μπαίνω στο Google για να ενημερωθώ από σελίδες που ο τομέας τους είναι τα λάστιχα. Το αναφέρουν ως touring και όχι υψηλών επιδόσεων. 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/Ventus-Prime-3-K125.htm

Το συγκεκριμένο κιόλας δεν μπορώ να το βρω σε reviews στο ίντερνετ. 

Δεν λέω ότι δεν είναι καλό αλλά απουσιάζει από όλα τα τεστ που κάνουν περιοδικά. Αν ήταν τόσο καλό γιατί δεν το έχουν κάπου;

Έχεις να δώσεις κανένα link να δω;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πόσο τα βρίσκεις σε σχέση με τα Michelin Pilot Sport 4S ?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , cjgeorgio said:

Ευχαριστώ για της πληροφορίες. Το CC με βενζίνη και εμένα είναι 1700 κιλά οπότε θα ζεστάνει εύκολα τώρα λάστιχα ειδικά στην άσφαλτο στη Γερμανία.

Τα Toyo καλά λάστιχα αλλά σε διάφορα τεστ που έχω δει το 2016-2017 είναι πίσω από τα Michelin Pirelli continental.

Θα πάρω λάστιχα που θα κυκλοφορούν είδη και θα είναι καινούργια δεν θέλω να ψάξω για πιο παλιά μοντέλα με καλές κριτικές που είναι δύσκολο να βρεις διαθέσιμα κομμάτια. 

Για το 2017 τα continental τα βγάζουν πρώτα αλλά σε απόσταση αναπνοής είναι και τα Michelin και μετά τα Pirelli.

Έχει και άλλες εταιρίες με καλά λάστιχα αλλά στης πρώτες 3 θέσεις παίζουν αυτές οι εταιρίες. 

Με μια γρήγορη ματιά στο ίντερνετ για την διάσταση που θέλω τα continental sport contact 6 σε 245/40/19 βγαίνουν στα 700€. Και στης άλλες εταιρίες πάνω κάτω εκεί είναι οι τιμές. 

Θέλω το λάστιχο να είναι ήσυχο και να έχει καλή κύλιση. Όντως εδώ Γερμανία δεν μαζεύεται νερό στο δρόμο αλλά καλοκαίρι θα έρχομαι και Ελλάδα οπότε θα κάνουν και το ταξιδάκι τους θα περπατήσουν και στην χάλια άσφαλτο μας για λίγο..

Θα τα πάρω Ιούλιο τα λάστιχα μέχρι τότε θα το ψάχνω..

Βρε Γιώργο, προσπαθώ να καταλάβω 

τι ακριβώς και γιατί, θέλεις να κάνεις με τα λάστιχα.

Θα το σκοτώσεις με αυτή τη διάσταση.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, cjgeorgio said:

Ευχαριστώ για της πληροφορίες. Το CC με βενζίνη και εμένα είναι 1700 κιλά οπότε θα ζεστάνει εύκολα τώρα λάστιχα ειδικά στην άσφαλτο στη Γερμανία.

Τα Toyo καλά λάστιχα αλλά σε διάφορα τεστ που έχω δει το 2016-2017 είναι πίσω από τα Michelin Pirelli continental.

Θα πάρω λάστιχα που θα κυκλοφορούν είδη και θα είναι καινούργια δεν θέλω να ψάξω για πιο παλιά μοντέλα με καλές κριτικές που είναι δύσκολο να βρεις διαθέσιμα κομμάτια. 

Για το 2017 τα continental τα βγάζουν πρώτα αλλά σε απόσταση αναπνοής είναι και τα Michelin και μετά τα Pirelli.

Έχει και άλλες εταιρίες με καλά λάστιχα αλλά στης πρώτες 3 θέσεις παίζουν αυτές οι εταιρίες. 

Με μια γρήγορη ματιά στο ίντερνετ για την διάσταση που θέλω τα continental sport contact 6 σε 245/40/19 βγαίνουν στα 700€. Και στης άλλες εταιρίες πάνω κάτω εκεί είναι οι τιμές. 

