Jump to content
doggy

[POLO 6N] Αερανάρτηση ή KW HLS ή coilovers ή απλή ανάρτηση;

Recommended Posts

ήρθε ο καιρός να αλλαχθεί η ανάρτηση του 6N μου. Τα Bilstein B8 με τα sport Eibach 35mm με κάλυψαν εδώ και πολλά χρόνια αλλά λίγο το καθισιό του αυτοκίνητου, λίγο η αχρησία, λίγο ότι δεν θυμάμαι από πότε τα έχω, ε έκατσαν τα καημένα.

Δεν μπορώ να πω πως έχω παρατηρήσει κάτι αλλά από την άλλη πάει καιρός από τότε που το ζόρισα το αυτοκίνητο, και απλά μου την βάρεσε να τα αλλάξω.

Βέβαια βλέπω πως έχει κάτσει και το καταλαβαίνω από το μπες, βγες στο γκαράζ όπου βρίσκει.

Όπως σκέφτομαι τώρα, ιδανικά θα ήθελα μια αερανάρτηση πχ της D2 ώστε να μπορώ να το κάνω σαύρα όταν θέλω και κατσίκι για τα μέσα έξω από το πάρκινγκ.

Δεδομένου ότι το πόλο μου πάει για show queen όπως είπε και ο Θάνος, δεν με χαλάει η ιδέα.

 

Εναλλακτικά σαν 2η επιλογή θα είχα τη KW, κάποια από τις variant μαζί με την λύση τους, το HLS που σου δίνει απλά ένα προσωρινό σήκωμα περίπου 45mm. Σε αυτή την περίπτωση θα ρυθμίσω την ανάρτηση στα 40mm μόνιμα και για σαμαράκια, γκαράζ κλπ θα το σηκώνω.

 

Μετά σαν επόμενη λύση πάμε για coilovers με μόνιμη ρύθμιση πχ στα 25mm και οπότε είναι για κάποιο show or something βόλτα στο μαγαζί και χαμήλωμα.

 

Ε και τέλος απλά αμορτισέρ με πλακάκι για μόνιμο χαμήλωμα στα 25mm ώστε να μην βρίσκω στο γκαράζ. Βέβαια με αυτή την λύση και με τα coilovers ξεχνάω πλέον την χρήση για βόλτες στο εξοχικό μιας και δεν θα μπορώ να το βάλω στο πάρκινγκ εκεί.

 

Τι λέτε;

Έχει κανείς εμπειρία με αερανάρτηση (πνευματική) ή με την HLS της KW;

 

Ευχαριστώ!

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Well αερανάρτηση με ψήνει κάργα και η HLS το ίδιο γιατί μου δίνει και το χαμήλωμα που θέλω και την ανακούφιση από τυχόν άγχη με πάρκινγκ, ράμπες κλπ.
Έχω ξεκινήσει έρευνα αγοράς, επικοινώνησα με διάφορες εταιρίες (ελληνικές και ξένες) και μαζεύω απόψεις

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο να βρεις reviews από Ελλάδα για αερανάρτηση. Θα πρότεινα να ρίξεις μια ματιά στο Αμερικάνικο golfmkv και το sister forum golfmk6 όπου είναι τόσο δημοφιλή τα air ride suspensions που θα βρεις threads με πάνω από 300 σελίδες! Βέβαια αφορούν επιλογές για τα αντίστοιχα golf άλλωστε δεν διατίθεται polo στην Αμερικάνικη αγορά, αν όμως το ζητούμενο είναι να δεις τα υπέρ και τα κατά της αερανάρτησης, όπως και τι να προσέξεις, τότε μπορεί να σε βοηθήσει κι ας αφορούν άλλο μοντέλο.

