Jump to content
playmaker

Golf 4 Gti - Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου [Turbo,Εξατμίσεις,Βελτιώσεις]

Recommended Posts

On 30/12/2016 at 5:02 ΜΜ, Toni_power said:

Παιδιά από πού μπορούμε να την πάρουμε την N75J εδώ από Ελλάδα ???  Μιας που με κάνει κόλπα η μαμά n75 ευκαιρία να βάλω την καινούργια... 

Δεν κάνει για το δικό σου. Οι παραπάνω μιλάνε για 20Vt.

Αλλαγή με μια καινούργια και τέλος. Κ03 ή 04 είναι ?

Link to comment
Share on other sites

On 7/1/2017 at 0:16 ΜΜ, takpanos said:


Μπες σε λιγα χρονια που θα εχεις οικογενεια για να δεις τι ρωτησες σημερα και ποσο μυαλο ειχες κατω απο τα μαλλια σου

Δε σε καταλαβαίνω; Τι θες να πεις;

 

Link to comment
Share on other sites

On 8/1/2017 at 4:26 ΜΜ, chrispant said:

Θα γεμισεις καρκινο κ καυσέρια παντού. Δεν κερδίζεις τιποτα. Δεν αξίζει.
Ο καταλυτης προστατευει πρωτίστως εσενα και τους γυρω σου απο τη μπόχα των καυσαεριων. Αρα μην κανετε μλκιες κ βγαζετε καταλύτες.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Έχεις δίκιο για τα καυσαέρια φίλε μου, αλλά πριν κράξεις μάθε οτι στη χώρα που ζούμε ελάχιστοι καταλύτες δουλεύουν σωστά, όπως και κινητήρες με συνέπεια τα φουλ καυσαέρια (το ξέρω καλά λόγω δουλειάς). Δε μπαίνω στη λογική της πουτ@ν@ς (επειδή το κάνουν οι άλλοι θα το κάνω κι εγώ), απλά γνωρίζω την κατάσταση του αυτοκινήτου μου το οποίο έχει καυσαέρια πολύ κάτω από το όριο της νομοθεσίας.

Link to comment
Share on other sites

Ο ελληνας δεν διορθώνεται με τίποτα. Προκοπή μηδέν.
Κάνε οτι γουστάρεις τότε. Τι ρωτάς; αφού δεν βγαζει καυσαέρια το δικό σου και ειναι υγειινό κάνε οτι σε φωτίσει..
Και μετά λέμε για συνείδηση, παιδεία,και νοητική αναβάθμιση...
Πφφφφ


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο ελληνας δεν διορθώνεται με τίποτα. Προκοπή μηδέν.
Κάνε οτι γουστάρεις τότε. Τι ρωτάς; αφού δεν βγαζει καυσαέρια το δικό σου και ειναι υγειινό κάνε οτι σε φωτίσει..
Και μετά λέμε για συνείδηση, παιδεία,και νοητική αναβάθμιση...
Πφφφφ


Sent from my iPhone using Tapatalk

+1000
Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω οτι δε διορθώνεται με τίποτα, διότι πάει παρακαλώντας στα κτεο να του περάσουν τα καυσαέρια με κακοσυντηρημένους κινητήρες (ενίοτε fsi ή tsi), τρύπιες ή αλλαγμένες εξατμίσεις και κακοεγκατεστημένα υγραέρια (που είναι και της μόδας).
Οk τότε πάω πάσο, αφού υπάρχουν τόσο συνειδητοποιημένοι Έλληνες με παιδεία....μένω ήσυχος.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Link to comment
Share on other sites

Παλιό το ποστ, αλλά είπα να κάνω ένα search πριν ανοίξω νέο θέμα. Επειδή δεν πολύ-κατάλαβα το ποστ του nikdev, αν βάλω σκάστρα ανοιχτού τύπου στο 20vt μου θα έχω πρόβλημα απόδοσης? Και αν ναι, θα είναι μεγάλη η απώλεια? Επίσης, παίζει να γίνει ζημιά?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν βαΖουμε ανοιχτου στο 20vt.

Ξαναδιαβασε το ποστ πανω θα βγαλεις ακρη, αν ξερεις τα βασικα για τουρμπο μοτερ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όπως λέει ο τίτλος, θέλω πληροφορίες για το συγκεκριμένο setup. Σε golf mk4 20vt του 2000. Είναι εφικτό? Θέλει πρόγραμμα? Και όλα τα σχετικά. Ο λόγος που θέλω να το κάνω αυτό, είναι ότι θέλω να βάλω σκάστρα ανοιχτού πάνω.

