Jump to content
playmaker

Golf 4 Gti - Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου [Turbo,Εξατμίσεις,Βελτιώσεις]

Recommended Posts

On 1/12/2018 at 11:12 ΜΜ, tsouktsouk said:

 Σκέφτομαι κάτι safe λίγο πάνω απο τα 180 που είναι το μοτέρ.

1.8 20vt AGU ντιζατο.

Έλεγα αλλαγή απο downpipe πίσω, εισαγωγή και πρόγραμμα. Ιντερκουλερ θα χρειαστώ??

 

Ξέρει κανείς συμπίεση που πρέπει να έχει?

Θα γίνουν μετρήσεις. Παρακαλώ ας απαντήσει κάποιος

Λες απο τα 180 που ειναι το μοτερ, ο AGU ειναι 150αρης. Εκτος και αν φορας ειδη προγραμμα και θες και αλλο.

Πρωτα downpipe μεχρι και καταλυτη, και αν θες μετα απο καταλυτη και πισω. Ιντερκουλερ, θα χρειαστεις, αλλιως 1-2 πατηματα και τελειωσε.

Μπεκ θα πρεπει να αλλαξεις, γιατι ο agu, φοραει τα μικρα, ή θα βαλεις απο aum ή auq, τα οποια ειναι τα αμεσως επομενα απο τα δικα σου, η θα βαλεις απο s3, που ειναι τα μεγαλυτερα, για να τα εχεις και για μελοντικα.

 

Link to comment
Share on other sites

Εαν εχεις σκοπο να φτασεις λιγο πανω απο τα 180 δηλαδη 200-210 δεν χρειαζεσαι ουτε μπεκ.

Και σαφως ουτε κ03Σ.

 

 

0280156063 Κωδικος για S3 μπεκ.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και χρονια πολα σε ολους!σιγνομη που θα κουρασω λιγο με τα ορθογραφηκα αλα δεν διαβαζε σαν ατεκτο παιδι χαχα.παμε στο θεμα!αυτο που ψαχνω δεν το εχω βρει ολοκλιρομενο οποτε θελω να ξεκινησω μια βελτιοση σε GOLF 4 AGU!

 

το αμαξι ειναι τελιος μαμα.εκτος απο ενα pipercross ελευθερο μεσα στον παπα (φυλτροκουτη) και μια εξατμιση που εβαλα πριν λιγες μερες φ70 INOX απο εκει που τελιονει το dp μεχρι το τελικο.dp δεν μπικε ακομα γιατι θελω νε βαλω μια k04-023 οποτε θα φτιαχτει οταν μπει η τουτμπινα.μαλον θα βαλω και τον καταλιτη τον εργοστασιακο αλα δεν ξερω αν ειναι καλι επιλογη.μιας και λογικα ειναι πιο μικρος(δεν τον μετρησα)εχουμε κοολερ εχουμε σοληνοσεις εχουμε μαφ s3 και αγελαδα σιληκονης.πριν ομως το αμαξι παει για προγραμα εχω μερικες αποριες...

 

τι σκαστρα?απο s3?τι μπεκ? Θα αντεξουν τα μαμα μεχρι 250 αλογα?σκοπος ειναι να εχω ενα με 200-230 και ενα χαι μπουστ στα 250-260.και 15-20 αλογα κατω να παω δεν με πιραζει και τοσο απλα καπου εκει το θελω.επισεις δισκο-πλατο θα αντεξει τιν ροπη; Και πειτε μου αν πιστευετε πως χριαζετε κατι ακομα για να δουλεψει το αμαξι σωστα ασφαλες και χωρης πολες πιεσεις ουτε στο μοτερ ουτε στο τουρμπο ουτε καπου αλου!ευχαρηστω εκ τον προτερον

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Μπεκ θα χρειαστεις απο s3.

Σκαστρα επισης καλο θα ηταν να βαλεις μια μεταλλικη.

Τα 250 αλογα τα αντεχει θεωρω ενα μαμα δισκοπλατο αν ειναι σε καλη κατασταση.

Τα αλογα που θελεις βγαινουν και με κ04-023 και με κ03Σ.

Downpipe φτιαξε Η 76 η 70.

Καταλυτη η μεταλλικο η καθολου.

