Jump to content
playmaker

Golf 4 Gti - Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου [Turbo,Εξατμίσεις,Βελτιώσεις]

Recommended Posts

13 minutes ago, Stavros_K said:

Μάλλον k04-023 εννοείς για το s3 setup

Φίλε μου μπορεί. Είμαι καινούργιος στα VAG και γενικά στα turbo. Είχα ατμοσφαιρικ'ο για πολλά χρόνια. 

 

Θα ψάξ να βρω κανα καλό εξατμισά να μοθ αφαιρέσει το μεσαίο και βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χάνεις τίποτα από απόδοση αν αφαιρέσεις το μεσαίο, αλλά ούτε κ κερδίζεις κάτι άλλο εκτός από θόρυβο.

Για ακόμη πιο πολύ θόρυβο σε μια βόλτα αφαίρεσε τα πίσω καθίσματα, κ άλλος θόρυβος (εσωτερικά) + ελάφρωμα.

Εισαγωγή έχεις;

Οι δύο τουρμπίνες του s3 (από διαφορετικούς κινητήρες) έχουν τεράστια διαφορά. Η μεγαλύτερη από το 2λιτρο s3 φτάνει 100+ άλογα επάνω από την άλλη του 1.8.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ντρέπομαι που δεν μπορώ να σου πω ακριβώς τι έχει. Ξέρω απο τον προηγούμενο οτι βγάζει 265 άλογα στα 1.5 bar, και ότι αντέχει 1.7 (τώρα σύμφωνα με το οργανάκι σηκώνει 1.2 και κάτι.).

 

Με την σκάστρα τι μπορεί να γίνει για να σκάει παραπάνω?

Link to comment
Share on other sites

Άρα λογικά είναι η μικρή από το 1.8 20vt, αυτή λέγεται κ04-023 για να ξέρεις κ φτάνει κοντά στα 300 άλογα.

Η μεγαλύτερη από το 2λιτρο s3 λέγεται κ04-064 ή κ6 κ βγάζει πάνω από 400.

Δεν υπάρχει λόγος να ντρέπεσαι, εδώ είμαστε για να μαθαίνουμε από άλλους κ αντίστοιχα για να μαθαίνουν κ εκείνοι από εμάς!

Μπορείς να βάλεις κάποια aftermarket σκάστρα όπως της forge.

Edited by queen
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aftermarket ναι, αλλά δεν πρέπει να είναι ανοιχτού τύπου για να ακούγεται? Ξέρω ότι αυτά τα μοτέρ δεν δουλεύουν σωστά με ανοιχτού τύπου... Ή κάνω λάθος?

Link to comment
Share on other sites

Ανδρέα αν θέλεις να ακούγεται μπορείς να βάλεις άλλη σκαστρα ανοιχτού τύπου ή να βάλεις ένα spacer πχ forge που κάνεις αυτήν που έχεις "ανοιχτού".

Να ξέρεις όμως ότι θα χάσεις σε επιδόσεις.

Όπως είπε και η Queen βάλε ένα ελεύθερο φίλτρο (εισαγωγή) και θα "σκάει" από εκεί.

Η 023 έχουμε δει νούμερα μέχρι 280 σε αυστηρό δυναμομετρο ενώ η 064 μέχρι και 420 αλλά όλα τέρμα και 2 μπαρο.

Αν θέλεις θόρυβο στην αρχή μπορεί να σου αρέσει αλλά μετά κουράζει και ιδιαίτερα σε μεγάλες αποστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους. 

 

Αν τίθεται θέμα να χάσω σε επιδόσεις δεν το συζητάω καν. Θα ασχοληθώ με το μεσαίο καζανάκι, μιας και δεν επηρεάζει απόδοση, και δεν κάνει ζημιές στον κινητήρας/στην τουρμπίνα.

 

 

Btw πως θα καταλάβω αν το φίλτρο που έχω είναι ελεύθερο? Διότι ακούγεται λίγο η σκάστρα.

Edited by ΑνδρέαςΚ
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λογικά λόγω του s3 setup τότε θα έχεις ήδη αλλαγμενη εισαγωγή (μεταλλικό ή πλαστικό σωλήνα που καταλήγει σε "μανιτάρι" / χοανη)

Αν μπορείς ρώτησε τον παλιό ιδιοκτήτη να σου πει ΤΑ ΠΑΝΤΑ που έχει πάνω το αμάξι και κράτησε τα. Είναι πολύ καλό να ξέρεις τα πάντα για το αμάξι σου. Όπως και ποιος το έχει προγραμματισει για να ξέρεις που να πας αν σου βγαίνει κάτι

Link to comment
Share on other sites

Και κλειστού τύπου με μια χοάνη ακούγεται super.

Μόνο χοάνη:

Χοάνη κ σκάστρα forge κλειστού τύπου:

http://vid892.photobucket.com/albums/ac130/queen1310/General/Cupra/IMG_0019.mp4

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/7/2016 at 0:36 ΠΜ, ΑνδρέαςΚ said:

Γεια σας παιδιά. Θέλω το Golf μου να κάνει παραπάνω θόρυβο (κάνει πολύ λίγο). Τι μπορώ να πειράξω στην εξάτμιση χωρίς να το χαλάσω? Το αυτοκίνητο έχει χειροποίητη εξάτμιση απο downpipe εως το τελικó και kit s3.

