Jump to content
takpanos

TIGUAN II (Σερβις)

Recommended Posts

Υπάρχει αλλαγή στη νομοθεσία, μια χαρά νόμιμος είναι ο ηλεκτρικός κοτσαδορος μου και ο από πίσω θα φταίει εάν πέσει πάνω του.

Δες εδώ

https://knf.gr/news/allagi-nomothesias-gia-kotsadorous-kai-treiler/

Το COC (Certificate of Conformity) είναι το επίσημο εργοστασιακό έντυπο των τεχνικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater



Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, topmar said:

Υπάρχει αλλαγή στη νομοθεσία, μια χαρά νόμιμος είναι ο ηλεκτρικός κοτσαδορος μου και ο από πίσω θα φταίει εάν πέσει πάνω του.

Δες εδώ

https://knf.gr/news/allagi-nomothesias-gia-kotsadorous-kai-treiler/

Το COC (Certificate of Conformity) είναι το επίσημο εργοστασιακό έντυπο των τεχνικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater


 

Το παραπανω που στελνεις , δεν λεει κατι για το θεμα. 

Το αν πρέπει να αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας είναι το θέμα.

Θα ξέρω περισσότερα σήμερα λογικά.

Link to comment
Share on other sites

Πήρα απάντηση για τον κοτσαδόρο.

 

"Επικοινώνησα με το τμήμα του πρόσθετου εξοπλισμού της LeasePlan  και με τον διεκπεραιωτή μας.

Ο κοτσαδόρος δεν αναγράφεται ποτέ πάνω στην άδεια κυκλοφορίας. Αν κατά την τοποθέτηση του αποσπώμενου κοτσαδόρου είχε δηλωθεί και ρυμουλκούμενο τρεϊλερ τότε θα έχει εκδοθεί «άδεια έλξης» από το υπουργείο , το οποίο είναι ξεχωριστό έγγραφο.

Αν δεν είχε δηλωθεί τρεϊλερ και επειδή ο κοτσαδόρος είναι αποσπώμενος  υπάρχει περίπτωση να μην εκδόθηκε κάποια άδεια έλξης και απλά να τοποθετήθηκε ένας εξοπλισμός στο όχημα.

 

Ο συνεργάτης μας που κάνει αυτές τις ενέργειες στο υπουργείο (Διεκπεραιώσεις Κύκλος ΑΕ) μας ενημέρωσε πως δεν έχει κάποιο έγγραφο για αυτό το όχημα.

 

Στην περίπτωση που έχει εκδοθεί άδεια έλξης θα την έχει λάβει η εταιρία σας και θα είναι μέσα στο όχημα. Αν υπάρχει το έγγραφο και έχει το  όνομα της LeasePlan, της Βιοχαλκο ή του προηγούμενου οδηγού , μπορεί να γίνει αλλαγή επιτόπου σε υπουργείο παρουσιάζοντάς τους την άδεια κυκλοφορίας που πλέον είναι στο όνομά σας.

Αν δεν είχε εκδοθεί άδεια έλξης και επιθυμείτε να δηλώσετε τώρα ρυμουλκούμενο τρεϊλερ θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με το υπουργείο ή με κάποιο διεκπεραιωτή για να σας ενημερώσει τι έγγραφα θα χρειαστούν."

 

Εχω στειλει και email στο υπουργειο, και περιμένω απάντηση.

 

Για start - stop αυτοκινητο (για το tiguan) ποιον CTEK φορτιστή λέτε?

Δεν με χαλάει να φορτίζει και το μηχανάκι.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οπότε επιβεβαιώνομαι, δεν αναγράφεται τίποτα και είναι νόμιμος 100% (εφόσον δεν είναι ανοιχτός χωρίς να έλκει τρέιλερ).

Για τον φορτιστή, έχω εγώ ήδη Ctek MXS 5.0 εδώ και 8 χρόνια, χωρίς πρόβλημα, είναι άριστος και τον χρησιμοποιώ και σε μηχανάκι.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Αυτον ειχα στο μυαλο μου. Κανει για AGM μπαταριες. Σημερα ομως που περασα το update στους χαρτες, πηρα ενος φιλου τον MXS 7.0.

