Jump to content
DubbeR_ChRoniS

Golf - Βαλβολίνες Μηχανικών Κιβωτίων [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

σε λιγα κμ αλλαζω λαδια(45.000) και σκεφτομαι να αλλαξω και βαλβολινες στο σασμαν.

τι να βαλω?ποιες ειναι οι καλητερες?τι εχετε βαλει?

κατι εχω ακουσει για γραφιτουχες.τι παιζει?ξερει κανεις?

για τι ποσοτητα μιλαμε?λιτρα?ml?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Οι μαμα VW ειναι συνθετικες και θεωρουνται πολυ καλές.Βεβαια υπαρχουν και απειρες aftermarket επιλογες αναλογως τη τσεπη σου.

Χρειαζεσαι 2 λιτρα συνθετικες βαλβολινες 75W-90, επ[ισης υπαρχει και ενα προσθετο SLICK 50 που μπαινει μαζι με τις βαλβολινες στο σασμαν και πραγματικα κανει πολυ καλη δουλεια.Αν η 1η και 2α δεν κουμπωνουν ευκολα τοτε το προσθετο ειναι απαραιτητο.

Link to comment
Share on other sites

Guest Drago

Ειδικα για βαλβολινες δεν εμπιστευομαι καμια εκτος των γνησιων. Να μη σε παρω στο λαιμο αλλα δεν βλεπω το λογο να βαλω καποια αλλη.

Link to comment
Share on other sites

SRG Silicoline!Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ακόμα κσι σε ξέσκισμα του σασμαν, ειδικά όταν αυτό ζεσταθεί! Τις ίδιες φορούσαν κάποτε τα Λεον στο ενιαίο! Δοκιμασμένη λύση καί στην καθημερινή οδήγηση!

Link to comment
Share on other sites

σε ολα τα σερβις ειμαι απο πανω. ουτε καν εχουν σκεφτει να κοιταξουν σταθμη. καποτε εγω τους ειπα να συμπληρωσουν και το εκαναν. χρειαζονται αλλαγη οι βαλβολινες?πρωτη φορα το ακουω. σωστο η λαθος τοτε θα τις αλλαξω.

Link to comment
Share on other sites

Guest ΑΛΚΗΣ Μ.

Για μένα απλά κοιτάξτε τη στάθμη και μην τις αλλάζετε.Εγώ άλλαξα δίσκο πλατώ ρουλεμάν στα 176000 χλμ και οι βαλβολίνες ήταν στη στάθμη του εργοστασίου και πεντακάθαρες.

Link to comment
Share on other sites

μα σε κανενα μου αμαξι δεν αλλαξα βαλβολινες. απλα καμια φορα προσεθετα. εχει στο σασμαν μια βιδουλα στο πλαι. εκει βαζουμε το δαχτιλακι μας και κοιταμε αν ειναι σταθμη

εμενα στο γκολφΙΙΙ 1.6 στις 100.000χλμ ειχαν γινει νερο, δεν ξερω για πιο λογο.

Ειχε φτασει στο σημειο το σασμαν να μην κουμπωνει 1η και 2α! Τις βγαλαμε και ηταν πραγματικα σαν νερο!

απο τοτε εβαλα MOTUL συνθετικες, εχω κανει αλλα 70.000+ χλμ και ολα τζιτζι αν και για να μην παθω καμια νιλα παλι, θα τις αλλαξω στο επομενο σερβις.

Link to comment
Share on other sites

εμενα στο γκολφΙΙΙ 1.6 στις 100.000χλμ ειχαν γινει νερο, δεν ξερω για πιο λογο.

Ειχε φτασει στο σημειο το σασμαν να μην κουμπωνει 1η και 2α! Τις βγαλαμε και ηταν πραγματικα σαν νερο!

απο τοτε εβαλα MOTUL συνθετικες, εχω κανει αλλα 70.000+ χλμ και ολα τζιτζι αν και για να μην παθω καμια νιλα παλι, θα τις αλλαξω στο επομενο σερβις.