Επειδή θέμα με τα πάρκινγκ και τις ράμπες αντιμετωπίζω και γω εδώ και 3 χρόνια που έχω τις coilover, ειδικά το τελευταίο διάστημα που την κατέβασα σχεδόν τέρμα, σκέφτηκα να φτιάξω 2 ράμπες από μασίφ ξύλο ιαπωνικού τύπου (όποιος έχει εμπειρία από ιαπωνικά π.χ. σκαμπό θα έχει δει πόσο βαριά και στιβαρά είναι), σε μήκος όσο το πλάτος του πορτ παγκάζ του Cupra ώστε να μπαίνει και στα δύο αμάξια μας, σε πλάτος 30 πόντους για τα περπατάνε άνετα και τα 255άρια, έκαστη να μπορεί να σηκώσει 500 κιλά, και με λεία επιφάνεια που διαθέτουν αυτά τα ξύλα ώστε ακόμα και σε περίπτωση που γλύψει το χειλάκι να μην γρατζουνιστεί. Είναι ιδανική λύση για ταξίδια και ειδικά για τα ferries, για πάρκινγκ ξενοδοχείων που παίρνεις τηλέφωνο και λες έρχομαι με χαμηλό αμάξι έχετε τίποτα ράμπες στην είσοδο και σου απαντάνε όχι όχι είναι σχεδόν ανεπαίσθητη η ράμπα μην ανησυχείτε, και πας και αρχίζεις την τριγωνομετρία, φέτος στην Κασσάνδρα που πήγαμε με το δικό μου έγινε έτσι ακριβώς, 5 λεπτά να ανέβω και άλλα 5 να κατέβω (μόνο με μένα μέσα), γιατί εκτός από το χειλάκι κινδύνευε και το κομμάτι μπροστά από την πίσω ρόδα, καλά εννοείται με τη ρόδα στον αέρα γινόταν το μπες βγες. Και καθώς είχε περαντζάδα έξω από το πάρκινγκ γιατί βρισκόταν σε πεζόδρομο, μάζευα και κόσμο για το 5λεπτο show. Μας κάνει η ιδιοκτήτρια με τον άντρα της είστε ο πρώτος που αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα έχουν περάσει και πόρσε και δεν είχαν θέμα... :rolleyes: ποιες πόρσε καλή μου, SUV είναι μπροστά μου. Έτσι λοιπόν, αν είχα τις ράμπες θα ήταν απλή υπόθεση. Άσε πόσα ξενοδοχεία έχουμε γειώσει λόγω χάλια ράμπας, κατά τ' άλλα πολύ καλές επιλογές που υστερούσαν μόνο στη ράμπα και έτρωγαν άκυρο. Κάλιο αργά όμως, στο επόμενο ταξίδι. Ευτυχώς η ράμπα του γκαράζ μας έχει μακριά καμπύλη στο κάτω μέρος, όπως και στην κορυφή, και μπορώ να περνάω γεμάτος ακόμα και χωρίς γωνία.

Είναι νομίζω μια καλή οικονομική λύση αν δεν επιθυμείς να τα στάξεις για αερανάρτηση ή HLS, που έτσι κι αλλιώς δηλαδή θα τα στάξεις για μια coilover ειδικά για KW V2 και V3. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι οι ράμπες θα πιάνουν έναν άλφα χώρο στο πορτ παγκάζ, αν δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα τότε δεν είναι και τίποτα το 1 λεπτό που θα χάσεις να τις βγάλεις και να τις τοποθετήσεις μπροστά από τις ρόδες.