Θέλω το λάστιχο να είναι ήσυχο και να έχει καλή κύλιση. Όντως εδώ Γερμανία δεν μαζεύεται νερό στο δρόμο αλλά καλοκαίρι θα έρχομαι και Ελλάδα οπότε θα κάνουν και το ταξιδάκι τους θα περπατήσουν και στην χάλια άσφαλτο μας για λίγο..

Θα τα πάρω Ιούλιο τα λάστιχα μέχρι τότε θα το ψάχνω..

Ποια Toyo έβαλες στη σύγκριση και είναι πιό πίσω από Michelin Pirelli Continental? Τα συγκεκριμένα τα R888 είναι στην κατηγορία ημισλίκ για χρήση σε πίστα αλλά νόμιμα για χρήση στο δρόμο. Είναι πιό πάνω από την κατηγορία extreme/max performance. Για να τα συγκρίνεις με τις άλλες μάρκες θα πρέπει να τα βάλεις βάσει κατηγορίας όπως είναι π.χ. τα Cup της Michelin που όπως είπα από την εμπειρία μου είναι στα ίδια επίπεδα, και φαντάζομαι κάποια στην κατηγορία αυτή θα βγάζουν Pirelli και Continental. Είναι τελείως διαφορετικά τα R888 από τα υπόλοιπα της Toyo, όπως τελείως διαφορετικά τα Cup από τα Sport 2,3,4 κτλ. Και βέβαια οι τιμές τους είναι και σε άλλα επίπεδα αλλά αν θες λάστιχο κυριολεκτικά πλαστελίνη θα πρέπει να τα στάξεις, στη διάσταση 225/40/18 μου πήγαν από ένα χιλιάρικο η κάθε τετράδα Cup και γύρω στα 900 τα R888. Όταν λέω πλαστελίνη για να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάω, όταν τα πρωτοέβαλα και τα 2 και αφού τα έστρωσα πρώτα, βρήκα καλό κομμάτι δρόμου και τα πλάκωσα, στο τέλος κάνω στην άκρη κατεβαίνω, περνάω το δάκτυλο από πάνω και η αίσθηση ήταν σαν να ακουμπάς σημείο που είχε πέσει μέλι και το είχες ελαφρώς σκουπίσει, δηλαδή ένιωθες να κολλάει το δάκτυλο επάνω. Επειδή ζητάς επιδόσεις στο λέω. Αλλά βέβαια θες να είναι και ήσυχο οπότε μάλλον δεν είσαι για πιστάδικα λάστιχα, όλα αυτής της κατηγορίας θυσιάζουν το κομμάτι της άνεσης. Τέσπα εγώ το έριξα και αυτό στο τραπέζι.

Τώρα κατανοητό αν δεν θες να ψάξεις για παλιότερα κορυφαία κομμάτια ούτε εγώ θα ήθελα αν δεν είχα τον τρόπο να τα βρίσκω. Δες λοιπόν και τα AD08R που σου είπα αυτά κυκλοφορούν κανονικά και συνδυάζουν άνεση με υψηλές επιδόσεις, κορυφαίο ελαστικό και αυτό. 'Εχω και άλλα να σου πω, συγκεκριμένα από τα ακόμη πιό σκληροπυρηνικά της Yokohama τα οποία θα έβαζα αντί για τα R888 (ίσως είναι τα επόμενα) αλλά εφόσον βάζεις μέσα και το κομμάτι της άνεσης δεν θα ενδιαφέρεσαι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κολασμένα είναι τα 8άρια τι να λέμε, για ρολλ 1ες που αρέσουν και στους χοντέους :lol: Και τα AD08R όμως που φοράς εσύ τα συναντάς συχνά σε big turbo Evo. Να δω του χρόνου που λογικά κάπου μέσα στο 18 θα έχω αλλαγή, αν μπορέσω να φέρω Ελλάδα τα πιό hardcore της Yokohama και ας κρατήσουν όσο λίγο θέλουν με treadwear 60 που έχουν. :blink:

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

On 24/5/2017 at 1:23 ΜΜ, nikdev said:

Πόσο τα βρίσκεις σε σχέση με τα Michelin Pilot Sport 4S ?

