giannakos94 Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 Καλημερα.. Θα μπορουσε καποιος να ποσταρει φωτογραφιες απο το εσωτερικο ενος πολο με ηλιοροφη ?Γιατι ειμαι πολυ ψημενος στο να βαλω Θα ηθελα να δω το μεγεθος της , τι αερα δινει μεσα στο αμαξι,ποσο ανοιγει κτλ Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 Σε τι Polo? Αλλά επίσης γιατί να το κάνεις αυτό; Από όσο έχω δει γενικά είναι ζόρικη δουλειά και απαιτεί πολύ εξειδίκευση και πάντα υπάρχει ο φόβος να μην μπει κανένας νεροχύτης σωστά και να γίνει πισίνα μέσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Themis83 Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 ασε που τα αμαξια με ηλιοροφη απο το εργοστασιο εχουν διαφορετικο δεσιμο στον ορανο απο τα αμαξια που δεν εχουν. δεν θα στο προτεινα,το ειχα ψαξει παλια γιατι ειναι ενα μεγαλο απωθημένο μου αλλα με οσους μιλησα μου ειχα πει ΟΥΤΕ ΚΑΝ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 Ρε παιδιά μήπως ο φίλος πιο πάνω σκέφτεται να αγοράσει τώρα Polo και θέλει να τη βάλει σαν έξτρα? Δεν νομίζω να θέλει να κόψει τον ουρανό του αυτοκινήτου του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 7 hours ago, giannakos94 said: Καλημερα.. Θα μπορουσε καποιος να ποσταρει φωτογραφιες απο το εσωτερικο ενος πολο με ηλιοροφη ?Γιατι ειμαι πολυ ψημενος στο να βαλω Θα ηθελα να δω το μεγεθος της , τι αερα δινει μεσα στο αμαξι,ποσο ανοιγει κτλ Ευχαριστω Καταρχήν όπως είπαν και οι προηγούμενοι, εκτός και πας για αγορά αυτοκινήτου με εργοστασιακή ηλιοροφή, μείνε μακριά. Κάποτε είχα ένα Polo 6N2 με εργοστασιακή ηλεκτρική ηλιοροφή, μέγεθος δεν είχα μετρήσει ποτέ, αλλά το άνοιγμα έφτανε άνετα πάνω από τα κεφάλια των μπροστινών, θυμάμαι τα καλοκαίρια που έριχνα το κάθισμα και ξάπλωνα χαζεύοντας τα αστέρια. Επίσης έβγαζες άνετα το κεφάλι έξω π.χ. στιγμές EURO 2004! Αποτελούνταν από τον μηχανισμό και περιστροφικό διακόπτη στην περιοχή της πλαφονιέρας, με 2 στυλ ανοίγματος, ανακλινόμενο και συρόμενο, και τα 2 με επιλογή μερικού ή πλήρους ανοίγματος ανάμεσα από πολλές θέσεις. Η ηλιοροφή σε πολύ σκούρο φιμέ χοντρό τζάμι και από μέσα συρόμενο κάλυμμα στα χρώματα του ουρανού το οποίο ήταν χειροκίνητο. Το τζάμι της ηλιοροφής όμως ήταν τέτοιο που και ανοιχτό να είχες το εσωτερικό κάλυμμα, δεν είχες θέμα με τον ήλιο ή τη ζέστη. Αέρας έμπαινε αρκετός σε μία από τις συρόμενες θέσεις, κυρίως στο πλήρες άνοιγμα, ιδανικό για χαλαρή οδήγηση με ταχύτητες 60-70. Θυμάμαι όμως ότι στα ταξίδια π.χ. προτιμούσα να την έχω σε ανακλινόμενη θέση λόγω μειωμένου θορύβου (τότε ως νέος είχα θέματα με τον θόρυβο, ενώ τώρα... ). Το edition ο μόνος λόγος που δεν το πήρα και αυτό με ηλιοροφή είναι το έξτρα βάρος της, που είναι αρκετό. Προφανώς διότι ένας από τους βασικούς λόγους που το διάλεξα ήταν οι επιδόσεις, αρχικά ως μαμά και κυρίως με προοπτική τη βελτίωση, και βέβαια οι επιδόσεις με το βάρος δεν τα πάνε καλά. Κατά τ' άλλα είμαι fan της ηλιοροφής, της ηλεκτρικής ηλιοροφής όμως και ειδικά του VAG. Δεν μας είπες για τι Polo μιλας, πάντως για φωτογραφίες ψάξε στο google θα βρεις άπειρες, από μέσα και απ' έξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...