Jump to content
cjgeorgio

Passat CC - Προβλήματα στις κλειδαριές - πόρτες [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Το αμάξι μου έχει ένα θέμα για αυτό τώρα θα πάει σε έναν ηλεκτρολόγο.

Τι κάνει.

Όταν το αμάξι είναι κλειδωμένο και με το κομπιούτερ ξεκλειδώνω το πορτμπαγκάζ τότε ξεκλειδώνει και η πίσω πόρτα από την πλευρά του οδηγού χωρίς όμως να κατεβαίνει το παράθυρο.

Όλες οι πόρτες είναι κλειδωμένες κανονικά εκτός από αυτήν.

Αυτό το κάνει πάντα όταν ξεκλειδώνω το προ παγκάζ από το κομπιουτεράκι μόνο.

 

Καμιά φορά όταν κλειδώνω τις πόρτες με το κομπιουτεράκι κλειδώνει όλες τις πόρτες αλλα αυτή η πόρτα είναι ανοιχτή.

Αυτό δεν το κάνει πάντα θα το κάνει δύο φορές στις 10.

Για αυτό κάνω έναν έλεγχο βγαίνοντας από το αμάξι πάω να ανοίξω την πόρτα για να δω αν πάει να ανοίξει την αφήνω ξεκλειδώνω με το κομπιούτερ τις πόρτες κλειδώνουν ξανά και όλα οκ.

 

Το vagcom βγάζει πρόβλημα στην κλειδαριά της πίσω πόρτας.

Τώρα μπορεί να είναι η κλειδαριά μπορεί να είναι κανένα καλώδιο.

 

 

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Εδώ και λίγες ημέρες έχω και εγώ σχεδόν το ίδιο πρόβλημα στην πίσω δεξιά πόρτα και παράθυρο.  
Η Πόρτα δεν ανοίγει, ούτε από μέσα ούτε από έξω ενώ το πίσω παράθυρο επίσης δεν ανοίγει  από τα κουμπιά του οδηγού αλλά και από το κουμπί το οποίο βρίσκεται στην πίσω πόρτα το οποίο παρεμπιπτόντως δεν φωτίζεσαι καν όταν τα φώτα είναι ανοικτά. Σαν να μην παίρνει ρεύμα.  

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο???

 

Αλλά φίλος μου είχε το ίδιο περίπου πρόβλημα σε golf 4 και το έλυσε βάζοντας μια καινούργια μπαταρία στο αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο???
 
Αλλά φίλος μου είχε το ίδιο περίπου πρόβλημα σε golf 4 και το έλυσε βάζοντας μια καινούργια μπαταρία στο αμάξι.
2 χρόνια την έχω. Varta είναι. Το θέμα είναι ότι την βρήκα σχεδόν άδεια πριν 2 ημέρες, αν και την είχα φορτίσει πλήρως μερικές ημέρες πριν. Πρώτη φορά το είδα αυτό, σαν να υπάρχει διαρροή ρεύματος. Ξαναεβαλα τον φορτιστή αφαιρώντας τους πόλους και την φορτίσει πλήρως. Ξαναεβαλα τους πόλους και έπεσε λίγο. Τώρα έχω τον φορτιστή με τους πόλους πάνω και την παρακολουθώ. Σε κάθε περίπτωση κάτι δεν πάει καλά. Θα τον πάω σε ηλεκτρολόγο.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έχω διαρροή ρεύματος 2,18 ah.  Τέσταρα με το  πολύμετρο.

Μάλλον κάπου υπάρχει βραχυκύκλωμα. Κομμένο καλώδιο;   

Ίσως. 

Link to comment
Share on other sites

Η Ασφάλεια 28 δημιουργούσε το κυρίως πρόβλημα σε συνδυασμό με την ασφάλεια 12 και οι δύο των 10ah. Είναι οι ανυψωτήρες παραθύρων πίσω (ασφάλεια 28) και εμπρός (ασφάλεια 12). Έβγαλα την ασφάλεια 28 και η απώλεια έπεσε στα 0,4 ah,  από τα 2 περίπου που ήταν. Έβγαλα και την 12 και η απώλεια  έπεσε στα 0,1. 
Αν λάβω και υπόψη πως δεν είχα ρεύμα στο πίσω δεξί παράθυρο τότε 99% έχω κομμένο καλώδιο από την πλεξούδα.
Θα πρέπει να το πάω σε ηλεκτρολόγο να μου το επιδιορθώσει.  

 

Υ.Γ. ΟΙ μετρήσεις έγιναν με την κλασική μέθοδο με αμπερόμετρο και έλεγχος μια μια τις ασφάλειες του αυτοκινήτου.  

Edited by Doros
Link to comment
Share on other sites

παιδια μαλλον χαλασε το ηλεκτρομαγνητικο μοτερ της κλειδαριας το εκανε και στο δικο μου στην πορτα του συνοδηγου την αλλαξα απο τον alιexpress 42 ευρω και τωρα δουλευει.

