Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
koubarias

Εξάτμιση

Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα, με λενε νικο και είμαι απο Χαλκίδα εχω ενα vw jetta 1.4cc 140 ps, εβαλα ενα τελικό και αλλαξα και το μεσεο καζανακι και τα δυο τα εβαλα ανοξιδοτα,αλλα εχω παρατηρειση οτι απο προχθες  που τα εβαλα σαν έχω πεσι λιγο σε αποδοση στα χαμηλά αλλα εχω κερδίσει λιγο απο της 4500 στροφες και πάνω και επίσης παρατηρεισα οτι το αμαξι τουρμπιζη λιγο ποιο ψηλά απο οτι τουρμπιζε πρίν.

Σας ευχαριστω πολύ εκτον προτέρων για της απάντησης σας....

IMG_20170621_163440.jpg

IMG_20170621_163436.jpg

IMG_20170621_163430.jpg

IMG_20170621_163416.jpg

IMG_20170621_163413.jpg

IMG_20170621_163409.jpg

IMG_20170621_163404.jpg

Edited by koubarias

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να προγραμματίσεις ν΄αλλάξεις σωληνώσεις να γίνει σωστή η εξάτμιση.

Το "τούρμπισμα" που αναφέρεις, για να είμαστε ακριβείς με vagcom θα το δείς ακριβώς.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago , nikdev said:

Να προγραμματίσεις ν΄αλλάξεις σωληνώσεις να γίνει σωστή η εξάτμιση.

Το "τούρμπισμα" που αναφέρεις, για να είμαστε ακριβείς με vagcom θα το δείς ακριβώς.

 

Σε ευχαριστω πολύ φιλε μου για την παρατηριση απλα τώρα δεν υπάρχουν τοσα χρήματα για αυτή την δουλειά, εσυ πιστεύεις πως θα εχω πρόβλημα έτσι όπως είμαι τωρα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτά στα κάνει γιατί η εξάτμιση πρέπει να  ξεκινάς  να την  φτιάξεις από μπροστά προς τα πίσω...η αλλιώς όλοι μαζί... πρόβλημα δεν νομίζω να σου κάνει απλά θα είναι σαν να μην τραβάει 

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπέρα φίλε μου, εγώ είχα αλλαξει πέρυσι μόνο το τελικό για να του δώσω λίγο πνοή στα καυσαέρια και για να κάνει και λίγο θόρυβο άλλα δεν είδα και καμία διαφορά να σου πω την αλήθεια και διάβασα εδώ μέσα ότι για να κάνει λίγο θόρυβο το αμάξι πρέπει να αλλαξεις και το μεσαίο και το έκανα, έβαλα και το μεσαίο ελεύθερο όπως βλέπεις και στης φώτο ποιο πάνω.

Από τότε που άλλαξα και το μεσαίο αυτό που παρατήρησα είναι ότι το αμάξι έχει γίνει ποιο μαλακό μέχρι της 3000 στροφές άλλα από της 3000 και πάνω πιστεύω ότι φορτώνει καλύτερα και έχω την εντύπωση ότι τα καυσαέρια που βγαίνουν από την εξάτμιση είναι ποιο ζεστά, τώρα καλό είναι αυτό  κακό! θα δείξει ο χρόνος.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θόρυβο ναι, καυσαέρια όχι. Πώς να δεις διαφορά τα καζανάκια δεν ελευθερώνουν καυσαέρια και δεν προσφέρουν τίποτα σε δύναμη, περισσότερο θόρυβο δίνουν είτε καταργώντας τα είτε βάζοντας μικρότερα στη θέση τους. Καταρχάς αλοίμονο αν ελευθέρωνες καυσαέρια στους τελευταίους 30 πόντους της εξάτμισης όταν όλο το προηγούμενο εργοστασιακό κομμάτι από το turbo και μετά είναι σαν το νέο μπουκάλι της fanta, για να μην μιλήσω για τον καταλύτη. Ξήλωσε τελείως το τελικό που θα ακούγεσαι σαν φορτηγό που πάει τρικύλινδρο και πάλι καυσαέρια δεν θα ελευθερώσεις. Όπως δεν θα ελευθερώσεις κι αν ξηλώσεις το μεσαίο.

