Jump to content
baltziak

ΞΑΦΝΙΚΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ

Recommended Posts

Παιδια την βοηθεια σας. Εδω και λίγες μέρες το αμάξι μου σβήνει ξαφνικά μόνο όταν το βάλω μπροστά, βάλω πρωτη και ξεκινήσω. Ξεκιναει κανονικά και σε 5-6 μέτρα σβήνει,δεν προλαβαινω να βάλω καν την δευτέρα. Δεν το κανει συνέχεια αλλα οποτε του έρθει. Κατα τα άλλα το αμάξι δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα, δεν ρεταρει , τραβαει κανονικά δεν σβήνει στα φανάρια . Το προβλημα παρουσιαζεται μόνο αμεσως μετα την εκκινηση  του κινητήρα και στα πρωτα μέτρα.. Να πω οτι το πρόβλημα παρουσιάστηκε  σχεδον μετα απο φουλαρισμα βενζίνης και επειδη υποπτευομουνα την βενζίνη εβαλα (μετα την προτροπη του μηχανικού μου)καθαριστικό και 15 λιτρα 100αρα βενζίνη με τα οποία διενυσα ήδη 80 χλμ και το προβλημα συνεχίζεται.

Σήμερα το εκανε μετα το ξεκίνημα και αφου πρόλαβε ( η γυναίκα μου - πως το κατάφερε-) και διένυσε καμια 200 μετρα και εβαλε και δευτέρα. Να πω πως οταν σβήνει αλλες φορες παιρνει μπρος με την πρωτη  και άλλες φορες με παιδευει (6-10 φορες μιζα, κορναρισματα, βρισιδια απο τους πισω κ.τ.λ) Σήμερα το βάλαμε στο διαγνωστικό και εβγαλε  τα εξης σφαλματα: Ρ3044 , Ρ2293, Ρ3043. Πάμε για αντλία? Και ποια? Τα φώτα σας παιδια γιατι και ο μηχανικός μου είναι προβληματισμένος και με στέλνει στην αντιπρωσωπεία με την οποία εκλεισα ηδη ραντεβού απο εβδομάδα. (Περαστικά μου)  

kwdiksfalma.jpg

Link to comment
Share on other sites

θα σου πουν να αλλάξεις αντλία βενζίνης (εκεί παραπέμπει το σφάλμα) και κατά πάσα πιθανότητα την υψηλής. Δεδομένου του ότι υπάρχει ιστορικό (βλάβες και ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ Αμερική και Κίνα, αλλά τα πουλιά εδώ Ελλάδα και γενικά Ευρώπη), ζήτησε να αλλαχτεί το ΕΓΚΕΦΑΛΑΚΙ της αντλίας βενζίνης (το πίσω) για να μην πληρώσεις τζερεμέδες με το καλημέρα και πολύ πιθανόν χωρίς λόγο και αιτία! Το σφάλμα σου είναι διακοπτόμενο, και αυτό υποδηλώνει συνήθως κάτι ηλεκτρονικό το οποίο δυσλειτουργεί όταν και όποτε του καπνίσει - σε αντίθεση με τα άκρως μηχανικά μέρη τα οποία όταν λένε το ποίημα απλά το λένε και καπούτ! Επέμεινε για το εγκεφαλάκι κατά την άποψη μου (τα καμάρια το παίζουν συνήθως τρέλα να αλλάξεις σετ με αντλία παρά το ότι είναι ανεξάρτητο ανταλλακτικό).

 

Σε άλλη ενότητα το έχουμε συζητήσει και έχει ποσταριστεί και το θέμα με την ανάκληση. Αν θέλεις μπορείς να πεις ότι σου στόλαρε ενώ οδηγούσες και ότι παραλίγο να σκοτωθείς (αναγωγή σε θέμα ασφαλείας), ανέφερε τα όσα γίνονται έξω, και εκβίασε κάλυψη εγγύησης. Ποτέ δεν ξέρεις!! Όπως και να έχει είναι δεδομένο ότι το εξάρτημα είναι απλά προβληματικό, τόσο αυτό όσο και η τοποθέτηση του.

 

Επίσης μια ερώτηση... Γενικά το αφήνεις το ρεζερβουάρ συχνά να πέφτει στο 1/4 και κάτω?? Αν ναι, ΚΑΚΩΣ γιατί με αυτό τον τρόπο το εγκεφαλάκι έχει την τάση να υπερθερμαίνεται ακόμα περισσότερο από ότι συνήθως (που ήδη όπως προαναφέρω έχει πρόβλημα)

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το ανταλλακτικό που σου αναφέρω είναι περίπου στα 120€... και η διαδικασία αντικατάστασης του είναι 30 λεπτά βαριά!!!