Τα Michelin βγαίνουν +100€ στην τετράδα..

Είναι ακριβά σε σχέση με continental και Pirelli 

Link to comment
Share on other sites

On 24/5/2017 at 2:28 ΜΜ, Koumparos said:

Βρε Γιώργο, προσπαθώ να καταλάβω 

τι ακριβώς και γιατί, θέλεις να κάνεις με τα λάστιχα.

Θα το σκοτώσεις με αυτή τη διάσταση.

40 προφίλ φοράνε τα 4θυρα vw/Skoda από το εργοστάσιο σε 19' ζάντες. Ίδια αμάξια που φορούσαν απο 2008-2012 35 προφίλ σε 19' πλέον τα βγάζουν στην παραγωγή με 40 προφίλ. Το 35 προφίλ είναι πολύ μικρό και θα γίνει κούτσουρο. Δεν έχω αμάξι με 90ps για να το σκοτώσω η να κρεμάσει. Και είναι δοκιμασμένη λύση σε όλες της ομάδες Αγγλία που φοράνε μεγάλες ζάντες δουλεύουν αυτό το νούμερο όπως και το 255/35/19. 

Link to comment
Share on other sites

Θα έχεις ωραίο πάτημα, αλλά και το κόστος είναι τσουχτερό, αν θες λάστιχο κορυφή.

Για μένα τα 4S και βάλτα ένα μήνα μετά.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , DarkX said:

Ποια Toyo έβαλες στη σύγκριση και είναι πιό πίσω από Michelin Pirelli Continental? Τα συγκεκριμένα τα R888 είναι στην κατηγορία ημισλίκ για χρήση σε πίστα αλλά νόμιμα για χρήση στο δρόμο. Είναι πιό πάνω από την κατηγορία extreme/max performance. Για να τα συγκρίνεις με τις άλλες μάρκες θα πρέπει να τα βάλεις βάσει κατηγορίας όπως είναι π.χ. τα Cup της Michelin που όπως είπα από την εμπειρία μου είναι στα ίδια επίπεδα, και φαντάζομαι κάποια στην κατηγορία αυτή θα βγάζουν Pirelli και Continental. Είναι τελείως διαφορετικά τα R888 από τα υπόλοιπα της Toyo, όπως τελείως διαφορετικά τα Cup από τα Sport 2,3,4 κτλ. Και βέβαια οι τιμές τους είναι και σε άλλα επίπεδα αλλά αν θες λάστιχο κυριολεκτικά πλαστελίνη θα πρέπει να τα στάξεις, στη διάσταση 225/40/18 μου πήγαν από ένα χιλιάρικο η κάθε τετράδα Cup και γύρω στα 900 τα R888. Όταν λέω πλαστελίνη για να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάω, όταν τα πρωτοέβαλα και τα 2 και αφού τα έστρωσα πρώτα, βρήκα καλό κομμάτι δρόμου και τα πλάκωσα, στο τέλος κάνω στην άκρη κατεβαίνω, περνάω το δάκτυλο από πάνω και η αίσθηση ήταν σαν να ακουμπάς σημείο που είχε πέσει μέλι και το είχες ελαφρώς σκουπίσει, δηλαδή ένιωθες να κολλάει το δάκτυλο επάνω. Επειδή ζητάς επιδόσεις στο λέω. Αλλά βέβαια θες να είναι και ήσυχο οπότε μάλλον δεν είσαι για πιστάδικα λάστιχα, όλα αυτής της κατηγορίας θυσιάζουν το κομμάτι της άνεσης. Τέσπα εγώ το έριξα και αυτό στο τραπέζι.

Τώρα κατανοητό αν δεν θες να ψάξεις για παλιότερα κορυφαία κομμάτια ούτε εγώ θα ήθελα αν δεν είχα τον τρόπο να τα βρίσκω. Δες λοιπόν και τα AD08R που σου είπα αυτά κυκλοφορούν κανονικά και συνδυάζουν άνεση με υψηλές επιδόσεις, κορυφαίο ελαστικό και αυτό. 'Εχω και άλλα να σου πω, συγκεκριμένα από τα ακόμη πιό σκληροπυρηνικά της Yokohama τα οποία θα έβαζα αντί για τα R888 (ίσως είναι τα επόμενα) αλλά εφόσον βάζεις μέσα και το κομμάτι της άνεσης δεν θα ενδιαφέρεσαι.