Μιλαμε οτι "πηρε φωτια" στην μιση ωρα που τον ειχα επανω στο αμαξι. Δεν ξερω γιατι ζεσταθηκε τοσο πολυ. Στον γυρισμο δε στο σπιτι δεν μου δουλευε το start stop στο αμαξι, οποτε δεν ειμαι σιγουρος τι φορτιση εκανε στην μπαταρια.

Βλέπω ότι η CTEK εχει βγαλει και ειδικό φορτιστή για start stop. Τον CT5 START - STOP  αλλα φορτίζει απο 14amp και πανω μπαταρία.

Δεν ξέρω αν κανει πραγματι ο MXS...

Ο δικος σου απο θερμοκρασίες πώς πάει? Μιλάμε για τοσο ζεστος που σχεδον δεν μπορουσα να τον πιασω. Εννοειται ηταν πατημενο το MODE στο AGM.

 

Link to comment
Share on other sites

Εμένα δεν παρουσιάζει τέτοιο πρόβλημα, είναι η πρώτη έκδοση του MXS 5.0 βέβαια, έχει για φόρτιση μπαταριών AGM (πρόγραμμα με χιονονιφάδα *) και δουλεύει μια χαρά (και στο προηγούμενο μου BMW με επίσης μπαταρία AGM Start-Stop).

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

AGM ειναι η μπαταρια μας. Σωστα?

Μου εκανε εντυπωση. Μιλαμε για φωτιάααα. Εκτος και τι να πω? αν ειχε τοσο μεγαλη καταναλωση το αμαξι με ανοιχτο διακοπτη. Ολα ηταν κλειστα ομως. Φωτα, καθισματα. Μονο το multimedia και τα φωτα ημερας.

 

Link to comment
Share on other sites

Ναι, AGM Start-Stop είναι.... Δεν ξέρω για τα άλλα που ρωτάς...

Εγώ έχω μια άλλη απορία:

Σε 1 όχημα έχουμε μια εργοστασιακή μπαταρία AGM Start-Stop 75Ah - 420A. Αν όταν έρθει η ώρα της για αντικατάσταση, βάλουμε μια Aftermarket αντίστοιχη, η οποία θα είναι AGM Start-Stop 80Ah - 800A (λογικά πρέπει να δηλωθεί σε αντιπροσωπεία), ποια θα είναι τα θετικά και τα τυχόν αρνητικά της αύξησης Ah + A ;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Για τοσο μικρη διαφορα στην χωρητικοτητα τιποτα. Αν μιλαγαμε για καμια μεγαλη διαφορα, θεωρητικα δεν θα προλαβαινετε το δυναμο να την φορτίσει.

Το 2ο νουμερο οπως καταλαβαινω ειναι το στιγμιαιο ρευμα που μπορει να δωσει. Οσο περισσοτερο τόσο καλύτερο.

 

Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν , topmar said:

Ναι, AGM Start-Stop είναι.... Δεν ξέρω για τα άλλα που ρωτάς...

Εγώ έχω μια άλλη απορία:

Σε 1 όχημα έχουμε μια εργοστασιακή μπαταρία AGM Start-Stop 75Ah - 420A. Αν όταν έρθει η ώρα της για αντικατάσταση, βάλουμε μια Aftermarket αντίστοιχη, η οποία θα είναι AGM Start-Stop 80Ah - 800A (λογικά πρέπει να δηλωθεί σε αντιπροσωπεία), ποια θα είναι τα θετικά και τα τυχόν αρνητικά της αύξησης Ah + A ;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

μην είσαι σίγουρος ότι στην Αντιπροσωπεία θα μπορέσουν να σου κάνουν την αλλαγή αυτή.....

 

στην αντιπροσωπεία θα σου πουν ότι δεν είναι η μπαταρία αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής.

 

ότι μου είπαν και εμένα, αποτι έχω καταλάβει ίσως η αντιπροσωπεία να μην έχει την δυνατότητα να δηλώσει τα αμπέρ στον εγκέφαλο του αμαξιού???

 

θα πρέπει να το δηλώσεις με τον τρόπο που δήλωσα εγώ την δικιά μου μπαταρία στο Passat .

 

με vagcom vcds και Obdeleven

 

 

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω και κατι αλλο.

Σημερα παρατηρησα οτι τα νερα του ψυγειου ηταν στο min, αντι για max. Η διαφορα φυσικα ειναι ελαχιστη. Ισως για αυτο ειχε το αντιψυκτικο στο πορτ μπαγκαζ αλλα ποτε δεν συμπληρωσε ο ιδιος. Απο καποιος σερβις του το εβαλαν εκει.