 

από το vwownersclub:

possible solutions for my 2010 VW CC shutting off while I drive...slow down or stop.

I took it to a VW dealer and they initially got codes and replaced the HIGH PRESSURE FUEL PUMP, but the car shut off again the next day. I took back and for 7 days they continued to test and finally managed to recreate the problem and found that there was malfunction with the fuel pump module. They initially could not get any codes, but they finally diagnosed it as: FUEL PUMP MECHANICAL MALFUNCTION, FUEL PUMP ELECTRICAL SHORT. Since they had already replaced the high pressure fuel pump...they finally got a code for LOW PRESSURE FUEL PUMP MECHANICAL MALFUNCTION. They replaced it and I got my car back last Thursday 08.23.2013. I am still nervous every time I stop or slow down, but so far its riding like a champion and I feel normal again. I will put an update in 15 - 30 days.

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Νασε καλα με κατατόπισες πλήρως. Τωρα τουλαχιστον   ξέρω  απο που να ξεκινήσω γιατι εχω αγχωθει πολύ με το θεμα. Ειχα σκοπο να ξεκινησω με το αισθητήρα πιεσης καυσίμου ή ποιοτητας καυσίμου( καπως ετσι). Ειχα διαβασει και για το εγκεφαλακι αλλα δεν ηξερα οτι ειναι ανεξαρτητο ανταλακτικο. Ναι το αφηνω σχεδον να αναψει λαμπακι και μετα το γεμιζω τις περισσοτερες φορες. Να σε ρωτήσω και κατι τελευταίο. Εχω διαβασει τα περι αλλης αντιπροσωπείας του ιδίου ομίλου οσο αφορα τις τιμες και σκεφτομαι να παω κατα skonda  μερια , θα μπορεσουν αυτοι να μου αλλαξουν το εγκεφαλακι? (Πιστευω σε καλύτερη τιμη). 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν κάποιο Seat ή Skoda φοράει τον ίδιο κωδικό ανταλλακτικού, αλλά και να το φοράει το ανταλλακτικό σαν ανταλλακτικό ίδια τιμή έχει παντού. Η όποια διαφορά είναι στην εργασία και το πως χρεώνει ο καθένας.

 

Για αυτό σου τόνισα ότι είναι το πολύ μισή ώρα δουλειά (βγαίνει ο πάγκος του πίσω καθίσματος και απευθείας γίνεται η αλλαγή).

 

Πάντως πραγματικά πιστεύω ότι θα φας πρεσάρισμα για να πας για αντλία, για αυτό επέμεινα τόσο να ζητήσεις το ανταλλακτικό που σου είπα (με την αντλία θα σε σκίσουν καλά, οπότε με το καλημέρα πάνε στην εύκολη λύση)

 

Θέλεις το 1T0906023G (αλλάχτηκε το 2012 σαν κωδικός ανταλλακτικού...) και πρέπει να κάνει κάπου στα 125€

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να το αγοράσω απο καπου εγώ και να μου το περασει καποιος εκτος αντιπροσωπείας ή ειναι τοσο εξιδεικευμενο και πρεπει να παω οπωσδήποτε αντιπροσωπεία?

Link to comment
Share on other sites

Αγορά σίγουρα από αντιπροσωπεία γιατί εφόσον έγιναν αλλαγές κωδικού δεν είναι να κάνεις μαγικά με "εμπορίου" και να καταλήξεις με κανένα παλαιότερο.

 

Τώρα για την εργασία, τι να σου πω... πραγματικά δεν ξέρω φίλε μου μιας και δεν έχω κάνει την εν λόγω αλλαγή!

Link to comment
Share on other sites

Ωραία θα παω την Δευτέρα στην αντιπροσωπεία να απαιτήσω αλλαγή του συγκεκριμένου εγκεφάλου (πιστευω να μου την κάνουν) θα τους πώ με δική μου ευθύνη. Νασε  και παλι σε ευχαριστω που με κατατόπισες. Οταν θα εχω νέα θα ενημερωσω.

Link to comment
Share on other sites

ναι, πιστεύω΄οτι αυτή έιναι η καλύτερη λύση εκτός ποια και αν σου πουν τίποτα εντελώς άλλο. Είναι το φθηνότερο εξάρτημα που ούτως ή άλλως αν πήγαινες για λοιπό πακέτο τροφοδοσίας θα το άλλαζε ΚΑΙ αυτό. Καλύτερο να ξεκινήσεις με τα "μαλακά" και μόνο αν χρειαστέι να πας στα πιο βαθιά, για την τσέπη!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν τελικά εμεινα στον δρόμο,  μαλλον επαθε γερο εγκεφαλικο το εξαρτημα. Παίρνει μπροστα και σε 200 μετρα ξανασβήνει.  Διενυσα 2-3 χλμ και αφου αγανακτησα πηρα την οδικη  να το φορτωσει και να το παει στην αντιπροσωπεια. Το θέμα είναι οτι οταν εσβηνε το αφηνα και τσουλούσε και τώρα μου αναψε και το λαμπακι του κινητήρα. Επαθε καμια ζημια λετε?

