Jump to content
playmaker

Golf 4 Gti - Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου [Turbo,Εξατμίσεις,Βελτιώσεις]

Recommended Posts

Για να καταλαβεις ενα δυνατο κ03σ,ειναι πιο γρηγορο απο οτι το Βιντεο που ειδες στην πιεση που το ειδες.

Δηλαδη μην ακυρωνεις την κ03σ,με 5 σωστα πραματακια(μπεκ,wastegate,αγελαδα,μηαλη εξατμιση,και ενα Boost controller) Ειναι σκληρος αντιπαλος στο δρομο.

Παντα με ενα κυνηγημενο προγραμμα που βεβαια δεν το βοηθαει ο εγκεφαλος σου και τα ηλεκτρικα του(Narrowband-ντιζατο).

 

Γνωμη μου ξεζουμισε-Αποτελειωσε την κ03σ σου(τα agu δεν θυμαμαι αν φορανε S) και αργοτερα κοιτα για κατι αλλο!

 

Οτι θελεις μου λες,ψαξου καλα για προγραμμα,θελει ανθρωπο που θα ασχοληθει για να το φτασει στο σημειο να δουλευει αψογα.

 

Υ.Γ οπωσδηποτε ενα οργανο Aem-plx-innovate wideband για να ελενχεις το μειγμα σου,θα σε σωσει και απο πιθανες ζημιες αλλα και απο ψηλου πηδημα πχ σκισμενα σωληνακια).

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

41 λεπτά πριν , Passatoukos said:

Γνωμη μου ξεζουμισε-Αποτελειωσε την κ03σ σου(τα agu δεν θυμαμαι αν φορανε S) και αργοτερα κοιτα για κατι αλλο!

Την απλη K03 φορανε. Ισως δοκιμασω την 03ς. Αν κερδισω σε ολο το φασμα ισως μεινω ικανοποιημενος χωρις καν να ασχοληθω με υβριδια. Το αυτοκινητο δεν κανει πατηματα. Σε καμια ευθεία το ανοιγω και κανω και καμια αναβαση μεσα μεσα μιας και ειμαι ορεινα:rock:. Κατα αλλα ειναι αυτοκινητο βόλτας και απλα θελω κατι παραπανω οχι να βαζω φωτια στην ασφαλτο.

Εξατμιση εχει ολοσωμη (turboback) 63.5,αγελαδα forge και προγραμμα κονσέρβα e-tuners απο τον προηγούμενο ιδιοκτητη. Δεν ειναι δυναμομετρημενο αλλα υπολογίζεται 190-200 γαιδουρια. Οποτε στα 250-260 θα είμαι απολυτα ικανοποιημενος, για να παραμεινει και οδηγησιμο.

Link to comment
Share on other sites

Βρες μια κ03Σ βαλτην πανω,βαλε και ενα κουλερ πηγαινε το 240 να τελειωνεις..

Σε σχεση με τωρα θα εχει αρκετη διαφορα.

Για να πας 260 πρεπει να το κυνηγησεις και αν δεν κανεις κοντρες δεν αξιζει κατ’εμε.

Link to comment
Share on other sites

Βαλε k03s
Αλλα θα χρειαστεις και μπεκ.

Ντιζατο εχεις;

Καπου ηταν ενας φιλος που του ειχα γραψει τα αντιστοιχα για 03s και setup s3 κανε ενα search


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , nikdev said:

Βαλε k03s
Αλλα θα χρειαστεις και μπεκ.

Ντιζατο εχεις;

Καπου ηταν ενας φιλος που του ειχα γραψει τα αντιστοιχα για 03s και setup s3 κανε ενα search


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ναι φιλε μου, 2000 μοντελο ειναι, agu μοτερ ντιζατο. Η σε Κ03S θα παιξω η σε αυτην που προανεφερα K04-001.

Θα το ψαξω, ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Στο μετέφερα εδώ, ρίξε μια ματιά.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοιγω αλλο θεμα, σε 20vt φοραω μπουζι ιριδιου και ενα βαθμο ποιο ψυχρα απο τα μαμα, το αμαξι ηταν να τεζαριστει τερμα με την Κ03s αλλα σταματησε το προζεκτ και θα μηνσει εως ειναι, εκτοτε δεν συνεχισα την εξατμιση απο τον καταλητη και μετα ειναι μαμα, μαζι με τον καταλυτη dp φ63, πουλησα μπεκ και μαφ s3 που ειχα και ξυλωσα και το intercooler και εβαλα το μαμα, και η ερωτηση ειναι να αλλαξω τα μπουζι με τα μαμα ή να αφησω ως εχει τα ιριδιου??? Προσφερουν τιποτα στην κατασταση μου ή τζαμπα τα εχω??

