Jump to content
spdrosin

1ο service

Recommended Posts

7 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Από το 60€ρο το πηγες στο 30€ρο ε...

Φαντασου τι κέρδος έχουν οι π****φιλοι μας.

Όχι, μου χρεώσαν 2*40ευρώ και το έκανα 2*30ευρώ. Από 80 δηλαδή 60 ευρώ.

Και ρωτάω ξανά γιατί δε μπορώ αν το χωνέψω: 30-40 ευρώ για την τοποθέτηση παραφλού, είναι λογικό;

@OMINUS τί λες γι' αυτό εσύ;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας .

 

Να ξεκαθαρίσουμε το εξής ΌΛΕΣ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΕΣ VW 

Πουλάνε νταβατζιλίκι...!!! Μηδενός εξαιρουμένου είναι πάγια τακτική τους αυτό το θέμα.

 

Η εργατοώρα τους ξεκινάει από 50 ευρώ αν θυμάμαι σωστά.

 

οι χρόνοι που κάνουνε για να φτιάξουν μία επισκευή ή μία ζημιά ή μία αλλαγή λαδιών η και μία αλλαγή παραφλού (καλή ώρα όπως ήταν η δική σου.)

 

Το εργοστάσιο του δίνει πόσο χρόνο πρέπει να κάνει για να αλλάξει τα λάδια ή το παραφλου

 

Παραδείγματος χάρη

 

το εργοστάσιο λέει ότι για να αλλάξετε λάδια και φίλτρο πρέπει να κάνετε μία ώρα.

 

αυτοίέχουν αυτή την εντολή και θα κάνουνε μία ώρα,  ότι τους πει το εργοστάσιο.

 

Επειδή είχα ford,  η ford λειτουργούσε με αυτό τον τρόπο που σας λέω τους έδινε το εργοστάσιο χρόνους συγκεκριμένους για την ακρίβεια, και τους έλεγε ότι για να κάνετε αυτό ,αυτό και αυτό,  θα πρέπει να κάνετε τόσες ώρες από το καθένα και έτσι βγαίνουν οι εργατοώρες τους.

 

Το καλύτερο που μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση.

 

Είναι το εξής αγοράζουμε μόνοι μας τα γνήσια ανταλλακτικά volkswagen και τα πηγαίνουμε εμείς στην αντιπροσωπεία και πληρώνουμε μόνο την εργατοώρα που θα κάνουνε τουλάχιστον να μειώσεις το κόστος των ανταλλακτικών που χρεώνουν σε αυτή την περίπτωση.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , OMINUS said:

Καλημέρα σας .

 

Να ξεκαθαρίσουμε το εξής ΌΛΕΣ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΕΣ VW 

Πουλάνε νταβατζιλίκι...!!! Μηδενός εξαιρουμένου είναι πάγια τακτική τους αυτό το θέμα.

 

Η εργατοώρα τους ξεκινάει από 50 ευρώ αν θυμάμαι σωστά.

 

οι χρόνοι που κάνουνε για να φτιάξουν μία επισκευή ή μία ζημιά ή μία αλλαγή λαδιών η και μία αλλαγή παραφλού (καλή ώρα όπως ήταν η δική σου.)

 

Το εργοστάσιο του δίνει πόσο χρόνο πρέπει να κάνει για να αλλάξει τα λάδια ή το παραφλου

 

Παραδείγματος χάρη

 

το εργοστάσιο λέει ότι για να αλλάξετε λάδια και φίλτρο πρέπει να κάνετε μία ώρα.

 

αυτοίέχουν αυτή την εντολή και θα κάνουνε μία ώρα,  ότι τους πει το εργοστάσιο.

 

Επειδή είχα ford,  η ford λειτουργούσε με αυτό τον τρόπο που σας λέω τους έδινε το εργοστάσιο χρόνους συγκεκριμένους για την ακρίβεια, και τους έλεγε ότι για να κάνετε αυτό ,αυτό και αυτό,  θα πρέπει να κάνετε τόσες ώρες από το καθένα και έτσι βγαίνουν οι εργατοώρες τους.

 

Το καλύτερο που μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση.

 

Είναι το εξής αγοράζουμε μόνοι μας τα γνήσια ανταλλακτικά volkswagen και τα πηγαίνουμε εμείς στην αντιπροσωπεία και πληρώνουμε μόνο την εργατοώρα που θα κάνουνε τουλάχιστον να μειώσεις το κόστος των ανταλλακτικών που χρεώνουν σε αυτή την περίπτωση.

Θέλω να στο πω πολλές φορές, αλλά με ειλικρίνεια θα στο πω τώρα:

Έχεις πολλές γνώσεις, σ' ευχαριστούμε που τις μοιράζεσαι μαζί μας, αλλά ρε άνθρωπε μας μπερδεύεις πολλές φορές, ίσως επειδή δε διαβάζεις καλά τα μηνύματα στα οποία απαντάς. 

