Jump to content
takpanos

TIGUAN II (Σερβις)

Recommended Posts

31 λεπτά πριν , topmar said:

Να ξέρεις ότι μεγάλη εξοικονόμηση χρημάτων μπορείς να πετύχεις πηγαίνοντας τα δικά σου λάδια από το εμπόριο, πολύ φτηνότερα από της αντιπροσωπείας.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

Εκεί θα κερδίσω το πολύ 20€. Δεν είναι και μεγάλη διαφορά μπροστά στα 250+

Link to comment
Share on other sites

35 λεπτά πριν , Frankie-4 said:

Εκεί θα κερδίσω το πολύ 20€. Δεν είναι και μεγάλη διαφορά μπροστά στα 250+

Το κέρδος με δικά σου λάδια, είναι περισσότερο...Επιπλέον, πήγαινε σε συνεργείο εκτός ΕΤΕΑ, με δικά σου λάδια + φίλτρο...Δεν χάνεις την εγγύηση..

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, σήμερα έχω το προγραμματισμένο ραντεβού για το σέρβις 2ετιας στο αυτοκίνητο της υπογραφής.

Εκτός από λάδια - φίλτρο λαδιού - φίλτρο καμπίνας - υγρά φρένων, αλλάζει κάτι άλλο στο προβλεπόμενο αυτό σέρβις;;

Έχει το QI6 Flexible Service σύστημα το δικό μου.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites



Καλημέρα, σήμερα έχω το προγραμματισμένο ραντεβού για το σέρβις 2ετιας στο αυτοκίνητο της υπογραφής.

Εκτός από λάδια - φίλτρο λαδιού - φίλτρο καμπίνας - υγρά φρένων, αλλάζει κάτι άλλο στο προβλεπόμενο αυτό σέρβις;;

Έχει το QI6 Flexible Service σύστημα το δικό μου.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater




Φίλτρο αερα και πετρελαίου να αλλάξεις.
Τα υγρά φρένων τη πρώτη φορά είναι στα 3 χρόνια νομίζω και μετά ανά 2.
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

34 λεπτά πριν , takpanos said:

Τα υγρά φρένων τη πρώτη φορά είναι στα 3 χρόνια νομίζω και μετά ανά 2.

 

 

Να σου κανω μια ερώτηση αγαπητέ(αν το γνωρίζεις βέβαια),  αυτη η διαφορά στα υγρα φρένων πως ακριβώς προκύπτει??

Γιατί την πρώτη ειναι στα 3 και μετα κάθε 2? Τι αλλάζει και γίνετε αυτό.

 

Υ/Γ

Ισχύουν η αλλαγές που αναφέρεις βάσει VW αυτά είναι.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

 
Να σου κανω μια ερώτηση αγαπητέ(αν το γνωρίζεις βέβαια),  αυτη η διαφορά στα υγρα φρένων πως ακριβώς προκύπτει??
Γιατί την πρώτη ειναι στα 3 και μετα κάθε 2? Τι αλλάζει και γίνετε αυτό.
 
Υ/Γ
Ισχύουν η αλλαγές που αναφέρεις βάσει VW αυτά είναι.
Και γω κάθε 2 ήξερα πάντα. Ίσως υπάρχει αυτή η ιδιαιτερότητα στα 3 τη πρώτη φορά γιατί όλα είναι πεντακάθαρα και καινούρια στο κύκλωμα οπότε να αντέχει τόσο
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έγινε και το σέρβις 2ετιας σήμερα, στην τοπική αντιπροσωπεία VW-Audi.

