mfgvwbeetle Posted May 31, 2017 Report Share Posted May 31, 2017 (edited) καλησπερα γυρισα τον διακοπτη του ανεμιστηρα και δεν δουλευε. χτες δεν ειχε θεμα. το μοτερ δουλευει, το δοκιμασα με αλλη πηγη ρευματος, οπως και η ασφαλεια δεν ειναι καμενη. υπαρχει περιπτωση να χαλασε η παιζει κανενα αλλο σεναριο..? Edited June 1, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfgvwbeetle Posted May 31, 2017 Author Report Share Posted May 31, 2017 Κανενας;..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 1, 2017 Report Share Posted June 1, 2017 (edited) Ρελέ τσέκαρες ? Δες και τη γραμμή/διακόπτης αν βραχυκύκλωσε. Καλό θα ήταν να γράψεις και για τι αμάξι μιλάμε. Edited June 1, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfgvwbeetle Posted June 1, 2017 Author Report Share Posted June 1, 2017 Το αμάξι είναι golf iv. Θα κοιτάξω και την γραμμή. Ρωτάω μήπως έχει τύχει ξανά αυτό. Δηλ να μην δουλεύει ο ανεμιστήρας. Το ρελέ εάν υπάρχει σε πιο σημείο βρίσκεται; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfgvwbeetle Posted June 2, 2017 Author Report Share Posted June 2, 2017 Σε κανέναν δεν έχει τύχει....; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 3, 2017 Report Share Posted June 3, 2017 Την καλωδίωση την έψαξες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannisb Posted June 3, 2017 Report Share Posted June 3, 2017 On 1/6/2017 at 0:38 ΜΜ, mfgvwbeetle said: Το αμάξι είναι golf iv. Θα κοιτάξω και την γραμμή. Ρωτάω μήπως έχει τύχει ξανά αυτό. Δηλ να μην δουλεύει ο ανεμιστήρας. Το ρελέ εάν υπάρχει σε πιο σημείο βρίσκεται; Όλα τα ρελέ είναι κάτω από τα πλαστικά στην μεριά του οδηγού 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfgvwbeetle Posted June 3, 2017 Author Report Share Posted June 3, 2017 (edited) Άνοιξα το καπάκι, τσακαρα τους ρελεδες, οκ. Αλλά όμως στην φωτο, αυτό εδώ το πράσινο δεν πρέπει να δουλεύει. Ο λογος; Όταν γεφυρωσα το κίτρινο με το μπλε, το μοτέρ έδειχνε στο μάξιμουμ αέρα..η φίσα είναι από το πράσινο...καμία γνώμη; Edited June 3, 2017 by mfgvwbeetle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoshatz Posted June 5, 2017 Report Share Posted June 5, 2017 Αυτό το πράσινο μάλλον είναι αντίσταση.Είναι για να μειώνει τις στροφές του μοτέρ και να έχουμε τρεις ή και τέσσερις σκάλες για την ένταση του.Οπότε το βγάζεις και αν είναι καμένες οι αντιστάσεις το αλλάζεις.Στάλθηκε από το M5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfgvwbeetle Posted June 6, 2017 Author Report Share Posted June 6, 2017 η καλωδιωση ειναι μια χαρα. δεν ειναι το προβλημα εκει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted June 6, 2017 Report Share Posted June 6, 2017 Αυτο το πρασινο φταει, ειναι το ρετσιστορ των ταχυτητων οπως γραφτηκε ποιο πανω, αλλαξε το. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfgvwbeetle Posted June 12, 2017 Author Report Share Posted June 12, 2017 αλλαχτηκε η αντισταση, ολα οκ. σας ευχαριστω. επισης μου εκανε εντυπωση οτι τοι συγκεκριμενο ανταλλακτικο δεν το βρηκα σε vw, αλλα σε ιταλικο αυτοκινητο. δεν ειναι παραξενο; τελος παντων το θεμα λυθηκε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...