dj_michel Posted June 27, 2017 Report Share Posted June 27, 2017 (edited) Καλησπέρα παιδιά όταν είχα αγοράσει καινούριο το Golf μου (1,6 FSI με BAG κινητήρα) στις 40.000 χιλιόμετρα με πρωτοάναψε το λαμπάκι μηχανής, το είχα πάει στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει το καύσιμο φταίει ήταν ο NOX αισθητήρας. Από τότε μέχρι και σήμερα το φουλάριζα μόνο 100 βενζίνη. Τώρα έχω 100.000 χλμ, και ενώ με την κατοστάρα είχε ηρεμήσει αρκετά χρόνια, εδώ και 4 μήνες κάθε 1000 χλμ μου ανάβει το λαμπάκι μηχανής. Το βάζω με VA-COM και μου βγάζει τα εξής σφάλματα 2 Faults Found: 17443 - Sensor for NOx (G295) P1035 - 008 - Signal Implausible - Intermittent 18702 - Oxygen (Lambda) Sensor Signal B1 S2 P2270 - 001 - too Lean - MIL ON Readiness: 0000 0000 100 αρα το βάζω πάντα από το ίδιο πρατήριο AEGEAN, λέτε να θέλει άλλαγμα οι αισθητήρες ΝΟΧ και Λάμδα ? και σε τέτοιες εποχές ζήτω που την φάγαμε? Μήπως πρέπει να ρίξω κανένα ενισχυτικό καυσίμου? Δεν μου ανάβει συνέχεια κάθε 1000 χλμ περίπου μου πετά φετινή ένδειξη Ευχαριστώ. Edited October 1, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted June 27, 2017 Report Share Posted June 27, 2017 Το ειχα 10 χρονια με 60.000χλμ συνολο. Μεχρι τα 13.000χλμ εβαζα 100αρα. Μετα μονο απλη. Ποτε δεν ειχα θεμα ουτε προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted June 27, 2017 Report Share Posted June 27, 2017 μια απο τα ιδια...με προγραμμα και χωρις,με 95αρα..ποτε προβλημα...βεβαια βαζω μονο απο το δικο μου μαγαζι και σπανια απο αλλο συνηθως οταν ειμαι εκτος της πολης μου (για διακοπες παραδειγμα).. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ριζαλιτο Posted September 20, 2017 Report Share Posted September 20, 2017 Καλησπέρα παιδια μου αναψε το λαμπακι για το συστημα εξαγωγης καυσιμου αλλα στο αμαξι δεν παρατηρω καμμια διαφορα μια χαρα πηγαινει τυχαινει το λαμπακι να σβηνει και να αναβει παλι...ειναι τιποτα σοβαρο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 (edited) Θα χρειαστεί να πας στο αυτοκίνητο για διάγνωση, η ένδειξη της λυχνίας αναφέρεται σε πολλά σφάλματα. Μπορεί να είναι πχ. λ, nox, egr ή ακόμα και περαστικό λόγω καυσίμου. Edited October 1, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander The Sailor Posted October 13, 2017 Report Share Posted October 13, 2017 Καλησπερα σε ολους μετα απο κατι χρονακια. Και μενα αναβει και σβηνει το check engine ο,ποτε του καπνισει... Στην αρχη πιστευα οτι ηταν η βενζινη... 100αρα και γεμισμα ντεποζιτου για πανω απο 10 φορες με το λαμπακι να παραμενει αναμμενο, να σβηνει για καμια 15 χλμ. και μετα παλι να μενει αναμμενο. Το "γυρισα" σε 95αρα και παλι τα ιδια. Απο το συνεργειο μου ειπαν πως ειναι το φιλτρο NOx (υπαρχει φιλτρο; NOx;;) και οτι παει κανα 500αρικο για αλλαγη. Παρατηρησα ομως πατωντας γκαζι με νεκρα απο ρελαντι μεχρι τις 2.000 με 2.500 στροφες και αφηνοντας το γκαζι κραταει για λιγο στις 1.000 με 1.050 και μετα πεφτει στις 750... Καμια ιδεα τι μπορει να παιζει;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_michel Posted October 13, 2017 Author Report Share Posted October 13, 2017 15 λεπτά πριν , Alexander The Sailor said: Καλησπερα σε ολους μετα απο κατι χρονακια. Και μενα αναβει και σβηνει το check engine ο,ποτε του καπνισει... Στην αρχη πιστευα οτι ηταν η βενζινη... 100αρα και γεμισμα ντεποζιτου για πανω απο 10 φορες με το λαμπακι να παραμενει αναμμενο, να σβηνει για καμια 15 χλμ. και μετα παλι να μενει αναμμενο. Το "γυρισα" σε 95αρα και παλι τα ιδια. Απο το συνεργειο μου ειπαν πως ειναι το φιλτρο NOx (υπαρχει φιλτρο; NOx;;) και οτι παει κανα 500αρικο για αλλαγη. Παρατηρησα ομως πατωντας γκαζι με νεκρα απο ρελαντι μεχρι τις 2.000 με 2.500 στροφες και αφηνοντας το γκαζι κραταει για λιγο στις 1.000 με 1.050 και μετα πεφτει στις 750... Καμια ιδεα τι μπορει να παιζει;; Φίλε μου το ρελαντί έτσι ακριβός ειναι διλαδι πευτει αποτομα στισ 700 στροφες, τώρα οσον αφορα τον ΝΟΧ ειναι αισθητήρας και οχι φιλτρο και βρίσκετε πισω στον καταλήτη, κανει περίπου 500 ευρω στην αντιπροσωπεια έξω θα τον βρεις και φτηνότερα ειναι ακριβός γιατι συνοδεύετε με εγκεφαλάκι. Εγω απο την πρώτη μέρα που το αγορασα καινουριο βάζω 100 βενζίνη απο το ίδιο πρατήριο τωρα στις 95.000 χιλιομετρα μου αναβαει καθε 1.000 χιλιομετρα και το καλώδιο που το συν΄δέω μου λει οτι ειναι μια ο ΝΟΧ μια ο Λαμδα. τη να πεις όλα τα Golfakia πονανε στους αισθητηρες . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander The Sailor Posted October 13, 2017 Report Share Posted October 13, 2017 2 hours ago , dj_michel said: Φίλε μου το ρελαντί έτσι ακριβός ειναι διλαδι πευτει αποτομα στισ 700 στροφες. Ναι, λεω οτι πριν πεσει αποτομα στις 700 στροφες κραταει μερικα δευτερολεπτα στις 1000 και μετα πεφτει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 14, 2017 Report Share Posted October 14, 2017 ριξτε κανενα σπρευ επαφων στους αισθητηρες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander The Sailor Posted October 14, 2017 Report Share Posted October 14, 2017 1 ώρα πριν , DubbeR_ChRoniS said: ριξτε κανενα σπρευ επαφων στους αισθητηρες Τύπου contact cleaner; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 14, 2017 Report Share Posted October 14, 2017 nai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_michel Posted November 5, 2017 Author Report Share Posted November 5, 2017 Ετσι δουλευει το ρελαντι σου λεω μην πειραζετε τιποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...