Jump to content
Guest Polakias TDI

Μάθετε τι συμφώνησαν οι Γερμανοί κατασκευαστές για το μέλλον των diesel!

Recommended Posts

Guest Polakias TDI
Σε μία έκτακτη και με την διαδικασία του κατεπείγοντος που είχαν σήμερα οι επικεφαλής των μεγαλύτερων Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών με αντιπροσώπους της κυβέρνησης μελετήθηκαν οι τρόποι ώστε να μην υπάρξουν απαγορεύσεις για τους κινητήρες diesel σε αρκετές πόλεις της Γερμανίας που ετοιμάζονται να πάρουν μέτρα.

Τα αφεντικά της VW, της BMW και της Mercedes-Benz προσφέρθηκαν στο να μειώσουν τις εκπομπές NOx κατά 25% μέσω upds στο λογισμικό των αυτοκινήτων με κινητήρες Euro5 και Εuro6. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει εθελοντική ανάκληση για αναβάθμιση τουλάχιστον 2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στο αμέσως προσεχές διάστημα. Αν όντως εγκριθεί αυτό το πρόγραμμα, τότε το κόστος του αναμένεται να ξεπεράσει τα 5 δισεκατομμύρια ευρώ, που θα το επωμιστούν σε μεγάλο βαθμό οι εταιρίες.

Ως αντίμετρο για να πάρουν την συμφωνία και οι τρεις κατασκευαστές συμφώνησαν στο να επενδύσουν πολλά περισσότερα χρήματα στην δημιουργία σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως και να ενισχύσουν οικονομικά τις τοπικές κυβερνήσεις στην προσπάθεια της μείωσης των ρύπων NOx που συνδέονται με ασθένειες του αναπνευστικού. Προς το παρόν η συμφωνία αφορά μόνο τους Γερμανούς κατασκευαστές, ενώ αναμένεται στην συνέχεια να επεκταθεί και στους άλλους κατασκευαστές που πωλούν τα αυτοκίνητά τους στην χώρα.

Η κρίση με τους πετρελαιοκινητήρες έχει επηρεάσει σημαντικά τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες είναι ίσως η σημαντικότερη οικονομική δραστηριότητα της Γερμανίας, με έναν στους πέντε εργαζόμενους της χώρας να συνδέονται με αυτήν, ενώ αντιπροσωπεύει περισσότερο από το μισό του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας.

Κατά την διάρκεια του πρώτου εξαμήνου, τα diesel αντιπροσώπευαν το 41,3% των πωλήσεων στην Γερμανία, σημειώνοντας αισθητή μείωση, καθώς το αντίστοιχο διάστημα του 2016 ήταν στο 46,9%. Λόγω αυτού μάλιστα θα είναι και η πρώτη φορά που η Γερμανία θα ανακοινώσει άνοδο του μέσου όρου εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του στόλου των αυτοκινήτων της χώρας από το 1990.

Όπως και να έχει πάντως, η κατάσταση είναι ιδιαίτερα τεταμένη στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, με ένα ακόμα επιπλέον παράγοντα να δημιουργεί δυσκολίες, την εκλογική αναμέτρηση σε δύο μήνες. Η Μέρκελ θέλει να είναι εντάξει με το οικολογικό προφίλ της χωρίς όμως από την άλλη να ρισκάρει κάποια λάθος κίνηση με το λόμπι των αυτοκινητοβιομηχανιών και τις πάνω από 800.000 θέσεις εργασίας που στρέφονται γύρω από την παραγωγή των πετρελαιοκινητήρων σε διάφορους τομείς της βιομηχανίας.

Μάλιστα όπως είπε ο Γερμανός αναλυτής Carsten Brzeski «…η σημασία της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι πολύ μεγάλη. Η VW είναι για την οικονομία της Γερμανίας πολύ πιο σημαντική από την Ελλάδα. Οι εταιρίες πρέπει να βρουν μια λύση, μαζί με την κυβέρνηση με ποιόν τρόπο θα αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που έρχονται από τις μεγάλες αλλαγές στην αυτοκινητοβιομηχανία».