Βάζω και το κομμάτι της άνεσης και της ασφάλειας. Ναι είναι καλά αγωνιστικά λάστιχα αυτά που λες αλλά δεν είναι για βρεγμένο δρόμο.

Δεν έχουν χάραξη για το νερό.. Ναι πας με λίγα χιλιόμετρα σε βρεγμένο δρόμο ενώ με τα άλλα πιάνεις πιο πολλά χιλιόμετρα με ασφάλεια.

Αν ήταν να πάρω καθαρά αγωνιστικό λάστιχο θα κοιτούσα αυτά που λες. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , nikdev said:

Θα έχεις ωραίο πάτημα, αλλά και το κόστος είναι τσουχτερό, αν θες λάστιχο κορυφή.

Για μένα τα 4S και βάλτα ένα μήνα μετά.

Ναι είναι καλά αλλά μιλάμε για 260€ το λάστιχο περίπου..... πολύ ακριβή τιμή. 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

για τα ΝΕΑ pirelli p zero sports car εισαι...

https://www.pirelli.com/tyres/el-gr/car/find-your-tyres/products-sheet/p-zero#/details

Ανάμεσα σε αυτά και τα continental είμαι...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, cjgeorgio said:

Βάζω και το κομμάτι της άνεσης και της ασφάλειας. Ναι είναι καλά αγωνιστικά λάστιχα αυτά που λες αλλά δεν είναι για βρεγμένο δρόμο.

Δεν έχουν χάραξη για το νερό.. Ναι πας με λίγα χιλιόμετρα σε βρεγμένο δρόμο ενώ με τα άλλα πιάνεις πιο πολλά χιλιόμετρα με ασφάλεια.

Αν ήταν να πάρω καθαρά αγωνιστικό λάστιχο θα κοιτούσα αυτά που λες. 

 

Εντάξει τα αυλάκια του κάνουν δουλειά και στο βρεγμένο δεν είναι βάρκα γυαλό, 80 χλμ είναι μια χαρά ταχύτητα σε δυνατή μπόρα και επειδή είπες Γερμανία σκέφτομαι μια χαρά, εγώ εδώ στο Greece και τα καταφέρνω. Αν και το αμάξι αυτό το βγάζω έξω περισσότερο για βόλτες άρα με καλό καιρό και μετά ό,τι βροχή φάει σε ταξίδια, έχω πέσει όμως σε μπόρες.

Τέσπα συνοψίζοντας από όλα όσα είπες, παρόλο που θα τα έχεις πάνω μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες πράγμα που συνηγορεί υπέρ του να πάρεις ακόμα και ημισλίκ όπως αυτά που σου λέω, δηλαδή για μένα είναι ευκαιρία να απολαύσεις τέτοιο επίπεδο πρόσφυσης εφόσον θα τα αλλάζεις τους υπόλοιπους -βροχερούς και κρύους- μήνες το χρόνο, παρ' όλα αυτά και κυρίως επειδή είναι πολύ σημαντικό για σένα να είναι ήσυχα στο δρόμο, μάλλον θες κάτι πιό πολιτισμένο. Εύχομαι η επιλογή σου να σε δικαιώσει μιας και ζητάς υψηλές επιδόσεις παράλληλα.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , cjgeorgio said:

Ανάμεσα σε αυτά και τα continental είμαι...

στη θεση σου θα μουν αναμεσα σ αυτα και στα νεα michelin pilot sport 4s

τα κοντι συγκριτικα ειναι αρκετα πιο "πολιτισμενα" σε σχεση μ αυτα τα δυο

Edited by DubbeR_ChRoniS
Link to comment
Share on other sites

Eπειδή το συζυτάμε σε 2 θέματα και λέμε τα ίδια να τα πάμε στο cc ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.