Προετείνω coilover λοιπόν, είτε KW V3 είτε Bilstein PSS 9/10 και τις ράμπες πίσω αν σκοπεύεις να πέσεις πολύ χαμηλά. Αλλιώς για αερανάρτηση δες στα forums που είπα στην αρχή.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο να βρεις reviews από Ελλάδα για αερανάρτηση. Θα πρότεινα να ρίξεις μια ματιά στο Αμερικάνικο golfmkv και το sister forum golfmk6 όπου είναι τόσο δημοφιλή τα air ride suspensions που θα βρεις threads με πάνω από 300 σελίδες! Βέβαια αφορούν επιλογές για τα αντίστοιχα golf άλλωστε δεν διατίθεται polo στην Αμερικάνικη αγορά, αν όμως το ζητούμενο είναι να δεις τα υπέρ και τα κατά της αερανάρτησης, όπως και τι να προσέξεις, τότε μπορεί να σε βοηθήσει κι ας αφορούν άλλο μοντέλο.
Επειδή θέμα με τα πάρκινγκ και τις ράμπες αντιμετωπίζω και γω εδώ και 3 χρόνια που έχω τις coilover, ειδικά το τελευταίο διάστημα που την κατέβασα σχεδόν τέρμα, σκέφτηκα να φτιάξω 2 ράμπες από μασίφ ξύλο ιαπωνικού τύπου (όποιος έχει εμπειρία από ιαπωνικά π.χ. σκαμπό θα έχει δει πόσο βαριά και στιβαρά είναι), σε μήκος όσο το πλάτος του πορτ παγκάζ του Cupra ώστε να μπαίνει και στα δύο αμάξια μας, σε πλάτος 30 πόντους για τα περπατάνε άνετα και τα 255άρια, έκαστη να μπορεί να σηκώσει 500 κιλά, και με λεία επιφάνεια που διαθέτουν αυτά τα ξύλα ώστε ακόμα και σε περίπτωση που γλύψει το χειλάκι να μην γρατζουνιστεί. Είναι ιδανική λύση για ταξίδια και ειδικά για τα ferries, για πάρκινγκ ξενοδοχείων που παίρνεις τηλέφωνο και λες έρχομαι με χαμηλό αμάξι έχετε τίποτα ράμπες στην είσοδο και σου απαντάνε όχι όχι είναι σχεδόν ανεπαίσθητη η ράμπα μην ανησυχείτε, και πας και αρχίζεις την τριγωνομετρία, φέτος στην Κασσάνδρα που πήγαμε με το δικό μου έγινε έτσι ακριβώς, 5 λεπτά να ανέβω και άλλα 5 να κατέβω (μόνο με μένα μέσα), γιατί εκτός από το χειλάκι κινδύνευε και το κομμάτι μπροστά από την πίσω ρόδα, καλά εννοείται με τη ρόδα στον αέρα γινόταν το μπες βγες. Και καθώς είχε περαντζάδα έξω από το πάρκινγκ γιατί βρισκόταν σε πεζόδρομο, μάζευα και κόσμο για το 5λεπτο show. Μας κάνει η ιδιοκτήτρια με τον άντρα της είστε ο πρώτος που αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα έχουν περάσει και πόρσε και δεν είχαν θέμα... default_rolleyes.gif ποιες πόρσε καλή μου, SUV είναι μπροστά μου. Έτσι λοιπόν, αν είχα τις ράμπες θα ήταν απλή υπόθεση. Άσε πόσα ξενοδοχεία έχουμε γειώσει λόγω χάλια ράμπας, κατά τ' άλλα πολύ καλές επιλογές που υστερούσαν μόνο στη ράμπα και έτρωγαν άκυρο. Κάλιο αργά όμως, στο επόμενο ταξίδι. Ευτυχώς η ράμπα του γκαράζ μας έχει μακριά καμπύλη στο κάτω μέρος, όπως και στην κορυφή, και μπορώ να περνάω γεμάτος ακόμα και χωρίς γωνία.
Είναι νομίζω μια καλή οικονομική λύση αν δεν επιθυμείς να τα στάξεις για αερανάρτηση ή HLS, που έτσι κι αλλιώς δηλαδή θα τα στάξεις για μια coilover ειδικά για KW V2 και V3. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι οι ράμπες θα πιάνουν έναν άλφα χώρο στο πορτ παγκάζ, αν δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα τότε δεν είναι και τίποτα το 1 λεπτό που θα χάσεις να τις βγάλεις και να τις τοποθετήσεις μπροστά από τις ρόδες.
Προετείνω coilover λοιπόν, είτε KW V3 είτε Bilstein PSS 9/10 και τις ράμπες πίσω αν σκοπεύεις να πέσεις πολύ χαμηλά. Αλλιώς για αερανάρτηση δες στα forums που είπα στην αρχή.
Σύντροφε!! Χαχα σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί έχω βλασφημίσει την ώρα και την στιγμή που βρέθηκα σε τέτοια ξενοδοχεία άπειρες φορές.
Έκανα μπόλικη έρευνα σε αρκετά ξένα φόρουμ και για την Ευρωπαϊκή βρήκα την D2 ως μια τίμια αερανάρτηση για το Polo. Είδα κάμποσα Ολλανδικά φόρουμ και μίλησα με τον Ολλανδό εισαγωγέα-εγκαταστάτη. Αν είχα το πόλο εδώ, θα πήγαινα να την βάλω με μεγαλύτερη εμπιστοσύνη καθώς υπάρχει κοινό εδώ και μαγαζιά με εμπειρία. Αν και η αλήθεια είναι πως το κόστος είναι αρκετά υψηλό, βγαίνει κάπου στα 5500-6000 για να την έχεις με ένα custom air tank που θα μπει στο χώρο της ρεζέρβα για να γλιτώσεις λίγο χώρο στο πορτ παγκαζ κλπ.

Στην Ελλάδα μίλησα με ένα μαγαζί που φέρνει D2 αναρτήσεις αλλά ο τύπος ακούστε λες και μου έκανε χάρη που μου μίλαγε. Επιπλέον μίλησα με άλλο ένα νέο παιδί που ξεκίνησε πρόσφατα μαγαζί με εισαγωγές κλπ και είχαμε μια εκτεταμένη κουβέντα όσον αφορά το αν υπάρχει κανένας που να ξέρει όντως πως μπαίνει και ρυθμίζεται μια αερανάρτηση.Η αλήθεια είναι πως δεν θέλω να χάσω χώρο από το πορτ παγκαζ, ήδη το διπλό subwoofer το έκανα μονό για να πέσω περίπου στο 1/3 της παλιάς κούτας. Οπότε I kiss the air suspension idea goodbye.
Πάμε για KW αλλά μάλλον Variant1 για να πέσει το κόστος και HLS 4 για σήκωμα και των 4 αναρτήσεων.
Το χαμήλωμα που θα κάνω είναι το λιγότερο που μπορώ και αυτό είναι στα 4 εκατοστά σύμφωνα με την KW που είναι περισσότερο από τα 3,5 που είναι τώρα τα Bilstein Sprint + Eibach.
Και με την HLS σηκώνεται κατά 4 εκατοστά οπότε θα έρχομαι σε μαμά ύψος για εμπόδια κλπ. Απλά το κόστος πάλι θα είναι υψηλό αλλά δεν χάνω χώρο καθώς η τρόμπα λαδιού της HLS είναι μικρό και μπαίνει στο χώρο του μοτέρ.

Θα σας πω εντυπώσεις στην παρουσίαση του πόλο μου, μόλις μπορεί και αυτό (σε κάνα 2-3 μήνες λογικά για να μαζέψω χρήματα).



Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.