Αν θες να ελευθερώσεις καυσαέρια όπως σου είπαν τα παιδιά πρέπει ξεκινώντας από μπροστά να μεγαλώσεις τη διατομή του downpipe, να ξηλώσεις τον καταλύτη και να δουλέψεις decat με custom πρόγραμμα ή να βάλεις ελεύθερο καταλύτη με λιγότερες τρύπες, μία συνήθης επιλογή είναι 200άρης που παίζει κουτί με όλα τα προγράμματα αλλά κόβει λίγο, αλλιώς 100άρης που θέλει custom πρόγραμμα και είναι πρακτικά τόσο ελεύθερος σαν decat, επίσης στη συνέχεια αντίστοιχα μεγαλύτερης διατομής catback και κάνε ότι θες με τα καζανάκια, αν θες θόρυβο κανονικά ξεκινάς ξηλώνοντας το μεσαίο και αν θες κι άλλο βάζεις μικρότερο τελικό. Και μην ξεχνάς αν σκοπός σου είναι να ελευθερώσεις καυσαέρια τουτέστιν να κερδίσεις σε απόδοση πρέπει οπωσδήποτε να βάλεις πρόγραμμα στο αμάξι το οποίο θα ζητάει και θα παίρνει αυτά που μπορούν τα περιφερειακά να δώσουν, δηλαδή η εξάτμιση και ότι άλλο φοράς. Χωρίς πρόγραμμα και καμινάδα από μπρος μέχρι πίσω να βάλεις τίποτα δεν θα πάρεις. Όσο για το decat οφείλω κλείνοντας να σε αποτρέψω από μία τέτοια λύση, αλλιώς ξεκίνα να πετάς και τα σκουπίδια στο μπαλκόνι του από κάτω, να αφοδεύεις στο χαλάκι του κτλ. Φυσικά αμάξι σου είναι εσύ αποφασίζεις για όλα τα παραπάνω.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago , DarkX said:

Θόρυβο ναι, καυσαέρια όχι. Πώς να δεις διαφορά τα καζανάκια δεν ελευθερώνουν καυσαέρια και δεν προσφέρουν τίποτα σε δύναμη, περισσότερο θόρυβο δίνουν είτε καταργώντας τα είτε βάζοντας μικρότερα στη θέση τους. Καταρχάς αλοίμονο αν ελευθέρωνες καυσαέρια στους τελευταίους 30 πόντους της εξάτμισης όταν όλο το προηγούμενο εργοστασιακό κομμάτι από το turbo και μετά είναι σαν το νέο μπουκάλι της fanta, για να μην μιλήσω για τον καταλύτη. Ξήλωσε τελείως το τελικό που θα ακούγεσαι σαν φορτηγό που πάει τρικύλινδρο και πάλι καυσαέρια δεν θα ελευθερώσεις. Όπως δεν θα ελευθερώσεις κι αν ξηλώσεις το μεσαίο.