 

Καλά και χρήσιμα αυτά που ανέφερες, για να τα ξέρουμε. Αλλά μάλλον επειδή τα ξέρουμε (πάνω-κάτω) γίνεται και αυτή η συγκεκριμένη συζήτηση και λέγαμε πόσο και ποια ανταλλακτικά πρέπει να πάρω για να τα πάω για πέρασμα σε εξωτερικό συνεργείο. Η ερώτηση μου ήταν ξεκάθαρη (και την έγραψα και 2 φορές): "30-40 ευρώ για την τοποθέτηση παραφλού, είναι λογικό" σε εξωτερικό συνεργείο ξαναλέω. 

 

Φιλικά τα γράφω, μην παρεξηγηθεί ο γραπτός λόγος μου. :drinks:

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

34 λεπτά πριν , spdrosin said:

Θέλω να στο πω πολλές φορές, αλλά με ειλικρίνεια θα στο πω τώρα:

Έχεις πολλές γνώσεις, σ' ευχαριστούμε που τις μοιράζεσαι μαζί μας, αλλά ρε άνθρωπε μας μπερδεύεις πολλές φορές, ίσως επειδή δε διαβάζεις καλά τα μηνύματα στα οποία απαντάς. 

 

Καλά και χρήσιμα αυτά που ανέφερες, για να τα ξέρουμε. Αλλά μάλλον επειδή τα ξέρουμε (πάνω-κάτω) γίνεται και αυτή η συγκεκριμένη συζήτηση και λέγαμε πόσο και ποια ανταλλακτικά πρέπει να πάρω για να τα πάω για πέρασμα σε εξωτερικό συνεργείο. Η ερώτηση μου ήταν ξεκάθαρη (και την έγραψα και 2 φορές): "30-40 ευρώ για την τοποθέτηση παραφλού, είναι λογικό" σε εξωτερικό συνεργείο ξαναλέω. 

 

Φιλικά τα γράφω, μην παρεξηγηθεί ο γραπτός λόγος μου. :drinks:

 

Έλα ρε φίλε, έχω θέμα με το ίντερνετ και δεν ολοκλήρωσα το μήνυμα μου.

 

Μην πυροβολείται:lol:

 

 

Στην ερώτηση σου τώρα.

 

Τα 30-40€ εεεεε έτσι και έτσι:unsure: μου φαίνεται από τιμή.

 

Δεν μπορώ να πω ότι είναι και ακριβά αλλά ούτε και φτηνά? 

 

(Καθαρά προσωπική άποψη)

 

Δεν ξέρω τι λένε η άλλη?

 

 

Για τον αλλαγή που έκανες το παραφλου καλά το έκανες κάλο κάνεις κακό δεν κάνεις.

 

Αν δεν κάνω λάθος? 

 

Τα πρώτα παραφλου (του εργοστασίου δηλαδή) 

Αλλάζουν την πρώτη φορά στα 3 χρόνια και μετά κάθε 2 χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
2 hours ago , OMINUS said:

Τα πρώτα παραφλου (του εργοστασίου δηλαδή) 

Αλλάζουν την πρώτη φορά στα 3 χρόνια και μετά κάθε 2 χρόνια

Η αλήθεια είναι πως αυτό το ξέρω για τα υγρά φρένου & όχι για τα υγρά ψυγείου.

Πρέπει να διαβάσω...

Επίσης εξακολουθώ να πιστεύω πως για μη εξουσιοδοτημένο, και πάλι είναι τσιμπημένη η τιμή (ειδικά αν σκεφτούμε τι ζητούσαν και τι τελικά πλήρωσε), αλλά τι να με κάνω που σκέφτομαι έτσι... :lol:

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Η αλήθεια είναι πως αυτό το ξέρω για τα υγρά φρένου & όχι για τα υγρά ψυγείου.

Πρέπει να διαβάσω...

Επίσης εξακολουθώ να πιστεύω πως για μη εξουσιοδοτημένο, και πάλι είναι τσιμπημένη η τιμή (ειδικά αν σκεφτούμε τι ζητούσαν και τι τελικά πλήρωσε), αλλά τι να με κάνω που σκέφτομαι έτσι... :lol:

Κοίτα μπορεί να πέφτω και έξω δεν ξέρω?

Αλλά θυμάμαι ότι ήταν στα 3 χρόνια και μετά κάθε 2.

 

Λες να θυμάμαι λάθος????:huh:

 

 

Πιστεύω ότι 25€ ήταν καλή τιμή για να τα αλλάξουν????

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , OMINUS said:

 

Έλα ρε φίλε, έχω θέμα με το ίντερνετ και δεν ολοκλήρωσα το μήνυμα μου.

 

Μην πυροβολείται:lol:

 

 

Στην ερώτηση σου τώρα.

 

Τα 30-40€ εεεεε έτσι και έτσι:unsure: μου φαίνεται από τιμή.

