Jump to content
vastil

Πρόβλημα με κινητήρα

Recommended Posts

Πολύ καλημέρα σας. Λοιπόν θέλω μια τεράστια βοήθεια. Το αμάξι χθες μου άναψε θερμοκρασία. Στα 6 χρόνια που το πάω αντιπροσωπεία ουδέποτε είχα πρόβλημα. Το σταμάτησα και ήρθε και μου το πήρε ο γερανός(το έχω έξτρα στην οδική). Παρατήρησα οτι το παραφλού είχε αδειάσει. Τι γίνεται τι κάνω? Χθες μου το συμπλήρωσαν στην αντιπροσωπεία και δεν μετακινήθηκε η στάθμη του κάνοντας 100 χιλιόμετρα περίπου(το μάρκαρα με μαρκαδόρο). Έχω διαρροή ξέρει κάποιος να μου απαντήσει? Μπορεί να εξατμίστηκε από τη ζέστη το νερό ή επειδή προχθές στη χαλκιδική του ήπια το αίμα του αμαξιού για πρώτη φορά? Στην αντιπροσωπεία μου ανέφεραν οτι μπορεί να εξατμίστηκε το παραφλού όμως από τις φτωχές μου γνώσεις δεν εξατμίζεται σχεδόν ποτέ το παραφλού και μου ανέφεραν πως δεν φαίνεται να έχει διαρροή και με έδιωξαν. Να σημειωθεί πως το γέμισαν πάνω από το max με νερό απιονισμένο νερό και φαίνεται να ήπιε 1 δάχτυλο περίπου(μου ανέφεραν οτι είναι φυσιολογικό διότι το κάνει εξαέρωση). Θέλει κανείς να μου πει τι γνώμη του? Έλεγξα και τα λάδια με το δείκτη μπας και έγιναν μαγιονέζα αλλά δεν είχε τέτοιο πρόβλημα ήταν χρυσά ακόμα τα λάδια. Δεν μπορώ να θυμηθώ αν το παραφλού στα 6 χρόνια κατέβαινε λίγο λίγο και δεν το παρατήρησα ή εάν έγινε μονομιάς. Αυτό δεν θυμάμαι

 

Το κυριότερο μου πρόβλημα είναι οτι κατεβαίνω με το αμάξι Αθήνα και φοβάμαι μη με αφήσει στην εθνική 11 ώρα τη νύχτα. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. Από την ΕΤΕΑ με έδιωξαν καθώς μου είπαν οτι δεν έχει θέμα και μπορεί να είναι φυσιολογικό. Εγώ το αμαξάκι μου το αγαπάω πολύ και θέλω να γίνει ένας εξονυχιστικός έλεγχος και να μη με διώξουν να ξέρουμε από τι έγινε αυτό. Καμία ιδέα?

Edited by vastil
Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω δυστυχώς να σου απαντήσω φίλε μου, αλλά μπορώ να σου πω τη δική μου εμπειρία. Στο Golf μου στα 7.500 χιλιόμετρα έπεσε το παραφλου κάτω από το ελάχιστο, οπότε κ συμπληρωθηκε αμέσως στην αντιπροσωπία με g12 ή g13 δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή. Μου είπαν πως είναι φυσιολογικό κ θα στρώσει μετά από λίγο. Στο σέρβις των 15.000 συμπληρωσαν ξανά, λιγότερο όμως αυτή τη φορά. Στα 30 δεν συμπληρωσαν και τώρα στα 40 μου φαίνεται ενταξει. Γενικά, στο σέρβις ελέγχουν τη στάθμη του, άρα θα πρέπει να έπεσε μετά το τελευταίο σου σέρβις. Σηκωσαν το αμάξι στον αέρα να κοιτάξουν για διαρροές? Ίσως να είναι η αντλία νερού. Γενικά θεωρητικά είναι σφραγισμένο σύστημα κ δεν θα πρέπει να έχει απώλειες.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Γενικά το κύκλωμα του ψυγείου ιδανικά θεωρείται "κλειστό", άρα δεν εξαφανίστηκε δια μαγείας ή εξάτμισης χωρίς λόγο. Συνεπώς, είτε έκανε κάποιος κάποιον έλεγχο και ξέχασε να σφίξει το καπάκι καλά ή υπάρχει κάπου διαρροή στο κύκλωμα (συνήθως συμβαίνει σε σωληνάκια που ενώνονται πάνω στο ψυγείο και χαλαρώνουν οι σφιγκτήρες τους).

Κάνε έναν έλεγχο και μόνος σου. Έλεγξε αυτά τα σωληνάκια, επίσης έλεγξε με φακό και προσεχτικά για τυχόν υπολείμματα παραφλού σε σημεία του κινητήρα δίπλα & κάτω από ψυγείο.

Πάρε και ένα δοχείο απιονισμένο νερό και έχε το στο πορτμπαγκάζ σου. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ανά τακτά χρονικά διαστήματα να σταματάς σε ασφαλή σημεία & να ελέγχεις. Όλα θα πάνε καλά με το αυτοκίνητό σου, απλά λίγη προσοχή τις πρώτες μέρες παρά τα όσα σου είπαν στο συνεργείο.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ. Με τρόμαξαν όσα άκουσα από φλάντζα για αυτό και ρώτησα. Τα σωληνάκια φαινόντουσαν καλά. Για αυτό θα πάω Αθήνα με το opel της πολυαγαπημένης μου αδερφής και το δικό μου θα το αφήσω να το τεστάρει ο πατέρας μου. Σήμερα το πρωί που το έλεγξα πριν ξεκινήσω το αμάξι το υγρό ήταν πιο πάνω από εκεί που είχα μαρκάρει. Πιθανόν να το δοκιμάσω και αύριο σε ένα πήγαινε-έλα στη Δράμα να δω πως θα συμπεριφερθεί. Σας ευχαριστώ πραγματικά πάρα πολύ για όσα είπατε :)

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος εάν η ΕΤΕΑ στο Φοίνικα λειτουργεί αύριο να πάω να τους αφήσω το αμάξι μου? Μόλις με πληροφόρησαν οι δικοί μου οτι όντως η στάθμη κατέβηκε, άρα μιλάμε για διαρροή θα το αφήσω να το φτιάξουν πλήρως όσες μέρες κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πήγα στην Ετεα. Είπα και καλά οτι πρόσθεσε νερό ενώ δεν συμπλήρωσα μόνο και μόνο για να το δούνε. Αποτέλεσμα αυτού μετά απο 2 ώρες προσεκτικής μελέτης φάνηκε πως εάν το αυτοκίνητο πρεσαριστεί πολύ σε κόφτες βγάζει πρόβλημα η αντλία νερού. Έτσι ζήτησα την άμεση αντικατάσταση της. Από εκεί και πέρα, να ρωτήσω. Εάν έχει πρόβλημα η αντλία νερού τι άλλο πρέπει να αλλαχθεί? Πρέπει να αλλαχθεί και ιμάντας χρονισμού και δυναμό ή όχι? Ή θα φανεί κατά την διαδικασία αλλαγής της αντλίας αν χρειαστεί αλλαγή? Βρίσκομαι στα 6 χρόνια χρήσης του αυτοκινήτου :)

Link to comment
Share on other sites

Αν ο ιμαντας πλησιαζει τα χιλιομετρα πιεσε τους να τον αλλαξουν για να γλυτωσεις τα εργατικα.

Οχι,το παραφλου δεν εξατμισεται.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.