Jump to content
Giorgos 4

Πρόβλημα με τρίξιμο στο ρελαντί σε passat 1.6 tdi b7

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

Το αρχικο πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο passat 1.6 tdi 105ps b7 2011 (148.800χλμ) είναι ρεταρισμα στο ρελαντί ειδικά όταν είναι κρύο. Αρκετές φορές (4-5) έχει ανάψει το λαμπάκι της αναγέννησης το οποίο έσβησε μετά από οδήγηση σε φάσμα (3000-3500σ.α.λ.). Επισης 3 με 4 φορές σε οδήγηση  εντός πόλης εβγαιναν από την εξάτμιση πολλοι άσπροι καπνοι. Χθες το πήγα στην αντιπροσωπεία για να περάσουν το καινούριο λογισμικο (ήταν σε αυτά με το λογισμικό) και τους είπα να το δουν, δεν βρήκαν κάποιο σφάλμα ή οτιδήποτε συνεπάγεται με κακή λειτουργία του κινητήρα. Το αυτοκίνητο να επισημάνω  ότι κινείται κατά 90% στην Εγνατία. Βέβαια γνώμες που έχω πάρει είναι από πομπα, egr, βουλωμενο dpf, επικαθίσεις σε μπεκ, μύκητας στο ρεζερβουάρ με συνέπεια το βουλωμενο φίλτρο καυσίμου.

Επειδή σκέφτομαι να το βελτιώσω σε κοντινό χρονικό διάστημα θέλω πρώτα να βρω το πρόβλημα για να μην οδηγηθω σε λάθος συμπεράσματα.

Έχει τύχει σε κανέναν από σας? Κάποιος καλός μάστορας στη βόρειο Ελλάδα για να δει το αυτοκίνητο?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Edited by Giorgos 4
Link to comment
Share on other sites

Τι καύσιμο βάζεις? Για αρχή θα σου πρότεινα καθαριστικό για το σύστημα καυσίμων κ για μπεκ, αν είναι δύο διαφορετικά όχι στο ίδιο γέμισμα αλλά καλά είναι να μεσολαβησει ένα γέμισμα χωρίς να βάλεις κάποιο πρόσθετο. Επίσης αλλαγή φίλτρων. Αν δεν βοηθήσουν αυτά, καθάρισμα EGR... Αν δεν σε σώσει ούτε αυτό το ίσως να πας στα ακριβά που μιλάμε για αλλαγή μπεκ και/ή αντλίας...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να κανείς και ένα καθαρισμό τον μπεκ!


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Απο καυσιμο βαζω σταθερα απο το ιδιο πρατηριο eko diesel avio. Καθαριστικα βαζω τα wynn's και τα liqui moly. Σημερα αναψε το λαμπακι της μπαταριας και της αντιστασης (ελπιζω να τη γλιτωσουμε με μικρο κοστος) οποτε το ξαναπηγα στην εταιρια και με την ευκαιρια θα αλλαξω τα φιλτρα μιας και κοντευει το σερβις. 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς η egr με πρόλαβε και "καθάρισε" από μόνη της!! Ηλεκτρολογικό πρόβλημα έχει και δεν ανοιγοκλείνει.Κόστος αλλαγής 350€ συν τα εργατικά. Οπότε θα την καταργήσω μαζί με το dpf και από βδομάδα θα βάλω και το πρόγραμμα από την APR που ηθελα. Ελπίζω το μοναδικό λαμπάκι που θα ξαναναψει να είναι του νερού των υαλοκαθαριστήρων, γιατί εδώ και έξι χρόνια τα βαρέθηκα!!

Σας ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον σας!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έμοιαζε με EGR το πρόβλημα... Κρίμα που δεν ήταν κάτι φθηνότερο... Γιατί να αφαιρέσεις dpf αν επιτρέπεται?

