zakbonza Posted July 6, 2017 Report Share Posted July 6, 2017 Καλησπέρα σε όλους, εδώ και πολύ καιρό, δεν είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση του air condition...ο αερας που βγάζει είναι απλά χλιαρός προς το δροσερό και σε καμία περίπτωση παγωμενος. Επειδή και στον έλεγχο που έκανα πέρυσι μου είπαν ότι δεν έχω διαρροές κτλ.....και επίσης σήμερα το πήγα για φρέον (μήπως και έφταιγε αυτό), αλλά η απόδοση του δεν άλλαξε καθόλου. Μπορεί κάποιος που έχει polo και συγκεκριμένα το 9n (2003 μοντέλο 1,4), να μου πεί πως αποδίδει το δικό του ?? Βγαίνει παγωμένος αέρας ή απλά δροσερός? Σε άλλα αυτοκίνητα που μπαίνω (άλλες μάρκες αλλά ίδια κυβικά κτλ), μία που το ανάβουν...μία που παγώνει μέσα ο χώρος. Ρωτάω μήπως τελικά δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.....απλά η απόδοση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι αυτή και δεν γίνεται κάτι καλύτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted July 6, 2017 Report Share Posted July 6, 2017 Ως προηγούμενος κάτοχος του 9n (1.4, 75ps), πέρα από το "κόψιμο" του κινητήρα όταν άναβα το κλιματιστικό, είχα ένα παραπονάκι για την απόδοση του κλιματισμού, κατά πόσο δηλαδή ήταν το σύστημα ικανό να διατηρήσει ψυχρή την καμπίνα στην επιθυμητή ψυχρή θερμοκρασία. Μάλιστα το είχα με αυτόματο κλιματισμό. Την αλήθεια φίλε μου σε όλο αυτό τη δίνει το θερμόμετρο του συνεργείου, που βάζουν όταν δοκιμάσουν το σύστημα. Εκεί φαινόταν πως η θερμοκρασία του αέρα που έβγαινε από τους αεραγωγούς ήταν σωστή. Τι να πω τώρα, είχε πολλές απώλειες η καμπίνα; Δεν ήξερα εγώ να το χρησιμοποιώ και όταν το άναβα, έπρεπε να περάσει πολλή ώρα για να ψυχθεί η καμπίνα; Μήπως έπρεπε να αφήσω λίγο ανοιχτά τα παράθυρα στην αρχή και να βάλω το σύστημα σε ανακύκλωση, για να δω ταχύτερα αποτελέσματα; Όλα αυτά έκανα και κάπως έτσι μου έφυγε λίγο από το μυαλό πως το σύστημα δεν αποδίδει και ένιωθα καλύτερα θερμοκρασιακά. Για να είμαι ειλικρινής πάντως, αν και οι αριθμοί συνήθως δε λένε ψέματα, αν με ρωτούσες και τώρα, πάλι το ίδιο θα σου έλεγα, πως κάτι δεν πήγαινε καλά με το σύστημα κλιματισμού του συγκεκριμένου αυτοκινήτου (ενδεχομένως να ήταν υποδιαστασιολογημένο σε απόδοση, σαν να είχες 9000 btu/h κλιματιστικό μηχάνημα για ένα σαλόνι, θα δροσιζόσουν, η θερμοκρασία αέρα του κλιματιστικού θα ήταν σωστή, αλλά δε θα ένιωθες οκ). Αυτά από εμένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakbonza Posted July 6, 2017 Author Report Share Posted July 6, 2017 Φίλε, ότι περιέγραψες....αυτά ακριβώς έχω και γω στο μυαλό μου. Ισως τελικά τσάμπα να πήγα για φρέον (αφού δεν υπάρχει καμία διαφορά στην απόδοση). Επίσης, πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο, έβαλε θερμόμετρο στους αεραγωγούς και μου είπε ότι έδειχνε 17,5 βαθμούς. Οπότε ίσως, όπως είπες και συ.....να είναι ένα 9.000 btu για ένα σαλόνι.. Ευχαριστώ για την απάντηση....ίσως να ηρέμησα λίγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted July 6, 2017 Report Share Posted July 6, 2017 Να είσαι καλά φίλε, ξαναλέω πως η ανακύκλωση βοηθάει να νιώθεις λίγο καλύτερα σε αίσθηση θερμοκρασίας. Να ενημερώσω πάντως πως στο νέο Πόλο ευτυχώς ο κλιματισμός παίζει μια χαρά, δεν έχω τέτοια θέματα (έχω άλλα βέβαια, αλλά οκ, δεν είναι του παρόντος). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakbonza Posted July 6, 2017 Author Report Share Posted July 6, 2017 συμφωνώ για την ανακύκλωση....αλλά κάτι άλλο που μου κάνει, είναι ότι όποτε βάζω ανακύκλωση, μετά από 1-2 λεπτά κλείνει μόνη της.....και για να ξανα-ανάψει, πρέπει να περάσει λίγη ώρα. Δεν έχω δώσει βάση στο συγκεκριμένο, αλλά ίσως είναι και αυτό ένα πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted July 6, 2017 Report Share Posted July 6, 2017 17,5 δεν ειναι η σωστη θερμοκρασια. καπου στους 12 θα πρεπε να ναι κανονικα.