Ρε φιλε τι μου λες?!?!??! :D Εμενα εχει 85000κμ και οταν ζεσταθει το σασμαν (κυριως οταν ειμαι σε κινηση για ωρα-1η/νεκρα-1η/νεκρα) δεν κουμπονει καλα κυριως η 1η!!!! Ενω οταν ειναι κρυο, ο λεβιες ειναι παναλαφρος!! Λες να αλλαξω βαλβολινες? και αν ναι, πως θα το κανω μονος μου, ΠΟΥ θα βρω αυτο που χρειαζομαι και ΠΟΣΟ θα μου κοστισει? (ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΜΩΣ.)

Ευχαριστω εκ των προτερων :D

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Ξεβιδώνεις την τάπα και φαίνεται αν έχει ή όχι... Συνήθως τις αλλάζεις στα 100000 χμ αλλά απότι λένε οι μαμίσιες είναι λίγο μαπέξ και με καλύτερες το πράγμα έχει διαφορά... Πάντως αυτό το σύμπτωμα που λες μου κάνει για φθορά δίσκου πιο πολύ...

Link to comment
Share on other sites

Ρε φιλε τι μου λες?!?!??! :D Εμενα εχει 85000κμ και οταν ζεσταθει το σασμαν (κυριως οταν ειμαι σε κινηση για ωρα-1η/νεκρα-1η/νεκρα) δεν κουμπονει καλα κυριως η 1η!!!! Ενω οταν ειναι κρυο, ο λεβιες ειναι παναλαφρος!! Λες να αλλαξω βαλβολινες? και αν ναι, πως θα το κανω μονος μου, ΠΟΥ θα βρω αυτο που χρειαζομαι και ΠΟΣΟ θα μου κοστισει? (ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΜΩΣ.)

Ευχαριστω εκ των προτερων :D

Ψιλό standard θές βαλβολίνες. Πήγαινε σε ένα οποιοδήποτε βενζινάδικο και ζήτα να στις αλλάξουν. ¶ν δεν ξέρουν (1/10) πήγαινε στο επόμενο. Βάλε κάτι απο αυτά που ανέφεραν τα παιδιά. Εγώ θα πρότεινα τις SRG silicone.

Link to comment
Share on other sites

Ρε φιλε τι μου λες?!?!??! :D Εμενα εχει 85000κμ και οταν ζεσταθει το σασμαν (κυριως οταν ειμαι σε κινηση για ωρα-1η/νεκρα-1η/νεκρα) δεν κουμπονει καλα κυριως η 1η!!!! Ενω οταν ειναι κρυο, ο λεβιες ειναι παναλαφρος!! Λες να αλλαξω βαλβολινες? και αν ναι, πως θα το κανω μονος μου, ΠΟΥ θα βρω αυτο που χρειαζομαι και ΠΟΣΟ θα μου κοστισει? (ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΜΩΣ.)

Ευχαριστω εκ των προτερων :D

αν υποθεσουμε οτι μπορεις να αλλαξεις μονος σου βαλβολινες, τις χρησιμοποιημένες τι θα τις κανεις?

το κοστος ειναι αμελητεο. Αν θες σου δινω λεπτομερειες απο το συνεργειο που παω, που βαζει μονο τις καλυτερες:ΜΟTUL συνθετικες. Εχουν περιπου 12 ευρω το λιτρο, θες 2 λιτρα υπολογισε χοντρικα κανα 30 αρι ευρω. Για μια φορα καθε 80.000χλμ περιπου , ειναι λογικα.

Τωρα αυτο με τη 1η συμβαινει καμια φορα οσο παλιωνει ο δισκος, αυτο δε σημαινει οτι θελει αλλαγμα.

βαλβολινες βρισκεις οπου βρισκεις και λαδια

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα φιλε μκιιι και πιο ακριβα να ηταν αν το εβαζα μονος μου, παλι αυτο θα προτιμουσα! Δεν ξερω, αλλα μου αρεσει να βαζω χερι στο αμαξι.. :D

Απο εκει και περα, στειλε αν θες πμ να μου πεις λεπτομερειες..

