Jump to content
DubbeR_ChRoniS

Golf - Βαλβολίνες Μηχανικών Κιβωτίων [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

38 λεπτά πριν , FSI said:

Εγώ που έχω 120.000 με τις ίδιες βαλβολινες σε Golf 5 1.6 FSI να ανησυχώ? 

Αν χρειάζεται να αλλάξω τι να βάλω? 

Δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχήσεις ή όχι (φαντάζομαι αναφέρεσαι στο θέμα ζημιά). Το σίγουρο είναι είναι με μια καινούρια βαλβολίνη το σασμάν δουλεύει ωραία και θα το ευχαριστηθείς. Τώρα αν επιμερίσεις το κόστος αλλαγής στα 12 χρόνια που έχεις το αυτοκίνητο προκύπτει ένα αστείο ποσό για κάθε έτος, οπότε εσύ αποφασίζεις...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ φίλε... Απλά έχω διαβάσει το  manual  και λέει απλά έλεγχος... Τώρα και έλεγχο που λέει δε του έχω κάνει και ποτέ γιατί δεν ξέρω το πως... Αλλά έστω ότι βάζω... Τι μάρκα - προδιαγραφές να βάλω? 

Link to comment
Share on other sites

25 λεπτά πριν , FSI said:

Συμφωνώ φίλε... Απλά έχω διαβάσει το  manual  και λέει απλά έλεγχος... Τώρα και έλεγχο που λέει δε του έχω κάνει και ποτέ γιατί δεν ξέρω το πως... Αλλά έστω ότι βάζω... Τι μάρκα - προδιαγραφές να βάλω? 

Ξεκινάμε από τον έλεγχο, ξεβιδώνεις την πάνω τάπα (αν δεν ξέρεις που είναι πες μου να ανεβάσω φωτό) και βάζεις το δείκτη του δακτύλου σου μέσα και προς τα κάτω μέχρι την την πρώτη κλείδωση , αν ακουμπήσεις το λάδι είσαι Ο.Κ. , αν όχι, θέλει συμπλήρωμα . Τώρα για το τι θα βάλεις υπάρχει η λύση αντιπροσωπίας 2 λίτρα επί 36=72 ευρώ,  ή πας σε άλλες λύσεις που έχουμε  γράψει  εδώ αν διαβάσεις αυτό το θέμα ή και σε άλλο θέμα με βαλβολίνες που υπάρχει στο forum.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ... Ρίχνω μια ματιά και επανέρχομαι για απορίες 

Link to comment
Share on other sites

Που ειναι η ταπα πληρωσης στο γκολφ 4 1.4; Ειναι πολυ σφιχτος ο λεβιες κ γρατζουναει πολυ,σκεφτομαι για motorkote

Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , allonsanfan said:

Που ειναι η ταπα πληρωσης στο γκολφ 4 1.4; Ειναι πολυ σφιχτος ο λεβιες κ γρατζουναει πολυ,σκεφτομαι για motorkote

Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ρίξε μια ματιά εδώ 

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που έχω 120.000 με τις ίδιες βαλβολινες σε Golf 5 1.6 FSI να ανησυχώ? 

Αν χρειάζεται να αλλάξω τι να βάλω? 

Ομοιως και γω. Ιδιο αυτοκινητο του 06 αλλα με 55.000χλμ χωρις αλλαγη αφου παντα μου ελεγαν οτι δεν αλλαζονται. Πληροφοριακα το κιβωτιο λειτουργει οπως τη πρωτη μερα

Στάλθηκε με tapa

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , takpanos said:

Ομοιως και γω. Ιδιο αυτοκινητο του 06 αλλα με 55.000χλμ χωρις αλλαγη αφου παντα μου ελεγαν οτι δεν αλλαζονται. Πληροφοριακα το κιβωτιο λειτουργει οπως τη πρωτη μερα

Στάλθηκε με tapa

Καλά μόνο στο περίπτερο πας? :p

Και εγώ δεν έχω παρατηρήσει κάτι περίεργο στο κιβώτιο... Μόνο η 1η-οπισθεν καμια φορά σκαλωνει... Ίσως ακούω και ένα γρυλισματακι όταν κατεβάζω από 3 σε 2 ή από 2 σε 1

