thangeol Posted June 13, 2017 Report Share Posted June 13, 2017 (edited) Το passat ( 1800T , 2002) έφτασε τα 210.000Km και σήμερα που άλλαξα τον δεξί μπιλιοφόρο μαζί με την φούσκα ο μάστορας μου είπε ότι πρέπει να αλλάξω και τα ψαλίδια για λόγους ασφάλειας . Και εννοεί τα 8 κάτω και τα δυο επάνω . Επειδή το κουστούμι είναι λίγο ακριβό και οι εποχές δύσκολες υπάρχει τρόπος να διαπιστώσω πόσο επείγον είναι ; Υπάρχουν δηλαδή στάνταρ χιλιόμετρα για την αλλαγή τους ; Edited June 13, 2017 by thangeol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 13, 2017 Report Share Posted June 13, 2017 Mπες στο Antallaktika online και παρε το KIt 8 ψαλιδιών με ημίμπαρα κλπ της VAICO με 170 ευρώ. Τα πήρα τα έβαλα και είναι και άψογα και παμφθηνα. Παρε και μπιλιοφορους κλπ απο εκει ειναι πολύ φθηνά.Προτιμησε SKF. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thangeol Posted June 13, 2017 Author Report Share Posted June 13, 2017 που το έχει αυτό το σετ δεν το βρίσκω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 13, 2017 Report Share Posted June 13, 2017 https://www.antallaktikaonline.gr/vaico/7648666 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 13, 2017 Report Share Posted June 13, 2017 ωραιο σαιτ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted June 23, 2017 Report Share Posted June 23, 2017 @Passatoukos Μιας και παρήγγειλα προ τριών εβδομάδων από το εν λόγω κατάστημα έναν γρύλλο παραθύρου, με πήρανε τηλέφωνο σήμερα και μου ζητούσανε παραπάνω λεφτά λέγοντας μου ότι είχε γίνει λάθος στη τιμή.. Να υποθέσω ότι δεν σου έχει συμβεί κάτι τέτοιο από αυτό το κατάστημα/ ή να έχεις ακούσει κάτι αντίστοιχο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted June 23, 2017 Report Share Posted June 23, 2017 [mention=12097]Passatoukos[/mention] Μιας και παρήγγειλα προ τριών εβδομάδων από το εν λόγω κατάστημα έναν γρύλλο παραθύρου, με πήρανε τηλέφωνο σήμερα και μου ζητούσανε παραπάνω λεφτά λέγοντας μου ότι είχε γίνει λάθος στη τιμή.. Να υποθέσω ότι δεν σου έχει συμβεί κάτι τέτοιο από αυτό το κατάστημα/ ή να έχεις ακούσει κάτι αντίστοιχο? Να μην το δεχτείς και να κανείς αντίστοιχη καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή. Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted June 23, 2017 Report Share Posted June 23, 2017 Εχω αγορασει 3-4 φορες απο το συγγεκριμενο, το μονο προβλημα ειναι οτι ειναι απιστευτα αργη η αποστολη τους, 10 μερες μαξιμουν με κουριερ DHL. Τωρα αν πληρωσες πηρες το πακετο και σου ζητανε μετεπειτα λεφτα, πες τους μετα την απομακρυνση του ταμειου, ουδεν λαθος αναγνωριζετε....αν ηταν ακριβοτερα δεν θα το αγοραζες απο αυτους απλα τα πραγματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 24, 2017 Report Share Posted June 24, 2017 (edited) 5 hours ago , nikolakis said: @Passatoukos Μιας και παρήγγειλα προ τριών εβδομάδων από το εν λόγω κατάστημα έναν γρύλλο παραθύρου, με πήρανε τηλέφωνο σήμερα και μου ζητούσανε παραπάνω λεφτά λέγοντας μου ότι είχε γίνει λάθος στη τιμή.. Να υποθέσω ότι δεν σου έχει συμβεί κάτι τέτοιο από αυτό το κατάστημα/ ή να έχεις ακούσει κάτι αντίστοιχο? Καλησπερα φιλε. Οχι,θα το ειχα αναφερει εννοειται,αν εξαιρεσεις την τραγικη τους αντιμετωπιση οσον αναφορα την αποστολη δεν ειχα ποτε θεμα. Στειλτους μια φωτογραφια με τα @@ σου στο μειλ που σου ζητανε εξτρα λεφτα. Edited June 24, 2017 by Passatoukos 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted June 25, 2017 Report Share Posted June 25, 2017 On 6/23/2017 at 11:57 ΜΜ, SkyNet said: Να μην το δεχτείς και να κανείς αντίστοιχη καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή. Sent from my iPad using Tapatalk On 6/24/2017 at 0:06 ΠΜ, dasauto said: Εχω αγορασει 3-4 φορες απο το συγγεκριμενο, το μονο προβλημα ειναι οτι ειναι απιστευτα αργη η αποστολη τους, 10 μερες μαξιμουν με κουριερ DHL. Τωρα αν πληρωσες πηρες το πακετο και σου ζητανε μετεπειτα λεφτα, πες τους μετα την απομακρυνση του ταμειου, ουδεν λαθος αναγνωριζετε....αν ηταν ακριβοτερα δεν θα το αγοραζες απο αυτους απλα τα πραγματα... On 6/24/2017 at 3:13 ΠΜ, Passatoukos said: Καλησπερα φιλε. Οχι,θα το ειχα αναφερει εννοειται,αν εξαιρεσεις την τραγικη τους αντιμετωπιση οσον αναφορα την αποστολη δεν ειχα ποτε θεμα. Στειλτους μια φωτογραφια με τα @@ σου στο μειλ που σου ζητανε εξτρα λεφτα. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Η πληρωμή είχε γίνει κανονικά και είχα λάβει το πακέτο ( με αρκετή καθυστέρηση) μετά από κανά 10-ήμερο. Και μετά από 2 εβδομάδες θυμηθήκανε ότι η τιμή ήτανε λάθος.. Η όλη συζήτηση με τον υπάλληλο έγινε τηλεφωνικώς και βέβαια αρνήθηκα να πληρώσω (στέλνοντας μου κάποιο λινκ μέσω μαιλ). Θα έπρεπε να είχα ζητήσει να μου στείλουνε το λινκ για να έχω κάποιο πάτημα με το Συνήγορο του Καταναλωτή. Τώρα νομίζω είναι δύσκολο χωρίς τίποτα απτό στα χέρια μου να προχωρήσω σε καταγγελία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...