milios17 Posted June 16, 2017 Report Share Posted June 16, 2017 Με τα αποκαλυπτήρια του νέου Polo να γίνονται αργότερα μέσα στην ημέρα, κυκλοφόρησαν οι δύο πρώτες φωτογραφίες του νέου Volkswagen Polo που μας δείχνουν τόσο την απλή, όσο και την GTI έκδοσή του. Το νέο Polo διαθέτει αυξημένες διαστάσεις και σχεδιαστικά έχει επιλεγεί μια εξελικτική προσέγγιση. Έτσι, διατηρεί τον συντηρητικό και σοβαρό χαρακτήρα της γερμανικής εταιρίας, παρότι φαίνεται να διαθέτει μια πιο κεκλιμένη οροφή, νέα φώτα και ένα πιο ανάγλυφο πίσω μέρος, στοιχεία τα οποία σύμφωνα με την VW κάνουν το Polo πιο ελκυστικό και πιο σπορ, κάτι που θα το βοηθήσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις του. Το νέο Polo βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0, που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Seat Ibiza και θα διαθέτει η επόμενη γενιά του Skoda Fabia, κάτι που θα μειώσει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Θα συνεχίσει να διατίθεται σε 3-θυρες και 5-θυρες εκδόσεις σε σχέση με το αποκλειστικά 5-θυρο Ibiza. Το μέλλον του CrossPolo δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο μιας και την θέση του αναμένεται να πάρει το νέο μικρό SUV που ετοιμάζει η VW και θα βασίζεται στο T-Cross Breeze concept.Στο εσωτερικό η γερμανική φίρμα θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στην ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα. Η σχεδίαση θα είναι νέα και θα χρησιμοποιεί μαλακά πλαστικά με πολλές νέες δυνατότητες επιλογών διαφορετικών υλικών και χρωμάτων με την εταιρεία να έχει στόχο να προσφέρει το πιο ποιοτικό ταμπλό στην κατηγορία. Από το ανανεωμένο Golf θα δανειστεί τα εμπρός καθίσματα και τα χειριστήρια, καθώς επίσης και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την τελευταία γενιά του infotainment system της εταιρείας με οθόνη αφής, βελτιωμένο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος και είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί. Οι κινητήρες του νέου Polo θα είναι λιγότεροι σε σχέση με την τωρινή γενιά. Στην βάση θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1,0 λίτρου ατμοσφαιρικός με απόδοση 65 και 75 άλογα και TSI με 95 και 115 άλογα. Το BlueGT θα χρησιμοποιεί τον νέο 1.5 TSI με 150 άλογα που είδαμε στο νέο Golf, ενώ στην κορυφή βρίσκεται το GTI που θα χρησιμοποιεί έναν 2,0 λίτρο TSI με απόδοση πάνω από 200 άλογα. Polo R μάλλον δεν θα δούμε ούτε σε αυτή την γενιά. Στους ντίζελ καταργείται ο σημερινός 1,4 λίτρων TDI και θα χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο 1,6 TDI με απόδοση 80, 95 και 110 άλογα. Αργότερα θα παρουσιαστούν υβριδικά σύνολα που θα αντικαταστήσουν τους μικρούς ντίζελ. Θα υπάρχει έκδοση με φυσικό αέριο που θα βασίζεται στον 1,0 TSI με 95 άλογα, ενώ δεν υπάρχουν πλάνα για μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση ή μια plug-in υβριδική εκδοχή. Θα υπάρχουν χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ανάλογα την ιπποδύναμη ή ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. * https://rss-now.blogspot.gr/2017/06/2018-volkswagen-polo.html 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted June 23, 2017 Report Share Posted June 23, 2017 Τον γλυκοκοιτάζω τον κινητήρα με ΦΑ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted June 23, 2017 Report Share Posted June 23, 2017 2:54 μαγικό!! Κώλος ωραίος, πλαϊνά καλά, η μούρη θέλει δουλειά, αυτό ισχύει για όλες τις εκδόσεις. Στο R line (?) και στο GTI η μαύρη αεροτομή είναι ξέμπαρκη θέλει μαύρο ντύσιμο η οροφή να δέσει το γλυκό, από τα πρώτα mods. Ειδικά για το GTI η μούρη πρέπει να γίνει πιό επιθετική, καταρχήν τι δουλειά έχει το μαύρο πλαστικό στη μέση, βάψιμο στο χρώμα του αμαξώματος με τη μία. Ο πολιτισμός είναι καλό πράγμα, ο υπερβολικός πολιτισμός φλερτάρει με την αδιαφορία, που και που χρειάζεται και αλητεία. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 Χμμμ αρχές 2019 λήγει το leasing του Opel Corsa που έχω εδώ στα ξένα... με βλέπω για Polάκι και εδώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...