Link to comment
Share on other sites

Το dpf με τις αναγεννήσεις που έχει κάνει και με τα ελληνικά καύσιμα θα πρέπει αργά ή γρήγορα να το αντικαταστήσω με καινούργιο (1500-2000 €). Στην καλύτερη αν δεν έχει παραδώσει  πνεύμα κι αυτό θα πρέπει να  σταλεί για καθαρισμο.Αν δε κάνω λάθος φυσιολογική αντικατάσταση ή VW το δίνει 180.000χλμ. Μια βουλωμενη  εξαγωγή μπορεί να  προκαλέσει πρόβλημα ακόμη και στην τουρμπίνα.  Επίσης με την πιο ελεύθερη ροή καυσαερίων θα είναι πιο ολοκληρωμένη η μετατροπή χωρίς πολύ μεγάλο κόστος και με εμφανή διαφορά. Το μόνο που δεν ξέρω ακόμη είναι αν θα επέμβω στο μανισιο η αν θα φτιάξω ενα καινούριο κομμάτι με σκέτο καταλύτη.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς παρεξήγηση φίλε μου, αλλά αν θες τη γνώμη μου θεωρώ κακό το να αφαιρεθεί το φίλτρο. Δεν θα βουλωσει ξαφνικά από τη μια στιγμή στην άλλη. Θα είναι βουλωμενο όταν θα σου ανάψει λαμπάκι κ δεν σβήνει μετά από οδήγηση όπως περιγράφεται για να γίνει αναγέννηση αλλά ακόμα και τότε, βγαίνει και καθαρίζεται με σχετικά μικρό κόστος. Δεν νομίζω ότι υπάρχει χιλιομετρικο όριο για το πόσο αντέχει ένα dpf. Όσο για απόδοση, δεν θα κερδίσεις κάτι σημαντικό με την αφαίρεση του, με βάση τα όσα γράφουν τα παιδιά εδώ μέσα τουλάχιστον. Άσε που αργά ή γρήγορα θα μαυρισει το αυτοκίνητο σου πίσω από τη καπνα, για να μη μιλήσω για το ότι θα φαίνεται σαν παλιό ταξί κάθε φορά που πατάς το γκάζι. Τέλος, σκέψου το καλό των συμπολιτων σου, της οικογένειας σου κ το δικό σου... Γιατί να αναγκασεις τους πάντες να εισπνεουν μικροσωματιδια?

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Το φιλτρο καθαριζεται και με αναγεννηση μεσω του εγγεφαλου αν ειναι σε πρωιμο σταδιο βουλωματος. Με την οδηγηση που αναφερω βοηθας την αναγεννηση του, να ανεβασει δηλαδη την επιθυμητη θερμοκρασια πιο ευκολα. Συνηθως βγαινει και καθαριζεται οταν πλεον δε μπορει να κανει τη διαδικασια αυτη. Οταν βρεθει σε αυτο το σταδιο το βγαζει ως διαφορετικο σφαλμα και το να βγει να καθαριστει ειναι 50-50 οτι θα ξαναδουλεψει σωστα. Τοποθετειται βάσει νόμου από  τον 1/2011 που σημαίνει ότι τα περισσότερα diesel που κυκλοφορούν Ελλάδα  δεν έχουν. Το να βγαλω το downpipe  και να καθαρισω το dpf δεν ειναι μικρη διαδικασια καθως πρεπει να κατεβασω και τη γεφυρα. Για το μαυρο καπνο που αναφερεις πιστευω πως παιζει ρολο και η κατασταση του αυτοκινητου οπως μπεκ κτλπ. Οσο για το αν θα κοψει το αυτοκινητο σε επιδοσεις ή αν δε θα δωσει τιποτα σημαντικο νομιζω πως σε συνδυασμο με το προγραμμα θα δωσει κατι ικανοποιητικο. Δυστυχως δεν έχω τη δυνατότητα να το δοκιμάσω με και χωρίς dpf σε συνδυασμό με το πρόγραμμα. Παντως και σε 100.000 χλμ να ηταν για αλλαγη και παλι δε θα ημουν διατεθημενος να δωσω 1500€. 

Edited by Giorgos 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.