Να ανησυχησω? ή ειναι φυσιολογικο για τον 2λιτρο πετρέλαιο?

 

Link to comment
Share on other sites

μην είσαι σίγουρος ότι στην Αντιπροσωπεία θα μπορέσουν να σου κάνουν την αλλαγή αυτή.....
 
στην αντιπροσωπεία θα σου πουν ότι δεν είναι η μπαταρία αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής.
 
ότι μου είπαν και εμένα, αποτι έχω καταλάβει ίσως η αντιπροσωπεία να μην έχει την δυνατότητα να δηλώσει τα αμπέρ στον εγκέφαλο του αμαξιού???
 
θα πρέπει να το δηλώσεις με τον τρόπο που δήλωσα εγώ την δικιά μου μπαταρία στο Passat .
 
με vagcom vcds και Obdeleven
 
 
 
 
Οπότε, επειδή θέλω οπωσδήποτε να βάλω μεγαλύτερη μπαταρία στο δικό μου όταν έρθει η ώρα του, πρέπει να βρω κάποιον που να έχει και να δουλεύει το vcds για το registration της; Πιασ'το αυγό και κουρευτο
Να ρωτησω και κατι αλλο.
Σημερα παρατηρησα οτι τα νερα του ψυγειου ηταν στο min, αντι για max. Η διαφορα φυσικα ειναι ελαχιστη. Ισως για αυτο ειχε το αντιψυκτικο στο πορτ μπαγκαζ αλλα ποτε δεν συμπληρωσε ο ιδιος. Απο καποιος σερβις του το εβαλαν εκει.
Να ανησυχησω? ή ειναι φυσιολογικο για τον 2λιτρο πετρέλαιο?
 
Για κάποιο λόγο και στο δικό μου το BiTDI το παρατήρησα κι εγώ αυτό το φαινόμενο, συμπλήρωσα στο Max την ένδειξη μετά από κάποιο καιρό. Γιαυτό το λόγο έχω κι εγώ διάλυμα G13 (το έχω αραιώσει ήδη με απιονισμενο νερό) στο πορτ μπαγκαζ ένα μπουκαλάκι 500ml, για συμπλήρωση. Το θέμα είναι όμως γιατί να χρειάζεται συμπλήρωση, αφού είναι κλειστό κύκλωμα και δεν υπάρχουν διαρροές.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Το έβαλα και οπως ηταν το g13 χωρις να το αναμειξω με νερο... Τα εγραφε στα γερμανικα απεξω, που να καταλαβω οτι θελει αναμειξη.

Ευτυχως ηταν ελαχιστη η ποσοτητα που εβαλα. Ισα να παει απο το Min στο Max.

Καπου μπορει να το εξατμιζει. Απο οσο το εχω δει μεχρι τωρα, δεν φαινεται να εχει διαρροη πουθενα. Να εχει καμμενη φλαντζα, χλωμο το βλεπω. Ισως απλα το εξατμιζει καποιες φορες. Να εχει ερθει ετσι το αμαξι απο το καλοκαιρι... 30-7-2020 πηγε τελευταια σε συνεργειο.

Link to comment
Share on other sites

Το έβαλα και οπως ηταν το g13 χωρις να το αναμειξω με νερο... Τα εγραφε στα γερμανικα απεξω, που να καταλαβω οτι θελει αναμειξη.
Ευτυχως ηταν ελαχιστη η ποσοτητα που εβαλα. Ισα να παει απο το Min στο Max.
Καπου μπορει να το εξατμιζει. Απο οσο το εχω δει μεχρι τωρα, δεν φαινεται να εχει διαρροη πουθενα. Να εχει καμμενη φλαντζα, χλωμο το βλεπω. Ισως απλα το εξατμιζει καποιες φορες. Να εχει ερθει ετσι το αμαξι απο το καλοκαιρι... 30-7-2020 πηγε τελευταια σε συνεργειο.