Οσο για τον δισκο που λετε, πως ειναι δυνατον να εχει σχεση ο δισκος με το ΚΟΥΜΠΩΜΑ της ταχυτητας?

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου Α3 1600 με 60.000χλμ, κανει ακριβως τα ιδια. Ειδικα τα χειμωνιατικα πρωινα που το αυτοκίνητο είναι παγωμένο Η 1η και 2α κουμπωνουν πολυ δυσκολα. Τωρα που εχει ζεστανει ο καιρός ειναι κάπως καλύτερα σε συνδυασμό με νέες βαλβολίνες.

Επίσης οταν ειμαι σε ταξιδι και μετα απο 2 ωρες με 5η μπαινω στη πόλη και κατεβαζω σε 2α τοτε δεν κουμπωνει με τιποτα η ταχύτητα.

Γενικά η δυσκολία στο κούμπωμα 1ης-2ας, ειναι φαινομενο σε ολα τα κιβωτια του Group VAG. Ενας μηχανικος μου ειχε προτείνει προσθήκη βελτιωτικού SLICK 50 και με τη πρωτη ευκαιρια θα το δοκιμάσω.

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Έχει και παραέχει γιατι αν έχει φθαρεί μόλις ζεσταίνεται δεν απομονώνει το ίδιο καλά και ιδιεταίρως στις 1η και 2α το πρόβλημα είναι εμφανές...

Link to comment
Share on other sites

Guest white-LSD-golf

Βάλε 80-90 της shell και να δείς πως θα κουμπόνουν οι ταχύτητες σου απο δω και πέρα...

Εγώ τουλάχιστων αυτές έβαλα στο golf για δεύτερη φορά επειδή έμεινα ευχαριστημένη απο την πρώτη

Link to comment
Share on other sites

Είχα πάει στο γράτσια για να μου τσεκάρουν το γκολφάκι και μου πείραξαν το τη βαλβίδα εξαγωγής των βαλβολίνων του σασμάν...και εξηγούμαι:

Μου το άνοιξε και έβγαλε βαλβολίνεσ και μετά μου είπε ότι δεν έχει ανάγκη αναπλήρωσησ γιατι από μόνο του το γκολφ δικαιολογει αυτή την μικρή απώλεια όταν κάποιος ελ΄΄εγχει τις βαλβολίνες. Ισχύει αυτό????????

Link to comment
Share on other sites

Guest white-LSD-golf

Αυτό να σου πω την αλήθεια δεν το έχω ακούσει ποτέ...πιστεύω πως όλα τα golf έχουν δίκτη για τις βαλβολίνες

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Κανένα αμάξι δεν έχει δείκτη για τις βαλβολίνες έτσι ακριβώς τις κοιτάνε, βγάζοντας την τάπα μην ανησυχείς...

Link to comment
Share on other sites

75W90 FULL SYNTHETIC TEΛΟΣ !!!!!

ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ CASTROL 75W90 !!!

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΣΕ ΕΝΑ

ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΤΗΣ VW,ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΑ ΚΑΘΟΛΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ !!!

Μ@Λ@ΚΙ@ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΛΕΒΙΕΣ ΣΚΕΤΟ ΓΟΥΔΟΧΕΡΙ !!!!

ΤΩΡΑ ΦΟΡΑΩ YACCO BVX-1000 75W90 FULL SYNTHETIC KAI

EXΩ ΞΕΤΡΕΛΑΘΕΙ !!!! ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΑΙΣΘΗΣΗ

ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΟΥ ΜK3 ΜΟΥ !!! (ΦΤΟΥ-ΦΤΟΥ ΣΚΟΡΔΑ)

ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

ΑΠΟ ΤΗΝ LIQUI-MOLI & TΗΝ ΜΟΤΟR-ΚΟΤΕ !!!

ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ TO ΣΑΣΜΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΥΚΟΥΜΙ !!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.