Jump to content
djole7

Αγορά polo τώρα η αναμονή για το καινούριο.

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι σε φαση αγοράς νέου αυτοκινήτου και κοιταζω το polo είτε το tsi 115 η μιας και είμαι οριακά στα χλμ (16-17 τον χρονο) το TDI με τα 105.

Εκμεταλλευόμενος τις προωθητικές που υπάρχουν αυτή την περίοδο και εν αναμονή και της νέας γενιάς πόλο που θα έρθει σε λίγους μηνες έχω πάρει κάποιες προσφορές για την exclusive  εκδοση με μεταλλικό χρωμα που όμως δεν πέφτει κάτω από τα 15000 για το tsi και 16250 για το tdi (αν και οι τιμές μαλλον παίρνουν και λίγο διαπραγμάτευση ακομα).

Το ερώτημα και εκεί που θα ήθελα και την γνώμη σας ειναι αν αξίζει μια τέτοια αγορά τωρα. 

Πως τις βλέπετε τις προσφορες που εχω παρει?Πιστεύετε ότι υπαρχει περίπτωση να πέσει και άλλο η τιμη πριν την έλευση του καινούριου?

Μήπως θα ήταν απλά καλύτερο να περιμένω και να δώσω λιγα παραπανω για το καινούριο?

Link to comment
Share on other sites

στη θεση σου θα περιμενα να φτασει το καινουριο (την πρωτη κιολας μερα) να το δω απο κοντα 

και μετα να αποφασισω.κατα 51% παντως θα πηγαινα  στο "παλιο"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Καλημέρα φίλε.
Υπό φυσιολογικές συνθήκες, το θέμα θα έπρεπε να είναι απλό: πάω σε αυτό το αυτοκίνητο που ικανοποιεί τις ανάγκες μου, σε συνδυασμό με μια αξιοπρεπή τιμή και μια στοιχειώδη αξιοπιστία, αν το χρειάζομαι τώρα, το παίρνω τωρα, αν έχω χρόνο, το ψάχνω λίγο παραπάνω. Έλα όμως που δεν είναι έτσι...
Αν είσαι άνθρωπος που με το που βγαίνει το επόμενο μοντέλο κινητού πας και το αγοράζεις (π.χ. iPhone 8 Vs 7S), είναι σχεδόν σίγουρο πως θα μετανιώσεις αν αγοράσεις το παλιό μοντέλο. Και αυτό γιατί πάντα θα σκέφτεσαι πως θα ήταν το καινούριο σε σχέση με αυτό που πήρες. Εδώ το σκεφτόμαστε κάποιοι από εμάς μετά από τόσα χρόνια αγοράς...
Όσον αφορά τα χλμ. που κάνεις, είσαι οριακά μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου, αν ζεις ειδικά σε Αθήνα και ενδιαφέρεσαι για πετρελαιο, ίσως θα πρέπει να συμπεριλάβεις και τον παράγοντα "τρέλα του Ελληνικού κράτους", όλο και κάποιον φόρο μπορεί να σκεφτούν μελλοντικά. Επίσης η τιμή του πετρελαίου είναι χαμηλότερα σε σχέση με βενζίνης τώρα, αλλά όλο τη γυροφέρνουν και αυτή. Γενικά όπου υπάρχει καπνός, ε, δεν αργεί να φουντώσει η φωτιά.
Το νέο Πόλο να σημειώσουμε πως έχει κινητήρα ντίζελ 1600 κυβικά με λιγότερη ιπποδύναμη ακόμα και από τη μεσαία τωρινή έκδοση με τα 90 άλογα, αλλά υποθέτω ροπή παρόμοια -αν όχι μεγαλύτερη- με τους τωρινούς κινητήρες. Το αναφέρω αυτό σε ο,τι έχει να κάνει με φορολογία, τεκμήρια και ασφάλειες.
Αξιοπιστία: το τωρινό μοντέλο θεωρώ πως ό,τι είχε να βγαλει, το έβγαλε σε εμάς. Το νέο Πόλο έχει νέους κινητήρες ντίζελ, έναν κινητήρα βενζίνης νέο 1500 κυβικά και εναν συνδυασμένο βενζίνη - γκάζι. Οι βενζίνης χαμηλής χωρητικότητας θα είναι ίδιοι, οπότε εκεί είσαι οκ, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Όλο και κάτι θα βγάλει το νέο, αλλά οκ, όσο έχεις εγγυηση, όλα επιδιορθώνονται.
Ντιζάιν & σύγχρονος εξοπλισμός: αν είσαι γκατζετάκιας, το νέο Πόλο έχει ανέβει ένα επίπεδο πάνω σε θέμα εξοπλισμού. Φαίνεται άμεσα αν ρίξεις μια μάτια στην κεντρική κονσόλα. Η εξωτερική εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα, αν και πάνω κάτω, όπως συμβαίνει και στο Golf, γενιά με γενιά φέρουν πολλά κοινά στοιχεία.
Δε γνωρίζω αν η τιμή θα πέσει και άλλο πέραν αυτών που αναφέρεις, πάντως δεν θεωρώ πως είναι σημαντικά χαμηλές οι τιμές για απερχόμενο μοντέλο. Ίσως επειδή ακόμα δεν θεωρείται απερχομενο, τι να πω, ενδεχομένως να πέσει λίγο ακόμα, αλλά τότε να μη βρίσκεις αυτοκίνητο έτσι όπως το θέλεις. Θεωρώ δεδομένο πως το νέο Πόλο θα έχει λίγο πιο αυξημένη τιμή σε σχέση με τώρα και αν υπάρχει περίπτωση να διατίθεται στην ίδια τιμή, τότε δεν θα έχει σε καμία περίπτωση το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού με τωρινό μοντέλο στα ίδια λεφτα.