 

Link to comment
Share on other sites

ποιά η λογική του να το κουράζεις να το κινήσεις ενώ έχεις σαφέστατα πρόβλημα κάπου στην τροφοδοσία; Θα πρέπει να το δει μηχανικός 

Link to comment
Share on other sites

Ναι εχεις δίκιο. Ηδη το ξεφορτώσαμε στην αντιπροσωπεία Με ανησυχει που αναψε και το λαμπακι του κινητήρα. Θα δούμε αυριο (αν θα το πιασουν κιόλας αυριο) .Το θεμα είναι οτι αυτην την στιγμη δεν εχω και δευτεδο αμαξι για να κινηθω και μου εχουν κοπει τα ποδια.

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις πες μας μετά τι έγινε για την ιστορία. 'Αλλαξα κι εγώ πρόσφατα το εγκεφαλάκι της αντλίας. Τα γραφω αναλυτικά στο ομώνυμο post. Σε κάθε περίπτωση ζήτα να δεις και πάρε και μαζί σου τα ανταλλακτικά που αφαιρέθηκαν από το αυτοκίνητο. Φιλικά...

Link to comment
Share on other sites

To απίστευτο είναι ότι και το δικό μου εγκεφαλάκι όπως και του Charles στην Αμερική, 'εγραφε  ''made in Romania''!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν αναφερεσε στο θεμα αντλια βενζίνης σε tsi, ναι διαβασα για το προβλημα που είχες με το εγκεφαλακι. Είδα και το βίντεο και τρελαθηκα. Εγω επειδη το κυκλοφορούσα περιπου 10 μέρες με το προβλημα διαπίστωσα τα εξής: (για να ξερουν και οι επομενοι που θα τους συμβει και σε αυτους)1. Στην αρχη ήταν πιο ηπια τα συμπτωματα και οσο παιρνουσαν οι μερες χειροτερευε το προβλημα. 2. Το παρουσίαζε μονο οταν ζεστενοταν το αμαξι και συνεπως καιτο εγκεφαλακι. Επρεπε να δουλεψει τουλαχιστον μιση ωρα για να ζεσταθει και να το παρουσιαζε μονο μετα την εκκινηση (αφου το εσβηνα δηλ και το ξαναεβαζα εμπρος. Τις τελευταιες μερες αρχιζε να το κανει και στην πορεία αλλα σε χαμηλες ταχυτητες και αφου εννοείται εχε ζεσταθει το εγκεφαλακι. Μεχρι που φτασαμε σήμερα που γύριζα απο καβαλα προς σερρες και στα μισα της διαδρομής (30 λεπτα πορείας) μου εσβησε ξαφνικα με 140χλμ ευτυχως σε ευθεία. Απο εκείνη την στιγμη επαιρνε και στα 50 -100 μετρα εσβηνε. Αφου το εσκισα για κανα χιλιομετρο ετσι ελπιζοντας οτι θα στρωσει εκανα δεξια και πηρα τηλ την οδικη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν σου τη λέω, ούτε σου κάνω κήρυγμα, ούτε είμαι ο "μπαμπάς σου" να σε μαλώσω, άλλωστε ότι έγινε έγινε. Αντιθέτως θα σχολιάσω για οποιονδήποτε άλλο τυχόν πάθει κάτι ανάλογο.

 

Αν το αμάξι σβήσει πάνω από μια φορά, και γενικά δεν είναι κάτι περιστασιακό, και αν ειδικά έχουμε δει σε καταγραφή εγκεφάλου θέματα με τροφοδοσίες, το αμάξι κλείδωμα επιτόπου!!! Με το να το κινείς ρισκάρεις να σου κάνει καμία μαγεία με τα μίγματα και να προκαλέσεις μηχανική ζημιά στο μοτέρ, ΕΙΔΙΚΑ αν φάει καμία τρελή μόντα και σου πλυμμηρίσει κανέναν κύλινδρο με καύσιμο!

