Jump to content
playmaker

Golf 4 Gti - Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου [Turbo,Εξατμίσεις,Βελτιώσεις]

Recommended Posts

εγω ενα remus τελικο που ειχα βαλει, γυρω στα 250 με πήγε.

η διπλη Δημητρη look r32 που φοράω, καπου 550 με βγηκε, απο καταλύτη και πισω.

Link to comment
Share on other sites

Αναλογα της δουλειας και του ονοματος του μαγαζιου υπολογιζε απο 100-200Ε.

Καλο Επωνυμο καζανακι γνωςτης μαρκας απο 200Ε και πανω.

Υγ. Δες και στο car ειναι γεματο αγγελιες απο καζανακια.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω αλλα να ξεκαθαρισω πως δεν μιλαω για επωνυμα

Link to comment
Share on other sites

Ζαπατινα πηγα να παρω προσφορα δημητρη,το πιο φθηνο που μου εδειξε ,ενα σαπιο,ειχε 80 ευρω.

Εκανα βολτα σε 5-6 εξατμισαδες,για να βαλεις τελικο...120-150 ευρω θελεις.

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι να αλλαξω την σκαστρα 1.8τ εχω την μαμα (μαμα το αμαξι) εχω διαβασει για την forge αλλα ξεφευγει σε τιμη και σε μαμα αμαξι,εχουμε καμια aftermarket Που να την εχει δοκιμασει κανεις?επισεις γιατι δεν μπορω να βαλω ανοιχτου τυπου?τι μπερδεματα θα κανει και που οφειλται αυτο?γιατι πολλα αμαξια και με περισσοτερα αλογα εχουν ανοιχτου τυπου...

Link to comment
Share on other sites

 

γεια σου φιλε αν 8ες σκαστρα μονο forge κλειστου τυπου.ξεφευγει αλλα αξιζει τα λεφτα της δοκιμασμενη σε μενα 8 χρονια .οχι ανοικτου τυπου στα δικα μας μοτερ δια ροπαλου απαγορευεται ...λογω εισροης ποσοτητας αερα κ με αποτελεσμα καψιμου maf .ενα χρονο τη φορεσα ανοικτου κ το εκαψα...ετσι μακρια απο ανοικτες οτι μαρκα κ να βρεις..επειδη εκανα πολλα πειραματα στο δικο μου κ με μανιταρια βαρελακια κ ανοικτες σκαστρες μακρια ..!δεν μπορει να δουλεψει αρκετο διαστημα με ανοικτου το μοτερ σωστα κ αν το συνδυασεις κ με μανιταρι γαματο..

Link to comment
Share on other sites

Ο μαφ δεν καιγεται απτην ανοιχτου τυπου σκαστρα.

Maf( mass air flow) οταν λοιπον υπολογιστει συγκεκριμενη μαζα αερα στη ειςαγωγη (φιλτρο) και μικρη ποσοτητα αυτης αποβληθει στην ατμοσφαιρα εχεις (μικρη) ασταθεια στο ρελαντι και διορθωσεις στο μιγμα (λ) καθως αλλαζει η αναλογια.

Με ανοιχτου τυπου σκαστρα στο κλεισιμο της πεταλουδας, εφοσον αποβληθει η περιττη ποσοτητα αερα, στο σωληνα μεχρι τη φτερωτη θα εχεις μικρη ποςοτητα αερα να γυριζει(ασκει πιεση) στη φτερωτη. Στο επομενο πατημα γκαζιου (η σε αλλαγη ταχυτητας) θα εχεις μια ελαχιστη ακομα καθυστερηση μεχρι να εχεις επιθυμητη πιεση.

Με την κλειστου ο αερας αυτος θα επιστρεφει οποτε, απλοικα, το κυκλωμα θα ειναι πιο γεματο και η φτερωτη σε ετοιμοτητα.

Οι καλυτερες λυσεις ειναι σκαστρα απο s3 και forge 007 και 008.

Οι forge με σετ ελατηριων ειναι ιδανικες για πολλα setup.

Ο ρολος της "καλυτερης" σκαστρας ειναι να κρατησει τη ζητουμενη πιεση του προγραμματος χωρις απωλειες και να ελαχιστοποιησει την απωλεια πιεσης στις αλλαγες ταχυτητων (μεγιστη δυνατη).

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ο μαφ δεν καιγεται απτην ανοιχτου τυπου σκαστρα.