 

Link to comment
Share on other sites

Καλά μόνο στο περίπτερο πας? :p

Και εγώ δεν έχω παρατηρήσει κάτι περίεργο στο κιβώτιο... Μόνο η 1η-οπισθεν καμια φορά σκαλωνει... Ίσως ακούω και ένα γρυλισματακι όταν κατεβάζω από 3 σε 2 ή από 2 σε 1

 

Χαχα. Απλα εχουμε ενα μικρο για την πολη συν ενα μηχανακι οποτε το golf εκτελει χρεη ταξιδευτη και οχι παντα. Τα τελευταια 2 χρονια εκανα 6.000χλμ!!! Βασικα δεν επρεπε να το αγορασω αφου τελικα δεν ειχα αναγκη καινουριο ιχ και αντεχε το προηγουμενο. Με εφαγε ο καταναλωτισμος!!!

Στάλθηκε με tapa

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, εχω κανει 570 χλμ με τις καινουργιες βαλβολίνες και ειμαι πολυ ευχαριστιμενος απο τις motul

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , black1180 said:

Παιδιά τι λέτε για αυτές CASTROL SYNTRANS TRANSAXLE 75W-90 1L / GL4+? 

Το χειμώνα μέχρι να ζεσταθεί θα είναι λίγο σκληρό το κιβώτιο,  αν θέλεις να βάλεις castrol, πρέπει να βάλεις τις Castrol Syntrans V FE 75W-80

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ αλλά νομίζω πως θα είναι μικρή η διαφορά με βγαλμενει την τάπα από κάτω η ποσότητα είναι 2,100 που πρέπει να βάλω? 

Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , black1180 said:

Σε ευχαριστώ πολύ αλλά νομίζω πως θα είναι μικρή η διαφορά με βγαλμενει την τάπα από κάτω η ποσότητα είναι 2,100 που πρέπει να βάλω? 

Με 75W90 κάποια παραπονάκια έχουν ακουστεί δεν βλέπω το λόγο γιατί να το ρισκάρεις, εσύ αποφασίζεις όμως.

Η ονομαστική ποσότητα είναι 2.1 λίτρα  για στεγνό κιβώτιο , στην πράξη επειδή δεν μπορείς να το στραγγίσεις εντελώς τα 2 λίτρα είναι ακριβώς η ποσότητα που χρειάζεται.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τώρα τις αγόρασα θα τις βάλω και θα δω

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις 

Edited by black1180
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπερα. Εχω ενα Golf TSI του 07' με 70Κ χλμ. Το αμάξι ειναι προσεγμένο οδηγικά σε βαθμό υπερβολικό θα έλεγα. Το προβλημα που αντιμετωπίζω εδω και ενα 6μηνο περίπου ειναι οτι μου χτυπάει συνέχεια την αλλαγή 1-2 στο σασμάν, σε βαθμό που λογω οδήγησης σε πόλη νε φανάρια να γίνεται εκνευριστικό. Δεν τολμάω να κάνω νορμαλ αλλαγή. Πρεπει να γίνεται αρκετά αργά για να μην κλοτσήσει.
Που μπορει να ειναι το προβλημα; Συμπλέκτης; Δίσκος;
Την γνώμη σας μιας και θα επισκεφτώ συνεργείο τις επόμενες ημέρες.
Ευχαριστω.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , karlos said:

Παιδιά καλησπερα. Εχω ενα Golf TSI του 07' με 70Κ χλμ. Το αμάξι ειναι προσεγμένο οδηγικά σε βαθμό υπερβολικό θα έλεγα. Το προβλημα που αντιμετωπίζω εδω και ενα 6μηνο περίπου ειναι οτι μου χτυπάει συνέχεια την αλλαγή 1-2 στο σασμάν, σε βαθμό που λογω οδήγησης σε πόλη νε φανάρια να γίνεται εκνευριστικό. Δεν τολμάω να κάνω νορμαλ αλλαγή. Πρεπει να γίνεται αρκετά αργά για να μην κλοτσήσει.
Που μπορει να ειναι το προβλημα; Συμπλέκτης; Δίσκος;
Την γνώμη σας μιας και θα επισκεφτώ συνεργείο τις επόμενες ημέρες.
Ευχαριστω.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Λογικά πρέπει να έχεις "φάει" το συχρονιζέ της δευτέρας κάνοντας κατά κανόνα γρήγορες αλλαγές από πρώτη-δευτέρα  κατευθείαν χωρίς να κάνεις αυτή την απειροελάχιστη στάση λίγων δεκάτων του δευτερολέπτου  ακριβώς στη μέση της διαδρομής του μοχλού. Είναι το ποιό συνηθισμένο λάθος που κάνουμε σχεδόν όλοι νομίζοντας ότι έχουμε αγωνιστικό σαζμάν. 

Link to comment
Share on other sites

Λογικά πρέπει να έχεις "φάει" το συχρονιζέ της δευτέρας κάνοντας κατά κανόνα γρήγορες αλλαγές από πρώτη-δευτέρα  κατευθείαν χωρίς να κάνεις αυτή την απειροελάχιστη στάση λίγων δεκάτων του δευτερολέπτου  ακριβώς στη μέση της διαδρομής του μοχλού. Είναι το ποιό συνηθισμένο λάθος που κάνουμε σχεδόν όλοι νομίζοντας ότι έχουμε αγωνιστικό σαζμάν. 

Το θεμα ειναι οτι οι αλλαγές που κανω ειναι πιο ηρεμες και απο την γιαγιά μου. Το αμάξι δεν το σκίζω καθόλου. Το αντίθετο. Αν εχω φάει το συγχρονιζε θα ειναι κατόρθωμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago , karlos said:


Το θεμα ειναι οτι οι αλλαγές που κανω ειναι πιο ηρεμες και απο την γιαγιά μου. Το αμάξι δεν το σκίζω καθόλου. Το αντίθετο. Αν εχω φάει το συγχρονιζε θα ειναι κατόρθωμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

τα golf v του 2006 και 2007 είχαν θέμα όλα με το συγχρονιζε λόγω ελατωματικου εξαρτήματος οπότε μαλλον εσενα σου κρατησε πολυ γιατι του συμπεριφέρεσε με αγάπη και προδερμ ;)

Link to comment
Share on other sites

τα golf v του 2006 και 2007 είχαν θέμα όλα με το συγχρονιζε λόγω ελατωματικου εξαρτήματος οπότε μαλλον εσενα σου κρατησε πολυ γιατι του συμπεριφέρεσε με αγάπη και προδερμ default_wink.png

Χορτάσαμε προβλήματα με αυτο το αυτοκίνητο. Προβλημα στις βαλβίδες, προβλημα στον ιμάντα χρονισμού, προβλημα στο συγχρονιζε και η VW τον κινέζο. Πλήρωνε λακαμά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Κομμ Μanual κιβώτιο ταχυτήτων 6αρι με 160 ps! Πηγαίνω στη καρεντα Μανδυλας για αλλαγή βαλβολινης, μου λέει 38 ευρώ το λίτρο χωρίς κόστος εργασίας. Τον ρωτάω για την της βαλβολινης, μου απαντάει δεν γνωρίζω, δεν φαίνεται στο σύστημα! Μυστικό την κρατάνε έχει κάτι ιδιαίτερο που δεν πρέπει να μαθευτει;;;;; Έχει κάποιος άποψη; έχει αλλάξει να μου προτείνει κάτι;;;Το κιβώτιο έχει σφιξει λιγάκι και με προβληματιζει!! 

Link to comment
Share on other sites

εγω σήμερα αλλαξα βαλβολίνες και ο κωδικός που έβαλα είναι G052171A2 και το μπουκαλι δεν αναφέρει το ιξώδες κόστος 2 λίτρα 72,25 από ΚΑΡΕΝΤΑ

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.