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα, εχεις απολυτο δίκιο.Απλα δεν είχα δευτετο αυτοκίνητο γι αυτο το μετακινούσα. Ευτυχως σταθηκα τυχερος και δεν επαθε καμια αλλη ζημια. Το λαμπακι του κινητήρα την αλλη μερα που το εβαλε μπρος ο μηχανικος της αντιπροσωπείας για να το βαλει στο διαγνωστικό είχε σβησει. Λοιπόν μεχρι στιγμης συμβαδίζουμε με τα λεγόμενα σας παιδια. Εδειξε πρόβλημα στην πίσω αντλία (Χαμηλή πίεση) και φυσικα θελανε να την αλλαξουνε όλη πακετο με το εγκεφαλακι γιατι το προβλημα το βγαζει η αντλία και οχι το εγκεφαλακι. Αν ητανε λεει το εγκεφαλακι θα εβγαζε χαμηλη ταση ρευματος διακοπη εντολων κτλ. Θα εδειχνε δηλ. Προβλημα στο εγκεφαλακι  ενω τωρα το δείχνει στην αντλια. Τους ειπα οτι με δική μου ευθύνη θελω να αλλαχτει μονο το εγκεφαλακι και προς τιμη τους το δεχτηκαν  χωρις δευτερη κουβεντα και  ειπαμε οτι αν συνεχιστει το προβλημα μετα θα αλλαξουμε και την αντλια. Ηταν απολυτα συννενοησιμοι. Ηδη το πσρειγγειλαν και αυριο θα περαστει.

Τωρα αυτο που με ανησυχει ειναι οτι ο κωδικος ανταλλακτικου που μου εδωσες yositosi δεν ειναι ιδιος με αυτον που εχουν και παρειγγειλαν. Μηπως μου βαλουν απο τα παλια μη αναβαθμισμενα εγκεφαλακια. Αυτος που εγραψες ειναι ο καινουργιος ο αναβαθμισμένος?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ο κωδικός που έχω είναι ο παλιός (μέχρι πριν 2 χρόνια). Στείλε κωδικό που σου παρήγγειλαν να τον τσεκάρω. (δεν ήξερα αν έβγαλαν νέα έκδοση γιατί το ΕΤΚΑ μου δεν βλέπει τις τελευταίες ενημερώσεις)

Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως δεν τον σημείωσα καπου. Αυριο ομως που θα παραλάβω το αμαξι θα τον ζητήσω. Θα ζητήσω φυσικα να παρω και το παλιο εγκεφαλακι και θα δω και αυτο τι κωδικο εχει.

Link to comment
Share on other sites

να το δεις και να ρωτήσεις αν με το ανταλλακτικό πλέον αλλάζει και το σημείο τοποθέτησης του (Αμερική και αυτό είναι μέρος της λύσης)

Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτήσω και κατι αλλο ασχετο. Υπαρχει περιπτωση λογω μεγαλης κλισης του αυτκκινήτου να κολλησει η φουσκα, το φλοτερακι του δεικτη βενζίνης στο ρεζερβουαρ? Γιατι οταν πηγα να το κατεβασω απο το φορτηγο της οδικης αναψε το λαμπακι οταν πηρε κλιση ενω εχω βενζινη μεσα (λιγο πανω απο το 1/4) και τωρα στην αντιπδοσωπεία ειναι με αναμμενο λαμπακι και δείχνει αδειο. Κολλησε?

Link to comment
Share on other sites

παίζει να είναι και που σκάλιξαν εκεί πίσω και να δίνει άλλα αντί άλλων σήματα. Θα το δεις αύριο που θα το παραλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

Οχι αυτο το παρουσίασε πριν το σκαλισουν οταν το κατεβαζα εχθες απο την οδικη στην αυλή της αντιπροσωπείας και πηρε κλιση το αμαξι. Τελος παντων θα δουμε αυριο.

 

Λοιπον ξανα θελω την γνώμη σας γιατι συνέβει και αλλο κουφο. Με πήρε τηλ ο μηχανικος  οτι κούμπωσαν το εγκεφαλακι και μολις πηγαν να το βγαλουν απο το συνεργείο μαλακωσε ξαφνικά ο συμπλέκτης και παίρνει με το ζόρι τις ταχύτητες. Εχθες που το καναμε βόλτα στη αυλή και το βαλανε στο διαγνωστικο ητανε μια χαρα. Δηλ. Οτι επαθε το επαθε μεσα στο συνεργείο. Θα το κανουνε λέει εξαερωση και αν δεν γίνει θα πρεπει να κατεβασουνε σασμαν, συμπλεκτη κτλ  Εχει κανεις ιδέα τι μπορει να συμβαίνει? Το αμαξι εχει 100.000χλμ. Υποψιαζονται τα μπομπακια και μαλλον θα παμε για αλλαγή  πανω απο 300 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

να σου πει το ποίημα η αντλία του συμπλέκτη έτσι στο ξεκούδουνο??? Πολύ παράξενο!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.