Λόγω QI6, αλλάχτηκαν τα παρακάτω όπως προέβλεπε η βάση δεδομένων του αυτοκινήτου:

1) Λάδι κινητήρα Castrol Edge Professional III 5W-30 (4,9l)
2) Φίλτρο λαδιού
3) Τάπα λαδιού
4) Φίλτρο Καμπίνας επιβατών
5) Software Update στο Infotainment System Discovery Media (μεγάλο) - Όχι χάρτες

Κόστος ανταλλακτικών (2,3,4) = 46€
Κόστος εργασίας = 61€
Σύνολο = 107€ (συν το κόστος των δικών μου λαδιών)
Ώρες = 3

Τα υγρά φρένων του χρόνου αλλάζονται (στην 3ετια) την πρώτη φορά (δηλαδή του χρόνου) και μετά ανά 2 έτη.

Το φίλτρο αέρος κινητήρα στα 60.000ΚΜ και το φίλτρο πετρελαίου στα 90.000ΚΜ, τα οποία θα αλλάξω στα 45.000ΚΜ και 60.000ΚΜ αντίστοιχα (εγώ). Στα 60.000ΚΜ επιπλέον και η αλλαγή λαδιών + φίλτρου στο DSG7 σύστημα.

Από τα αξιοπερίεργα ήταν η μηδενική κατανάλωση λαδιού, στα 15.327ΚΜ χρήσης από την προηγούμενη αλλαγή τους!! Οπότε το συγκεκριμένο λάδι κάνει πολύ καλή δουλειά!

Σε γενικές γραμμές, σε άριστη κατάσταση όπως ήταν αναμενόμενο, είπε ο τεχνικός.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό 9cb894013c3531705cf527183206d88c.jpg2c7f817a6d0f74f83c7aedeac82c998c.jpgb0ea3b1656a58e75cf7d9d4dfcac5e97.jpg746b108d39e3185d08e227ebf8dee08b.jpg6dccbdc41524d5ecedabcdbfdc4163ca.jpg6a634a6199b57db66ed7c6f2a05cc779.jpg

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , takpanos said:
9 λεπτά πριν , OMINUS said:
 
Να σου κανω μια ερώτηση αγαπητέ(αν το γνωρίζεις βέβαια),  αυτη η διαφορά στα υγρα φρένων πως ακριβώς προκύπτει??
Γιατί την πρώτη ειναι στα 3 και μετα κάθε 2? Τι αλλάζει και γίνετε αυτό.
 
Υ/Γ
Ισχύουν η αλλαγές που αναφέρεις βάσει VW αυτά είναι.

Και γω κάθε 2 ήξερα πάντα. Ίσως υπάρχει αυτή η ιδιαιτερότητα στα 3 τη πρώτη φορά γιατί όλα είναι πεντακάθαρα και καινούρια στο κύκλωμα οπότε να αντέχει τόσο

Μάλιστα? :huh:

 υποτίθεται ομως οτι στα 2χρόνια που αλλάζεις υγρά φρένων, βάζεις καινούργια υγρά φρένων..

 

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα? oldipbemoticons_huh.png
 υποτίθεται ομως οτι στα 2χρόνια που αλλάζεις υγρά φρένων, βάζεις καινούργια υγρά φρένων..
 
Υποτίθεται αλλά δεν είναι έτσι.
Εγώ που έχω και μοτοσυκλέτα όταν άλλαξα υγρά φρένων είδα ότι στο ένα από τα δύο δοχεία (οι μηχανές έχουν δύο) είχε μαυρίλα στο πάτο.
Αυτό δε φεύγει με ένα άδειασμα γέμισμα υγρών. Θέλει καθάρισμα.
Επισης μια που πιάσαμε τη συντήρηση:ποιος κάθεται να καθαρίσει και να γρασσαρει τα έμβολα στις δαγκάνες των φρενων που μαζεύουν όλη τη βρώμα από το δρόμο και τα τακάκια?
Η συντήρηση έχει πολλούς παραμέτρους.
Ας δούμε τα βασικα
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , topmar said:

Καλησπέρα, έγινε και το σέρβις 2ετιας σήμερα, στην τοπική αντιπροσωπεία VW-Audi.

