Jump to content
playmaker

Golf 4 Gti - Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου [Turbo,Εξατμίσεις,Βελτιώσεις]

Recommended Posts

Στα μετέφερα εδώ, ρίξε μια ματιά να πάρεις μια ιδέα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/2/2019 at 10:14 ΜΜ, Tasoz95 said:

Καλησπερα φιλοι μ.Μια ερωτηση θελω να σας κανω.πριν λιγες μερες πηρα ενα vw golf mk4 1.8t με τα 150 αλογα.Το αμαξι φοραει μια εξατμιση 70αρα και μια εισαγωγη με pipercross.Θελω να το βαλω προγραμμα και σκεφτομαι για revlimit.Εχει κανεις απο εσας παρομοιο προγραμμα για να μου πει εντυπωσεις και αν αξιζει?

αν και πάει καιρός από το post... το έχει ένας φίλος και μέχρι στιγμής λέει πως είναι ότι καλύτερο έχει βάλει ποτε
Το αυτοκίνητο το έχει πολλά χρονια από καινούριο (wideband με 6άρι κιβώτιο ) και έχει δοκιμάσει κατά καιρούς διαφορα προγράμματα από γνωστούς - επωνυμους και όχι  

Είναι και αρκετά ψείρας μηχανικος στο επάγγελμα σε ολα τα προηγούμενα κάτι του μύριζε η του ξίνιζε ποτε δεν ήταν 100% ευχαριστημένος 


Το συγκεκριμένο πρόγραμμα το έβαλε αρχικά όταν πήγε σε k04 setup 
Oταν κατέβασε μοτέρ και το έκανε αλεξίσφαιρο το πήγαμε πάλι για ρύθμιση και έβαλε και όλα τα υπόλοιπα καλούδια που δίνει η revlimit ( multimap, knock warning, antilag, flat shift, shiftlight) ευχαριστημένος είναι και αρχικά όταν το έβαλε και τωρα μετά την επαναχαρτογράφηση δουλεύει σαν εργοστασιακό με καλά αποτελέσματα στο dyno και στον δρόμο γραμμικό χωρίς παρατράγουδα και περίεργα

 

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου και εγω εχω 2 μηνες που το εβαλα και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.Παει πολυ καλα στο δρομο και δουλευει αψογα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε Όλους,

 

Έχω στην κατοχή μου από το 2010 ένα Golf 4 GTi με κινητήρα AUM εντελώς normal. Από το 2014 έγινε μετατροπή σε lpg και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος.

Άψογη λειτουργία και έχω ευχαριστηθεί την οικονομίκη μετακίνηση χωρίς προβλήματα.

Πλέον το αυτοκίνητο έχει 205,000 χλμ.

Η ερώτηση αφορά εάν πρέπει να γίνει κάποιος ιδιαίτερος έλεγχος στην τουρμπίνα για συντήρηση. Με την εφαρμογή torque στο τηλ βλέπω ότι η πίεση ανεβαίνει αρχικά στα 12 psi αλλά μετά πέφτει τα 5 με 7.

Κατανάλωση λαδίου δεν υπάρχει σημαντική- συμπλήρωνα στο παρελθόν και μόλις επισκεύασα μια διαρροή στο κάλυμα των βαλβίδων είναι ζήτημα εάν καταναλώνει 1/2 κιλό κάθε 7500 χλμ που αλλάζω λάδια.

Εννοείτε ότι από την πρώτη μέρα που είχα αγοράσει το αυτοκίνητο μου περνούσε η ιδέα για να βάλω κάποιο πρόγραμμα αλλά η ιδέα ότι θα μπλέξω σε διαρκείς επισκευές και αναβαθμίσεις με κράτησε εκτός της κίνησης. Εννοείτε ότι δεν θα με χάλαγε να γίνει 180αρι αλλά δεν είμαι υπέρ στην αλλαγή εξάτμισης, προσθήκης front mount intercooler κλπ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον έχει την διάθεση να απαντήσει,

 

Καλά Χλμ σε Όλους,

 

Σωκράτης

 

Link to comment
Share on other sites

Αρχικα οτι δεν χαλαει δεν το πειραζουμε,ιδιαίτερα ενα μαμα turbo γνησιο που δουλευει αψογα,να το δωσουμε σε ελληνα τουρμπινά να την επισκευάσει με αγνωστης προέλευσης ανταλλακτικα.

 

Κατα δευτερον προγραμμα μπορεις να βαλεις και χωρις εξατμιση και ιντερκουλερ.