Σε τιμές σερβις, δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι, οι τιμές είναι γνωστές.
Και μια προσωπική ιστορία:
Όταν ήταν να πάρω το δικό μου Πόλο, ήταν απερχόμενο μοντέλο το παλιό Όπελ Κόρσα ντιζελ. Φουλ εξοπλισμός, ζάντες, Navi, αυτόματος κλιματισμός, τελική 13.600€.
Είχα εμπειρία με το αυτοκίνητο επειδή το οδηγούσα ως εταιρικό, σκυλί, αλλά είχε θόρυβο εντός καμπίνας και ένα άθλιο συγκριτικά τιμόνι. Υπήρχαν λίγα διαθέσιμα μοντέλα που συνεχώς εξαντλούνταν, γιατί ερχόταν το νέο (με +2.000€).
Μέγιστο budget μου 14-14.500€.
Το facelift Πόλο είχε μόλις βγει, στα λεφτά αυτά έπαιρνα το ντίζελ με τη χαμηλή ιπποδύναμη, που ήταν πιο αδύναμο σε σχέση με το Κόρσα, το οδήγησα, ήταν απολύτως αθόρυβο για ντίζελ μες στην καμπίνα, με άψογη κύλιση. Καλώς ή κακώς (πολύ καλώς στην αρχή γιατί είχα ένα άψογο αυτοκίνητο, αποδείχτηκε κακώς στο τέλος με αυτά που έβγαλε το Πόλο με βολάν και ανακλήσεις), πήρα το Πόλο. Πιο σύγχρονο μοντελο, πιο στιβαρό, οδηγικά μου άρεσε περισσότερο έστω και αν ήταν πιο αδυναμο σε επιδόσεις, οπότε έδωσα κάτι παραπάνω και το πήρα.

Είμαι σίγουρος πως δε βοήθησα! Χαχχαχαχαχχααχα!
Εν κατακλείδι: δες τις ανάγκες σου βάσει των παραπάνω που λέω, βάλτα σε ένα χαρτί και αποφάσισε. Αυτό λέει η λογική.
Αν πάλι είσαι του συναισθήματος και της διαίσθησης, κάνε αυτό που νιώθεις και μη μετανιώνεις.

