Jump to content
nikdev

Συντήρηση Μοτέρ και Αλλαγές Μπουζί **POLL**

Ποιες οι προτιμήσεις των μελών του VwClub ?   

35 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Τα μπουζί είναι από τα σημαντικότερα ανταλλακτικά στο μοτέρ μας , οι αφανείς ήρωες.

Επηρεάζουν την απόδοση, μακροζωία και οικονομία του κινητήρα. Με τα νέα μοτέρ άμεσου ψεκασμού του γκρουπ, ο ρόλος τους είναι

ακόμα πιο σημαντικός.

 

Ποιες είναι οι προτιμήσεις των μελών του Vwclub ?

 

Γράψτε τις εντυπώσεις σας....

Link to comment
Share on other sites

bosch platin απο την πρωτη μερα ως σημερα και 240.000 χλμ

καμια αστοχια και οταν τα αλλαζω (45κ χλμ) εχουν ακομα πολυ ψωμι...

κοστος?10 ευρω το ενα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το μοτέρ είναι φουλ 1ο στάδιο κοντά στα 400 άλογα.

Τα μπουζί τα αλλάζω κάθε 10 με 12 χιλιάδες ανάλογα πότε με βολεύει να ασχοληθώ αλλά πάντα εκεί ανάμεσα, και ψήφισα 7,5 γιατί αν ήταν να επιλέξω ανάμεσα σ' αυτά και στα 15 θα προτιμούσα το πιό σύντομο από τα δύο άρα τα 7,5. Αυτά τα 10 με 12 χιλιάδες τα κάνω συνήθως σε 1 χρόνο.

Ως προς τις εντυπώσεις θα γράψω λίγο αναλυτικά για να εξηγήσω. Από αρχές 2011 που ξεκίνησα τη βελτίωσή του ξεκίνησα αμέσως και τα NGK και συγκεκριμένα τα 7άρια ιριδίου BKR7EIX και έμεινα με αυτά όσο ήμουν μόνο με πρόγραμμα και εισαγωγή που μπήκε αμέσως μετά. Μόλις μπήκε εξάτμιση και τα υπόλοιπα περιφερειακά ανέβηκα στα 8άρια ιδιρίου τα BKR8EIX όπου είμαι και μέχρι σήμερα με φουλ 1ο στάδιο. Δυστυχώς δεν μπορώ να τα συγκρίνω με τα μαμά ως προς τις επιδόσεις γιατί τα μαμά τα φορούσα όσο το μοτέρ ήταν μαμά, και κατόπιν που ανέβηκα από 7άρια σε 8άρια προχώρησε πάλι και το setup, οπότε πάλι θα ήταν άκυρη η σύγκριση. Ο λόγος που μπήκαν τα μεν και τα δε ήταν για πιό σωστή λειτουργία με το εκάστοτε setup κατόπιν συζήτησης με τον βελτιωτή. Όμως έχω να πω ότι αυτό που απογείωσε την απόδοσή τους ήταν αυτό που τους έλειπε τόσο καιρό, το πάντρεμα με τους R8 πολλαπλασιαστές NGK U5014, το κερασάκι που αμέσως μου μείωσε τις επιστροφές και μπόρεσα στην πορεία να πιέσω λίγο ακόμα το μοτέρ, και εκεί βέβαια ένιωσα και την διαφορά. Οι εντυπώσεις μου λοιπόν για τα NGK είναι εξαιρετικές και βασίζονται κατά κύριο λόγο στα logs, και λογκάρω τακτικά. Ο γάμος αυτός θα κρατήσει. :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά οι πολλαπλασιαστές R8 της NGK κάνουν διαφορά σε βελτιωμένος αμάξι η όχι. Οι μισοί λένε είδαν οι άλλοι μισοί όχι.. ακόμα με τους μαμά είμαι εγώ.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου καθένας καταθέτει την άποψή του βάσει της εμπειρίας του, εγώ δεν θα πω ότι έχουν δίκιο ή άδικο.