Maf( mass air flow) οταν λοιπον υπολογιστει συγκεκριμενη μαζα αερα στη ειςαγωγη (φιλτρο) και μικρη ποσοτητα αυτης αποβληθει στην ατμοσφαιρα εχεις (μικρη) ασταθεια στο ρελαντι και διορθωσεις στο μιγμα (λ) καθως αλλαζει η αναλογια.

Με ανοιχτου τυπου σκαστρα στο κλεισιμο της πεταλουδας, εφοσον αποβληθει η περιττη ποσοτητα αερα, στο σωληνα μεχρι τη φτερωτη θα εχεις μικρη ποςοτητα αερα να γυριζει(ασκει πιεση) στη φτερωτη. Στο επομενο πατημα γκαζιου (η σε αλλαγη ταχυτητας) θα εχεις μια ελαχιστη ακομα καθυστερηση μεχρι να εχεις επιθυμητη πιεση.

Με την κλειστου ο αερας αυτος θα επιστρεφει οποτε, απλοικα, το κυκλωμα θα ειναι πιο γεματο και η φτερωτη σε ετοιμοτητα.

Οι καλυτερες λυσεις ειναι σκαστρα απο s3 και forge 007 και 008.

Οι forge με σετ ελατηριων ειναι ιδανικες για πολλα setup.

Ο ρολος της "καλυτερης" σκαστρας ειναι να κρατησει τη ζητουμενη πιεση του προγραμματος χωρις απωλειες και να ελαχιστοποιησει την απωλεια πιεσης στις αλλαγες ταχυτητων (μεγιστη δυνατη).

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Τα ειπες τελεια...οποτε εγω που δεν εχω καποιο setup Να βαλω απο του s3..

Link to comment
Share on other sites

Kalhspera kai euxaristw gia tin apodoxh irthe h wra naa allaksw to set up mou apo mama k03s aum na paw se k04 kai skeftomai tis leptomeries apo sazman mexri kai pollaplasiastes tha ithela ta fwta sas!!

 

Ήρθε η ώρα ν΄αλλάξω το setup μου από 03s σε 04 και σκέφτομαι τις λεπτομέρειες από σασμάν μέχρι πολλαπλασιαστές, θα ήθελα τα φώτα σας.

Edited by nikdev
Μετάφραση
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πολλαπλασιαστες μπορεις να βαλεις απο rs4 h s4 h r32...οσο για το σασμαν δε ξερω αν πρεπει να το πειραξεις η αν βρεις απο 6αρι να βαλεις

Link to comment
Share on other sites

Γραψε τι χρηματα διαθετεις και ιπποδυναμη που θες, καθως και χρηση.

Εκτιμω οτι ενα τερματισμενο μπεκ,μαφ, wg, ic, φλατζα στα 260ps+ θα σε ικανοποιησει, μετα ενα υβριδιο κ04-023 κι απο κει και περα θελει χρημα.

Μετά πας σε πλήρες 04 setup, που αναλόγως περιφερειακών θα είσαι από 265-290ps
Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Thelw na pisteuw panw apo 1500 na min me bgoun kathos ta pio polla pragmata ta exw eidi opws full eksatmisi mpek maf pollapli intercooler xwris swlinosis episis skeftomai na balw pollaplasiastes r8 me antaptores kai sazman apo tfsi 2.0 6ari +atmosfairikous ekkentroforous kai ama dn ftasw ekei pou upologizw mia methanoli gia na eimaste ok me tin 023 o eggefalos m.einai wideband ara thelw na pisteuw tha kanw kalh douleia ti lete??

Link to comment
Share on other sites

Αφου εχεις πολλαπλη για k04-023, μπεκ s3, μαφ s3 και i/c (οχι καποιο κινεζικο ελπιζω)

Θα χρειαστεις σωληνωςη για το i/c, αγελαδα, wg forge, φλατζα εισαγωγης, τουρμπινα κ04-023, προγραμμα, σκαστρα forge 008, εκκεντροφορο ατμ. Εισαγωγης, δισκοπλατω για 50kgr ροπης.

Για τα παραπανω καινουργια, 1500ε δεν φτανουν.

Προτιμησε να τερματισεις το υπαρχον setup οπως σου ειπα πριν η καντο υβριδιο 023.

Οταν μαζεψεις περιςςοτερα χρηματα και περιφερειακα το συνεχιζεις.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους . . . το ζητούμενο είναι η καλύτερη καμπύλη και το χαμηλότερο spool . . . σε 20vt έχω την 2871, σε λίγο παραδίδει πνεύμα και ζαχαρώνω την gtx 2871 . . . κάθε άποψη πάνω στα 2 φυσερά δεκτή . . . 

