ekaradimos Posted June 6, 2017 Report Share Posted June 6, 2017 Ανοίγω ένα post για να πάρω κάποια συμβουλή από ειδικούς. Έχω ένα Golf MKV TSI 140HP του 2007 (έκδοση highline). Έχει κλείσει 10ετία και έχω 119000 Km. Μέχρι στιγμής δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα, εκτός από την καδένα που πρέπει, σύντομα, να αλλάξω. Έχω επιλογή ανταλλαγής με το GOLF MKV PLUS TSI 140HP του συγχωρεμένου του πατέρα μου. Μοντέλο 2008 (έκδοση Sport) με 60000km. Στην περίπτωση που κρατήσω το δικό μου έχω τα εξής: - Αλλαγή καδένας (500Ε). - Αλλαγή ιμάντα AC και δυναμό (στο service 120000 Km - 200 - 250Ε). - 2 μπαλάκια για αριστερό ψαλίδι και ημίμπαρου (εύρημα στο ΚΤΕΟ). - Επισκευή τουρμπίνας (καίει λάδια) - κόστος 200 - 250Ε. Στην περίπτωση που κάνω την τράμπα έχω: - Χάνω τον τεμπέλη και του cruise control αλλά κερδίζω σε αυτόματο κλιματισμό, mp3 player και πιο σπορ ανάρτηση (λόγω του sport edition). - Επισκευή χτυπήματος στην αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου με κόστος περίπου 300Ε. - 180Ε μεταβίβαση από τη μητέρα μου σ' εμένα. Η λογική μου λέει να κάνω την τράμπα, λόγω χιλιομέτρων. Ανησυχώ γιατί το αμάξι είναι σχεδόν ακίνητο για 3 χρόνια (κινείται 3 φορές το χρόνο για μια μικρή διαδρομή). Ακούω γνώμες. Να κάνω ή να μην κάνω την τράμπα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannisb Posted June 6, 2017 Report Share Posted June 6, 2017 άμα μπορείς κράτα και τα δύο ή κρατάς το ένα (με τα λιγότερα χιλιόμετρα ) παροπλίζεις το άλλο (προσωρινή κατάθεση πινακίδων) και το έχεις για ανταλλακτικά (ξηλώνεις cc,τεμπέλη και ότι άλλο θες από το δικό σου και τα βάζεις στο άλλο) Μια άλλη λύση πιο ενδιαφέρουσα πουλάς και τα δυο μετά από ένα μικρό μαζεματάκι και αγοράζεις ένα καινούριο ή ελαφρώς μεταχειρησμένο golf mk7 vii Εκτός και αν δεν κατάλαβα εγώ καλά και μπορείς να κρατήσεις μόνο το ένα ώστε το άλλο να το έχει η μητέρα σου,τότε κάνε την τράμπα , μαζί και τα cc ,τεμπέλης κλπ . Αν και τα χιλιόμετρα πολλές φορές δεν παίζουν τόσο μεγάλο ρόλο δηλαδή μπορεί το δικό σου να μην έβγαλε πολλά προβλήματα και ούτε να βγάλει και του πατέρα σου που έχει τα μισά χιλιόμετρα να βγει τέρμα προβληματικό μέχρι τα 119000κμ του δικού σου , οπότε πριν από οποιαδήποτε κίνηση καλό είναι να γίνει ένας έλεγχος στην αντιπροσωπεία και σε έναν καλό μάστορα εκτός αντιπροσωπείας όπως θα έκανες όταν θα αγόραζες ένα μεταχειρισμένο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted June 6, 2017 Author Report Share Posted June 6, 2017 1 λεπτό πριν , giannisb said: άμα μπορείς κράτα και τα δύο ή κρατάς το ένα (με τα λιγότερα χιλιόμετρα ) παροπλίζεις το άλλο (προσωρινή κατάθεση πινακίδων) και το έχεις για ανταλλακτικά (ξηλώνεις cc,τεμπέλη και ότι άλλο θες από το δικό σου και τα βάζεις στο άλλο) Μια άλλη λύση πιο ενδιαφέρουσα πουλάς και τα δυο μετά από ένα μικρό μαζεματάκι και αγοράζεις ένα καινούριο ή ελαφρώς μεταχειρησμένο golf mk7 vii Εκτός και αν δεν κατάλαβα εγώ καλά και μπορείς να κρατήσεις μόνο το ένα ώστε το άλλο να το έχει η μητέρα σου,τότε κάνε την τράμπα , μαζί και τα cc ,τεμπέλης κλπ . Αν και τα χιλιόμετρα πολλές φορές δεν παίζουν τόσο μεγάλο ρόλο δηλαδή μπορεί το δικό σου να μην έβγαλε πολλά προβλήματα και ούτε να βγάλει και του πατέρα σου που έχει τα μισά χιλιόμετρα να βγει τέρμα προβληματικό μέχρι τα 119000κμ του δικού σου , οπότε πριν από οποιαδήποτε κίνηση καλό είναι να γίνει ένας έλεγχος στην αντιπροσωπεία και σε έναν καλό μάστορα εκτός αντιπροσωπείας όπως θα έκανες όταν θα αγόραζες ένα μεταχειρισμένο.. Ευχαριστώ για την απάντηση. Μιλάμε για τη 2η περίπτωση. Το δικό μου θα πουληθεί, οπότε δύσκολο να ξηλώσω cruise control και τεμπέλη. Το θέμα είναι ότι ξέρω το ιστορικό του Plus και δεν είχε κάποιο θέμα. Επίσης, ακόμα δεν έχει βγάλει καδένα (το δικό μου θέλω να σκάσω το 500άρικο για καδένα - 2 φορές με cold start έπεσαν οι στροφές και πήγε να μου σβήσει η μηχανή). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted June 8, 2017 Report Share Posted June 8, 2017 Εγώ εάν ήμουνα στην θέση σου θα έκανα την τράμπα. Το αν θα σου βγάλει προβλήματα σε 10-20-30.000 δεν μπορεί να σου το πεί κανείς παρά μόνον να αλλάξεις προοληπτικά κάποια πράγματα. 3 χρόνια ακινησίας σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξεις αρκετά πράγματα οπότε από θέμα ανταλλακτικών θα σου έρθει περίπου το ίδιο αλλά σίγουρα κανένα ποσό δεν σβήνει τα 60.000κμ που έχουν διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 8, 2017 Report Share Posted June 8, 2017 μα κανεις δε σκεφτηκε να του πει να κανει τραμπα τους κινητηρες???? θα σου κοστισει κανα 400αρι...τα συν και τα πλην τα ξερεις μονος σου...!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...