 

Επισης το πιο ασφαλες για να δουλεψει το αμαξι σωστα και ομορφα ειναι να πεταξεις τον εγκεφαλο πλεξουδα που εχει και το κανεις μετατροπη σε Wideband εγκεφαλο.

 

Link to comment
Share on other sites

23 λεπτά πριν , Passatoukos said:

Μπεκ θα χρειαστεις απο s3.

Σκαστρα επισης καλο θα ηταν να βαλεις μια μεταλλικη.

Τα 250 αλογα τα αντεχει θεωρω ενα μαμα δισκοπλατο αν ειναι σε καλη κατασταση.

Τα αλογα που θελεις βγαινουν και με κ04-023 και με κ03Σ.

Downpipe φτιαξε Η 76 η 70.

Καταλυτη η μεταλλικο η καθολου.

 

Επισης το πιο ασφαλες για να δουλεψει το αμαξι σωστα και ομορφα ειναι να πεταξεις τον εγκεφαλο πλεξουδα που εχει και το κανεις μετατροπη σε Wideband εγκεφαλο.

 

Το σαζμαν εχει να κανει με την ροπη.γενικα δεν θελω κατι τρελο γιατι το αμαξι ειναι καθημερινο και θελω να το ευχαριστηθω οσο το δυνατον μπορω περισοτερο...αυτο με τα nearherband (διορθοσεμε αν γραφετε αλιος) και wideband δεν το εχω καταλαβει.εχει καμια σχεσει με τον ενα η δυο Λ;μπεκ ποσα cc? Τα πρασινα 440; Η τα 386 απτο s3?επισεις τυρμπο περιμενω να παρω μεσα στιν επομενη βδομαδα

Link to comment
Share on other sites

λοιπον εβγαλα μια ακρη ειναι

AGU 1J SCAGUX0

Ακομα δεν εχω ξεκινησει να βγαλω το μοτερ απο το το GTi για να μπουν στον 1.6

Απο το νεο χρονο τωρα ξεκιναω! εχεις δικιο ειναι με τα 150 αλογα

αρα τι κανω τωρα για πραγματα και πρωτο σταδιο? διαβασα οτι το μαμα φιλτροκουτι παιζει πολυ καλα αν δεν θες να πας σε μεγαλες μετατροπες.
Η τουρμπινα πανω λογικα ειναι η k03.
Δεν εχω ιδεα απο τουρμπο μοτερ οποτε ειμαι αδιαβαστος.

Να βρω μπεκ απο s3 και k03s τουρμπινα? θα χρειαστει μεγαλυτερη αντλια βενζινης?

Το τροπετο ειναι του 2000 GTi S line.

Πειτε μου τα βηματα μαξ να παει κατι πανω απο 200 χωρις να φοβαμαι μην κανει κρα και γινει σαπακι.

Link to comment
Share on other sites

35 λεπτά πριν , tsouktsouk said:

λοιπον εβγαλα μια ακρη ειναι

AGU 1J SCAGUX0

Ακομα δεν εχω ξεκινησει να βγαλω το μοτερ απο το το GTi για να μπουν στον 1.6

Απο το νεο χρονο τωρα ξεκιναω! εχεις δικιο ειναι με τα 150 αλογα

αρα τι κανω τωρα για πραγματα και πρωτο σταδιο? διαβασα οτι το μαμα φιλτροκουτι παιζει πολυ καλα αν δεν θες να πας σε μεγαλες μετατροπες.
Η τουρμπινα πανω λογικα ειναι η k03.
Δεν εχω ιδεα απο τουρμπο μοτερ οποτε ειμαι αδιαβαστος.

Να βρω μπεκ απο s3 και k03s τουρμπινα? θα χρειαστει μεγαλυτερη αντλια βενζινης?

Το τροπετο ειναι του 2000 GTi S line.

Πειτε μου τα βηματα μαξ να παει κατι πανω απο 200 χωρις να φοβαμαι μην κανει κρα και γινει σαπακι.