μη πω και πιο κατω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakbonza Posted July 7, 2017 Author Report Share Posted July 7, 2017 (edited) @DubbeR_ChRoniS δεν ξέρω αν η θερμοκρασία μπορεί να είναι 12...13 ή 15, πάντως σίγουρα ο αέρας που βγάζει δεν είναι σε καμία περίπτωση κρύος. Σκέψου ότι βάζω το χέρι μπροστά στους αεραγωγούς....5 cm απόσταση δηλαδή...και νιώθω τον αέρα απλά ψιλο-δροσερό. Καταλήγω στο ότι απλά το συγκεκριμένο μοντέλο...αυτό μπορεί να δώσει σε θέμα ψύξης (αφού δεν έχω διαρροή και έβαλα και φρέον) δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Εκτός αν είναι θέμα κομπρέσορα, αλλά και πάλι.... να δώσω 500+ euro, για να να κερδίσω 1-2 βαθμούς, δε νομίζω ότι αξίζει. Γι αυτό και ρώτησα, μήπως κάποιος που έχει το ίδιο μοντέλο, μπορεί να μου πει τις δικές του εντυπώσεις. Edited July 7, 2017 by zakbonza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted July 8, 2017 Report Share Posted July 8, 2017 (edited) Μηπως παιζει ρολο και η ροη του αερα σε αυτο το θέμα? Δηλαδη ολο το κυκλωμα κυκλοφοριας (στην ιδια σκαλα πάντα) του αερα ειδικα το φιλτρο καμπίνας να παρουσιάζει "εμπόδια" οπότε εσενα να σου έρχεται με μικρότερη ταχύτητα που μπορει να μην ειναι αντιληπτή απο την αφη ? Edited July 8, 2017 by naruel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakbonza Posted July 8, 2017 Author Report Share Posted July 8, 2017 Το φίλτρο καμπίνας το άλλαξα πριν λίγους μήνες. Ο αέρας έρχεται με κανονική ένταση.... απλά δεν είναι ¨κρύος". Ίσως να υπάρχει κάπου πρόβλημα...τί να πω. Γιατί απ'ότι είδα εδώ στο forum, και το ότι η ανακύκλωση κλείνει μόνη της μετά από λίγο, δεν είναι φυσιολογικό. Κάτι με το κλαπέτο πρέπει να παίζει. Αλλά αυτό δεν ξέρω αν επηρεάζει την ψύξη του αέρα. Λογικά δεν την επηρεάζει. Πάντως ο φίλος @DubbeR_ChRoniS που έγραψε πιο πάνω για 12 βαθμούς θερμοκρασία του εξαγώμενου αέρα, είδα σε forums ότι η θερμοκρασία μπορεί να είναι και 10...ακόμα και πιό χαμηλά. Οπότε οι 17-18 βαθμοί που βγάζει εμένα...όχι για καλοκαίρι δεν κάνουν....αλλά ούτε για Πάσχα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoshatz Posted July 8, 2017 Report Share Posted July 8, 2017 Το φίλτρο καμπίνας το άλλαξα πριν λίγους μήνες. Ο αέρας έρχεται με κανονική ένταση.... απλά δεν είναι ¨κρύος". Ίσως να υπάρχει κάπου πρόβλημα...τί να πω. Γιατί απ'ότι είδα εδώ στο forum, και το ότι η ανακύκλωση κλείνει μόνη της μετά από λίγο, δεν είναι φυσιολογικό. Κάτι με το κλαπέτο πρέπει να παίζει. Αλλά αυτό δεν ξέρω αν επηρεάζει την ψύξη του αέρα. Λογικά δεν την επηρεάζει. Πάντως ο φίλος [mention=81]DubbeR_ChRoniS[/mention] που έγραψε πιο πάνω για 12 βαθμούς θερμοκρασία του εξαγώμενου αέρα, είδα σε forums ότι η θερμοκρασία μπορεί να είναι και 10...ακόμα και πιό χαμηλά. Οπότε οι 17-18 βαθμοί που βγάζει εμένα...όχι για καλοκαίρι δεν κάνουν....αλλά ούτε για Πάσχα.. Μία πιθανή αιτία είναι να μην κλείνει καλά το κλαπε και να σου τραβάει ζεστό αέρα από το καλοριφέρ.Στάλθηκε από το M5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakbonza Posted July 11, 2017 Author Report Share Posted July 11, 2017 @konstantinoshatz δεν ήξερα ότι παίζει κάτι τέτοιο... Πάντως, επειδή δε νομίζω να βρω συνεργείο που να κάτσει να ασχοληθεί τόσο με το αν υπάρχει κάποιο θέμα (όλοι φρέον βάζουν άντε και κανα φίλτρο καμπίνας), μάλλον θα το παρατήσω έτσι... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted July 11, 2017 Report Share Posted July 11, 2017 (edited) Υπάρχει καλό συνεργειο για κλιματιστικά στο Περιστέρι.