largo Posted May 24, 2017 Report Share Posted May 24, 2017 Γεια σας παιδια. Εχω ενα Golf 4, 1.4 του 2004 με 60.000 χιλιομετρα. Εξαιρετικα προσεγμενο. Πριν λιγες μερες με τις αποτομες ζεστες, οταν περναω απο μικρες (και μεγαλες) ανωμαλιες, τριζει ακριβως σαν σουμιές. Περνώντας απο ενα φιλικο βουλκανιζατερ, μου το ανεβασαν για ελεγχο και ειπαν οτι ειναι τα λαστιχα του ζαμφορ κατα 99%. Θελουν 50 ευρω να τα λυσουν και να τα περασουν με μια (λεει) ειδικη ασπρη αλοιφη (!!!!). Η ερωτηση: Μηπως να παω στο συνεργειο μου και να μου τα αλλαξουν εντελως ; Αξιζει τον κοπο και το κοστος ; Τι λετε ; Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannisb Posted May 24, 2017 Report Share Posted May 24, 2017 (edited) τα λαστιχα του ζαμφορ δεν είναι ακριβά σαν ανταλλακτικά http://s******e.gr/lasticha-zamfor-19mm-gia-a3-golf-iv-leon-octavia οπότε με το πέρασμα να πάνε 60 ευρω? πόσο παραπάνω να πάνε ,οπότε μάλλον αξίζει να αλλαχτούν . Μια ερώτηση στο συνεργείο σου θα σου λύσει την απορία... απο ότι κατάλαβα το αυτοκίνητο κάθετε(60κ χλμ για 13 χρονών αυτοκίνητο είναι πολύ λίγα) και άμα δεν είναι και σε κλειστό χώρο, λογικό είναι να ξεραθούν αρκετά λαστιχένια μέρη του ,οπότε καλό είναι να γίνει ένας πιο σχολαστικός έλεγχος για τυχών άλλα ξεραμένα λάστιχα,τσιμούχες,κλπ όπως τα σινεμπλόκ (silent block) μήπως και δεν διορθωθεί το πρόβλημα σου με αλλαγή ή πέρασμα αλοιφής των λάστιχων του ζαμφόρ Edited May 24, 2017 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
largo Posted May 24, 2017 Author Report Share Posted May 24, 2017 Ναι ουστιαστικα καθεται στο γκαραζ (πυλωτη) και εχει ελαχιστη χρηση. Και εχεις δικιο, καλυτερα στο συνεργειο, εκει θα τα δουνε ολα (αν και πριν 6 μηνες αλλαξα αρκετα πραγματα εκει κοντα, ψαλιδια και ακρομπαρα) και τους ειπα να δουν τι αλλο θελει (και δεν ειπαν κατι). Ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis79 Posted May 26, 2017 Report Share Posted May 26, 2017 Ειναι κλασικό πρόβλημα για το συγκεκριμένο μοντέλο κ τα ίδια χιλιόμετρα! Τα δικά μου τα άλλαξα πριν 2 μήνες, εχοντας ακριβώς το ίδιο πρόβλημα! Επειδή όμως ο θόρυβος βελτιώθηκε ελάχιστα καλό ειναι να κοιτάξεις κ τα ελαστικά τμήματα που αφορούν στην εξάτμιση όπως κ τους συνδέσμους του οπίσθιου άξονα! Δε δίνουν άμεσα το "παρόν" κ οταν το δώσουν ειναι λιγο πριν το τέλος! Ετσι ανακάλυψα ότι ο τριγώνου ελαστικός σύνδεσμος στο τελευταίο σιλασιέ ήταν πλέον πορώδης κ στα τελευταία του! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis79 Posted May 26, 2017 Report Share Posted May 26, 2017 Ειναι κλασικό πρόβλημα για το συγκεκριμένο μοντέλο! Τα δικά μου τα άλλαξα πριν 2 μήνες, εχοντας ακριβώς το ίδιο πρόβλημα κ τα ίδια χιλιόμετρα! Επειδή όμως ο θόρυβος βελτιώθηκε ελάχιστα καλό ειναι να κοιτάξεις κ τα ελαστικά τμήματα που αφορούν στην εξάτμιση όπως κ τους συνδέσμους του οπίσθιου άξονα! Δε δίνουν άμεσα το "παρόν" κ οταν το δώσουν ειναι λιγο πριν το τέλος! Ετσι ανακάλυψα ότι ο τριγώνου ελαστικός σύνδεσμος στο τελευταίο σιλασιέ ήταν πλέον πορώδης κ στα τελευταία του! Sent from my iPhone using Tapatalk Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
largo Posted May 26, 2017 Author Report Share Posted May 26, 2017 Στον βουλκανιζατορα που το σηκωσαμε πανω και το κουνησαμε, ηταν ξεκαθαρο οτι ο ηχος ηταν καπου μεσα στα ζανφορ. Επειδη ακουγα και κατι πισω, επεμενα να δουμε και τα πισω αλλα οσο και αν προσπαθησαμε δεν ακουσαμε κατι. Προφανως ο ηχος που ακουγα ταυτοχρονα και απο πισω, ηταν καποια μεταφορα του μπροστινου. Σε καθε περιπτωση παντως προφανως πρεπει να το σηκωσω σε κανονικο συνεργειο και να δουμε ολα τα ελαστικα σημεια/ενωσεις απο κατω. Ενα-ενα. Λογω πολυκαιριας βασικα, 12 χρονια περασαν ..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis79 Posted May 27, 2017 Report Share Posted May 27, 2017 Καλημέρα! Για το μπροστά ειναι όντως τα πλαστικά δαχτυλίδια της αντιστρεπτικής δοκού ή ζυγαριάς σε περίπτωση που τα ψαλίδια κ οι υπόλοιποι σύνδεσμοι ειναι οκ! Πίσω όμως δεν πρόκειται εύκολα να ακούσεις τον ήχο παρα μόνο οταν οδηγείς κ θελήσεις να στρίψεις δεξιά ή αριστερά, όπου μπορεί να υπάρχει ελαφρά ανωμαλία οδοστρώματος! Αυτό γιατι το σημείο όπου δένεται ο πίσω άξονας στο πλαίσιο ειναι πολυ πιο ενισχυμένο κ για να ακούστει πρέπει να ζοριστεί κ το σασί, όπως πχ σε πλευρική στρέβλωση! Γνώμη μου πάντως να ξεκινήσεις από τα απλά κ φτηνά κ να πας στα πιο σύνθετα κ ακριβά! Καλό ΣΚ Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias63 Posted May 28, 2017 Report Share Posted May 28, 2017 (edited) Και στο δικό μου παρουσιαζόταν το ίδιο πρόβλημα κυρίως το καλοκαίρι απ'ό,τι είχα καταλάβει. Τον τελευταίο χρόνο νομίζω δεν το έχω ακούσει πλέον. Τα λαστιχένια παρεμβύσματα πρέπει να είναι που μάλλον έχουν ξεραθεί με την πάροδο των ετών. Edited May 28, 2017 by ilias63 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...