 

Δεν μπορώ να πω ότι είναι και ακριβά αλλά ούτε και φτηνά? 

 

(Καθαρά προσωπική άποψη)

 

Δεν ξέρω τι λένε η άλλη?

 

 

Για τον αλλαγή που έκανες το παραφλου καλά το έκανες κάλο κάνεις κακό δεν κάνεις.

 

Αν δεν κάνω λάθος? 

 

Τα πρώτα παραφλου (του εργοστασίου δηλαδή) 

Αλλάζουν την πρώτη φορά στα 3 χρόνια και μετά κάθε 2 χρόνια

Ok, σ' ευχαριστώ για την άποψή σου.

 

Aπό το επίσημο site της VW αυτό ισχύει για τα υγρά φρένων σίγουρα.

Για το ψυκτικό υγρό δεν αναφέρει.

Anyway.

 

Επίσης ο μάστορας μου "έθιξε" λίγο απ' έξω-απ΄έξω την ποιότητα του Castrol Edge (συναρτήσει της τιμής που το αγόρασα-θυμίζω 37,5 ευρώ/5L) και πως πιθανόν να μην είναι και τα καλύτερα όπως πχ τα motul που βάζει αυτός. Βέβαια εγώ τσέκαρα κριτικές πριν από το σκρουτζομάγαζο και όλοι λέγανε τα καλύτερα.

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια αλλάζουν τα υγρά φρένων κάθε 2 χρόνια χωρίς καν να ελέγξουν αν πράγματι χρειάζονται αλλαγή, με ένα απλό tester, που αναλόγως το αμάξι, τις περιοχές που κινείται και σημεία που σταθμεύει, είναι πολύ πιθανό να αντέχουν και 3 και 4 χρόνια, ειδικά αν φοράμε σωληνάκια αεροπορικού τύπου που τα προστατεύουν από την υγρασία πολύ πιό αποτελεσματικά. Και όταν κάνουν την αλλαγή που είναι συνήθως αχρείαστη στα 2 χρόνια, δεν την κάνουν και σωστά με αποτέλεσμα να μένει μεγάλη ποσότητα παλιών υγρών. Για καθαρισμό μουαγιέ ούτε λόγος βέβαια. Κατά τ' άλλα "Τα φρένα πρέπει να είναι αξιόπιστα – για την ασφάλεια σας και την ασφάλεια των άλλον. Μόνο επαγγελματίες είναι κατάληλοι να ασχοληθούν με τα φρένα σας, προτιμότερα ένας εξουσιοδοτημένος συνεργάτης service Volkswagen" ο οποίος συμπληρώνω εγώ κατά τη διάρκεια αυτής της πολύπλοκης διαδικασίας, όπως γίνεται και με τα λάδια, θα εξαφανίζεται ώστε να συμπληρωθεί ο απαραίτητος χρόνος. Τι ωραία (και ανορθόγραφα) που τα λέτε βρε.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

από το cooler charger(κύκλωμα του intercooler μας) σου τα έβγαλαν τα νερά;μάλλον δεν τα έβγαλαν γιατί έχει πολύ δουλειά για να τα βγάλουν και αυτά.και όντως για να σου αλλάξουν τα παραφλου έχει δουλίτσα άμα βγάλουν και του cooler charger!υγρά φρένων ρε παιδιά στα 2 χρόνια;πιστά το βαζετε το αμάξι και θα βράζετε;3-4 χρόνια αντέχουν άμα δεν τα πιέζεται.

DarkX τα σωληνάκια υψηλής δεν σου προσφέρουν περισσότερη προστασία από την υγρασία σε "προστατεύουν" από το διογκωμα κατά το δυνατό και συνεχόμενο φρενάρισμα σε πιστά αναβάσεις καταβάσεις και σου προσφέρουν καλύτερη αίσθηση όταν πιεζεις τα φρένα σου.

Edited by vasilisrx8
Link to comment
Share on other sites

Ξέρω για το διόγκωμα κτλ. Για να εξηγήσω αυτό που είπα για την υγρασία, επειδή μετράω τα υγρά στον ίσως πιό γνωστό φρενά στον Σταυρό Αγ. Παρασκευής ο οποίος μας κάνει όλες τις δουλειές περί φρένων, εκεί τοποθέτησα και το big brake με τα σωληνάκια, όπως και πίσω το 2015, και μου έκανε εντύπωση ότι από τότε τα υγρά κρατάνε ήδη 3,5 χρόνια (φοράω τα ATE typ 200 Racing) τον ρώτησα πώς γίνεται, από τη στιγμή που το αμάξι δεν το πάω κυρία γιατί δεν είναι καθημερινό σπίτι δουλειά-δουλειά σπίτι, αλλά για βόλτες και πατήματα το χω. Και μου είπε πως επειδή φοράω αεροπορικού τύπου έχω επιπλέον προστασία από την υγρασία (υποθέτω λόγω μικρότερων πόρων). Και ότι βοηθάει και ότι παρκάρω σε κλειστό χώρο με άριστες συνθήκες, το έχω τσεκάρει με υγρόμετρο. :lol: Ίσως έχεις καταλάβει ποιος είναι ο φρενάς, είναι πασίγνωστος, αλλά είσαι και μακριά οπότε δεν ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν , DarkX said:

Ξέρω για το διόγκωμα κτλ. Για να εξηγήσω αυτό που είπα για την υγρασία, επειδή μετράω τα υγρά στον ίσως πιό γνωστό φρενά στον Σταυρό Αγ. Παρασκευής ο οποίος μας κάνει όλες τις δουλειές περί φρένων, εκεί τοποθέτησα και το big brake με τα σωληνάκια, όπως και πίσω το 2015, και μου έκανε εντύπωση ότι από τότε τα υγρά κρατάνε ήδη 3,5 χρόνια (φοράω τα ATE typ 200 Racing) τον ρώτησα πώς γίνεται, από τη στιγμή που το αμάξι δεν το πάω κυρία γιατί δεν είναι καθημερινό σπίτι δουλειά-δουλειά σπίτι, αλλά για βόλτες και πατήματα το χω. Και μου είπε πως επειδή φοράω αεροπορικού τύπου έχω επιπλέον προστασία από την υγρασία (υποθέτω λόγω μικρότερων πόρων). Και ότι βοηθάει και ότι παρκάρω σε κλειστό χώρο με άριστες συνθήκες, το έχω τσεκάρει με υγρόμετρο. :lol: Ίσως έχεις καταλάβει ποιος είναι ο φρενάς, είναι πασίγνωστος, αλλά είσαι και μακριά οπότε δεν ξέρω.

για να είμαι ειλικρινής δεν τον ξέρω αφού μένω Πάτρα συν ότι δουλειές έχω κάνει στο rx8 που αφορά τα φρένα το κάνω μόνος μου.παντως αυτό με την υγρασία και τα υψηλης 1η φορά το ακούω.για να σου τι είπε κάτι θα ξέρει.παντως είναι εύκολο να δεις πόσο καλό είναι το υγρό φρένων σου.βαζεις δάχτυλο δοκιμάζεις χαχα.πςρα από την πλάκα υπάρχει μια μλκιουλα που έχει 10ευρω και σου δίνει έναν μπουσουλα για το άμα θέλει αλλαγή ή όχι.το έχω παραγγείλει για την μηχανή γιατί είναι μόνο για πιστά και όταν έρθει θα σας πω λεπτομέρειες και αποτελέσματα.

Car Brake Fluid Tester Car Diagnostic Tools 5 Leds Brake Fluid Testing Tools Post Free Shipping 
https://s.click.aliexpress.com/e/cq9aXDT6

είναι για να βλέπεις πόσο υγρασία έχει μέσα το υγρό φρένων.

Edited by vasilisrx8
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι πικρό φτύστο ε; loool Ναι το έχω δει στο youtube αυτό που λες και σκεφτόμουν να το πάρω, λέει ότι είναι αρκετά ακριβείας. Είναι όντως; Ο φρενάς μου βέβαια έχει ένα τεράστιο που χρησιμοποιεί αλλά λειτουργεί με την ίδια λογική. Απλά εκείνο δεν το βουτάς μέσα στο δοχείο, τραβάς με σύριγγα μία μικρή ποσότητα και την ρίχνεις πάνω στη συσκευή σε μία ειδική επιφάνεια. Και μετά έχει κλασσικά τα λαμπάκια που σου δείχνουν την κατάσταση. Ρώτα και συ αν σε βγάλει ο δρόμος σου σε κανέναν καλό φρενά και το θυμηθείς, αυτό για την υγρασία. Μήπως είναι λόγω πόρων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , vasilisrx8 said:

από το cooler charger(κύκλωμα του intercooler μας) σου τα έβγαλαν τα νερά;μάλλον δεν τα έβγαλαν γιατί έχει πολύ δουλειά για να τα βγάλουν και αυτά.και όντως για να σου αλλάξουν τα παραφλου έχει δουλίτσα άμα βγάλουν και του cooler charger!υγρά φρένων ρε παιδιά στα 2 χρόνια;πιστά το βαζετε το αμάξι και θα βράζετε;3-4 χρόνια αντέχουν άμα δεν τα πιέζεται.

DarkX τα σωληνάκια υψηλής δεν σου προσφέρουν περισσότερη προστασία από την υγρασία σε "προστατεύουν" από το διογκωμα κατά το δυνατό και συνεχόμενο φρενάρισμα σε πιστά αναβάσεις καταβάσεις και σου προσφέρουν καλύτερη αίσθηση όταν πιεζεις τα φρένα σου.