Στα ιδια ειμαστε.το agu εχει τιν μικρι k03 υπαρχουν διαφορες αναμεσα σε k03.μπεκ s3 δεν χριαζεσε για προτο σταδιο(δεν μου αρεσει αυτην η ορολογια γιατι τα σταδια ειναι οτι νανε..αλοι πανε με κοολερ και φουλ περιφεριακα και λεν προτο σταδιο με 230hp)τελοσπαντον.προτο πραγμα ειναι ενα κοολερ με σωστες σολινοσεις.μετα μια φουλ 70αρα(μεγαλη μεν αλα μολις θε αλαξεις τουρμπο θα τιν χριαστεις και πιστεψε με θα αλαξεις)με ενα φπε και σωστο προγραμα +κοολερ θα πας ευκολα 180-200hp.με μια καλι καμπιλη ροπης αλα χορις πολα πολα στοις μεσαιες λογο εξατμησεις.απο φυλτρο...εγω εχω ενα πιπερκρος καλο φενετε μεχρι τωρα αλα καιγω ειμαο τελιος μαμα

Edited by AGU power
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, AGU power said:

Στα ιδια ειμαστε.το agu εχει τιν μικρι k03 υπαρχουν διαφορες αναμεσα σε k03.μπεκ s3 δεν χριαζεσε για προτο σταδιο(δεν μου αρεσει αυτην η ορολογια γιατι τα σταδια ειναι οτι νανε..αλοι πανε με κοολερ και φουλ περιφεριακα και λεν προτο σταδιο με 230hp)τελοσπαντον.προτο πραγμα ειναι ενα κοολερ με σωστες σολινοσεις.μετα μια φουλ 70αρα(μεγαλη μεν αλα μολις θε αλαξεις τουρμπο θα τιν χριαστεις και πιστεψε με θα αλαξεις)με ενα φπε και σωστο προγραμα +κοολερ θα πας ευκολα 180-200hp.με μια καλι καμπιλη ροπης αλα χορις πολα πολα στοις μεσαιες λογο εξατμησεις.απο φυλτρο...εγω εχω ενα πιπερκρος καλο φενετε μεχρι τωρα αλα καιγω ειμαο τελιος μαμα

τι να κανω? δεν θελω να ξεφυγει, αντε να αλλαξω αγελαδα samco, να εξατμιση φιλτρο και προγραμμα ποσα θα ειμαι?
η να βρω τουρμπο k03s και μπεκ? να τα βαλω πανω? κωδικους κλπ δεν ξερω δωσε τα φωτα σου!

 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , tsouktsouk said:

τι να κανω? δεν θελω να ξεφυγει, αντε να αλλαξω αγελαδα samco, να εξατμιση φιλτρο και προγραμμα ποσα θα ειμαι?
η να βρω τουρμπο k03s και μπεκ? να τα βαλω πανω? κωδικους κλπ δεν ξερω δωσε τα φωτα σου!

 

Δεν ξερω και πολα μην νομιζεις.απλα το θεμα ειναι που θες να φτασεις και πως.πχ ενα κ03σ τερμα σκασμενο στα 240 παει καλιτερα απο ενα κ04 στα ιδια αλογα.να μιν σε μπερδεβω με τουρμπινες και σιγκρισεις...προτο πραγμα κοολερ οποσδιποτε γιατι το μαμα ειναι για γελια και κλαματα.μετα ενα ελευθερο φιλτρο μεσα στον παπα ειναι καλι λισι.μετα εξατμιση η 70 ολοκλιρη η 63,5dp και 70 η υπολιπη.μετα ενα σωστο προγραμα.ενα μπαρομετρο για να βλεπεις σε τι πιεσι δουλευεις μιν ξεφιγεις απτο προγραμα.ενα πυρομετρο για να βλεπεις θερμοκρασιες και ενα wideband για να βλεπεις τα μιγματα.τα 3 τελευτεα ειναι οργανακια.μπεκ μπορεις να αλαξεις αλα δεν νομιζω να ειναι αναγκαστικο.βεβαια τα δικα μας (agu) ειναι πιο μικρα απτα αλα 20vt και πολι μικροτερα απτου s3 αυτα απο μενα

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω εχετε μπερδεψει καποια πραγματα.

Αρχικα,κ03s σκασμενο χωρις μεθανολες βγαζει 270 αλογα,με μεθανολες τα 275-280.

Δεν υπαρχει λογος να βαλεις κ03σ για να δεις κατι πανω απο 200 αλογα ουτε κ04 για να δεις 250.

Αυτα θα τα δεις και με την κ03/κ03σ.