Λόγω QI6, αλλάχτηκαν τα παρακάτω όπως προέβλεπε η βάση δεδομένων του αυτοκινήτου:

1) Λάδι κινητήρα Castrol Edge Professional III 5W-30 (4,9l)
2) Φίλτρο λαδιού
3) Τάπα λαδιού
4) Φίλτρο Καμπίνας επιβατών
5) Software Update στο Infotainment System Discovery Media (μεγάλο) - Όχι χάρτες

Κόστος ανταλλακτικών (2,3,4) = 46€
Κόστος εργασίας = 61€
Σύνολο = 107€ (συν το κόστος των δικών μου λαδιών)
Ώρες = 3

Τα υγρά φρένων του χρόνου αλλάζονται (στην 3ετια) την πρώτη φορά (δηλαδή του χρόνου) και μετά ανά 2 έτη.

Το φίλτρο αέρος κινητήρα στα 60.000ΚΜ και το φίλτρο πετρελαίου στα 90.000ΚΜ, τα οποία θα αλλάξω στα 45.000ΚΜ και 60.000ΚΜ αντίστοιχα (εγώ).Στα 60.000ΚΜ επιπλέον και η αλλαγή λαδιών + φίλτρου στο DSG7 σύστημα.
 
 

 

Διάβασα σωστά αγαπητέ "τάπα λαδιού"

 

Όχι ροδέλα τάπας καρτερ (που ηταν κάποτε) πόσο στην χρέωσαν αν επιτρέπετε?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι, καινούργια αλουμινίου τάπα λαδιού, θα δω στο τιμολόγιο το βράδυ, στο αμάξι είναι....

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , takpanos said:

Επισης μια που πιάσαμε τη συντήρηση:ποιος κάθεται να καθαρίσει και να γρασσαρει τα έμβολα στις δαγκάνες των φρενων που μαζεύουν όλη τη βρώμα από το δρόμο και τα τακάκια?

 

Η συντήρηση έχει πολλούς παραμέτρους.
Ας δούμε τα βασικα

 

Να κανει αυτα αντιπροσωπεία?  εμενα μου φαίνεται απο απίστευτο εως σπάνιο στης μέρες μας...?

Αυτες η διαδικασίες απαιτούν και της ανάλογες εργατοώρες που για αντιπροσωπία ειναι λιγο δύσκολο πιστεύω να κάτσει να ασχοληθεί σοβαρά..

Σε συνεργείο εξωτερικό που να ασχολείται καθαρά με φρένα ισως ειναι ποιο πιθανόν.

 

 

Εγω που άλλαξα πριν απο καιρό τακάκια σε skoda αντιπροσωπία ενα ψεκασμα τα έκαναν με καθαριστικό για φρένα και αυτο ηταν όλο 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ναι, καινούργια αλουμινίου τάπα λαδιού, θα δω στο τιμολόγιο το βράδυ, στο αμάξι είναι....

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater


Εγώ τα 30000 τα έπιασα στα 3 χρόνια αλλά αυτό που θέλω να πω είναι....
Το φίλτρο πετρελαίου δε περίμενα να πάει στα 90000 ούτε 60000 να το αλλάξω. Είναι βασικό στο αμάξι μας.
Επίσης άλλαξα το φίλτρο αέρα και ήδη ήταν βρώμικο στα 30000...φαντάσου στα 60000.
Εκτός αν κυκλοφορεί κάποιος μόνο σε εθνική οδό η επαρχιακό δρομο.
Υπόψην δε μου περισσεύουν τα λεφτά ε
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά φίλτρο καμπίνας αλλάζω ανά 6μηνο, φίλτρο αέρα ανά έτος και φίλτρο πετρελαίου κάθε 30.000χλμ (περίπου ανά 2 έτη). Μόνος μου, αυτά. Χωρίς «καπέλα» από αντιπροσωπείες και συνεργεία. Εύκολη η αντικατάσταση και μπορεί να την κάνει οποιοσδήποτε


