Jump to content
koubarias

υγραέριο κίνηση

Recommended Posts

καλησπέρα στην ομάδα, είμαι καινούριο μέλος και θα ήθελα να συζητησω μαζί σας για ένα δίλημμα που έχω.

έχω ένα vw jetta 1.4 με τα 140 άλογα του 2007 μοντέλο έχω κάνει 175.000 Km και σκεφτομαι να το κάνω αέριο, θα ηθελα σας παρακαλώ την βοηθεια σας αν έχετε κάποια εμπειρία η αν έχετε βάλει  στο δικό σας και έχετε προσωπική πείρα.

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έχω ακούσει από φίλο στο παρελθόν που δούλευε στην καρέντα εν έτει 2008-2010 είναι πως το αέριο ξέρενε τα μοτέρ και πολλά πηγαίνανε με αρπαγμένες βαλβίδες, πιστόνια κ.α.

Από την άλλη έχω γνωστό που σε 6Ν είχε αέριο και έβγαλε πάνω από 100,000 χλμ με αυτό χωρίς θέμα.

by the way το μεταφέρω αυτό το θέμα στην ενότητα των Bora/Jetta

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ φιλε μου για το σχολιο σου ητανε πολυ χρισημο.

Αλλα λυσε μου μια απορια σε πατακαλω πολυ γιατί είμαι και λίγο άσχετος τι ειναι το 6N?

 

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους....τον περασμενο μαιο εβαλα lpg στο jetta μου εδω στην θεσσαλονικη...ειναι ιταλικο συστημα...καθε εξαρτημα εχει serial number...με εγγυηση σωστης λειτουργειας ολων των μερων...8ης γενιας παλμικου ψεκασμου....εως τωρα εχω κανει περιπου 30.000 χλμ απροβληματιστα παρα μονο το τυπικο σερβις απο τον εγκαταστατη οπου προβλεπεται....οσον αφορα αυτο που λενε οτι ξεραινει το μοτερ στο συγκεκριμενο ο εγκεφαλος οταν ''διαβαζει'' οτι ζοριζεται ο κινητηρας με το αεριο ''ψεκαζει''και αυτοματα βενζινη για να προστατεψει το μοτερ.. 

Link to comment
Share on other sites

@alex_varv_jetta Καλησπέρα, σκέφτομαι κι εγώ κάτι αντίστοιχο για το δικό μου Jetta GT 1.4. Εσύ πιο μοντέλο έχεις? Με απασχολεί πως αντιδρούν αυτοί οι κινητήρες στο υγραέριο.

 

Σε ευχαριστώ

 

alex_varv_jettaalex_varv_jetta

Link to comment
Share on other sites