Προφανως και να βαλεις αγελαδα και μια εισαγωγη για να αναπνεει σωστα η τουρμπινα σου.

Τα μπεκ για τα 200-210  σου φτανουν αλλα δεν υπαρχει λογος να εισαι στα ορια,εγω θα εβαζα σ3 380ρια.

 

 

Προσοχη και στους δυο σας.

Εχετε εγκεφαλους αρχαιους,τους λεγομενους Narrowband.

Που ουσιαστικα ΔΕΝ διαβαζουν μειγμα.

Επειδη περασα απο το σταδιο σας,Πριν κανετε οποιαδήποτε βελτιωση στο αμαξι ακομα και για 260 αλογα,καντε μετατροπη τα ηλεκτρικα σε Wideband.

Το ποσο πιο ωραια θα δουλευει το αμαξι,ποσο πιο στρωτα,θα δουλευει ΠΑΝΤΑ το ιδιο,και ποσο πιο ασφαλες θα ειναι,θα με θυμειθειτε.

Οποιος θελει φτηνη λυση για μετατροπη ας μου στειλει π.μ να τον βοηθησω.

 

Link to comment
Share on other sites

13 λεπτά πριν , Passatoukos said:

Νομιζω εχετε μπερδεψει καποια πραγματα.

Αρχικα,κ03s σκασμενο χωρις μεθανολες βγαζει 270 αλογα,με μεθανολες τα 275-280.

Δεν υπαρχει λογος να βαλεις κ03σ για να δεις κατι πανω απο 200 αλογα ουτε κ04 για να δεις 250.

Αυτα θα τα δεις και με την κ03/κ03σ.

Προφανως και να βαλεις αγελαδα και μια εισαγωγη για να αναπνεει σωστα η τουρμπινα σου.

Τα μπεκ για τα 200-210  σου φτανουν αλλα δεν υπαρχει λογος να εισαι στα ορια,εγω θα εβαζα σ3 380ρια.

 

 

Προσοχη και στους δυο σας.

Εχετε εγκεφαλους αρχαιους,τους λεγομενους Narrowband.

Που ουσιαστικα ΔΕΝ διαβαζουν μειγμα.

Επειδη περασα απο το σταδιο σας,Πριν κανετε οποιαδήποτε βελτιωση στο αμαξι ακομα και για 260 αλογα,καντε μετατροπη τα ηλεκτρικα σε Wideband.

Το ποσο πιο ωραια θα δουλευει το αμαξι,ποσο πιο στρωτα,θα δουλευει ΠΑΝΤΑ το ιδιο,και ποσο πιο ασφαλες θα ειναι,θα με θυμειθειτε.

Οποιος θελει φτηνη λυση για μετατροπη ας μου στειλει π.μ να τον βοηθησω.

 

Απο τοτε που ησουν (ατμο) σε θυμαμε.το οδιο κακκο παντα δεν διαβαζες σωστα τα ποστ χαχα.για κ3 ειπα 240 σκασμενπ και δεν νοω μεθ ενοειτε γτ μετα πας και υβριδιο και και και.οποτε δεν ασχολισε καν με κ3.αυτος ειναι και ο λογος που θελω κ4.μολης βαρεθω ανεβαζω ευκολα σχετικα χωρις να ψαξω παλι για εξατμισεις πατιματα τουρμπο σπουλ αντοχες και τα λοιπα.υπαρχουν κισεις σε 064 υβριδιο μεθ σφιρια και αλα.τελοσπαντον στο θεμα μας.οντος τα μπεκ δεν κανουν.εψαξα λιγο περισοτερο και κανενα agu δεν εχει μινει με μαμα μπεκ ακομα και με φπε.οποτε s3 και ανταπτορα η ροδελα η αλιος 440 πρασινα(φοβαμαι μηπως ειναι μεγαλα αλα θα στροσουν στο προγραμα).αλο θεμα η εξατμιση,ειδα οτι και εσυ εισαι με σοληνα αλα δεν ειπες τιποτα για τον θοριβο.πως τα πας;σκεφτομαι για 76 dp να ειναι ετιμο για αργοτερα αλα δεν θελω να σικονω και τιν γιτονια στο ποδι.υπαρχει κατι ακομα που θα ηταν καλο να αλαχτει μεχρι εδω;δεν μου ερχετε στο μιαλο κατι αλο εχεις καμια ιδεα;

Link to comment
Share on other sites

 

Κ03s σκασμενο 240 εγραψες για αυτο το ειπα,δεν καταλαβα οτι εννοουσες κ03.