Καλή αγορά και να το χαρείς με πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, όποιο και αν αποφασίσεις να πάρεις.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Μόλις αγόρασα το polo 1.0 TSI 90ps DSG bluemotion.

Πρώτες εντυπώσεις.

Στα θετικά:

Πολυ καλή ποιότητα κύλισης

ηχομόνωση τέλεια.

στις στροφές δεν παέι βάρκα γιαλό.

Στα αρνητικά:

Μεγάλη κατανάλωση αν πιεστεί στο έλάχιστο.

Το DSG είναι το χειρότερο αυτόματο που έχω οδηγήσει ποτέ μου.Σόρρυ για το ύφος παιδία αλλά είμαι πολύ απογοητευμένος.

Ο κινητήρας σου σπάει τα νεύρα με τον αναιμικό και τον χαρακτήρα του στα λίγα χιλιόμετρα και στα σταμάτα ξεκίνα αλλά σε ξαφνιάζει με την σταθερότητα και την ροπή του στα ταξίδια.

Και πάλι δεν θέλω να σε επηρεράσω με τα αρνητικά γιατί ίσως τα πιο πολλά οφείλονται στο DSG.Για παράδειγμα στις λακούβες και στο τραχύ οδόστρωμα το dsg κάνει θόρυβο λες και κρέμεται ένα τενεκεδάκι κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου (κλαψ κλαψ).

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

Polakias TDI να είσαι σίγουρος ότι βοηθάς. Οι σκέψεις που κάνεις είναι σκέψεις που κάνω και εγώ ο ίδιος και το να τις ακούω και από έναν τρίτο βοηθάει αρκετά!

Γενικά δεν είμαι τύπος που θα πάρει ότι τελευταίο υπάρχει στην αγορά  αλλά δεν μπορώ κρύψω  ότι θα με χαλάσει και λίγο το ότι θα πάρω καινούριο αμάξι τώρα και σε λίγους μήνες θα είναι πεπερασμένης γενιάς.

Από την άλλη το Polo με καλύπτει και μηχανικά και οδηγικα αλλά και σαν εμφάνιση. Το μόνο που με ξενερώνει λίγο στον εξοπλισμό, οντας γκατζετακιας, είναι το σύστημα infotainment και το γεγονός ότι δεν υποστηρίζει χάρτες, mirror link, κτλπ. Το ότι θα πρέπει να βάζω πάλι βάσεις κινητού με βεντούζες στα τζάμια σε καινούριο αμάξι με χαλάει κάπως.

Θεωρώ και εγώ πως οι πρόσφορες που έχω πάρει δεν είναι όσο χαμηλές θα έπρεπε και αν δεν πέσουν αρκετά ακόμα, με βλέπω να περιμένω λίγους μήνες μέχρι να έρθει και το καινούριο και από εκεί και πέρα βλέποντας και κάνοντας.

Derv_7 Ελπίζω να ξεπεράσεις τα προβλήματα που έχεις. Έχω οδηγήσει ένα εταιρικό με DSG ( την TDI έκδοση) και δεν έχω παρατηρήσει αυτά που αναφέρεις αν και συνήθως οι διαδρομές που έχω κάνει είναι σταθερες και χωρις πολλές λακκούβες. Το θετικό οπως και να εχει για μενα είναι οτι κοιτάζω μόνο για μηχανικό κιβώτιο .

 

Link to comment
Share on other sites

Το diesel 1.4 καταργειται απο την vw και αυτο λεει πολλα. Στη θεση σου θα επαιρνα το νεο 1.0tsi ή το 1.6tdi
Στην Αθηνα βεβαια θα το σκεφτομουν για πετρελαιο αν και θα αργησουν να τα καταργησουν. Στο εξωτερικο καταργουν τα euro 4 οποτε μεχρι το 6 εχουμε καιρο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

στη θεση σου θα περιμενα να φτασει το καινουριο (την πρωτη κιολας μερα) να το δω απο κοντα 
και μετα να αποφασισω.κατα 51% παντως θα πηγαινα  στο "παλιο"


Το καινούργιο είναι ωραίο. Έχει αρκετά έξτρα. Όπως ψηφιακό καντράν... Και είναι πιο μεγάλο αρα πιο άνετο και πιο καινούργια μοτέρ..

