polo1.2tsi Posted May 31, 2017 Report Share Posted May 31, 2017 Παιδια καλησπερα ! Καταρχην ειμαι σχετικα καινουργιος στην σελιδα καθως ειναι τ πρωτο θεμα που δημιουργω και δν ειναι για καλο απο οτι φαινεται!!! Ειμαι κατοχος ενος πολο 1.2 tsi 105 μοντελο τελη του 2011!! το αυτοκινητο το αγορασα πριν ενα χρονο μεταχειρισμενο με 70.000 περιπου χιλιομετρα απο οτι λεει τουλαχιστον στο καντραν!!! το θεμα ειναι οτι στο σερβις που εκανα πριν 2 βδομαδες περιπου ο μηχανικος μου ειπε οτι το αυτοκινητο ειχε καψει πανω απο 1 λιτρο λαδι στα 7.000 χιλιομετρα!!!!!! το λαδι που ειχα βαλει ηταν της aral 5 30.... πως ειναι δυνατον να εχει καψει τετοια ποσοτητα σε μονο 7000 χιλιομετρα? πραγματικα δν ξερω τι να πω...... εχει καποιος αλλος μηπως αντιμετωπισει αναλογο θεμα με το συγκεκριμενο μοντελο??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 31, 2017 Report Share Posted May 31, 2017 Πολυ καει.Μετρα συμπιεση σε συνεργειο, μετα δες οπτικα την τουρμπινα αν χανει και επισης στην εξατμιση δες αν εχει λαδιαSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo1.2tsi Posted June 4, 2017 Author Report Share Posted June 4, 2017 καταρχην εξατμιση εχει μια πολυ εντονη μαυριλα- καπνα που δν μου αφηνει σ καμια περιπτωση την αισθηση λαδιλας!! τωρα στην τουρμπινα οπτικα ειδα πολυ εντονη λαδιλα ακριβως απο κατω απο την τουρμπινα πανω στον κινητηρα κ τ εδειξα στ μηχανικο μου κ μου ειδε οτι ειχε σπασει ενα πλαστικο το οποιο συνδεεται σ ενα σωληνακι κ μεταφερει απο οτι μου ειπε της αναθυμιασεις απο το κινητηρα πισω στο φιλτρο λαδιου κ κανει ανακυκλοφορια... (πιστευω να θυμαμαι καλα ολα αυτα που μου ειπε κ να μην εγραψα καμια πατατα!!!) κ μου ειπε οτι δν εχει να κανει αυτο με το προβλημα που εχω.... τωρα οσον αφορα το ν μετρησουμε την συμπιεση επειδη ειμαι κ λιγο ασχετος ! σε τι ακριβως θα βοηθησει αυτη η διαδικασια κ ποιο θα μπορουσε να ειναι το κοστος? γιατι το ταμειο ειναι κ λιγο μειον αυτη την περιοδο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted June 5, 2017 Report Share Posted June 5, 2017 18 hours ago , polo1.2tsi said: καταρχην εξατμιση εχει μια πολυ εντονη μαυριλα- καπνα που δν μου αφηνει σ καμια περιπτωση την αισθηση λαδιλας!! τωρα στην τουρμπινα οπτικα ειδα πολυ εντονη λαδιλα ακριβως απο κατω απο την τουρμπινα πανω στον κινητηρα κ τ εδειξα στ μηχανικο μου κ μου ειδε οτι ειχε σπασει ενα πλαστικο το οποιο συνδεεται σ ενα σωληνακι κ μεταφερει απο οτι μου ειπε της αναθυμιασεις απο το κινητηρα πισω στο φιλτρο λαδιου κ κανει ανακυκλοφορια... (πιστευω να θυμαμαι καλα ολα αυτα που μου ειπε κ να μην εγραψα καμια πατατα!!!) κ μου ειπε οτι δν εχει να κανει αυτο με το προβλημα που εχω.... τωρα οσον αφορα το ν μετρησουμε την συμπιεση επειδη ειμαι κ λιγο ασχετος ! σε τι ακριβως θα βοηθησει αυτη η διαδικασια κ ποιο θα μπορουσε να ειναι το κοστος? γιατι το ταμειο ειναι κ λιγο μειον αυτη την περιοδο!!! γενικα το τσιμπανε το λαδακι τους αυτα τα μοτερ.