Εγω εχω βαλει 76αρα ολοσωμη με μονο τελικο χωρις μεσαιο και καταλυτη.

Εδω μεσα παλευεται εαν το δουλευεις χαμηλα κλπ,σε ταξιδι πανω απο 100-110 θελεις ντεπον.

Και επειδη κανω φουλ ταξιδια εχω φτασει στο αμην,σιγουρα θα παω να την διορθωσω αμεσα.

 

Κατ’εμε βαλε ενα κουλερ απο ενερτζι,παρε 5 τιμες απο εξατμισαδες για σωληνωσεις(ζητανε οτι τους ερθει),αγελαδα παρε απο Ebay,της δινουν στο 50ρικο,προσοχη η κ04 θελει αγελαδα για κ04,βαλε μπεκ,εγω προοληπτικα θα αλλαζα και την αντλια με μια σ3.

Δωσε προσοχη στην επιλογη του προγραμματος μιας και με τετοιο εγκεφαλο δεν ασχολειται κανεις σοβαρα.

Οταν θα παρεις το τουρμπο κανε ενα Service στην Wastegate (40€) η βαλε μια forge.

Οπωσδηποτε ενα Wideband μεσα να βλεπεις μειγμα,εγω φοραω 2 χρονια της PLX και δεν εχει κανει κιχ.

Μπουζι εγω βαζω ngk bkr7eix η 8ρια λογω αεριου και τα αλλαζω καθε 10.000.

 

Υ.Γ Προσοχη με την κ04 και τα οβερ,γενικα ειναι δυνατο τουρμπο για να μπιελωσει.Μην το σηκωσεις πανω απο 1.5 οβερ για εμενα και δουλεψε το 1.3 μεχρι ψηλα.

Κυνηγα και λιγες μοιρες (17-18) και ενα καλο μειγμα 11.7-11.8 και θα ειναι πολυ καλο συνολο.

Καντο μετατροπη σε Wideband!

 

Υ.Γ αφου με παρακολουθεις απο ατμο,τωρα που επαθε ζημια το μοτερ να δεις που θα το ξανακανω ατμο :lol:

 

 

 

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Passatoukos said:

 

Κ03s σκασμενο 240 εγραψες για αυτο το ειπα,δεν καταλαβα οτι εννοουσες κ03.

Εγω εχω βαλει 76αρα ολοσωμη με μονο τελικο χωρις μεσαιο και καταλυτη.

Εδω μεσα παλευεται εαν το δουλευεις χαμηλα κλπ,σε ταξιδι πανω απο 100-110 θελεις ντεπον.

Και επειδη κανω φουλ ταξιδια εχω φτασει στο αμην,σιγουρα θα παω να την διορθωσω αμεσα.

 

Κατ’εμε βαλε ενα κουλερ απο ενερτζι,παρε 5 τιμες απο εξατμισαδες για σωληνωσεις(ζητανε οτι τους ερθει),αγελαδα παρε απο Ebay,της δινουν στο 50ρικο,προσοχη η κ04 θελει αγελαδα για κ04,βαλε μπεκ,εγω προοληπτικα θα αλλαζα και την αντλια με μια σ3.

Δωσε προσοχη στην επιλογη του προγραμματος μιας και με τετοιο εγκεφαλο δεν ασχολειται κανεις σοβαρα.

Οταν θα παρεις το τουρμπο κανε ενα Service στην Wastegate (40€) η βαλε μια forge.

Οπωσδηποτε ενα Wideband μεσα να βλεπεις μειγμα,εγω φοραω 2 χρονια της PLX και δεν εχει κανει κιχ.

Μπουζι εγω βαζω ngk bkr7eix η 8ρια λογω αεριου και τα αλλαζω καθε 10.000.

 

Υ.Γ Προσοχη με την κ04 και τα οβερ,γενικα ειναι δυνατο τουρμπο για να μπιελωσει.Μην το σηκωσεις πανω απο 1.5 οβερ για εμενα και δουλεψε το 1.3 μεχρι ψηλα.