Πιθανόν να μου έκαναν και αυτό που λες, γιατί μέσα στο εκνευρισμό μου εκείνη την ώρα (λόγω των "δικαιολογιών" που μου είπε για το τόσο μεγάλο έξτρα κόστος) δεν άκουγα τι έλεγε ακριβώς, αλλά μου ανέφερε 2-3 πράγματα για την αλλαγή παραφλού. Εγώ θυμάμαι στο τέλος να μου λέει μόνο "ξέρεις πόση δουλειά και χρόνο χρειάζεται όλο αυτό";

Anyway, τώρα έγινε, το έκανα. Αν ήξερα βέβαια το κόστος εξ αρχής, δε νομίζω να το προχωρούσα. Το αυτοκίνητο είναι ακριβώς 2 ετών - ίσως να μην το χρειαζόταν ακόμα, αν και μέσα στα 2 χρόνια είχε "φάει" ψυκτικό υγρό και είχα συμπληρώσει λίγο μια φορά (χωρίς να έχει προλάβει να βγάλει μήνυμα, αλλα το έβλεπα προοδευτικά να πέφτει η στάθμη του στην πάροδο του χρόνου).

Του χρόνου πάντως που θα είναι στην 3ετία, θα έχω την πληροφορία, να μην πάω τυφλά σε "κλασικό" συνεργείο, αλλά σε φρενά. Για να μου πει βασικά, αν χρειάζομαι αλλαγή στο υγρό φρένων.

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα κι επιστρέφω στο θέμα που είχα ανοίξει πριν 2,5 χρόνια, αλλάζοντας εσωτερικά τον τίτλο σε:

 

3o SERVICE

 

Σύντομο ιστορικό των service:

 

Αγορά (καινούργιο): 11/2016

1ο service (αλλαγή λαδιών, φίλτρων πετρελαίου, λαδιού και καμπίνας): 8/2017 (~15K ΧΛΜ) - πλήρης ετήσια χρήση

2ο service (αλλαγή λαδιών, φίλτρων πετρελαίου, λαδιού, εισαγωγής και καμπίνας, αλλαγή παραφλού):12/2018 (~30K ΧΛΜ) - από 9/2018 είχα πλέον εταιρικό αυτοκίνητο οπότε το Polo σταμάτησε ουσιαστικά να κυκλοφορεί κανονικά.

3ο service: ? [αυτή τη στιγμή (1/12/2019) είναι στα ~31Κ ΧΛΜ]

 

Τους τελευταίους 12 μήνες (από το τελευταίο service) το Polo έχει κάνει ακριβώς 1200 χλμ.

Αυτά τα χλμ έχουν γίνει ως εξής: από τη στιγμή που μου δόθηκε εταιρικό αυτοκίνητο και χρησιμοποιώ αποκλειστικά εκείνο, κάθε 15 ημέρες το κάνω μια βόλτα περίπου 20-25 χλμ κατ' ευθείαν σχεδόν σε Εθνική οδό. Προηγείται min. 5' ζέσταμα στο ρελαντί και κλιμακωτό άνοιγμα στροφών στη διαδρομή που κάνω. Στο τέλος πάλι 2' στο ρελαντί πριν κλείσω. Επίσης στο ενδιάμεσο λειτουργώ και κλιματισμό/καλοριφέρ για να κινούνται κι εκείνα τα συστήματα.

Στο ρεζερβουάρ (αδειάζει/γεμίζει 2 φορές το χρόνο) μπαίνει μια το 6μηνο και το γνωστο βελτιωτικό/αντιμυκητιακό της Wurth.

 

Οπότε για να θέσω το ερώτημα μου και να πάρω τις πολύτιμες γνώμες σας:

 

Πότε κρίνεται πλέον απαραίτητο να κανώ το επόμενο service με το αυτοκίνητο να έχει κάνει μόνο 1200χλμ σε ένα χρόνο από το ακριβώς προηγούμενο και τί θα πρέπει να περιλαμβάνει αυτό; Επίσης στο site της VW θυμάμαι να αναφέρεται κάπου πως τα εργοστασιακά υγρά φρένων προτείνεται να αλλαχθούν μετά τα πρώτα 3 χρόνια όπως και του λαδιού κιβωτίου. 3 χρόνια έχουν ήδη κλείσει από την αγορά του, αλλά, όπως είπα τους τελευταίες 15 μήνες το αυτοκινήτο το μόνο που κάνει είναι η βόλτα συντήρησης που περιέγραψα πιο πάνω. Θα πρέπει λέτε να τα αλλάξω;

 

Να σημειώσω πως με την παραπάνω τακτική συντήρησης το μοναδικό "πρόβλημα" που εμφανίστηκε ήταν η ένδειξη για πτώση απόδοσης της μπαταρίας (μου το έβγαζε σποραδικά για 3 μήνες περίπου) αλλά έκανα ένα ταξίδι (Θεσσαλονίκη-Κοζάνη και πίσω) και "έστρωσε".