Παίζει από την παράδοση του αυτοκινήτου να ήταν σε αυτή την κατάσταση και να το πήρες είδηση τώρα. Τουλάχιστο έτσι συνέβει σε μένα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Dimitroulis said:


Παίζει από την παράδοση του αυτοκινήτου να ήταν σε αυτή την κατάσταση και να το πήρες είδηση τώρα. Τουλάχιστο έτσι συνέβει σε μένα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Μπα οχι. Ειχε δυο ανοιχτα μπουκαλια παραφλου στο πορτ μπαγκαζ. Ενα G13 Vw και ενα βενζιναδικου. Ο προηγουμενος ιδιοκτητης δεν εχει ιδεα πως βρεθηκαν εκει και πως ανοιχτηκαν.

Το ενα προφανως το συμπληρωσαν στην VW και το αλλο σε καποιο βενζιναδικο. Το θεμα ειναι που το παει αυτο το παραφλου. Να χανει απο κανενα κολαρο αραγε? Θα μαθουμε συντομα που θα παει για σερβις.

 

Link to comment
Share on other sites

Μπα οχι. Ειχε δυο ανοιχτα μπουκαλια παραφλου στο πορτ μπαγκαζ. Ενα G13 Vw και ενα βενζιναδικου. Ο προηγουμενος ιδιοκτητης δεν εχει ιδεα πως βρεθηκαν εκει και πως ανοιχτηκαν.
Το ενα προφανως το συμπληρωσαν στην VW και το αλλο σε καποιο βενζιναδικο. Το θεμα ειναι που το παει αυτο το παραφλου. Να χανει απο κανενα κολαρο αραγε? Θα μαθουμε συντομα που θα παει για σερβις.
 

Καλό ψάξιμο τότε


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Just now, Dimitroulis said:


Καλό ψάξιμο τότε


Sent from my iPhone using Tapatalk

Καποιο δακρυσμα πρεπει να ειναι που δεν φτανει ουτε καν κατω. Εξατμιζεται στην διαδρομη. Φλαντζα δεν νομιζω να εχει αρπαξει, γιατι καταστραφηκαμε!

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , topmar said:

Οπότε, επειδή θέλω οπωσδήποτε να βάλω μεγαλύτερη μπαταρία στο δικό μου όταν έρθει η ώρα του, πρέπει να βρω κάποιον που να έχει και να δουλεύει το vcds για το registration της; emoji848.png Πιασ'το αυγό και κουρευτο

 

 

Για κάποιο λόγο και στο δικό μου το BiTDI το παρατήρησα κι εγώ αυτό το φαινόμενο, συμπλήρωσα στο Max την ένδειξη μετά από κάποιο καιρό. Γιαυτό το λόγο έχω κι εγώ διάλυμα G13 (το έχω αραιώσει ήδη με απιονισμενο νερό) στο πορτ μπαγκαζ ένα μπουκαλάκι 500ml, για συμπλήρωση. Το θέμα είναι όμως γιατί να χρειάζεται συμπλήρωση, αφού είναι κλειστό κύκλωμα και δεν υπάρχουν διαρροές. emoji848.png

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

Ναι με ένα από τα δύο θα μπορέσεις να περάσεις τα στοιχεία της μπαταρίας που θέλεις να βάλεις.

αλλιώς θα πρέπει βάλεις την ίδια μπαταρία που προτείνει η ίδια VW.

 

 

 

7 hours ago , andreasp said:

Το έβαλα και οπως ηταν το g13 χωρις να το αναμειξω με νερο... Τα εγραφε στα γερμανικα απεξω, που να καταλαβω οτι θελει αναμειξη.

Ευτυχως ηταν ελαχιστη η ποσοτητα που εβαλα. Ισα να παει απο το Min στο Max.

Καπου μπορει να το εξατμιζει. Απο οσο το εχω δει μεχρι τωρα, δεν φαινεται να εχει διαρροη πουθενα. Να εχει καμμενη φλαντζα, χλωμο το βλεπω. Ισως απλα το εξατμιζει καποιες φορες. Να εχει ερθει ετσι το αμαξι απο το καλοκαιρι... 30-7-2020 πηγε τελευταια σε συνεργειο.

 

δεν θα έλεγα ότι είναι κάτι ανησυχητικό? 

 

φισιολογικό θα πρέπει να είναι.

καποια στιγμή θα υπάρχει μια μικρή πτώση του υγρού. και το βιβλίο αν διαβάσετε θα δείτε ότι αναφέρει ότι είναι φισιολογικο.

 

απλός σημείωσε την ημερομηνία που συμπλήρωσες παραφλου και τσεκαρε το πότε θα ξανά πέσει.