Link to comment
Share on other sites

Εχω αλλαξει ηδη ολο το μηχανισμο στην πισω αριστερη και τωρα ξεκινησαν η πισω δεξια και το πορτ μπαγκαζ. Το αμαξι πλεον πισω δεν κλειδωνει και δεν κατεβαινει το τζαμι στην πισω πορτα. Το δε πορτ μπαγκαζ οταν το ανοιξεις η κλειδαρια κανει ενα ηχο συνεχους κλειδωματος ξεκλειδωματος. .......Μαλλον παμε για κανενα 400αρι παλι

Link to comment
Share on other sites

On 18/8/2019 at 10:25 ΜΜ, vasillis said:

παιδια μαλλον χαλασε το ηλεκτρομαγνητικο μοτερ της κλειδαριας το εκανε και στο δικο μου στην πορτα του συνοδηγου την αλλαξα απο τον alιexpress 42 ευρω και τωρα δουλευει.

Δεν  νομιζω να ειναι αυτο το προβλημα, εγω δεν εχω καθόλου ρεύμα και εχω βραχυκύκλωμα. 99% κομμένο καλώδιο. Το ίδιο είχα πάθει με την πόρτα αποσκευών. Αν είχε χαλάσει ο μηχανισμός ή το μοτέρ δεν θα είχα τόσο μεγάλη διαρροή ρευματος. Απλώς δεν θα δούλευε η πόρτα αν και θα είχα ρεύμα. 

Σε κάθε περίπτωση το έδωσα σήμερα στο συνεργείο για να το φτιάξουν. Αύριο θα μου πουν. 

Link to comment
Share on other sites

εμενα εκανε ενα θορυβο σαν να προσπαθουν να κλειδωσουν και δεν μπορουν. αν δεν κανουν θορυβο τοτε το προβλημα ειναι αλλου.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον μετα απο επισκεψη σε ηλεκτρολογο απο ολη την πλεξουδα καλωδιων κραταγαν 3!!!!!!!!!.........εξου και το θεμα με το πορτ μπαγκαζ........και οσον αφορα την πισω δεξια πορτα αλλαγη κλειδαριας 95 ευρω και αναμενω αν βρεθει μεταχειρισμενος εγκεφαλος και μηχανισμος πορτας..........με τις υγειες μας......

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον μετα απο επισκεψη σε ηλεκτρολογο απο ολη την πλεξουδα καλωδιων κραταγαν 3!!!!!!!!!.........εξου και το θεμα με το πορτ μπαγκαζ........και οσον αφορα την πισω δεξια πορτα αλλαγη κλειδαριας 95 ευρω και αναμενω αν βρεθει μεταχειρισμενος εγκεφαλος και μηχανισμος πορτας..........με τις υγειες μας......
Και εμένα τελικά έχει μπλοκάρει η πίσω κλειδαριά. Πάω για καινούργια κλειδαριά. Πρόβλημα είναι να ανοίξει η πόρτα για να βγει η επένδυση και να αλλαχθεί η κλειδαριά. Από ότι μου είπαν σπάνε την κλειδαριά και μόνο έτσι ανοίγει η πόρτα. Και όλα αυτά γιατί η VW δεν πρόβλεψε να ανοίγει με κάποιον άλλο τρόπο οι πισω πόρτες. Το γεγονός δε ότι χαλάνε οι πίσω κλειδαριές σε σχεδόν όλους, δείχνει τι ποιοτητας κλειδαριές έχει βάλει.


Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

αλλαξα μονος μου τις δυο πισω κλειδαριες. ειχα το προβλημα τουλαχιστον 4 χρονια (δεν κλειδωναν) αλλα τσιγκουνευομουν να δωσω 250+ που ηθελε η αντιπροσωπεια για την καθε μια. 

πηρα ιμιτασιον οχι τις πιο φτηνες αλλα τις αμεσως επομενες που ειχαν και δυο χρονια εγγυηση και ηταν γερμανικες (50ε). αλλωστε ειδαμε και τις γνησιες.

η διαδιακασια σχετικα ευκολη. να ναι καλα το youtube. βεβαια εκει το κανουν σε 20 λεπτα. εμενα μου πηρε μιαμιση ωρα για την πρωτη , μιση και κατι για την δευτερη αφου εμαθα πλεον. χαχαχαχαχα.

θα χρειαστείτε ενα τορξ 20 / ενα τορξ 30 και ενα τορξ 40.  ακομα και ο δυο περιεργες βιδες της κλειδαριας λυνουν με το τορξ 40. αλλιως nzx m8 ειναι το εργαλειο που θα χρειαστειτε. περισσοτερο απο ολα με ζορισε ενα ασπρο καπακι προστατευτικο να βαλω και να το βγαλω.

α επισης η μια κλειδαρια ηταν μουσκεμα. δεν καταφερα να δω απο που μπαζει νερο η πορτα.

τελος προσοχη με τις βιδες που κρατανε την λαμαρινα να μην τις βαλετε λαθος . οι κατω ειναι πιο μεγαλες και οι δυο πανω πιο κοντες καλυτερα σημειωστε τες. σχετικα ευκολη διαδικασια παντως.

 

Edited by mozart
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.