 

Edited by spdrosin
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ίδια χρονιά αγόρασα και γω tdi και τη πρώτη χρονιά άλλαξα λάδια φίλτρο λαδιού.
Εισαγωγής και πετρελαίου περιττό που έκανες.
Για μένα και για πολλούς που δουλεύουν στη κατασκευή κινητήρων το να αφήνεις 5 λ στο ρελαντί πριν φύγεις κάνει τη μεγαλύτερη ζημιά. Γιατί δουλεύει κρυοε και εκεί είναι η μεγαλύτερη φθορά μιας μηχανής.
Άλλαξε λάδια και υγρα φρένων άμα θες

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 1/12/2019 at 4:45 ΜΜ, takpanos said:

Καταρχήν ίδια χρονιά αγόρασα και γω tdi και τη πρώτη χρονιά άλλαξα λάδια φίλτρο λαδιού.
Εισαγωγής και πετρελαίου περιττό που έκανες.
Για μένα και για πολλούς που δουλεύουν στη κατασκευή κινητήρων το να αφήνεις 5 λ στο ρελαντί πριν φύγεις κάνει τη μεγαλύτερη ζημιά. Γιατί δουλεύει κρυοε και εκεί είναι η μεγαλύτερη φθορά μιας μηχανής.
Άλλαξε λάδια και υγρα φρένων άμα θες

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Αρχικά ευχαριστώ για την απάντησή σου.

 

Φίλτρο εισαγωγής αέρα άλλαξα στο δεύτερο service στα 15Κ χλμ.

 

Για το πετρέλαιο που λες, μου κάνει εντύπωση. Το έψαξα πολύ όντας στην άρχη ψιλοάσχετος και κατέληξα πως με την ποιότητα των πετρελαίων στην Ελλάδα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αλλαγή φίλτρου σε κάθε service (15K χλμ) για να έχεις το κεφάλι σου (πιο) ήσυχο.

 

Όσον αφορά το ρελαντί στο σβήσιμο επίσης διάβασα πως καλό είναι ν' αφήνεις τη μηχανή ενεργή για να πέφτει το λάδι από (ή στο) κάρτερ 1';

5' εγώ δεν έγραψα. 2' έγραψα και συνήθως είναι 1' με 2'.

Και γενικά να πέφτει λίγο η θερμοκρασία της μηχανής. Το έφτασα > τραβάω χειρόφρενο > σβήνω αμέσως δεν το διάβασα πουθενά.

Πόσο κρύος δηλαδή είναι ο κινητήρας στο ρελαντί για 1-2' όταν επιστρέφω από 15λεπτη διαδρομή στην εθνική (με 150 χλμ/ώρα) ;

 

Πάντως στο θέμα μας: το λάδι πρέπει να το αλλάξω λόγω του ότι μειώνεται η ποιότητα του μετά από 1 χρόνο (ακόμα κι αν έχει κάνει 1200 χλμ) ;

To φίλτρο του;

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα τα χιλιόμετρα είναι λίγα και γενικά δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα για άμεση αλλαγή του λαδιού η του φίλτρου?.

 

Στα υγρά φρένων καλό είναι ΑΝ χρήζουν αλλαγής , άλλαξε τα, αλλά πρώτα όμως πήγαινε σε ένα φρένα που ασχολείται με αυτά να σου μετρήσει τα υγρά φρένων αν έχουν πιάσει υγρασία.

 

Γιατί κάποιες φορές είναι λίγο υπερβολικα αυτά που λέει η VW...

 

Πάρε πρώτα γνώμη από μάστορα που ασχολείται με φρένα.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Είμαι της λογικής πως "η ακινησία σκοτώνει".

€ξοικονομείς που €ξοικονομείς με το εταιρικό, ταπεινή μου γνώμη είναι να αλλάζεις ό,τι περισσότερο μπορείς. Έστω και με τα 1200χλμ/έτος.

Σε διαφορετική περίπτωση, βάλτα κάτω με χαρτί και μολύβι (σέρβις, ασφάλειες, σήματα -αν έχει, απομείωση αξίας, κόστος αγοράς νέου οχήματος αν φύγει το εταιρικό) και πούλα το.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , OMINUS said:

Κοίτα τα χιλιόμετρα είναι λίγα και γενικά δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα για άμεση αλλαγή του λαδιού η του φίλτρου?.

 

Στα υγρά φρένων καλό είναι ΑΝ χρήζουν αλλαγής , άλλαξε τα, αλλά πρώτα όμως πήγαινε σε ένα φρένα που ασχολείται με αυτά να σου μετρήσει τα υγρά φρένων αν έχουν πιάσει υγρασία.

 

Γιατί κάποιες φορές είναι λίγο υπερβολικα αυτά που λέει η VW...

 

Πάρε πρώτα γνώμη από μάστορα που ασχολείται με φρένα.

 

 

 

Κοίτα, στα φρένα δεν έχω εντοπίσει την παραμικρή διαφορά.

