Jump to content
Nemo38

Μη κάλυψη ανάληψη υπαιτιότητας

Recommended Posts

Καλημέρα σάς ! Θα ήθελα παρά πολύ την γνώμη σας ή ακόμα καλύτερα αν έτυχε σε καποιον δυστυχώς κάτι παρόμοιο με αυτό που αντιμετωπίζω,να μου δώσει τα φώτα τού. Αρχές Ιουλίου τράκαρα. Τύπος πέρασε στεγνά κόκκινο και με χτύπησε ευτυχώς στο φτερό και όχι στην πόρτα μου αριστερά. Ήρθε ένας της τροχαίας ούτε πινακίδες δεν του πήρε ούτε τίποτα παρένθεση αυτό. Το αμάξι πήγε σε συνεργείο στην πλαπουτα ακόμα δεν θέλω να πω όνομα. Αφού κάνουν σχεδόν ένα μήνα τελικά το παρέλαβα. Πριν από 4 μέρες εκεί που είμαι με 60 -70 km/h  ακούω έναν θόρυβο μπροστά οι στροφές πέφτουν και οι σχέσεις στο σασμαν χαλαρώνουν.Ευτυχώς δεν ήμουν κάπου με στροφές κτλ κτλ.το βάζω στην άκρη ξαναβάζω μπρος με τρομάζει ο ήχος και το σβήνω. Ανοίγω καπό και βλέπω το σασμαν κομμένο στο αλουμίνιο ακριβώς στις βίδες βάσης του.Κάτω από την μπαταρία και την μηχανή να γέρνει προς τα δεξιά όπως την βλέπουμε από πάνω. Να μην τα πολυλογώ το συνεργείο δεν αναλαμβάνει την ευθύνη.αστοχία υλικού αποκλείεται, το σασμάν δεν έχει ανοιχτεί ποτέ, ούτε δισκοπλατο εχω αλλάξει,όπερ σημαίνει οτι απο την στούκα η βάση είχε ραγίσει.Ειναι ακριβώς στο ίδιο ύψος με το χτύπημα. Δεν το είδαν? ,ειπαν δε βαριέσαι? τι να πω θα μπορουσε να μου συμβεί κάτι χειρότερο αλλά δεν φταίω. Το αμάξι κυκλοφορούσε ασφαλισμένο αλλά χωρίς καμία Ασφάλεια .Καποιος εχει την ευθύνη! Ακομα δεν εχω βγάλει άκρη. Δεν έχουμε λεφτά για δικηγόρους .Τι προτείνετε? 

20170824_074910.jpg

Edited by Nemo38
Link to comment
Share on other sites

ο ασφαλιστης σου τι λεει?

ας μιλησουν οι ασφαλειες μεταξυ τους για να ξαναμπει το αμαξι συνεργειο,δεν μπορω να φανταστω κατι αλλο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι μπορεις να αποδειξεις κατι.

Στο τρακαρισμα το αμαξι πηρε μονο φτερο;

Με μονο φτερο ζημια δυσκολο να εφτασε εκει ραγισμα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Υποθέτω πως ο φίλος στο αρχικό του κείμενο υπονοούσε πως το τρακάρισμα με τον ασυνείδητο του STOP έγινε στην "περιοχή του φτερού", παίρνοντας σβάρνα και αλλά μέρη του αυτοκινήτου, μηχανικά, στην μπροστινή αριστερή περιοχή.

Το θέμα είναι ποιος φταίει σε αυτήν την περίπτωση; Τίθεται θέμα εμπειρογνώμονα ασφαλιστικής, θέμα τεχνικών συνεργείου & ευρύτερα συνεργείου ή από κοινού ευθύνη (πιθανόν & λόγω αφερεγγυότητας) των δυο παραπάνω;