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



Εγώ τα 30000 τα έπιασα στα 3 χρόνια αλλά αυτό που θέλω να πω είναι....
Το φίλτρο πετρελαίου δε περίμενα να πάει στα 90000 ούτε 60000 να το αλλάξω. Είναι βασικό στο αμάξι μας.
Επίσης άλλαξα το φίλτρο αέρα και ήδη ήταν βρώμικο στα 30000...φαντάσου στα 60000.
Εκτός αν κυκλοφορεί κάποιος μόνο σε εθνική οδό η επαρχιακό δρομο.
Υπόψην δε μου περισσεύουν τα λεφτά ε


Το αυτοκίνητο μου κινείται σε επαρχιακή οδό και αυτοκινητοδρομο κατά 95%, οπότε μια χαρά είναι τα διαστήματα που αποφάσισα να κάνω τις αλλαγές τους (και πάλι σε μικρότερα διαστήματα από αυτά που ορίζει ο κατασκευαστής).

Εγώ προσωπικά φίλτρο καμπίνας αλλάζω ανά 6μηνο, φίλτρο αέρα ανά έτος και φίλτρο πετρελαίου κάθε 30.000χλμ (περίπου ανά 2 έτη). Μόνος μου, αυτά. Χωρίς «καπέλα» από αντιπροσωπείες και συνεργεία. Εύκολη η αντικατάσταση και μπορεί να την κάνει οποιοσδήποτε


Sent from my iPhone using Tapatalk


Και αυτή είναι μια καλή ιδέα, όπως κάνω και με τα λάδια του ήδη.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites






Και αυτή είναι μια καλή ιδέα, όπως κάνω και με τα λάδια του ήδη.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater


Να προσθέσω πως λάδια και γενικά ανταλλακτικά τα αγοράζω όλα εγώ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα όμως, σαν σέρβις πρέπει να καταγραφεί σε αντιπροσωπεία εντός εγγύησης, όμως εάν πάρω τα γνήσια αναλώσιμα (φίλτρα) μπορώ ενδιάμεσα να τα αλλάξω όπως κάνω και τα λάδια ήδη.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερώτηση,  για τα ανταλλακτικά που λέτε έχετε βρει μαγαζί που να πουλάει τα γνήσια ανταλλακτικά VW εκτός αντιπροσωπείας??

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρεις τι περιλαμβάνει η ενημέρωση στο infotainment? Γνώμη μου φίλτρο πετρελαίου να αλλάζεις πιο συχνά!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ακριβώς αλλά από ότι είδα και μου είπε και ο ηλεκτρολόγος, είναι μεγάλο Update (άλλαζαν πολλά και διήρκεσε τουλάχιστον 40 λεπτά).

Για το φίλτρο πετρελαίου, θα ακολουθήσω την ίδια τακτική με το προηγούμενο μου Diesel (4 έτη/60Κ ΚΜ). Ξέρω από που βάζω και βάζω μόνο από 1 πρατήριο.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, διορθώνω την προηγούμενη ανάρτηση μου σχετικά με το κόστος του σέρβις, αναλύοντας και τις επιμέρους τιμές, όπως παρακάτω:

Κόστος ανταλλακτικών (2,3,4) = (17,6€ + 3,40€ + 40€) = 61€
Κόστος εργασίας = 38€
Κόστος Κάρτας Καυσαερίων = 8€
Σύνολο = 107€ (συν το κόστος των δικών μου λαδιών)

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, διορθώνω την προηγούμενη ανάρτηση μου σχετικά με το κόστος του σέρβις, αναλύοντας και τις επιμέρους τιμές, όπως παρακάτω:

Κόστος ανταλλακτικών (2,3,4) = (17,6€ + 3,40€ + 40€) = 61€
Κόστος εργασίας = 38€
Κόστος Κάρτας Καυσαερίων = 8€
Σύνολο = 107€ (συν το κόστος των δικών μου λαδιών)

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater



Πόσο πήρες τα λάδια; Και ποια πήρες;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.