 

 επίσης δεν υπάρχει πρόβλημα που συμπλήρωσες κατευθείαν με παραφλου χωρίς νερό.

 

και εγώ στο δικό μου όταν είναι να συμπληρώσω ρίχνω σκέτο παραφλου.

 

επίσης καλό θα είναι να προτιμάς το παραφλου της VW που έχεις και όχι από βενζινάδικα κτλ 

 

αλλιώς εκτός από το γνήσιο της VW .

μπορείς να βάλεις τα εξής.

 

https://m.antallaktikaonline.gr/febi-bilstein/7105346

 

https://www.skroutz.gr/s/23975385/HEPU-P999-Αντιψυκτικό-G13-Μωβ-1-5lt.html

 

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το G13 που είναι συμπυκνωμένο αντιψυκτικο και χρειάζεται αραίωση, μπορείς να βάλεις και το νέο έτοιμο αραιωμένο αντιψυκτικο της VW, το G 12E 050 A2, για θερμοκρασίες έως -35C (μια χαρά για Ελλάδα) 1e6833411657514ac067bb6fb521baa2.jpg&key=2017ddf7e8c1a98e08d32714d418ba884fdba83403a78b390b73760ff6ab6e95

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater





Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, OMINUS said:

φισιολογικό θα πρέπει να είναι.

καποια στιγμή θα υπάρχει μια μικρή πτώση του υγρού. και το βιβλίο αν διαβάσετε θα δείτε ότι αναφέρει ότι είναι φισιολογικο.

Ενταξει... και στα manual μιλαμε για καταναλωση λαδιου, αλλα δεν το φωναζουμε για καλο αν καιμε λαδια.

2005 ηταν το Megane cc δεν συμπληρωσα ποτε παραφλου.

Του 2000 ειναι του πατερα μου το megane με 300.000χλμ, ποτε δεν συμπληρωσε παραφλου.

Ουτε στο 19 δεν συμπλήρωνα παραφλου που σκουριαζε και το μαντεμενιο μπλοκ...

 

Edited by andreasp
Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το G13 που είναι συμπυκνωμένο αντιψυκτικο και χρειάζεται αραίωση, μπορείς να βάλεις και το νέο έτοιμο αραιωμένο αντιψυκτικο της VW, το G 12E 050 A2, για θερμοκρασίες έως -35C (μια χαρά για Ελλάδα) 1e6833411657514ac067bb6fb521baa2.jpg&key=2017ddf7e8c1a98e08d32714d418ba884fdba83403a78b390b73760ff6ab6e95

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater






Πόσο το πουλάει?
Link to comment
Share on other sites

26 λεπτά πριν , andreasp said:

Ενταξει... και στα manual μιλαμε για καταναλωση λαδιου, αλλα δεν το φωναζουμε για καλο αν καιμε λαδια.

2005 ηταν το Megane cc δεν συμπληρωσα ποτε παραφλου.

Του 2000 ειναι του πατερα μου το megane με 300.000χλμ, ποτε δεν συμπληρωσε παραφλου.

Ουτε στο 19 δεν συμπλήρωνα παραφλου που σκουριαζε και το μαντεμενιο μπλοκ...

 

κοίτα η τελευταία φορά που συμπλήρωσα παραφλου ήταν πέρυσι το καλοκαίρι από εκείνη την περίοδο μέχρι και τώρα δεν έχω ξανά συμπληρώσει.

 

 

εκτός και αν στην δικιά σου περίπτωση για κάποιο λόγο πέφτει η στάθμη πολύ ποιο γρήγορα από το φισιολογικό?

 

για αυτό σου είπα ποιο πανω , σημείωσε την ημερομηνία που συμπλήρωσες και τσεκαρε το μετά από μερικές ημέρες.

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

το είπα για να έχεις μια εικόνα κάθε πότε πέφτει.

 

γιατί κακά τα ψέματα δεν ξέρεις πότε ήταν η τελευταία φορά που συμπληρώθηκε παραφλου? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

μην φοβάστε για το παραφλου-εμενα μ άναψε λαμπάκι οταν διανυκτέρευσα σε πολυ κρύο περιβάλλον -συμπλήρωσα ελάχιστο με σκέτο νερο (100 ml) και όλα οκ-έβαλα κ ένα μπουκαλάκι στο πορτμπαγκάζ μα απίονισμενο για καβάτζα 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.