Link to comment
Share on other sites

Βαλε μαμα μεχρι και 1ο σταδιο χαλαρο εισαι οκ.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια.Εχω golf mk4 1.6 16v και θελω να το πουλησω για να παω στο ιδιο σε gti.Απο οτι εχω ψαξει στο ιντερνετ ο κωδικος κινητηρα AWP εβγαινε απο το εργοστασιο με 180 αλογα ενω υπαρχουν και αλλοι κωδικοι οπως AUM που εβγαιναν με 150.Η ερωτηση μου ειναι η εξης.Αν παρω των 150 αλογων μελλοντικα επειδη θελω να το αναβαθμισω θα σηκωσει ο,τι και αν του πεταξω οπως αυτος των 180?Εχουν καμια βασικη διαφορα εκτος της ιπποδυναμης αυτα τα 2 μοτερ μεταξυ τους?Υστερει καπου αλλου ο 150 σε σχεση με τον 180?Θα ηταν προτιμερο να δωσω περισσοτερα χρηματα και να παρω gti με των 180 ή λιγοτερα με των 150?Σας ευχαριστω προκαταβολικα.

Edited by batstroke
Link to comment
Share on other sites

Το 25edition 180ps δυσκολα το βρισκεις
Εχει και μπλοκε διαφορικο, καθισματα, σασμαν, ζαντες κλπ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Μικρες διαφορες ο AUM με τον AWP/AUQ, αν ειναι να τα πειραξεις και τα 2 στα ιδια αλογα τερματιζεις, τα μοτερ ειναι ιδια, ιδιες τουρμπινες φορανε k03s, ιδια μπεκ, η διαφορα ειναι στον εγγεφαλο και στο ακτουετορ της wastegate που ειναι μεγαλυτερο στα 180αρια, και οτι τα 180αρια φορανε 6αρι σασμαν. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To 6άρι είναι σημαντικό εαν θες να πας σε Big Turbo

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αρα καλυτερα στα 180 αλογα.Ουτως ή αλλως τις ιδιες τιμες εχουν πανω κατω.Καλυτερο να το παρω μαμα 180 παρα να μου φυγουν εξτρα λεφτα για να φτασω τα 180 σε 1ο σταδιο.+ το 6ρι σασμαν που ειπατε.

Link to comment
Share on other sites

Αν πας σε ΤΤ στα 225 εχει την k04, ολα τα αλλα 150/180 εχουν k03s

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

εχω το gti με τα 180 μαμα εδω και 10 χρονια,εκτος απο τα φρενα που εχει απο την μανα του απο s3 και λογικα χρειαζονται ειναι και το 6αρι σασμαν που κανει την διαφορα και σε σπριντ αλλα και σε ταξιδια..βαζεις μια εκτη και ρολλαρης..

τωρα δυσκολο να βρεις 180αρι μαμα αν και κατα καιρους τα πουλανε στο car αλλα ζηταν παπαδες..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/10/2018 at 12:19 ΜΜ, tomilaw said:

εχω το gti με τα 180 μαμα εδω και 10 χρονια,εκτος απο τα φρενα που εχει απο την μανα του απο s3 και λογικα χρειαζονται ειναι και το 6αρι σασμαν που κανει την διαφορα και σε σπριντ αλλα και σε ταξιδια..βαζεις μια εκτη και ρολλαρης..

τωρα δυσκολο να βρεις 180αρι μαμα αν και κατα καιρους τα πουλανε στο car αλλα ζηταν παπαδες..

Είναι ωραίο το αυτοκίνητο και σήμερα δεν βγαίνουν πια τέτοια. Έχεις τα καλά καθίσματα ?

golf-gti-25-jahre-edition-innen-66112363

Μεγάλο ατού το ψευτομπλοκέ του και το 6άρι που αντέχει

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλωσήρθες,

για καθετί που ψάχνεις υπάρχει δεξιά πάνω η αναζήτηση, στο μετέφερα εδώ ρίξε μια ματιά.

 

Δεν ανοίγουμε νέο θέμα, πριν ψάξουμε!

 

Καλή συνέχεια..

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα!

αλλαζω μοτερ απο 1.6 σε 1.8 20vt 180αλογα...

Θελω να κανω μια μικρη βελτιωση οπως μια εισαγωγη εξατμιση και προγραμμα.

εξατμιση θα πρεπει να αλλαξω ολοσωμη? (πρωτη φορα τουρμπο δεν κατεχω πολλα)

σκεφτομουν για catback που θα γινει στον powerup.

εισαγωγη καποια προταση αν υπαρχει ή συμβουλη. και τελος για προγραμμα που μπορω να παω?

Ευχαριστω πολυ οτι και αν απαντησετε. Συγνωμη αν σπαμαρα :P

Link to comment
Share on other sites

 Σκέφτομαι κάτι safe λίγο πάνω απο τα 180 που είναι το μοτέρ.

1.8 20vt AGU ντιζατο.

Έλεγα αλλαγή απο downpipe πίσω, εισαγωγή και πρόγραμμα. Ιντερκουλερ θα χρειαστώ??

 

Ξέρει κανείς συμπίεση που πρέπει να έχει?

Θα γίνουν μετρήσεις. Παρακαλώ ας απαντήσει κάποιος

Edited by tsouktsouk
Link to comment
Share on other sites

Θες διαβασμα, το safe στο μοτερ αυτο ειναι τα διπλα

 

Θα χρειαστεις μπεκ δες πιο πισω για agu το γραφω αν θυμαμαι.

 

Βαλε σωστα ακριβα περιφερειακα μια φορα μετα προγραμμα κι εισαι ετοιμος.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.