Η θερμοκρασία πρέπει να είναι 4-6 βαθμούς στην σκάλα 2 με πατημένη την ανακύκλωση. Edited July 11, 2017 by kosaitis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakbonza Posted July 13, 2017 Author Report Share Posted July 13, 2017 @kosaitis είναι εύκολο να μου πεις το συνεργείο ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted July 13, 2017 Report Share Posted July 13, 2017 http://www.auto-test.com.gr/ Πλάτωνος 23,Περιστέρι, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakbonza Posted July 14, 2017 Author Report Share Posted July 14, 2017 @TASOS M, φίλε ευχαριστώ για το συνεργείο. Πήγα, τέσταρε πράγματα....και τελικά φταίει τί άλλο?? ο κομπρέσορας.... δουλεύει ναι μεν...αλλά... Και όπως μου είπε, είναι ένα συχνό φαινόμενο στους κομπρέσορες όχι μόνο του vag group, αλλά και bmw και γενικά Γερμανικών αυτοκινήτων. Φυσικά το κόστος ακόμα και για μεταχειρισμένο είναι τσουχτερό....οπότε λέω να ανοίγω το παράθυρο !! για όσους πάντως έχουν θέμα με air condition.... το παλικάρι είναι μεγάλο τζιμάνι.....κατατοπιστικότατος....γνώστης του αντικειμένου και το κυριότερο....ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ. (κ δεν κάνω διαφήμιση.....πρώτη φορά πήγα κ γω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted August 9, 2017 Report Share Posted August 9, 2017 Σορρυ @zakbonza τωρα είδα το μήνυμα .Αυτός ήταν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted August 9, 2017 Report Share Posted August 9, 2017 (edited) πόσο σου είπε για καινούργιο κομπρεσερ; Edited August 9, 2017 by kosaitis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted August 9, 2017 Report Share Posted August 9, 2017 (edited) Εγώ για το ΙΧ του πατέρα μου και του πεθερού μου έιχα αγοράσει απο εδώ και τους τα τοποθέτησε. http://www.weyra.eu/ Edited August 9, 2017 by kosaitis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakbonza Posted August 16, 2017 Author Report Share Posted August 16, 2017 @kosaitis μου είπε για 550 με 600 ευρώ για κουνούργιο. δεν το σκέφτομαι καν με τόσα λεφτά... έχω δεί όμως αυτά https://www.antallaktikaonline.gr/vw/polo-9n/16300/10454/sympiestis_exartimata οπότε αν βρω κομπρέσορα στα 200 περίπου, βάλε και την εργασία, ίσως έτσι το σκεφτώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakbonza Posted August 16, 2017 Author Report Share Posted August 16, 2017 @kosaitis θυμάσαι πόσο σας είχε πάρει για εργασία ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted August 26, 2017 Report Share Posted August 26, 2017 (edited) Νομίζω κανενα 60αρι τηλεφώνησε του.Θα καθαρίσει όλο το σύστημα και να βάλει νέο φρέον και λάδι κομπρεσέρ. Καλό θα ήταν να σου αλλάξει και το φίλτρο του ξηραντήρα κόστους 30 ευρώ. Γαλανης Θεόδωρος Πλάτωνος 23, Περιστέρι, Αθήνα 121 34, Ελλάδα Τηλέφωνο: +30 21 0574 3055 Edited August 26, 2017 by kosaitis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted August 26, 2017 Report Share Posted August 26, 2017 (edited) κομπρεσέρ μόνο SANDEΝ ή DENSO, κανένα άλλο. Edited August 26, 2017 by kosaitis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakbonza Posted August 27, 2017 Author Report Share Posted August 27, 2017 @kosaitis Denso έχω βρεί από το site που έχω γράψει πιο πάνω.....220€. Καλή τιμή νομίζω..... Τον πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω τιμή τοποθέτησης, και μου είπε μαζί με τον αφυγραντήρα και τον καθαρισμό του κυκλώματος...100-120 ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted August 27, 2017 Report Share Posted August 27, 2017 (edited) Γύρω στα 100 με το φίλτρο αφυγραντήρα είναι καλη τιμή. Τσέκαρε μαζί του το κομπρεσέρ να σου ταιριάζει πριν το παραγείλεις και προχώρα το. Ο μάστορας ο γιός ,αλλά και ο πατέρας του που έχει πάρει σύνταξη έιναι άπαιχτα μαστόρια. Edited August 27, 2017 by kosaitis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakbonza Posted August 28, 2017 Author Report Share Posted August 28, 2017 ο γιος τουλάχιστον που μιλησα εγω....οντως φαινεται τζιμανι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...