Αν θες να ελευθερώσεις καυσαέρια όπως σου είπαν τα παιδιά πρέπει ξεκινώντας από μπροστά να μεγαλώσεις τη διατομή του downpipe, να ξηλώσεις τον καταλύτη και να δουλέψεις decat με custom πρόγραμμα ή να βάλεις ελεύθερο καταλύτη με λιγότερες τρύπες, μία συνήθης επιλογή είναι 200άρης που παίζει κουτί με όλα τα προγράμματα αλλά κόβει λίγο, αλλιώς 100άρης που θέλει custom πρόγραμμα και είναι πρακτικά τόσο ελεύθερος σαν decat, επίσης στη συνέχεια αντίστοιχα μεγαλύτερης διατομής catback και κάνε ότι θες με τα καζανάκια, αν θες θόρυβο κανονικά ξεκινάς ξηλώνοντας το μεσαίο και αν θες κι άλλο βάζεις μικρότερο τελικό. Και μην ξεχνάς αν σκοπός σου είναι να ελευθερώσεις καυσαέρια τουτέστιν να κερδίσεις σε απόδοση πρέπει οπωσδήποτε να βάλεις πρόγραμμα στο αμάξι το οποίο θα ζητάει και θα παίρνει αυτά που μπορούν τα περιφερειακά να δώσουν, δηλαδή η εξάτμιση και ότι άλλο φοράς. Χωρίς πρόγραμμα και καμινάδα από μπρος μέχρι πίσω να βάλεις τίποτα δεν θα πάρεις. Όσο για το decat οφείλω κλείνοντας να σε αποτρέψω από μία τέτοια λύση, αλλιώς ξεκίνα να πετάς και τα σκουπίδια στο μπαλκόνι του από κάτω, να αφοδεύεις στο χαλάκι του κτλ. Φυσικά αμάξι σου είναι εσύ αποφασίζεις για όλα τα παραπάνω.

Σε ευχαριστω πολύ φιλε μου για τα σχόλια σου, με λιγα λόγια απο οτι κατάλαβα απο αυτά που μου ειπατε ολοι σας μαλον έκανα μαλακιά.... δηλαδή έδωσα κοντά 300ευρο καί το μονο που κέρδισα είταν ο θόρυβος και τιποτα άλλο.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η εξατμιση συμβαλλει και στη πιεση των καυσαεριων. Μπορει και να εκανες ζημια αλλαζοντας το τελικο γι αυτο χαλαρωσε χαμηλα

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 λεπτά πριν , takpanos said:

Η εξατμιση συμβαλλει και στη πιεση των καυσαεριων. Μπορει και να εκανες ζημια αλλαζοντας το τελικο γι αυτο χαλαρωσε χαμηλα

Τα αλλαξα φιλε μού γιατί οποίον εξατμισα και αν ρωτησα εδω στην Χαλκίδα μου είπαν οτι καλο θα κανω στο αμαξι κακο δεν θα του κανω. 
Το αμαξι άλαξε η συμπεριφορά του απο τοτε που του αλλαξα το μεσαίο.

Οταν ειχα αλλαχμενο μονο το τελικο δεν είχα διαφορά σε τίποτα αλλα απο τοτε που αλλαξα το μεσαιο.αλλα πριν το αλλαξω τούς Ρώτησα αν θα έχω προβλημα και όλοι μου λέγανε οτι καλύτερο θα ειναι χειροτερο δεν θα ειναι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αππ αυτα που ξερω(μπορει να κανω και λαθος) η εξατμιση συμβαλλει και στην πιεση που πρεπει να εχει ο κινητηρας στην εξαγωγη των καυσαεριων. Δε σημαινει οτι αν βαλουμε μια σκετη σωληνα τοτε θα αποδιδει καλυτερα επειδη δε θα εχει αντισταση. Στη περιπτωση σου ελπιζω να εισαι οκ αν και διαβασα οτι χαμηλα εχασες λιγο

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 λεπτά πριν , takpanos said:

Αππ αυτα που ξερω(μπορει να κανω και λαθος) η εξατμιση συμβαλλει και στην πιεση που πρεπει να εχει ο κινητηρας στην εξαγωγη των καυσαεριων. Δε σημαινει οτι αν βαλουμε μια σκετη σωληνα τοτε θα αποδιδει καλυτερα επειδη δε θα εχει αντισταση. Στη περιπτωση σου ελπιζω να εισαι οκ αν και διαβασα οτι χαμηλα εχασες λιγο