Αυτα τα δυο,καλο κανουν στο αυτοκινητο,το ξεκουραζουν απο θερμοκρασιες.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ομάδα. Έχω ένα golf 4 gti καί δουλεύω μαμά πίεση 05-06 θέλω να ανεβάσω λίγο πίεση ή μπαροβαλβιδα πιστεύεται είναι καλή λύση καί πόσο πίεση μπορώ νά σηκώσω μέχρι πόσο αντέχει

Link to comment
Share on other sites

Βαλε ενα προγραμμα, κανε το σωστα.

Περισσοτερα στο ηδη ανοιχτο θεμα για 4αρια


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γεια σε ολους. Καινουργιο μελος εδω πηρα προσφατα ενα 4αρι gti . Το μοτερ του ειναι αλλαγμενο και ειναι απο tt με τα 225.. θελω να ρωτησω για εισαγωγη γτ ομολογω εχω μπερδευτει με ολα αυτα που διαβαζω. Θελω να βαλω την αγελαδα που λενε ολοι και μετα φιτροχοανη η μανιταρι. Εχω δει διαφορες σε διαφορα site. Αλλη αγελαδα ειναι μεταλικη αλλη απο σιλικονη και η καθεμια νλεπω και δν εχει τα ιδια σωληνακια πανω αλλαη εχει πιο λιγα αλλη πιο πολλα. Κανουν ολες; Εκτος απο την αγελαδα για να βαλω φιλτροχοανη μετα θελει προεκταση; Θελει καποια αλλα κολαρα; Αν μπορει να βοηθησει καποιος γτ δν εχω βγαλει ακρη. Ευχαριστω!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αγελάδα βάζεις Samco ή Forge για Κ04 εφόσον φοράς μοτέρ APX

Εισαγωγή πας σε ttda, vflow, viper ή pipercross.

 

Στο μετέφερα εδώ, ρίξε μια ματιά στο θέμα θα κατατοπιστείς, καλό είναι πριν ανοίξεις καινούργιο θέμα να κάνεις αναζήτηση την επόμενη φορά.

Link to comment
Share on other sites

On 7/22/2019 at 1:52 PM, socratesb said:

Καλησπέρα σε Όλους,

 

Έχω στην κατοχή μου από το 2010 ένα Golf 4 GTi με κινητήρα AUM εντελώς normal. Από το 2014 έγινε μετατροπή σε lpg και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος.

Άψογη λειτουργία και έχω ευχαριστηθεί την οικονομίκη μετακίνηση χωρίς προβλήματα.

Πλέον το αυτοκίνητο έχει 205,000 χλμ.

Η ερώτηση αφορά εάν πρέπει να γίνει κάποιος ιδιαίτερος έλεγχος στην τουρμπίνα για συντήρηση. Με την εφαρμογή torque στο τηλ βλέπω ότι η πίεση ανεβαίνει αρχικά στα 12 psi αλλά μετά πέφτει τα 5 με 7.

Κατανάλωση λαδίου δεν υπάρχει σημαντική- συμπλήρωνα στο παρελθόν και μόλις επισκεύασα μια διαρροή στο κάλυμα των βαλβίδων είναι ζήτημα εάν καταναλώνει 1/2 κιλό κάθε 7500 χλμ που αλλάζω λάδια.

Εννοείτε ότι από την πρώτη μέρα που είχα αγοράσει το αυτοκίνητο μου περνούσε η ιδέα για να βάλω κάποιο πρόγραμμα αλλά η ιδέα ότι θα μπλέξω σε διαρκείς επισκευές και αναβαθμίσεις με κράτησε εκτός της κίνησης. Εννοείτε ότι δεν θα με χάλαγε να γίνει 180αρι αλλά δεν είμαι υπέρ στην αλλαγή εξάτμισης, προσθήκης front mount intercooler κλπ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον έχει την διάθεση να απαντήσει,

 

Καλά Χλμ σε Όλους,

 

Σωκράτης

 

