Jump to content
Tnsvip

Άλυτο πρόβλημα με Skoda Rapid TDI 1.6

Recommended Posts

Αγαπητά μέλη. Αξίζει να διαβάσετε την ιστορία μου και την εμπειρία μου σαν οδηγός ταξί και ιδιοκτήτητης μοντέλου Rapid 1.6 TDI 2015...!

 

Λίγο πριν η εγγυήση λήξει στα 150.000 χλμ το αυτοκίνητο άρχισε να ρετάρει στις χαμηλές στροφές και μέσα από τον κινητήρα ακούγοντας ήχοι σαν πυράκια. Η λυχνία με μορφή αντίστασης άναψε το αυτοκίνητο μπήκε σε safe mode και κατευθύνθηκα άμεσα σε εξουδιοδοτημένο συνεργείο της Skoda.

 

Αφού συνέδεσαν τον υπολογιστή στον εγκέφαλο η ένδειξη που φάνηκε ήταν η βαλβίδα της φλογέρας των μπέκ. Άλλαξαν αμέσως την βαλβίδα και έβαλαν σε λειτουργεία τον κινητήρα ο οποίος μέχρι να κάνω 100 μέτρα άρχισε συμπεριφέρετε ακριβώς το ίδιο με πρίν. Ουσιαστικά είτε άλλαξε η βαλβίδα είτε όχι το ίδιο και το αυτό. Η περιπέτεια λοιπόν ξεκινάει. Συνδέουν πάλι τον υπολογιστή και δείχνει πως η τρόμπα πετραιλαίου είναι off. Την βγάζουν και την στέλνουν Τσεχία, λαμβάνοντας πόρισμα από το εργοστάσιο ότι το καύσιμο ήταν η αιτία που “χτυπήθηκε¨ η τρόμπα και ξεκινάω με τα πρώτα 1200 ευρώ καθώς η εγγύηση δεν με κάλυψε.

 

Πάει στα κομμάτια, επαγγελματίας είμαι το κατάπια παρόλο που το αυτοκίνητο δεν είχε κλείσει χρόνο και συνεχίζω μετά από χαμένα μεροκάματα 7 ημερών λόγο καθυστέρησης της παραλαβής του ανταλακτικού. Αποφασίζω να συνάψω συνεργασία με ολοκαίνουριο πρατήριο καυσίμων από όπου και βάζω αποκλειστικά και μόνο εκεί πετρέλαιο για να μπορώ να αποδείξω σε παρόμοιο πρόβλημα την ποιότητα του πετραιλαίου. Ξεκινάω πρώτη ημέρα βάρδια με καινούρια τρόμπα πετραιλαίο και βαβλίδα φλογέρας και για κακή μου “τύχη” πάλι το ίδιο ρετάρισμα!!! Πηγαίνω στην αντιπρωσοπία μέσα στα νεύρα και τους εξηγώ πως δεν είναι δυνατόν να συνβαίνει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Πιθανολογούν πως είναι πρόβλημα της καλωδίοσης λοιπόν και ξεκινάνε τον έλεγχο της όλης διαδικασίας ξηλώνοντας σχεδόν τα πάντα από ηλεκτρονικά και αδυνατώντας να βρούν πρόβλημα. Το αμάξι εννοείτε πως παραμένει ακίνητο και τα έξοδα τρέχουν ασταματήτα.

 