Πηγή: https://www.caroto.gr/2017/08/02/μάθετε-τι-συμφώνησαν-οι-γερμανοί-κατα/

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Ετοιμαστείτε πάλι για ανακλήσεις & επαναπρογραμματισμούς εγκεφάλων οι "πετρελαιοκίνητοι" με σχετικά καινούρια αυτοκίνητα, νέο τρόπο οδήγησης, νέα δεδομένα!

Η VW φροντίζει να μας κρατάει κοντά της, στα συνεργεία της, ανανεώνοντας τα οχήματά μας κάθε λίγο και κρατώντας το ενδιαφέρον μας & τα νεύρα μας σε υψηλές στροφές!

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Στο σύνολο λοιπόν, αυτές οι αλλαγές που αναμένουμε, για να τα μαζέψω όλα κάπου, θα είναι οι εξής:

1) Μείωση NOx κατά 25% μέσω upds στο λογισμικό των αυτοκινήτων με κινητήρες Euro5 και Εuro6, όπως περιγράφεται στο θέμα αυτό.

2) Αλλαγές σε τέλη κυκλοφορίας λόγω νέου κύκλου μετρήσεων WLTP, όπως περιγράφεται εδώ: http://www.enikonomia.gr/auto/162337,vomva-sta-teli-kykloforias-800000-idioktiton-ich-analytika-parade.html

3) Αλλαγές σε τέλη κυκλοφορίας λόγω νέου τρόπου υπολογισμού, όπως περιγράφεται εδώ:

http://www.enikonomia.gr/auto/159968,papanatsiou-ston-realfm-978-aftes-einai-oi-allages-sta-teli-kyklo.html

Δεν ξέρω για εσάς, εγώ έχω ήδη αρχίσει και βγάζω αφρούς.

Link to comment
Share on other sites

Οι Diesel μακροπρόσθεσμα θα "σβήσουν" για 2 σημαντικούς λόγους:

 

- Μετά το dieselgate και τις γενικότερες αποκαλύψεις περί καρτέλ των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών κλπ που είναι υπο διερεύνηση ακόμα, αυτή τη στιγμή στην Αμερική είναι διαθέσιμα μόνο ελάχιστα μοντέλα σε diesel, και οι πωλήσεις των diesel γενικά έχουν εκμηδενιστεί. Σκεφτείτε λοιπόν, ότι έχει ήδη χαθεί μια τεράστια αγορά, της Αμερικής.

- Με βάση τα νέα πρότυπα για έλεγχο/έγκριση ενός οχήματος βάσει πραγματικού κύκλου κίνησης και όχι ότι ίσχυε μέχρι τώρα, είναι πολύ πιο δύσκολο να είναι ένα τέτοιο όχημα εντός προδιαγραφών ρύπων. Σκεφτείτε ότι με βάση αυτό που ίσχυε τώρα, ένα diesel που έπαιρνε έγκριση βάσει του πρότυπου κύκλου κλπ, στην πράξη μπορεί να εκπέμπει μέχρι και 50 φορές περισσότερους ρύπους από το επιτρεπτό.

Σαφώς μπορούν να φτιάξουν κινητήρες diesel εντός προδιαγραφών, αλλά αυτό σημαίνει πολλά $$ σε R&D σε μια αγορά που ΔΕΝ έχει ζήτηση για diesel (ειδικά μετά το σβήσιμο της αγοράς της Αμερικής).

 

Όσον αφορά την VW, προτάθηκε η επιβολή προστίμου $600δις στην VW, πράγμα που θα σήμαινε το κλείσιμο της εταιρείας μιας και δεν θα μπορούσε να πληρωθεί. Αντ αυτού η VW πρότεινε να αγοράσει πίσω όλα τα αυτοκίνητα που είχαν το "θέμα", αλλά μόνο στην Αμερική, όχι στην Ευρώπη. Αυτό το έκανε, αλλά στην τρέχουσα τιμή, όχι την τιμή αγοράς, που είχε πέσει βέβαια μετά το σκάνδαλο. Γι αυτό το λόγο ακολούθησαν μηνύσεις από ιδιώτες, λόγω της τιμής που μειώθηκε λόγω του σκανδάλου. Αυτή τη στιγμή η VW είναι επίσης σε πάρα-μα πάρα-πολλές δικαστικές διαμάχες με πάρα πολλούς για θέματα μόλυνσης περιβάλλοντος και πολλά άλλα.

 

Link to comment
Share on other sites

Μας βλέπω με Tesla όλους :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.