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
31 λεπτά πριν , cjgeorgio said:

 


Το καινούργιο είναι ωραίο. Έχει αρκετά έξτρα. Όπως ψηφιακό καντράν... Και είναι πιο μεγάλο αρα πιο άνετο και πιο καινούργια μοτέρ..

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Σωστή η παρατήρηση για τους χώρους γενικά. Ειδικά ~350 λίτρα χώρος αποσκευών από 280!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!
Polakias TDI να είσαι σίγουρος ότι βοηθάς. Οι σκέψεις που κάνεις είναι σκέψεις που κάνω και εγώ ο ίδιος και το να τις ακούω και από έναν τρίτο βοηθάει αρκετά!
Γενικά δεν είμαι τύπος που θα πάρει ότι τελευταίο υπάρχει στην αγορά  αλλά δεν μπορώ κρύψω  ότι θα με χαλάσει και λίγο το ότι θα πάρω καινούριο αμάξι τώρα και σε λίγους μήνες θα είναι πεπερασμένης γενιάς.
Από την άλλη το Polo με καλύπτει και μηχανικά και οδηγικα αλλά και σαν εμφάνιση. Το μόνο που με ξενερώνει λίγο στον εξοπλισμό, οντας γκατζετακιας, είναι το σύστημα infotainment και το γεγονός ότι δεν υποστηρίζει χάρτες, mirror link, κτλπ. Το ότι θα πρέπει να βάζω πάλι βάσεις κινητού με βεντούζες στα τζάμια σε καινούριο αμάξι με χαλάει κάπως.
Θεωρώ και εγώ πως οι πρόσφορες που έχω πάρει δεν είναι όσο χαμηλές θα έπρεπε και αν δεν πέσουν αρκετά ακόμα, με βλέπω να περιμένω λίγους μήνες μέχρι να έρθει και το καινούριο και από εκεί και πέρα βλέποντας και κάνοντας.
Derv_7 Ελπίζω να ξεπεράσεις τα προβλήματα που έχεις. Έχω οδηγήσει ένα εταιρικό με DSG ( την TDI έκδοση) και δεν έχω παρατηρήσει αυτά που αναφέρεις αν και συνήθως οι διαδρομές που έχω κάνει είναι σταθερες και χωρις πολλές λακκούβες. Το θετικό οπως και να εχει για μενα είναι οτι κοιτάζω μόνο για μηχανικό κιβώτιο .
 


Πλέον οι εποχές άλλαξαν. Βάζεις μια Android οθόνη και είσαι άρχοντας.
Έβαλα μια Joying 9" στο CC που έχω και έχει τα πάντα. Με 300€ μπορείς να έχεις μια οθόνη στο αμάξι σου. Οπότε μην το βλέπεις σαν πρόβλημα. Πάρτο και χωρίς οθόνη να σε βγει πιο φθηνά και βάλε μια καλή εσύ.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , cjgeorgio said:

 


Το καινούργιο είναι ωραίο. Έχει αρκετά έξτρα. Όπως ψηφιακό καντράν... Και είναι πιο μεγάλο αρα πιο άνετο και πιο καινούργια μοτέρ..

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

αν συγκρινεις γκολφ 4 του 2003 με γκολφ 5 του 2003 θα καταλαβεις γιατι ειμαι αυτης της αποψης εστω και κατα 1% περισσοτερο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

με τοσα λιγα χλμ τον χρονο και με την διαφορα τιμης (με τα ισχυον δεδομένα + παραπάνω ασφάλεια κλπ λογο κυβικών) δεν νομιζω πως θα συμφερει το ντηζελ. Κοίτα και τον κινητήρα με το ΦΥΣΙΚΟ ΑΈΡΙΟ αν δεν σε ενδιαφέρει τοσο πολυ οι επιδόσεις

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.