Edited by daemon
Link to comment
Share on other sites

οχι θα πας σε μποργκνερ..την αντιστοιχη.....σπουλαρουν ποιο γρηγορα απτις GARRET επισημα πλεον....το χαψαξει και ειναι μπροστα.....δυστηχως γιατι και εγω gtx3071r εχω αλλα ειναι ποιο γρηγορες τελικα.και μιας και δεν εχεις χαλσει ακομη τα χρηματα γιανα την αγορασεις,παρε την ποιο καλη....αυτη που σου λεω ειναι η ποιο γρηγορη μαρκα σε σπουλαρισμα πλεον...

Link to comment
Share on other sites

οχι θα πας σε μποργκνερ..την αντιστοιχη.....σπουλαρουν ποιο γρηγορα απτις GARRET επισημα πλεον....το χαψαξει και ειναι μπροστα.....δυστηχως γιατι και εγω gtx3071r εχω αλλα ειναι ποιο γρηγορες τελικα.και μιας και δεν εχεις χαλσει ακομη τα χρηματα γιανα την αγορασεις,παρε την ποιο καλη....αυτη που σου λεω ειναι η ποιο γρηγορη μαρκα σε σπουλαρισμα πλεον...

Μαζί σου αλλά άλλες γνώμες από μπόργκνερ λένε ότι έχει θέμα αντοχής σε σχέση με Garrett . . . ότι το κέρδος είναι μικρό και με λίγο παιχνίδι σε μοίρες καλύπτεις σχεδόν τη διαφορά σε rpm . . . στη 3071 που έχεις φουλ πίεση ? είναι γραμμική για δουλεύεις ψιλά ? η gtx σε σχέση με τη gt spoolαρει από πιο χαμηλά και δίνει 30-40% περισσότερη ισχύ με το ίδιο setup. . . μη πέσω και σε σπινιαρίστρα . . .  

Link to comment
Share on other sites

κοιτα εγω εχω καλυτερη απο την gt 3071 ενα 10% οπως λεει η γκαρετ μονο...ποιο ροικοτητα....αλλα με την βογκνερ ειμαι 3-4 κιλα ροπη παντου λιγοτερο...χαχαχα.....

δουλευει απο χαμηλα...

εγω...βεβαια δεν εχω ακουσει ακομη κανενα αυτοκινητο του σαλια να εχει χασει κοντρα απο ολα των υπολοιπων ποου δουλευουν 3071...παιζει μεγαλο ρολο ο προγραμματιστης...και τι θεματα θα εχεις....

ενας  παλιος μου ειχε παλι επιτυχια με σπασιμο ενος γνωστου μου πανω στο δυναμομετρο..αλλα εγινε γαργαρα.. και ηταν κριμα γιατι πηρε πολυ χρονο και χρημα...στρωθηκε και εσπασε σφυρηλατο τσι 1.4 στα ραουλα...το λοιπον προσοχη που τα βαζετε οχι τις τουρμπινες αλλα τα προγραμματα..γιατι βλεπεις μονο τις επιτυχιες δυστηχως...εγω παλι απλα συχναζω σε μαγαζια.... τα βλεπω αλλα δεν ειναι θεση μου να μιλησω...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους . . . το ζητούμενο είναι η καλύτερη καμπύλη και το χαμηλότερο spool . . . σε 20vt έχω την 2871, σε λίγο παραδίδει πνεύμα και ζαχαρώνω την gtx 2871 . . . κάθε άποψη πάνω στα 2 φυσερά δεκτή . . .

Γραψε το μοτερ τι hardware φοραει και αλογα που θες.

Ποια 2871 φορας και με ποιο μαντεμι;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γραψε το μοτερ τι hardware φοραει και αλογα που θες.

Ποια 2871 φορας και με ποιο μαντεμι;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Δεν θέλω άλογα . . . θέλω να μάθω αν αυτό που λέει η Garrett ότι με τη σειρά gtx έχεις τα + spool από πιο χαμηλά + δύναμη στα ψηλά χωρίς να βάλεις το χέρι στη τσέπη . . . αν για να μπει θέλουμε μπεκ, αντλίες, κουλερ κτλ κτλ τότε ποιος ο λόγος να πληρώσεις + 500 για φυσερό + την αναβάθμιση σε hardware. Πάμε στην ουσία για αλλαγή set up πάνω στη gtx ή είναι δουλειά πλύνε - βάλε με μικροαλλαγές στο software . . . το παρόν setup δουλεύει στο 80-90%

Edited by daemon
Link to comment
Share on other sites

Για γραψε λιγακι αναλυτικα μοτερ -setup και τη στοχο εχεις

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.