 

Το αμάξι είναι ντιζάτο αν έχει καμία σχέση αυτο. Σας ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ... ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF ΜΚ4 1.8 20vt  ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕ 41.000 ΧΛΜ  ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΓΕΡΟ(ΤΥΧΕΡΟΣ) ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑΜΑ... ΑΥΤΑ Π ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΗΤΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΠΡΩΤΑ DOWNPIPE Κ ΠΙΣΩ.. ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΓΤ Η ΑΛΛΗ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ.. ΕΠΕΙΤΑ ΜΠΗΚΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΟΥΛΕΡ  ΜΙΑ ΣΚΑΣΤΡΑ FORGE  ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ  ΜΙΑ ΧΟΑΝΗ ΤΗΣ PIPERCROSS 80ΑΡΑ... Κ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΠΟ S3.. ΑΥΤΟ Π ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΡ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ... Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Μ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ.. Μ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΒΑΛΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΘΟΛΟΥ... ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ Κ ΕΦΥΓΑ ΓΙΑ ΧΩΡΙΟ Κ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΠΙΒΛΕΠΩ.. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Κ Ο ΓΝΩΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΠΤ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ... ΟΠΟΤΕ ΤΣΑΜΠΑ ΤΑ 350 ΜΑΛΛΟΝ Μ ΤΑ ΕΦΑΓΕ... ΚΑΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ?? ΚΑΠΟΙΟΣ Π ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Κ ΤΙΜΗ?? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΑΡΧΙΣΕ.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλωσήρθες στο Club,

θα πρέπει να γράφεις με μικρούς χαρακτήρες.

 

Γνωρίζεις κωδικό μοτέρ?

Link to comment
Share on other sites

Το μοτερ αυτο ενω ειναι πολυ γερο και με αξιωσεις βελτιωςης πασχει στο κομματι του management και παντα καραδοκει αναποδια στον προγραμματισμο του. Ειναι πιο ευκολο να ρυθμισεις ενα amk big turbo παρα αυτο.

 

Μιλα με τον προγραμματιστη και Βαλε εναν fpr 4bar. πηγαινε σε τουρμπινα και κανε το τουρμπο σου 052 με 39.1mm αντι 36mm inducer, βαλε μπεκ rs2 και με remap θα εισαι κοντα στα 250+.

Χωρις μπεκ θα εισαι σε μιγμα κοντα στο 12.5 οποτε για να μη ρισκαρεις βαλε μπεκ. Φορας μικροτερα απο τα ηλεκτρογκαζα μοτερ και "ψηλοτερα".

Δεν μπορεις να πας σε μπεκ s3 (χωρις πατεντες)

 

Επισης βαλε αγελαδα !

 

Η εξατμιση για full stage 1 καλο ειναι να μεινει 70mm dp και 63.5 catback η full 70mm.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Οτι ειπε ο νικος για να δεις 250 αλογα + αναλογα ποσο θα το τσιτωσεις.

Εαν απλα θελεις ενα προγραμμα να πας στα 200 αλογα με μαμα μπεκ δεν εχεις προβλημα.

Απο λυσεις υπαρχουν πολλες.Overload e tuners revo revlimit apr κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

Σκεφτομαι να βελτιωσω λιγο το golfακι (ΜΚ4 GTi).Ειναι πρωτο σταδιο με μαμα τουρμπίνα και το μοτερ γενικα ειναι σε πολυ καλη κατάσταση αλλα με πανω απο 200Κ χλμ. Αυτο που θελω να κανω είναι να βαλω την K04001 μιας και ειναι βγαλε-βαλε γιατι η μαμισια τα εχει φαει τα ψωμια της. Θα ακολουθησει ιντερκουλερ,μπεκ και επαναπρογραμματισμος. Ο στόχος μου ειναι 260 στροφαλο με κλειστο μοτερ. Ο μαστορας βεβαια μου ειπε να αλλαξω αντλια λαδιου και μεταλλα μπιελων(αλλαζουν βγαζοντας το καρτερ ειπε) για να αντεξει το παραπανω φορτιο. Κατι τετοιο ισχυει, η μου το ειπε για να τα παρει; Αν δεν τα κανω θα εχω θεμα λογω παλαιοτητας και χιλιομετρων στο μοτερ; Αλλάζοντας μεταλλα με καινουρια, θα επιβαρυνω παραπανω καποια αλλα εξαρτήματα οπως πχ ρουλεμαν στροφαλου; 

Ευχαριστώ οποιον βοηθήσει  (και μη:thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Αρχικα δεν υπαρχει λογος να βαλεις κ04-001 για να φτασεις 260 αλογα.

 

Και με κ03s μπορεις να δεις αυτα τα αλογα.

ουτε μεταλλα μπιελων χρειαζεσαι,ουτε αντλια λαδιου.

Ουτε μπιελες χρειαζεσαι για αυτο το σεταπ,20πυρο ειναι το Agu δεν παθαινει τιποτα.

Αν εισαι και λιγο ανθρωπος και δεν πατας κατω απο 3.000 και 4ες-5ες απο χαμηλα δν θα σπασει ποτε.