 

Επίσεις διάβασα ότι αυτα τα μοτέρ έχουν θέμα με τις σκάστρες ανοιχτού τύπου. Τώρα έχει του s3 και ακούγεται ελάχιστα. Σαν γνήσιος κάγκουρας, τι μπορώ να κάνω για να ακούγεται παραπάνω?

Σαν νέο μέλος, 2-3 πραγματάκια για να σε βοηθήσω ώστε να βρίσκεις πιο εύκολα αυτό που θες και μερικές συμβουλές.

 

Καταρχάς, πρώτα διαβάζουμε θέματα που μας αφορούν σχετικά με το μοντέλο μας. Είναι πολύ πιθανό να βρούμε πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες, να καλυφθούμε με λίγα λόγια και φυσικά να γίνουμε "σοφότεροι".

Στη συνέχεια αν δεν βρούμε κάτι, χρησιμοποιούμε το κουμπί της αναζήτησης για να μας βγάλει σχετικά θέματα!

 

Αν στο τέλος, ανοίξουμε ένα θέμα, αναγράφουμε όσες λεπτομέρεις περισσότερες μπορούμε, αλλιώς θα πάρει μια σελίδα να μαντεύουμε περί τίνος πρόκειται.

Το θέμα αυτό καταντά κουραστικό και σε βάθος χρόνου θα θαφτεί.

 

Σκοπός μας είναι, να μένει παρακαταθήκη θεμάτων, ως βάση δεδομένων. Για να γίνει αυτό τα θέματα πρέπει να είναι περιεκτικά και σαφή.

 

Καλή συνέχεια!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και τώρα να σου απαντήσω,

το αμάξι σου φοράει Setup S3, δηλαδή τουρμπίνα K04-023, πολλαπλή τουρμπίνας, με maf S3, μπεκ S3, και αγελάδα S3, (ίσως  εξάτμιση και εισαγωγή).

 

Σαν λύσεις για θόρυβο εκτόνωσης σου προτείνω Vflow για 20Vt, ή μια pipercross co187 που θα τη βάλεις με αντάπτορα 10cm από το maf.

picture1872.jpgDSC_0051_zpsdcb7f68f.jpg

 

Εναλλακτικά TTDA που δύσκολα θα το βρείς.

administerturbo-vi.jpg

 

Επίσης καλή λύση και το Pipercross Viper

hqdefault.jpg

 

Αν βάλεις εισαγωγή και θες κι άλλο θόρυβο, πήγαινε σέναν εξατμισά, βγάλε το μεσαίο καζανάκι και βάλε σωλήνα στη θέση του.

Αν δεν γνωρίζεις από μηχανικά μέρη και όλα αυτά σου φαίνονται εντελώς καινούργια μπορείς να απευθυνθείς σε συνεργείο βελτιώσεων.

 

 

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ Νίκο.

 

Μήπως θα ήταν καλό να βγάλω μία φωτογραφία το μοτέρ? Διότι έχει πάνω μία μεγάλη χοάνη σαν τις δύο πρώτες φωτογραφίες.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , ΑνδρέαςΚ said:

Έτσι κάνει και το δικό μου. 

 

Εγώ είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου:

Και κάνει και ωραίο θόρυβο γενικά.

Κοίτα, γούστα είναι αυτά αλλά εμένα αυτός ο ήχος μου ακούγεται ψεύτικος. Για να τον πετύχεις θέλεις ανοικτού τύπου ή spacer.

Καλύτερα ακολούθησε τα βήματα που σου είπαμε παραπάνω με το καζανάκι κ βλέπεις.

Βγάλε μια φωτό να δούμε το μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα στην παρέα.

έχω ένα golf 4 1.8 arz μοτέρ με 150hp θέλω να το αναβάθμιση σε (s3).

πριν συνεχισω αν ξέρει κανένας αντίστοιχο θέμα μέσα στο forum για να μην ανοιγω το ίδιο θέμα.

Ευχαριστώ.

 

Link to comment
Share on other sites

Μεταφέρθηκε εδώ, όσο για τα μπεκ σου έχω απαντήσει.