Πέρυσι τελικά έβαλα πρόγραμμα - stage 1 και με την προτροπή του βελτιωτή άλλαξα και ταυτόχρονα downpipe 70mm. Η πίεση ανεβαίνει over 1,3 περίπου με 0,8 - 0,7 σταθερή. To αυτοκίνητο σαφώς ζωντάνεψε αλλά επειδή δεν έχουμε ησυχία και με την προτροπή "διαφόρων" άλλαξα μόλις την εξάτμιση από καταλύτη και πίσω με ελεύθερα μεγάλα καζανάκια 63mm. Ο ήχος τέλειος, μπάσος και "γουργουρητός" καθόλου ενοχλητικός για τους γύρω, ούτε στο ταξίδι μέχρι τα 130 χλμ. Δυστυχώς όμως στην απόδοση το αποτέλεσμα είναι ότι μέχρι τις 3500 χλ στροφές το αυτοκίνητο τραβάει σαν ατμοσφαιρικό - έχασε το έντονο τράβηγμα που αισθανόμουν. Στις υψηλές στροφές βέβαια 4500++ το αυτοκίνητο είναι σούπερ. Η λύση που σκέφτομαι για να συνδυάσω την κατάσταση είναι να ξαναλλάξω downpipe με 63mm γιατί αναρωτιέμαι εάν  η πρόταση να αφήσω την εξάτμιση ως έχει και να κάνω  επαναπρογραμματισμό μόνο για μεγαλύτερη πίεση και 4bar ρυθμστή πίεσης βενζίνης,  θα με καλύψει στις στροφές που θέλω να ζωντανέψει το αυτοκίνητο. Αυτό που θέλω να πετύχω να έχω την πιο ροπάτη ρύθμιση στις χαμηλομεσαίες.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον έχει την διάθεση να απαντήσει,

Καλά Χλμ σε Όλους,

Σωκράτης

Link to comment
Share on other sites

Βάλε εισαγωγή και intercooler ibiza cupra(σίγουρα μετά το χειμώνα) και σήκωσε 1,5bar overboost με σχεδόν 0,9 κόφτη και κάνε πιο επιθετικό πρόγραμμα για 100άρα μόνο.Ασε την εξάτμιση όπως είναι θα πετάς λεφτά πάλι.Θα χρειαστείς 4bar fpr και wg forge για να δουλέψει σωστά.

 

Αυτά φυσικά αν δεν έχει πρόβλημα η τουρμπίνα σου ή κάτι άλλο. Είναι πολύ ήπιο το πρόγραμμα, καθώς δεν φορούσε περιφερειακά το αυτοκίνητο.

Υπολόγιζε περίπου στα 195-200άλογα  / 300nm όπως είσαι τώρα, λογικό να αδειάζεις.. Δεν χρειάζεται υπερβολές στην εξάτμιση στο στάδιο που είσαι τώρα, ένα dp 63.5 ήταν αρκετό.

 

Με την αλλαγή που σου λέω θα πας κοντά στα 210-225+ με 320-340nm.

Υπάρχει και περιθώριο για πιο πάνω.. το συζητάμε. (Εκεί θα πιάσει τόπο το 70άρι DP)

 

Αυτά..

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, nikdev said:

Βάλε εισαγωγή και intercooler ibiza cupra(σίγουρα μετά το χειμώνα) και σήκωσε 1,5bar overboost με σχεδόν 0,9 κόφτη και κάνε πιο επιθετικό πρόγραμμα για 100άρα μόνο.Ασε την εξάτμιση όπως είναι θα πετάς λεφτά πάλι.Θα χρειαστείς 4bar fpr και wg forge για να δουλέψει σωστά.

 

Αυτά φυσικά αν δεν έχει πρόβλημα η τουρμπίνα σου ή κάτι άλλο. Είναι πολύ ήπιο το πρόγραμμα, καθώς δεν φορούσε περιφερειακά το αυτοκίνητο.

Υπολόγιζε περίπου στα 195-200άλογα  / 300nm όπως είσαι τώρα, λογικό να αδειάζεις.. Δεν χρειάζεται υπερβολές στην εξάτμιση στο στάδιο που είσαι τώρα, ένα dp 63.5 ήταν αρκετό.

 

Με την αλλαγή που σου λέω θα πας κοντά στα 210-225+ με 320-340nm.

Υπάρχει και περιθώριο για πιο πάνω.. το συζητάμε. (Εκεί θα πιάσει τόπο το 70άρι DP)

 

Αυτά..

Άρα μου προτείνεις,

να βάλω εισαγωγή €,

να βάλω ιντερκούλερ €€,

να βάλω πρόγραμμα €€,

να βάλω 4 bar fpr €,

να βάλω wg forge €€,

από το να αλλάξω ένα dp για να έχω χαμηλές και μεσαίες;; Εγώ από ότι καταλαβαίνω και ένα original dp να τοποθετήσω  το αυτικίνητο θα γίνει πολύ πιο ευχάριστο. Εάν θελήσω να δω άλογα σε δυναμόμετρο και επιδόσεις full power μαζί σου!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.