Ρίξε μια ματιά σε αυτό το ποστ ενός βελτιωτή από το αμερικάνικο φόρουμ. Αναφέρει συγκριτικά τεστ με μετρήσεις που έκαναν ανάμεσα στους R8 και τους μαμά που φοράει το 2λιτρο TFSI, θα σου δώσει τροφή για σκέψη. Να σημειώσω απλά ότι πρόκειται για τους πολλαπλασιαστές με κωδικό VW/Audi αλλά είναι ίδιοι με τους U5014 της NGK και ξεχωρίζουν μόνο από το λογότυπο στην επάνω μεριά (ο κωδικός VW/Audi δεν έχει λογότυπο). Συγγνώμη στη διαχείριση που το ποστ που κάνω link εμπεριέχει διαφήμιση, καμία πρόθεση δεν είχα αλλά όφειλα να κάνω link ως είχε. Πράξτε όπως νομίζετε.

Δες και το θέμα από το αδελφό φόρουμ για τα 5άρια για περισσότερες απόψεις. Γενικά αν ψάξεις παραπάνω θα δεις ότι αρκετοί τους παντρεύουν με ιρίδια και είδα ακόμη και τη σειρά BKRxEIX, ένας φοράει τα 7άρια που φορούσα εγώ πριν πάω στα 8άρια.

Οι R8 πολλαπλασιαστές είναι πολύ δημοφιλείς στα GTI, αν και εκεί ένα μικρό ποσοστό είπαν ότι δεν είδαν διαφορά, ωστόσο πολύ πιό δημοφιλείς από όσα έχω διαβάσει σε ελληνικά φόρουμς και μη νομίζεις ότι εκεί δεν πιέζουν τα K04, πριν χρόνια ίσχυε αυτό πλέον όχι, θα δεις και τα light 350 αλλά μια χαρά βλέπεις και τα 380άρια και τα 400άρια πλέον, όλοι μαθαίνουν όπως έχω ξαναπεί. Ακόμα και μεθανόλες βάζουν 10 φορές παραπάνω από μας. Από εκεί μιας και είμαι μέλος κοντά 8 χρόνια και έχω διαβάσει και συζητήσει αρκετά, τσίμπησα την ιδέα να δοκιμάσω τους πολλαπλασιαστές, αφού πρώτα το μίλησα με τον βελτιωτή ο οποίος μου είπε πράγματι θα δουλέψουν. Και δούλεψαν, μου μείωσαν τις επιστροφές κατά 2 με 3 μοίρες και μπόρεσα να τσιμπήσω μερικά ακόμη αλογάκια τόσα που να τα νιώθεις στο κάθισμα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το μοτέρ τώρα δουλεύει πιό σωστά, χέσε τα άλογα. Παρά όμως τις μετρήσεις και τα στοιχεία που διάβασες παραπάνω, το πάντρεμα που θα κάνεις με τα μπουζί, το μοτέρ, το setup, καθώς και το ίδιο το πρόγραμμα είναι που θα δείξει το αν θα δεις διαφορά, είτε σε πιό σωστή λειτουργία είτε και σε έξτρα δύναμη. Γι' αυτό από μένα είναι highly recommended να το κουβεντιάσεις με τον βελτιωτή σου πριν κάνεις οτιδήποτε. Και το λέω αυτό γιατί έχω δει, όχι σε πολλαπλασιαστές, αλλά τα ίδια μπουζί π.χ. να μην δουλεύουν το ίδιο καλά σε διαφορετικά προγράμματα, με κατά τ' άλλα ίδιο setup. Τώρα αν είσαι custom υπάρχει μία μεγαλύτερη ευελιξία γιατί μπορεί ο βελτιωτής να σου διορθώσει με μεγαλύτερη λεπτομέρεια ότι χρειάζεται αλλά ακόμα και τότε θα το κουβέντιαζα. NGK U5014 με NGK BKR8EIX. Δεν ξέρω αν μπορώ να βρω καλύτερο συνδυασμό για το setup μου εκτός ίσως κλείνοντας το διάκενο απλά δεν βλέπω τον λόγο να το κάνω τώρα, ίσως με το υβρίδιο που θα κάνω το οποίο έχει καθυστερήσει λόγω εξόδων.

Και να πω με την ευκαιρία ότι είναι πολύ ωραίο το θέμα εδώ γι' αυτό και αμέσως πόσταρα μόλις το είδα, απλά θα ήθελα να έμπαιναν και οι πολλαπλασιαστές στο poll μιας και το πάντρεμα μετράει περισσότερο από σκέτα τα μπουζί.

Edited by DarkX
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.