Η αλλαγή υγρών φρένων έχει να κάνει με την απόδοση του φρεναρίσματος ή και με τη συντήρηση κάποιον τμημάτων του αυτοκινήτου;

Αν ισχύει η πρώτη περίπτωση, νομίζω θα αφήσω τον έλεγχο κατ' ευθείαν για του χρόνου σε κάποιον ειδικό, όπως πρότεινες σωστά.

Επίσης αλλαγή λαδιού, έχοντας το αυτοκίνητο τον ίδιο ρυθμό κίνησης, πότε θα ήταν "σωστό" να γίνει;

Προφανώς και όσο το τρενάρω με βολεύει - δεν το συζητώ.

Γι' αυτό κάνω και την ερώτηση να πάρω γνώμες για το τι τακτική πρέπει να ακολουθήσω στο κομμάτι συντήρησης.

52 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Είμαι της λογικής πως "η ακινησία σκοτώνει".

€ξοικονομείς που €ξοικονομείς με το εταιρικό, ταπεινή μου γνώμη είναι να αλλάζεις ό,τι περισσότερο μπορείς. Έστω και με τα 1200χλμ/έτος.

Σε διαφορετική περίπτωση, βάλτα κάτω με χαρτί και μολύβι (σέρβις, ασφάλειες, σήματα -αν έχει, απομείωση αξίας, κόστος αγοράς νέου οχήματος αν φύγει το εταιρικό) και πούλα το.

Συμφωνώ σε όλα και η λογική ήταν να το δώσω μετά από 1 χρόνο στη νέα δουλειά (που παρέχει και εταιρικό αυτοκίνητο), ο χρόνος αυτός πέρασε και με το παραπάνω, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει "σιγουριά" οπότε κρίνεται ακόμα ορθό να το κρατήσω το δικό μου κι ας χάνω χρήματα. Σκέψου έχω ακόμα ένα χρόνο δόσεις - το πληρώνω.

Οπότε δεν υπάρχει ουσιαστικά για μένα εξοικονόμηση γιατί υπάρχουν και άλλες παράμετροι (προσωπικοί) που δεν είναι της παρούσης.

 

Οπότε αναμένω και τη δική σου άποψη από τεχνική πλευράς (συντήρησης).

Μη μου πεις να τ' αλλάξω όλα. :rolleyes:

Νομίζω το ερώτημα τίθεται στα λάδια (φίλτρο και λάδι), υγρό φρένων και δεν ξέρω και τι άλλο (λάδι κιβωτίου ταχυτήτων).

 

Όπως καταλαβαίνετε μπορεί να μην το χρησιμοποιώ το Polo αλλά το "πονάω" και θέλω να το έχω "στην πένα".

 

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , spdrosin said:

Κοίτα, στα φρένα δεν έχω εντοπίσει την παραμικρή διαφορά.

Η αλλαγή υγρών φρένων έχει να κάνει με την απόδοση του φρεναρίσματος ή και με τη συντήρηση κάποιον τμημάτων του αυτοκινήτου;

Αν ισχύει η πρώτη περίπτωση, νομίζω θα αφήσω τον έλεγχο κατ' ευθείαν για του χρόνου σε κάποιον ειδικό, όπως πρότεινες σωστά.

Επίσης αλλαγή λαδιού, έχοντας το αυτοκίνητο τον ίδιο ρυθμό κίνησης, πότε θα ήταν "σωστό" να γίνει;

Προφανώς και όσο το τρενάρω με βολεύει - δεν το συζητώ.

Γι' αυτό κάνω και την ερώτηση να πάρω γνώμες για το τι τακτική πρέπει να ακολουθήσω στο κομμάτι συντήρησης.

Συμφωνώ σε όλα και η λογική ήταν να το δώσω μετά από 1 χρόνο στη νέα δουλειά (που παρέχει και εταιρικό αυτοκίνητο), ο χρόνος αυτός πέρασε και με το παραπάνω, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει "σιγουριά" οπότε κρίνεται ακόμα ορθό να το κρατήσω το δικό μου κι ας χάνω χρήματα. Σκέψου έχω ακόμα ένα χρόνο δόσεις - το πληρώνω.

Οπότε δεν υπάρχει ουσιαστικά για μένα εξοικονόμηση γιατί υπάρχουν και άλλες παράμετροι (προσωπικοί) που δεν είναι της παρούσης.

 

Οπότε αναμένω και τη δική σου άποψη από τεχνική πλευράς (συντήρησης).

Μη μου πεις να τ' αλλάξω όλα. :rolleyes:

Νομίζω το ερώτημα τίθεται στα λάδια (φίλτρο και λάδι), υγρό φρένων και δεν ξέρω και τι άλλο (λάδι κιβωτίου ταχυτήτων).

 

Όπως καταλαβαίνετε μπορεί να μην το χρησιμοποιώ το Polo αλλά το "πονάω" και θέλω να το έχω "στην πένα".

 

στο θεμα λαδιού δεν βλέπω κάτι? γιατι να τα αλλάξεις ακόμα? 

 

δες το και από την άλλη μεριά του θέματος, πες ότι είχες κάνει το service τον 2 χρόνων η 30.000 χλμ.