Ναι όντως στα χαμηλά λίγο....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ισχύει, αν και περισσότερο στις ατμόσφαιρες. Αλλά να ξεκαθαρίσουμε κάτι για το λεγόμενο backpressure που πολλοί πιστεύουν ότι χρειάζεται. Ποτέ δεν κάνει καλό το backpressure, ίσα ίσα που μπορεί να οδηγήσει και σε αντιστροφή των καυσαερίων. Το κλειδί για την επιλογή σωστής διατομής είναι συνάρτηση όγκου και ταχύτητας των καυσαερίων. Μικρότερη διατομή σημαίνει μικρότερος όγκος και μεγαλύτερη ταχύτητα, μεγαλύτερη διατομή το αντίστροφο. Το ζητούμενο είναι η όσο γίνεται μεγαλύτερη διατομή ώστε να έχουμε το μέγιστο όγκο καυσαερίων χωρίς να ελαττώνεται η ταχύτητά τους, και παράλληλα την ελάχιστη διατομή ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη ταχύτητα καυσαερίων χωρίς να μειώνεται ο όγκος. Το αποτέλεσμα κατ' αντιστοιχία με τα παραπάνω είναι να κάνουμε κοιλιά στις χαμηλομεσαίες αλλά να έχουμε γεμάτες υψηλές έχοντας μεγαλύτερες διατομές, και να έχουμε γεμάτες χαμηλομεσαίες αλλά να ξεμένουμε στις υψηλές έχοντας μικρότερες διατομές. Άρα η σωστή επιλογή διατομής μας εξασφαλίζει τον καλύτερο συνδυασμό και εξαρτάται από το μοτέρ και το setup. Στα turbo είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα γιατί εκεί έρχεται η wastegate για να λύσει το πρόβλημα των έξτρα καυσαερίων και βέβαια ανάλογα το setup και τα καυσαέρια που έχουμε να διαχειριστούμε διαλέγουμε και την wastegate. Το μόνο που θέλει προσοχή στην διατομή είναι να μην το παρακάνουμε γιατί από ένα σημείο και μετά απλά θα τουρμπίζουμε ψηλότερα, τα αποτελέσματα όμως θα είναι και πάλι πολύ πιό διαχειρίσιμα από τις ατμόσφαιρες. Στα turbo setup η μειωμένη ταχύτητα των καυσαερίων μετά το turbo έχει πολύ λιγότερες επιπτώσεις από τις ατμόσφαιρες.

Τέλος πάντων το κάθε setup θέλει και τα ανάλογα περιφερειακά, συμπεριλαμβανομένης της κατάλληλης εξάτμισης, δεν υπάρχει λόγος να υπερβάλλουμε προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Απλά στα turbo έχουμε τη δυνατότητα να βάλουμε κάτι μεγαλύτερο χωρίς να έχουμε κανένα μειονέκτημα, κερδίζοντας έτσι χρήματα σε περίπτωση που στο μέλλον θελήσουμε να πάμε το setup ένα βήμα παρακάτω, π.χ. στα 1.4 TSI K03 παίζει και η 63,5 παίζει και η 70-63,5 όπως παίζει και η φουλ 70. Βάζοντας την τελευταία είσαι έτοιμος και για 300 άλογα υβρίδιο, ενώ δεν χάνεις τίποτα και σαν πρώτο στάδιο δηλαδή stock turbo. Βέβαια βοηθάει και ο κομπρέσορας στο συγκεκριμένο μοτέρ, αλλά γενικά στα turbo έχουμε σαφώς μεγαλύτερη ευελιξία και σίγουρα αυτό που δεν θέλουμε είναι το backpressure.

Και να το ξαναπώ, αν θέλουμε όλα αυτά οι διατομές οι ελεύθεροι καταλύτες κτλ να μετουσιωθούν σε δύναμη, σε άλογα, χρειάζεται οπωσδήποτε πρόγραμμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...