 

Επενδυσε σε ενα οργανο Wideband(μειγμα) μιας και θα σε γλυτωσει απο πιθανων ζημιες.

 

Link to comment
Share on other sites

On 13/2/2018 at 3:15 ΠΜ, Passatoukos said:

Αρχικα δεν υπαρχει λογος να βαλεις κ04-001 για να φτασεις 260 αλογα.

 

Και με κ03s μπορεις να δεις αυτα τα αλογα.

ουτε μεταλλα μπιελων χρειαζεσαι,ουτε αντλια λαδιου.

Ουτε μπιελες χρειαζεσαι για αυτο το σεταπ,20πυρο ειναι το Agu δεν παθαινει τιποτα.

Αν εισαι και λιγο ανθρωπος και δεν πατας κατω απο 3.000 και 4ες-5ες απο χαμηλα δν θα σπασει ποτε.

 

Επενδυσε σε ενα οργανο Wideband(μειγμα) μιας και θα σε γλυτωσει απο πιθανων ζημιες.

Καταλαβα, αυτο βέβαια που βλεπω ειναι οτι με την μαμα τουρμπίνα μετα τις 5000 πνιγεται. Και παραλληλα με την αυξηση ιπποδυναμης ηθελε να το κανω να τραβαει και ψηλα, χωρις να μπλεξω με ενα δαπανηρο σεταπ. Οταν λες να μην παταω με χαμηλες στροφες γιατι?

Link to comment
Share on other sites

On 13/2/2018 at 10:41 ΜΜ, SkyNet said:

Από κατανάλωση λαδιού πως είσαι?

Στις 10000 λειπουν 600-700 ml, μερικες φορες και λιγο παραπανω. Το αυτοκινητο εχει 220000. Θεωρω ειναι καλα για τα χρονια του και τα χλμ του.

Edited by Bill92
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , Bill92 said:

Καταλαβα, αυτο βέβαια που βλεπω ειναι οτι με την μαμα τουρμπίνα μετα τις 5000 πνιγεται. Και παραλληλα με την αυξηση ιπποδυναμης ηθελε να το κανω να τραβαει και ψηλα, χωρις να μπλεξω με ενα δαπανηρο σεταπ. Οταν λες να μην παταω με χαμηλες στροφες γιατι?

Oυτε με την κ04-001 θα πετυχεις την δυναμη μετα της 5.000 στροφες.

Αν θελεις να πετυχεις δυναμη ψηλα,μπορεις να φτιαξεις ενα υβριδιο με φτερωτες 40-41mm (Works) για να περιορισεις την ροπη στις μεσαιες,και να βαλεις ενα φτερο S3 tfsi στον κωλο,για να μεταφερεις και να εχεις πολυ δυναμη ψηλα.

Αν το δουλεψεις νορμαλ πιεσεις Στο οβερ,και κρατησεις πιεση ψηλα,θα εχεις αυτο που θες.

 

 

Οι μπιελες του 20βτ πονανε στην ροπη και στα φορτια.Οταν εσυ πατας απο 4η 2.000στροφες,θα γεμισει ο δρομος γρεζια.

 

Καλο θα ηταν να βαλεις ενα Boost Controller για να εχεις μια πιεση μετρια για να το σπας οποτε θελεις και μια δυνατη για δυσκολες περιπτωσεις.

Βεβαια ο καθενας ειναι τι ζηταει,μπορεις να κανεις φτιαξεις ενα κ03σ τερμα και να τρελαθεις,εγω πχ να το βαριεμαι.

Δες το δικο μου τι κανει Σε καροτσα Passat με τουρμπο κ04-023 σκασμενο απο μοιρες μειγμα πιεση σε ΜΕΤΡΙΑ πιεση.

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Passatoukos said:

Οι μπιελες του 20βτ πονανε στην ροπη και στα φορτια.Οταν εσυ πατας απο 4η 2.000στροφες,θα γεμισει ο δρομος γρεζια.

:lol:

1 ώρα πριν , Passatoukos said:

Δες το δικο μου τι κανει Σε καροτσα Passat με τουρμπο κ04-023 σκασμενο απο μοιρες μειγμα πιεση σε ΜΕΤΡΙΑ πιεση.

Οπως μπορω να καταλαβω και με K04-023 εσενα πρεπει να ανοιγει αυλακια!:thumbsu:

Στο πρωτο κομματι που γραφεις χαθηκα λιγο γτ δεν γνωρίζω καν τις διαστασεις της εργοστασιακης. 

Επειδή είμαι και απο επαρχία δεν εχω προσβαση σε καλο συνεργειο/ μηχανικο να με καθοδηγησει. Πηρα μια ιδεα ομως τι εννοείς και σε ευχαριστω που ασχολήθηκες. Το καλύτερο θα ηταν, οταν προβω σε αναβαθμιση, να σε ξαναενοχλησω με pm, να μου λυσεις περεταίρω αποριες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.