εκεί αλλαζουν όποιο έρθει πρώτα αποτα 2...     

Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν , OMINUS said:

στο θεμα λαδιού δεν βλέπω κάτι? γιατι να τα αλλάξεις ακόμα? 

 

δες το και από την άλλη μεριά του θέματος, πες ότι είχες κάνει το service τον 2 χρόνων η 30.000 χλμ.

εκεί αλλαζουν όποιο έρθει πρώτα αποτα 2...     

Ισχύει αλλά εγώ ακολουθώ τη δική μας ("ψείρες") τακτική κι όχι της πρότασης του κατασκευαστή για την οποία έχουμε πει (γενικά) πως σε κάποια πράγματα δε συμφωνούμε.

Αλλά επειδή το αυτοκίνητο δεν κινείται δεν "καίει" τα ανταλλακτικά, οπότε λες με παίρνει σίγουρα 1 χρόνο ακόμα και βλέπω;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Κατανοητά τα όσα μου απάντησες. Λάδια-φίλτρο λαδιού οπωσδήποτε από μένα, αντιμυκητιακό κάθε 3-4 μήνες (όπως λέει το εγχειρίδιο της Wurth - η χρήση του συνεπάγεται γεμάτο τεπόζιτο αν θυμάμαι καλά), λειτουργία AC όπως κάνεις, λιγότερο αρχικό ζέσταμα και ισως να προσπαθούσες να κάνεις πιο συχνές βόλτες (πχ μικρή-μικρή-μεγάλη βόλτα ανα ΣΚ); Πρέπει να κινείται συχνότερα το όχημα δυστυχώς, έχω παραδείγματα (ναυτικών κυρίως που τους συντηρούσαν συγγενείς τα οχήματα με παρόμοιες τακτικές) που πλήρωσαν ακριβά την ακινησία σε ακριβά οχήματα.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , Polakias TDI said:

Κατανοητά τα όσα μου απάντησες. Λάδια-φίλτρο λαδιού οπωσδήποτε από μένα, αντιμυκητιακό κάθε 3-4 μήνες (όπως λέει το εγχειρίδιο της Wurth - η χρήση του συνεπάγεται γεμάτο τεπόζιτο αν θυμάμαι καλά), λειτουργία AC όπως κάνεις, λιγότερο αρχικό ζέσταμα και ισως να προσπαθούσες να κάνεις πιο συχνές βόλτες (πχ μικρή-μικρή-μεγάλη βόλτα ανα ΣΚ); Πρέπει να κινείται συχνότερα το όχημα δυστυχώς, έχω παραδείγματα (ναυτικών κυρίως που τους συντηρούσαν συγγενείς τα οχήματα με παρόμοιες τακτικές) που πλήρωσαν ακριβά την ακινησία σε ακριβά οχήματα.

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση σου.

 

Το ντεπόζιτο, όπως είπα και πιο πάνω, αδειάζει-γεμίζει 2 φορές το χρόνο, οπότε σίγουρα τότε μπαίνει και το χημικό της Wurth.

Θα ήθελα να το κάνω κι εγώ πιο συχνά βόλτα, αλλά πολλές φορές πραγματικά δεν έχω το χρόνο, αλλά ακούω την άποψη σου και θα το προσπαθήσω.

Επίσης επειδή το έχω υπερκαθαρό (μάλιστα πριν το "αφήσω" του έκανα κι ένα επαγγελματικό γυάλισμα, κέρωμα, κλπ) αν δεν έχει καλό καιρό, το αποφεύγω.

 

Οπότε λες φίλτρο λαδιού και λάδια παρόλα τα λίγα χιλιόμετρα, αλλά λόγω στασιμότητας του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Ακριβως. Λόγω στασιμότητας του αυτοκινήτου, αλλά και για ψυχολογικούς λόγους, ώστε να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου στην κακή περίπτωση που κάτι συμβεί. Αλλά ας μείνουμε στο γεγονός της ακινησίας για την ώρα :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Polakias TDI said:

Ακριβως. Λόγω στασιμότητας του αυτοκινήτου, αλλά και για ψυχολογικούς λόγους, ώστε να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου στην κακή περίπτωση που κάτι συμβεί. Αλλά ας μείνουμε στο γεγονός της ακινησίας για την ώρα :thumbsup:

ΟΚ. Σ' ευχαριστώ πολύ.

 

Θα πάω ρε παίδες γι' αλλαγή φίλτρου και λαδιού λοιπόν και θα ρωτήσω τη γνώμη του συνεργείου και για την αλλαγή υγρών φρένων.

Θα το τρενάρω βέβαια λίγο - θα το αφήσω τον άλλο μήνα (Ιανουάριο).

 

Αλλαγή λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων;

Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω ακούσει ποτέ να γίνεται.

Πρέπει να είσαι υπερ-υπερψείρας για να το κάνεις νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.