Κυνηγα και λιγες μοιρες (17-18) και ενα καλο μειγμα 11.7-11.8 και θα ειναι πολυ καλο συνολο.

Καντο μετατροπη σε Wideband!

 

Υ.Γ αφου με παρακολουθεις απο ατμο,τωρα που επαθε ζημια το μοτερ να δεις που θα το ξανακανω ατμο :lol:

 

 

 

Αγελαδα και τουρμπο τα περιμενω να ερθουν  μεσα στιν βδομαδα.τωρα ψαχνομαι για μπεκ.αποτι εμαθα καλιτερα να παρω καινουργια παρα μεταχιρισμενα.οποτε παμε για καταλιτη για να μιν εχουμε θεμα και με τα στρουμφ.για πιεση λεω να παω στο λοου 0.8 με 1 οβερ και στο χα·ι· 1 με 1.2-1.3.πιστευω θα βγει η διμανη που θελω.κοολερ και σολινοσεις εχω.εντομεταξι ρωτησα για καινουργιες σολινοσεις και μου ειπαν 250€-300 αναλογος τιν αποστασι...εκλαψα...westgate forge δεν μπορω να βρω.εχουμε κανενα λινκ; Να μιν σφιξω τιν δικοα μου τερμα και παλευω χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Ριξε μια ματια στο antallaktika online ανα διαστηματα εβγαζε τα s3 απο το ΒΑΜ σε πολυ καλας τιμες.

Εγω μεταχειρισμενα φοραω rc 550cc τα εκανα ενα καθαρισμα πριν τα βαλω και εχω κανει καμια 40.000χλμ αψογα.

Ναι για σωληνωσεις ζητανε ο καθενας τους οτι γουσταρει.

Εγω της βρηκα μεταχειρισμενες σκεψου και 50€ ολες :lol: 

Καλο θα ηταν την Wg να την κανεις ενα Service σε εναν τουρμπινα,για να μην μπλεκεις μετα αφου θα την εχεις στο χερι.

1.3 με 1 μπαρ ειναι λιγο,τουλαχιστον ψηλα κρατα πιεση.

Εγω σκεψου στα τελευταια ειχα φτασει να κραταω 1.5 στις 7.300 :lol:

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , Passatoukos said:

Ριξε μια ματια στο antallaktika online ανα διαστηματα εβγαζε τα s3 απο το ΒΑΜ σε πολυ καλας τιμες.

Εγω μεταχειρισμενα φοραω rc 550cc τα εκανα ενα καθαρισμα πριν τα βαλω και εχω κανει καμια 40.000χλμ αψογα.

Ναι για σωληνωσεις ζητανε ο καθενας τους οτι γουσταρει.

Εγω της βρηκα μεταχειρισμενες σκεψου και 50€ ολες :lol: 

Καλο θα ηταν την Wg να την κανεις ενα Service σε εναν τουρμπινα,για να μην μπλεκεις μετα αφου θα την εχεις στο χερι.

1.3 με 1 μπαρ ειναι λιγο,τουλαχιστον ψηλα κρατα πιεση.

Εγω σκεψου στα τελευταια ειχα φτασει να κραταω 1.5 στις 7.300 :lol:

 

 

Και ποσο ησουν στο 1.5; Κοντα 300;μπεκ και αντλια βρικα απο S3.τιν τουρμπινα τιν πηρα στα χερια μου χθες βραδι τελικε μαζι με αγελαδα...εντομεταξι τα βλεπω ολα εκει στιν αποθικη και λεω πως αν τα πουλησω βγαζω ταξιδη ενα μηνα χαχαχα αλα οχι εδωω.12 ωρες δουλια για να βγει η γκολφαρα οπως τιν ηθελα εδω και χρονια.με προγραματιστη μιλησα για τον εγγεφαλο και μου ειπε δεν εχω θεμα απλα μπορει να μου παρει λιγο παραπανω σε χρονο για να δουλεψει σωστα.και οπως ειπες μου ειπε βαλε οποσδιποτε wideband οργανο για να εισαι σιγουρος τι γινετε με τα κολντ σταρτ και τις ηψιλες θερμοκραδιες σε μιγματα.

Link to comment
Share on other sites

Αν επιτρεπεται σε ποιον προγραμματιστη θα ρυθμισεις;!

Επισης σωστα δεν θα δουλεψει ποτε.