Με παροτρύνουν να επισκεπτώ τα κεντρικά της Viamar για να δούν τη συμβαίνει και γιατί το πρόβλημα αυτό εξακολουθεί παρόλου που όλες οι βλάβες οι οποίες έδειχνε ο υπολογιστής τους είχαν διαγραφεί. Η εμπειρία μου στη Βιαμάρ συνεχίστηκε για άλλες 7 μέρες όπου έψαχναν μανιωδώς να βρούν τι συμβαίνει. Μια μου έλεγαν οτί μπορεί να είναι θέμα καλωδίωσης και είναι αδύνατον να ψάξουν όλα τα καλώδια μήπως κάποιο δεν κάνει επαφή, μία μου έλεγαν ότι φταίει κάποιος κακός χρονισμός, μια πως τα καύσιμα ξαναχτύπησαν το σύστημα και μάλιστα τώρα το 3 μπέκ και τη φλογέρα. Αδείασαν και έπλυναν το ρεζερβουάρ και το έβαλαν καινούριο φίλτρο πετραιλάιου καθώς και καινούρια καύσιμα! Ο υπεύθυνος για να με εξυπηρετήσει καθώς ήμουν πυρ και μανία ξήλωσε από ένα skoda της έκθεσης το μπέκ και τη φλογέρα και τα έβαλε στο αυτοκίνητό μου για να μην συνεχιστει ή ήδη 15 μερη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου όπου μεγάλωνε την οικονομική μου καταστροφή. Όλα καλά λοιπόν για τα υπόλοιπα 500 μέτρα, καθώς μετά, το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που είχε πρωτοεμφανιστεί πρίν αλλάξω την βαλβίδα της φλογέρας! Σαν να μην πέρασε μια μέρα λοιπόν!

 

Να σημείωσω πως μου απαγόρευε την είσοδο στο συνεργείο καθόλη τη διάρκεια της αλλαγής των μπέκ και των επανελλημένων διαγνώσεων και χρονισμός βαλβίδων, μέχρι που ξαφνικά, ένας ηλεκτρολόγος ασχολήθηκε με το αυτοκίνητο περίπου 10 λεπτά πειράζοντας κάτι από το μπροστινό μέρος όπου η μίζα ερχόταν σε επαφή με την πλεξούδα του εγκεφάλου και το πρόβλημα έλαβε τέλος οριστικά!!!!

 

50.000 χιλίομετρα ακόμα λοιπόν και χωρίς ζόρισμα σε σταθερή πορεία η βίδα του αντικατεστημένου μπεκ σπάει και πετάει στον αέρα τα 2 μπέκ που κρατούσε με αποτέλεσμα να επέλθει ξαφνική αλλαγή πίεσης στον κύλινδρο και να στραβώσει η μπίελα.

 

Πάω στην αντιπρωσοπία χωρίς εγγύηση πλέον και με χρέωνουν ένα ωραίο 500άρικο για τη αντικατάσταση αυτής της βίδας η οποία είχε εργατικά πολλά και χρόνισμα ξανά. Δυστυχώς όταν το αυτοκίνητο πήρε εμπρός ο μηχανικός μου ανακοίνωσε ότι έχει στραβώσει η μπίελα και ότι θα πρέπει να δώσω 1500 ευρώ για καινούριο μοτέρ μαζί με εργασία. Τα δίνω λοιπόν ενώ έχω ήδη χάσει πάνω από 2000 ευρώ σε μεροκάματα, ταλαιπωρία, άγχος και χρόνο.

 

Η ιστορία συνεχίζεται! Σε 15 μέρες από την αλλαγή του κινητήρα αρχίζει πάλι το ίδιο σκορτσάρισμα που πρωτοεμφανίστηκε στην αρχή! Πήγα στην αντιπρωσοπία που μου άλλαξε τον κινητήρα! Πάλι το ίδιο ψάξιμο από το μηδέν με ΜΠΕΚ χτηπημένο αυτή τη φορά κατά τη διάγνωσή τους και αναμένουμε να δούμε τη συνέχεις της ιστορίας!!!

 

Η απάντηση του υπεύθυνου:

 

είναι όλα τους προβληματικά αυτά, χτυπάνε με το παραμικρό τρόμπες, μπέκ κτλ, πάρε το καινούριο το ραπιντ που έχει ίδιο κινητήρα με το οκτάβια και δεν παθαίνει τίποτα! Πάλι θα στο χτηπήσει ότι και να κάνουμε.

 

Τι να κάνω ρε παιδία??? Μπορείτε να μου πείτε επιτέλους??? Θέλω να κάνω μύνηση ώστε να τους πάρει και να τους σηκώσει όλους!!!!

 

HELP!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.