απλα που και που να τσεκαρεις τα λαδια και να συμπληρωνεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo1.2tsi Posted June 5, 2017 Author Report Share Posted June 5, 2017 Φιλε μου το δεχομαι οτι τσιμπανε λαδι τα μοτερ αυτα απλα αυτο μου φαινεται υπερβολικο σαν ποσοτητα!! η αληθεια δεν εχω γενικα εικονα για το τι ποσοτητα καει για παραδειγμα ενα 1.4 tsi οποτε δν ξερω κατα ποσο ξεφευγω απο μια ποσοτητα που ειναι νορμαλ! παντος με αυτα που ακουσα απο τον μηχανικο μου απελπιστικα πραγματικα κ δν ξερω αν θα πρεπει και αν αξιζει να ασχοληθω καθολου η να το διωξω... φαντασου ειχα ενα αυτοκινητο πριν 20 ετιας και ηθελα να το διωξω να παρω κατι ποιο αξιοπιστο γιατι μου εκαιγε λαδια κ συμπληρωνα μια φορα το διμηνο απο 1 λιτρο λαδι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 6, 2017 Report Share Posted June 6, 2017 On 31/5/2017 at 4:54 ΜΜ, polo1.2tsi said: Παιδια καλησπερα ! Καταρχην ειμαι σχετικα καινουργιος στην σελιδα καθως ειναι τ πρωτο θεμα που δημιουργω και δν ειναι για καλο απο οτι φαινεται!!! Ειμαι κατοχος ενος πολο 1.2 tsi 105 μοντελο τελη του 2011!! το αυτοκινητο το αγορασα πριν ενα χρονο μεταχειρισμενο με 70.000 περιπου χιλιομετρα απο οτι λεει τουλαχιστον στο καντραν!!! το θεμα ειναι οτι στο σερβις που εκανα πριν 2 βδομαδες περιπου ο μηχανικος μου ειπε οτι το αυτοκινητο ειχε καψει πανω απο 1 λιτρο λαδι στα 7.000 χιλιομετρα!!!!!! το λαδι που ειχα βαλει ηταν της aral 5 30.... πως ειναι δυνατον να εχει καψει τετοια ποσοτητα σε μονο 7000 χιλιομετρα? πραγματικα δν ξερω τι να πω...... εχει καποιος αλλος μηπως αντιμετωπισει αναλογο θεμα με το συγκεκριμενο μοντελο??? On 4/6/2017 at 11:22 ΜΜ, polo1.2tsi said: καταρχην εξατμιση εχει μια πολυ εντονη μαυριλα- καπνα που δν μου αφηνει σ καμια περιπτωση την αισθηση λαδιλας!! τωρα στην τουρμπινα οπτικα ειδα πολυ εντονη λαδιλα ακριβως απο κατω απο την τουρμπινα πανω στον κινητηρα κ τ εδειξα στ μηχανικο μου κ μου ειδε οτι ειχε σπασει ενα πλαστικο το οποιο συνδεεται σ ενα σωληνακι κ μεταφερει απο οτι μου ειπε της αναθυμιασεις απο το κινητηρα πισω στο φιλτρο λαδιου κ κανει ανακυκλοφορια... (πιστευω να θυμαμαι καλα ολα αυτα που μου ειπε κ να μην εγραψα καμια πατατα!!!) κ μου ειπε οτι δν εχει να κανει αυτο με το προβλημα που εχω.... τωρα οσον αφορα το ν μετρησουμε την συμπιεση επειδη ειμαι κ λιγο ασχετος ! σε τι ακριβως θα βοηθησει αυτη η διαδικασια κ ποιο θα μπορουσε να ειναι το κοστος? γιατι το ταμειο ειναι κ λιγο μειον αυτη την περιοδο!!! Πρώτα απ' όλα ηρεμία.. όχι πανικός. Καταρχάς μιλάμε για ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο 6 ετών το οποίο δεν γνωρίζεις τι έχει υποστεί. Εφόσον πας σε συνεργείο και διαπιστώθηκαν λάδια κάτω από την τουρμπίνα για ποιο λόγο απορείς που είναι το λάδι που κάηκε και αναρωτιέσαι για το μοτέρ κλπ. Μέτρα συμπίεση στο μοτέρ και εφόσον είναι οκ βγάλε την τουρμπίνα να την δεί τουρμπινάς αν επισκευάζεται. Μετά συνεχίζουμε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo1.2tsi Posted June 7, 2017 Author Report Share Posted June 7, 2017 η αληθεια εινα μ εχει πιασει ενας πανικος !!! οπως κ να εχει γυρω στης 15 του μηνα που πληρωνομαι θα παω για συμπιεση κ βλεπουμε μετα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 7, 2017 Report Share Posted June 7, 2017 Γραψε κι εδω ειμαστε παλι! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted June 12, 2017 Report Share Posted June 12, 2017 On 31/5/2017 at 4:54 ΜΜ, polo1.2tsi said: Παιδια καλησπερα ! Καταρχην ειμαι σχετικα καινουργιος στην σελιδα καθως ειναι τ πρωτο θεμα που δημιουργω και δν ειναι για καλο απο οτι φαινεται!!! Ειμαι κατοχος ενος πολο 1.2 tsi 105 μοντελο τελη του 2011!! το αυτοκινητο το αγορασα πριν ενα χρονο μεταχειρισμενο με 70.000 περιπου χιλιομετρα απο οτι λεει τουλαχιστον στο καντραν!!! το θεμα ειναι οτι στο σερβις που εκανα πριν 2 βδομαδες περιπου ο μηχανικος μου ειπε οτι το αυτοκινητο ειχε καψει πανω απο 1 λιτρο λαδι στα 7.000 χιλιομετρα!!!!!! το λαδι που ειχα βαλει ηταν της aral 5 30.... πως ειναι δυνατον να εχει καψει τετοια ποσοτητα σε μονο 7000 χιλιομετρα? πραγματικα δν ξερω τι να πω...... εχει καποιος αλλος μηπως αντιμετωπισει αναλογο θεμα με το συγκεκριμενο μοντελο??? Καλησπέρα. Έχω τον ίδιο κινητήρα σε Skoda Roomster 1.2Tsi. Εμένα μιας αρχής μου έκαιγε περίπου 500 - 600 γραμμάρια κάθε 6.000 χλμ. Την τελευταία φορά που έκαψε παραπάνω είναι μέσα λάδι Valvoline 5-30. Στις 89.000 άλλαξα καδένα, τεντωτήρα, γλύστρες, και τα γρανάζια που οδηγούν την καδένα (ΜΗΝ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ) λόγω του θέματος με το κροτάλισμα του κινητηρα. Στην αλλαγή εκείνη λοιπόν που την έκανα σε εξωτερικό συνεργείο λόγω κόστους μου έβαλε λάδι Shell 5-30. Δεν θυμάμαι το λεκτικό του λαδιού αλλά θυμάμαι ότι είχε προδιαγραφές 505 - 507. Έχω κάνει 14.000 χιλιόμετρα έκτοτε και έχει κάψει μισο λίτρο. Πάντα για κάποιο λόγο βλέπω λάδι στο intercooler που είναι στην πίσω πλευρά του κινητήρα (μια μεταλική πλάκα με δυο χοντρούς σωλήνες). Όσον αφορά στο πλαστικό της επιστροφής των αναθυμιάσεων, μπορείς να δείς το θέμα στο briskoda.net (https://www.briskoda.net/forums/topic/407588-pcv-valve-ventil/#comment-4683509). Η βαλβίδα αυτή λέγεται PCV και ο κωδικός της είναι 030103175B που λογικά θα είναι ο ίδιος και για το polo σου αφού φοράμε τον ίδιο κινητήρα όπως έγραψα και πιο πριν. Κόστος 20 ευρώ σε εξωτρικό συνεργείο. Εν κατακλείδι, νομίζω ότι το αυτοκίνητό σου δεν έχει πρόβλημα και μπορείς να βάλεις ένα 5w-40 λάδι, που είναι λίγο πιο χοντρό και που εδώ και χρόνια το βάζουν στις αντιπροσωπείες για αυτόν ακριβός το λόγο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted June 14, 2017 Report Share Posted June 14, 2017 Βάλε 5-40Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted June 17, 2017 Report Share Posted June 17, 2017 Σωστό κι αυτό, αλλά την Παρασκευή που έκανα service πάλι 5-30 έβαλε ο μηχανικός μου. Δεν τον πρόλαβα, αλλιώς ήθελα να δοκιμάσω τα 5-40. Next time! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 17, 2017 Report Share Posted June 17, 2017 Δες την τουρμπιναSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas Mouz Posted October 9, 2023 Report Share Posted October 9, 2023 Polo 1.2 tsi. Διαρροή λαδιού κάτω από την πλαστική σωλήνα της τουρμπίνας. Πριν πάτε για έλεγχο βλάβης τουρμπίνας, ελέγξτε μια βαλβίδα που είναι ακριβώς από κάτω από την πλαστική σωλήνα. Λέγεται βαλβίδα αναθυμιάσεων στροφαλοθαλάμου ή βαλβίδα PCV. Μπορεί να έχει ξεραθεί ή σκιστεί και να βγάζει λάδι από εκεί. Αν είστε τυχεροί και είναι αυτό στοιχίζει 15-20 ευρώ και βγάζοντας ο μηχανικός την σωλήνα για να μπορεί να δουλέψει, αντικαταστά την βαλβίδα. Χρόνος 10 λεπτά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...