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά από πού μπορούμε να την πάρουμε την N75J εδώ από Ελλάδα ???  Μιας που με κάνει κόλπα η μαμά n75 ευκαιρία να βάλω την καινούργια... 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή χρονιά. Συγχωρέστε με αν υπάρχει το θέμα, άπλα δεν το βρίσκω. Θέλω να ρωτήσω αν έχει βγάλει κανείς τον καταλύτη (εντελώς) σε Golf 4 - 1.4 και να μου πει εντυπώσεις. Δουλεύει καλύτερα ο κινητήρας; Από κατανάλωση; Το check μένει μόνιμα αναμμένο; Γενικά αν αξίζει τον κόπο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αξίζει ούτε τα χρήματα ούτε τον κίνδυνο. Αν θέλεις καλύτερες επιδόσεις πουλά το υπάρχον αυτοκίνητο και δες για κάτι άλλο


Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή χρονιά. Συγχωρέστε με αν υπάρχει το θέμα, άπλα δεν το βρίσκω. Θέλω να ρωτήσω αν έχει βγάλει κανείς τον καταλύτη (εντελώς) σε Golf 4 - 1.4 και να μου πει εντυπώσεις. Δουλεύει καλύτερα ο κινητήρας; Από κατανάλωση; Το check μένει μόνιμα αναμμένο; Γενικά αν αξίζει τον κόπο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Μπες σε λιγα χρονια που θα εχεις οικογενεια για να δεις τι ρωτησες σημερα και ποσο μυαλο ειχες κατω απο τα μαλλια σου
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θα γεμισεις καρκινο κ καυσέρια παντού. Δεν κερδίζεις τιποτα. Δεν αξίζει.
Ο καταλυτης προστατευει πρωτίστως εσενα και τους γυρω σου απο τη μπόχα των καυσαεριων. Αρα μην κανετε μλκιες κ βγαζετε καταλύτες.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
On 7/1/2017 at 4:05 ΠΜ, takman82 said:

Καλημέρα και καλή χρονιά. Συγχωρέστε με αν υπάρχει το θέμα, άπλα δεν το βρίσκω. Θέλω να ρωτήσω αν έχει βγάλει κανείς τον καταλύτη (εντελώς) σε Golf 4 - 1.4 και να μου πει εντυπώσεις. Δουλεύει καλύτερα ο κινητήρας; Από κατανάλωση; Το check μένει μόνιμα αναμμένο; Γενικά αν αξίζει τον κόπο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Επειδή ενδέχεται οι λοιποί συμφορουμίτες να μην σε έπεισαν με τους -ορθούς κατ' εμέ και πρώτους σε προτεραιτότητα- περιβαλλοντικούς λόγους και λόγους υγείας που ανέφεραν για τη μη αφαίρεση καταλύτη, να σου αναφέρω πως χωρίς καταλύτη θα αυξηθεί ελάχιστα η ιπποδύναμη. Όταν είμαστε νέοι κερδίζουν τα άλογα, όταν μεγαλώσουμε & κάνουμε παιδιά, σκεφτόμαστε τις συνθήκες ζωής. Ίσως τα 3-5 παραπανίσια άλογα στερήσουν αργότερα κάποια χρόνια ζωής σε μας ή τους γύρω μας.

Τέλος, απλά να αναφέρω τις συναντήσεις που μπορεί να έχεις με τα στρουμφάκια ή κινητές μονάδες ΚΤΕΟ και σχετικά πρόστιμα.

Link to comment
Share on other sites

On 1/7/2017 at 4:05 AM, takman82 said:

Καλημέρα και καλή χρονιά. Συγχωρέστε με αν υπάρχει το θέμα, άπλα δεν το βρίσκω. Θέλω να ρωτήσω αν έχει βγάλει κανείς τον καταλύτη (εντελώς) σε Golf 4 - 1.4 και να μου πει εντυπώσεις. Δουλεύει καλύτερα ο κινητήρας; Από κατανάλωση; Το check μένει μόνιμα αναμμένο; Γενικά αν αξίζει τον κόπο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλή χρονιά και σε σένα. Για τους λόγους που είπαν οι προηγούμενοι απέφυγε την λύση decat. Κατά τ' άλλα δεν ξέρω τι 14άρι μοτέρ φοράς, αν είσαι ατμοσφαιρικός που λογικά είσαι μην κάνεις τίποτα στο κομμάτι της βελτίωσης δεν αξίζει, αν σόνι και καλά θες παραπάνω δύναμη πιό οικονομικό σε βάθος χρόνου θα σου βγει να αλλάξεις αμάξι, όπου θα πήγαινες σε τουρμπάτο μοτέρ, π.χ. ένα 14άρι tsi αν ήθελες να παραμείνεις και στα ίδια κυβικά. Αν ήσουν τουρμπάτος θα είχες περιθώρια, τότε θα σου πρότεινα μια ελεύθερη εξάτμιση π.χ. 70άρα και 100άρη καταλύτη που μπορεί να αποδόσει σχεδόν όσο ένα decat setup δηλαδή πρακτικά οι διαφορές είναι μη υπολογίσιμες, και με custom πρόγραμμα (καθώς δεν υπάρχει απ' όσο ξέρω στην αγορά έτοιμο πρόγραμμα κονσέρβα για 100άρη καταλύτη όπως ούτε και για decat άρα αναγκαστικά custom για να ρυθμιστεί σωστά χωρίς λαμπάκια) συν 2-3 ακόμα περιφερειακά που θα έβαζες θα ήσουν κομπλέ. Αλλά σε ατμοσφαιρικό μοτέρ τα όποια κέρδη δεν θα δικαιολογούν τα χρήματα που θα δώσεις.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.