scooterlord Posted August 17, 2017 Report Share Posted August 17, 2017 Καλησπέρα σε όλους. Πρόσφατα απέκτησα ένα μεταχειρισμένο Passat 2016 Highline και πασχίζω να μάθω για την αναβάθμιση του infotainment που έχει το αυτοκίνητό μου με Carplay/Android auto. Έχω καλέσει στο τηλέφωνο τους πάντες (αντιπροσωπείες Δράμας, Καβάλας, Θεσσαλονίκης, Αθήνας και στο τέλος Kosmocar) και ακόμα δεν έχω πάρει σαφή απάντηση από κανέναν. Φαίνεται σα να μην καταλαβαίνουν για τι πράγμα μιλάω και γενικά βλέπω μια απροθυμία να συνδεθεί το αυτοκίνητο μου στα κοντινά εξουσιοδοτημένα και να μου πει κάποιος τι γίνεται. Μου κάνει εντύπωση να πληρώνεις ένα σκασμό χρήματα και το aftersales να σε αποφεύγει όσο δεν πάει. Από την Karenta που αγόρασα το αυτοκίνητο δεν έχουν πρόβλημα να το συνδέσουν, αλλά πρέπει να πάω Θεσσαλονίκηκ ΜΟΝΟ για να ελεγχθεί.. και αν σηκώνει αναβάθμιση θα πρέπει να ξαναπάω για εγκατάσταση... Από δω κι από κει κατέληξα στα εξής: - το πακέτο carplay/android auto πωλείται χωριστά. Το infotainment μου έχει app-connect επιλογή αλλά μόνο το mirrorlink. Μου φαίνεται λογικό αφού υπάρχει ήδη επιλογή app-connect το αυτοκίνητό μου να 'σηκώνει' την αναβάθμιση - ενδέχεται κάποια συστήματα να χρειάζονται 'αναβάθμιση της θύρας usb'. Τώρα το γιατί... έλα ντε; - το infotainment μου είναι gen.2 και αυτά που δεν παίρνουν αναβάθμιση σίγουρα είναι κάποιες εκδόσεις infotainment τύπου gen 1.5 Πάμε στις ερωτήσεις: - Υπάρχει κάποιος σίγουρος τρόπος να ελεγχθει αν γίνεται αναβάθμιση όντως μέσω του αρ. πλαισίου; Μπορεί κάποιος να το ελέγξει λάθος; Στο εξουσιοδοτημένο της περιοχής μου, μού είπαν ότι το αυτοκίνητο δεν παίρνει 'app-connect'.. ενώ έχει ήδη επιλογή 'app-connect', απλά μόνο mirrorlink. Δεν ήξερε τι μου έλεγε, δεν το έψαξε ή κάτι άλλο; - Υπάρχει κάποιος που είχε αντίστοιχο θέμα και το έλυσε; Κάθε απάντηση με πληροφορίες ευπρόσδεκτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaggelis4 Posted March 3, 2020 Report Share Posted March 3, 2020 Καταρχήν είναι το discover pro ή media, δεύτερον αναβάθμιση μπορούν να σου κάνουν στην αντιπροσωπεία του firmware της μονάδας εάν εννοείς αυτό αλλά θα πρέπει να τους πεις το κατάλληλο πρόβλημα. Εγώ φοράω το discover pro gen2 και δουλεύει κανονικά και το Android auto και το Apple CarPlay. Αν έχεις Android κινητό θα πρέπει να κατεβάσεις την εφαρμογή Android auto σε .apk αρχείο γιστι στην Ελλάδα δεν την έχουν οι συσκευές ενσωματωμένη (δε ξέρω γιατί). Τώρα αν θελεις να κανείς αναβάθμιση της μονάδας σου όπως και αν έχει όταν πας στην αντιπροσωπεία πες τους ότι όταν έχει πολύ κρύο δεν σου δουλεύει η αφή στην οθόνη μήπως λυθεί με κάποια αναβάθμιση;! Και θα σου κάνουν (τουλάχιστον σε εμένα αυτό έγινε) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scooterlord Posted March 4, 2020 Author Report Share Posted March 4, 2020 Καλησπέρα και πάλι, προς πληροφόρησή σας, αφού επικοινώνησα με τα κεντρικά της VW στην Ελλάδα και μου είπαν πως αυτό που ζητάω δεν γίνεται/δεν υπάρχει μετά από διερεύνυση (και καλά), έστειλα email στη Γερμανία, επικοινώνησαν αυτοί με την ελληνική αντιπροσωπεία και με φώναξαν άρων-άρων σε κάποιο υποκατάστημα όπου ξαφνικά διαπιστώθηκε ότι.. είχα δίκιο και ότι όντως έλειπε το απαιτούμενο software. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsk Posted December 11, 2021 Report Share Posted December 11, 2021 Πόσο στοιχησε αυτό παρακαλώ? ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...