Στο λεω διοτι περασα απειρες ωρες προσπαθωντας να το κανω να δουλευει παντα το ιδιο,ανθρωπινα και ομορφα στο δρομο.Δεν γινεται.

Η μετατροπη σε Wideband μου κοστισε μαζι με εγκεφαλο (40€ Ebay,70€ Λαμδα,100 πατεντα στην πλεξουδα-10€ φυσες) και φυσικα εγινε αλλο αμαξι.

Θα το εκανα εξ αρχης διοτι μετα θα σε χρεωσει ΑΛΛΟ προγραμμα διοτι ειναι εντελως αλλος εγκεφαλος.

Θεωρω ημουν 290-300 αλογα και καλα κιολας.

Link to comment
Share on other sites

On 1/13/2019 at 5:49 PM, Passatoukos said:

Αν επιτρεπεται σε ποιον προγραμματιστη θα ρυθμισεις;!

Επισης σωστα δεν θα δουλεψει ποτε.

Στο λεω διοτι περασα απειρες ωρες προσπαθωντας να το κανω να δουλευει παντα το ιδιο,ανθρωπινα και ομορφα στο δρομο.Δεν γινεται.

Η μετατροπη σε Wideband μου κοστισε μαζι με εγκεφαλο (40€ Ebay,70€ Λαμδα,100 πατεντα στην πλεξουδα-10€ φυσες) και φυσικα εγινε αλλο αμαξι.

Θα το εκανα εξ αρχης διοτι μετα θα σε χρεωσει ΑΛΛΟ προγραμμα διοτι ειναι εντελως αλλος εγκεφαλος.

Θεωρω ημουν 290-300 αλογα και καλα κιολας.

Σου εχω στειλει message :)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί ντρέπεσαι ? :phone:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια.Εχω ενα golf mk4 1.8T με τα 150hp.Το αμαξι φοραει μια εξατμιση φουλ 70 αρα χωρις καταλυτη και μια εισαγωγη με μανιταρι.Και τωρα ειμαι σε διλλημα.Πρεπει να βαλω και ιντερκουλερ και μετα προγραμμα η δεν ειναι και τοσο αναγκαιο για πρωτο σταδιο το i/c?

Edited by KostasMK4
Link to comment
Share on other sites

Βάλε ένα πρόγραμμα ήπιο σε ροπή (χαμηλό overboost) μέχρι 180άλογα αν δεν θες να δώσεις έξτρα χρήματα. Κάποια στιγμή αν θες διάρκεια και να το ανεβάσεις κι άλλο καλό είναι να βάλεις.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Το intercooler καλο στο αμαξι σου θα κανει και διαρκεια στην δυναμη του αυτοκινητου θα δωσει.

Εαν θελεις ενα ηπιο προγραμμα για να εχεις μια Χ δυναμη μην βαλεις.

Αν θελεις ενα καλο προγραμμα και να το κυνηγας στο δρομο βαλε.

 

Link to comment
Share on other sites

Γενικα δεν ειμαι ατομο που το κυνηγαω.Χαλαρα το πηγαινω.Απλως καμια φορα θελω να το δινω :D Με ενα απλο προγραμμα με εξατμιση και φιλτρο που εχω δεν θα μπορεσει να ξεπερασει τα 180 αλογα?

 

Εχει αγορασει κανενας απο εσας παιδια απο e-bay?Κατι σαν αυτο ας πουμε δεν κανει?https://www.ebay.co.uk/itm/FRONT-MOUNT-INTERCOOLER-FMIC-FOR-VW-VOLKSWAGEN-GOLF-MK4-BORA-1-8T-GTI-20V-TURBO/120541924645?fits=Car+Make%3AVW|Model%3AGolf|Plat_Gen%3AMK+IV&hash=item1c10dbcd25:g:FE0AAOSwpw5b2E1p

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλοι μ.Μια ερωτηση θελω να σας κανω.πριν λιγες μερες πηρα ενα vw golf mk4 1.8t με τα 150 αλογα.Το αμαξι φοραει μια εξατμιση 70αρα και μια εισαγωγη με pipercross.Θελω να το βαλω προγραμμα και σκεφτομαι για revlimit.Εχει κανεις απο εσας παρομοιο προγραμμα για να μου πει εντυπωσεις και αν αξιζει?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.