Ομολογουμένως αρκετά δύσκολη περίπτωση, ειδικά από τη στιγμή που δεν υπάρχει δυνατότητα για νομική βοήθεια. Διαφορετικά & τελείως υποθετικά, πάντα με την προϋπόθεση πως δεν υπήρχε προηγουμένως κανένα θέμα με το σασμάν, δε νομίζω πως θα ήταν δύσκολο να φανούν τα σημάδια/επιπτώσεις της κρούσης πάνω στο σημείο που εμφανίστηκε η ρωγμή. Ήδη, με μια απλή φωτογραφία που έχει αναρτηθεί, φαίνονται νέα εξαρτήματα που έχουν αντικαταστήσει τα παλιά πολύ κοντά στην περιοχή του σασμάν. Ενδεχομένως, μια ερώτηση συμβουλευτικού περιεχομένου σε έναν (εξειδικευμένο σε τέτοιες περιπτώσεις όμως) νομικό δε θα ήταν κακή. Κάποιοι "βλέπουν" αρκετές πιθανότητες κέρδους σε τέτοιες περιπτώσεις, ίσως μπορεί να συμφωνηθεί να πληρωθεί ο νομικός μέσω αυτού & εσύ απλά να αξιώσεις & λάβεις την αποζημίωση για την επιδιόρθωση του αυτοκινήτου.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , Polakias TDI said:

Υποθέτω πως ο φίλος στο αρχικό του κείμενο υπονοούσε πως το τρακάρισμα με τον ασυνείδητο του STOP έγινε στην "περιοχή του φτερού", παίρνοντας σβάρνα και αλλά μέρη του αυτοκινήτου, μηχανικά, στην μπροστινή αριστερή περιοχή.

Το θέμα είναι ποιος φταίει σε αυτήν την περίπτωση; Τίθεται θέμα εμπειρογνώμονα ασφαλιστικής, θέμα τεχνικών συνεργείου & ευρύτερα συνεργείου ή από κοινού ευθύνη (πιθανόν & λόγω αφερεγγυότητας) των δυο παραπάνω;

Ομολογουμένως αρκετά δύσκολη περίπτωση, ειδικά από τη στιγμή που δεν υπάρχει δυνατότητα για νομική βοήθεια. Διαφορετικά & τελείως υποθετικά, πάντα με την προϋπόθεση πως δεν υπήρχε προηγουμένως κανένα θέμα με το σασμάν, δε νομίζω πως θα ήταν δύσκολο να φανούν τα σημάδια/επιπτώσεις της κρούσης πάνω στο σημείο που εμφανίστηκε η ρωγμή. Ήδη, με μια απλή φωτογραφία που έχει αναρτηθεί, φαίνονται νέα εξαρτήματα που έχουν αντικαταστήσει τα παλιά πολύ κοντά στην περιοχή του σασμάν. Ενδεχομένως, μια ερώτηση συμβουλευτικού περιεχομένου σε έναν (εξειδικευμένο σε τέτοιες περιπτώσεις όμως) νομικό δε θα ήταν κακή. Κάποιοι "βλέπουν" αρκετές πιθανότητες κέρδους σε τέτοιες περιπτώσεις, ίσως μπορεί να συμφωνηθεί να πληρωθεί ο νομικός μέσω αυτού & εσύ απλά να αξιώσεις & λάβεις την αποζημίωση για την επιδιόρθωση του αυτοκινήτου.

Είναι όπως τα λες φίλε polakia. Οι ασφάλεια του άλλου "οδηγού " (κόκκινο ξερό πέρασε εγώ άργησα 2" να ξεκινήσω πρώτος στο φανάρι με πράσινο .Ευτυχώς δεν υπήρχε μηχανάκι. ) δεν δέχτηκε οπότε από κει τέλος. Περισσότερα αύριο λόγο ανωτέρας αϋπνίας. Σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση είναι πολύ σημαντικό όταν κάποιος ζητάει βοήθεια η πληροφορίες κάποιος να μπαίνει στον κόπο και μάλιστα χωρίς όφελος! ! Καλό μήνα και καλά χιλιόμετρα 

Edited by Nemo38
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/9/2017 at 0:19 ΜΜ, Polakias TDI said:

Υποθέτω πως ο φίλος στο αρχικό του κείμενο υπονοούσε πως το τρακάρισμα με τον ασυνείδητο του STOP έγινε στην "περιοχή του φτερού", παίρνοντας σβάρνα και αλλά μέρη του αυτοκινήτου, μηχανικά, στην μπροστινή αριστερή περιοχή.

Το θέμα είναι ποιος φταίει σε αυτήν την περίπτωση; Τίθεται θέμα εμπειρογνώμονα ασφαλιστικής, θέμα τεχνικών συνεργείου & ευρύτερα συνεργείου ή από κοινού ευθύνη (πιθανόν & λόγω αφερεγγυότητας) των δυο παραπάνω;

Ομολογουμένως αρκετά δύσκολη περίπτωση, ειδικά από τη στιγμή που δεν υπάρχει δυνατότητα για νομική βοήθεια. Διαφορετικά & τελείως υποθετικά, πάντα με την προϋπόθεση πως δεν υπήρχε προηγουμένως κανένα θέμα με το σασμάν, δε νομίζω πως θα ήταν δύσκολο να φανούν τα σημάδια/επιπτώσεις της κρούσης πάνω στο σημείο που εμφανίστηκε η ρωγμή. Ήδη, με μια απλή φωτογραφία που έχει αναρτηθεί, φαίνονται νέα εξαρτήματα που έχουν αντικαταστήσει τα παλιά πολύ κοντά στην περιοχή του σασμάν. Ενδεχομένως, μια ερώτηση συμβουλευτικού περιεχομένου σε έναν (εξειδικευμένο σε τέτοιες περιπτώσεις όμως) νομικό δε θα ήταν κακή. Κάποιοι "βλέπουν" αρκετές πιθανότητες κέρδους σε τέτοιες περιπτώσεις, ίσως μπορεί να συμφωνηθεί να πληρωθεί ο νομικός μέσω αυτού & εσύ απλά να αξιώσεις & λάβεις την αποζημίωση για την επιδιόρθωση του αυτοκινήτου.

Καλημέρα!  Τελικά με τα πολλά μίλησα με τον ιδιοκτήτη του συνεργείου.Του είπα πως ήρθε μηχανικός είδε την ζημιά και κατέληξε πως κατά 90% είναι από το χτύπημα. Μου είπε πως ο κάθε βλάκας μπορεί να λέει ότι θέλει.Του λεω τοτε να παμε δικαστικά μαζεύετε και μου λεει ολα λύνονται. 2700! πήρανε απο την ασφαλιστική και ξέρουμε πολυ καλά τι γίνεται με τα τιμολόγια. Μου λέει να πάω το αμάξι από κει να φωνάξει τον μηχανικό από πάνω  (προφανώς ο μηχανικός είναι σε άλλο τομέα. Εκείνοι είναι φανοποιείο. ) Επειδή δύσκολα θα δεχτούν να μου δώσουν λεφτά για να το πάω αλλού για επισκευή θα μου προτείνουν στην χειρότερη να πληρώσω μέρος της επισκευής. Τώρα το αμάξι έχει 105000 km και δεν έχει αλλάξει δίσκο πλατό πότε! Είναι ευκαιρία αφού θα κατέβει το σασμαν. Οπότε εκεί αποκλείεται!  Το άλλο θέμα είναι πως δικαιούμαι άλλη μια τελευταία μεταφορά από την οδική βοήθεια, οπότε αν το πήγαινα και δεν συμφωνούσαμε θα χρεωθώ αλλά 80 ευρώ για να πάει αλλου.Για να το κολλήσουν μου είπαν 40-50 ευρώ στην Αθήνα κάπου. Συνεργείο που βρήκα θα μου πάρει 120 ευρώ για ανέβα κατέβα σασμαν. Είναι ευκαιρία να γίνει μια και καλή. Τώρα έψαξα στο φόρουμ για δίσκο πλατό ρουλεμάν βρήκα μόνο  για polo και άρθρα του 2009. Ξέρει κάποιος να μου πει για μαμά το σετ που κυμαίνεται? Χωρίς εργασία. Όσο για το θέμα μου όσο ζούμε μαθαίνουμε,  τα λάθη πληρώνοται οπως και η άγνοια  (θα επρεπε να ξερω οτι οι τυποι δεν εχουν σχεση πια με την αντιπρωσοπεια) Το θεμα έκλεισε εδώ για το φόρουμ τουλάχιστον και ευχαριστώγια την ανταπόκριση. Δεν ξέρω αν πρέπει να ανοίξω άλλο thread για τον δίσκο πλατό κτλ ?

Edited by Nemo38
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.