Jump to content
baltziak

ΞΑΦΝΙΚΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ

Recommended Posts

Ασε μες στη στεναχώρια ειμαι. Καταρχήν το εγκεφαλακι περαστηκε και απο οτι ειδα ο κωδικός του τελειώνει σε 93J. Οπως προείπα μολις πηγαν να το βγάλουν απο το συνεργείο ο συμπλέκτης παρεδωσε πνευμα, ξαφνικα το πενταλ χαλαρωσε  (μισο επεσε) και πηγαίνει πολυ (ζούφια) μαλακά. Η μονη εξήγηση που μπορούμε να δώσουμε σε αυτο είναι που δουλεψε το αμαξι  με μεγαλη κλιση όταν το κατεβασα απο το φορτηγο της οδικής και πατησα τον συμπλέκτη με αποτελεσμα να ζορίστικαν το μπομπακια και καποιο να ειπε το ποιημα δεδομενου οτι ο συμπλεκτης μου κατα τα αλλα ήταν μια χαρα και δεν μου είχε παρουσιασει καποιο σημαδι φθορας η γήρανσης.

Παραγγειλαμε λοιπον και τα 2 μπομπακια και καθως η γκαντεμια συνεχίζεται το ενα δεν υπαρχει ελλαδα και το παραγγείλανε απο γερμανια. 10 εργασιμες μέρες δηλ σε 15 μερες θα εχω ξανα αυτοκίνητο. Ηταν η χαριστική βολη μιας και το χρειαζομαι.  110 ευρώ το ενα και 130 το αλλο συν εργασία. Και αν δεν ειναι τα μπομπακια παμε μετα για συμπμεκτη. Οπως επισης για το ξαφικο σβήσιμο αν δεν ειναι το εγκεφαλακι παμε για αντλια. Αθανατη vw εσυ θα μας θαψεις.

Link to comment
Share on other sites

Εντελως κουλό μου ακούγεται για αίτιο αυτής της βλάβης η κλίση. Από την άλλη δεν είμαι μηχανικός και δεν γνωρίζω. Από πλευράς μου, έχασα το πεντάλ του συμπλέκτη όταν έκανα σωβρακοφανέλα το συμπλέκτη μου (κάηκε και έλιωσε ο δίσκος ενώ έφαγε και όλο το βολάν αλλά και το πλατώ)...

 

Όπως και να έχει να είσαι μπροστά ότι και αν κάνουν, αν και από ότι γνωρίζω οι τρόμπες μπορούν να ελεγχθουν στον πάγκο και επομένως δεν κατανοώ την εύκολη λύση του "υποθέτω εγώ... παραγγέλνω εγώ... πληρώνεις ΕΣΥ... και αν σου κάτσει καλώς, διαφορετικά τα έχεις πετάξει και βλέπουμε συμπλεκτη!

 

Να υποθέσω ότι και για το εγκεφαλάκι έκαναν το πουλί παρά το ότι στο μισό πλανήτη τα κάνουν ανάκληση!

Link to comment
Share on other sites

Εκαναν πως δεν γνωριζαν καν για το θέμα και οτι στην αμερική εχουν αλλες προδιαγραφες τα αυτοκινητα. Στη ευρωπη εχουν αλλα εξαρτηματα και δεν εχουν , ούτε ακουσαν τιποτα για προβλήματα στο εγκεφαλάκι.

Στα του συμπλέκτη. Ειναι δυνατον ο συμπλέκτης να είπε το ποίημα ετσι ξαφνικά χωρίς καμια προειδοποίηση? Το αυτοκίνητο δουλευει πολυ προσεκτικά και προσεγμένα και τα περισσότερα χλμ απο τα 100.000 που εχει τα έκανε εκτος πόλης. Μου φαίνεται πολύ παραξενο και ανεξήγητο, εκτος και αν εσπασε τίποτα απο μέσα του. Μπορεις να μου πεις τι συμπλεκτη φοραμε και ποσο κοστίζει? Θα μπορουσα να τον βρω στο εμποριο ?

Edited by baltziak
Link to comment
Share on other sites

Πάντως ο μηχανικός που μου άλλαξε το εγκεφαλάκι μου είπε ότι τεστάρησε την αντλία στον πάγκο και ήταν ΟΚ. Επίσης την καθάρισε όσο μπορούσε. Εννοώ φυσικά εξωτερικά και τις 2 σίτες που έχει στην αρχή πριν το φίλτρο. Δυστυχώς το φιλτρο δεν αλλάζεται. Πάει μαζί με την αντλία.

Link to comment
Share on other sites

Για το λαμπάκι της βενζίνης και εγώ όταν το φόρτωσα για άλλο λόγο ( δυο σκισμένα λάστιχα από φρεάτιο ) άναψε. Όταν τα άλλαξα και έκανα μια βόλτα έσβησε μάλλον θέλει να τσουλήσουν οι τροχοί για να σβήσει.

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου πάντως ανάβηκε και κατέβηκε από το φορτηγό χωρίς τη μηχανή αναμμένη και χωρίς άνθρωπο μέσα! Δούλεψε μόνο τον εργάτη του φορτηγού δεμένο στον γάντζο του πίσω προφυλακτήρα!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, προς ενημέρωση εχουμε και λέμε. Τελικα ήτανε μόνο το εγκεφαλάκι της πίσω αντλίας (δηλ. το γνωστό πρόβλημα και σας ευχαριστώ για την ενημέρωση  αλλιως θα άλλαζα και την αντλία). Το παλιο ειχε  κωδικο 1K0906093F και ητανε made in Romania και το καινούργιο (και αναβαθμισμένο θελω να πιστευω) εχει κωδικο 1K0906093J και είναι made in china. Το αυτοκινητο δουλευει απροβληματιστα απο την δευτερα που το πήρα μετα και απο πολλα τεστ και χλμ που το εκανα. Οσο αφορα το συμπλεκτη, το κάτω αντλιάκι είχε ψιλοδιαλύσει με αποτελεσμα σιγα σιγα να τον καταστρέψει. Συνολικα σετ συμπλεκτη με τα 2 αντλιάκια του με την εργασία 850 ευρω και το εγκεφαλάκι της αντλίας βενζίνης με την εργασία του 145. Σύνολο 995 ευρω. Ούτε 1000 που λένε.

Link to comment
Share on other sites

Σε σκίσανε λιγάκι (ως πολύ βασικά) τα καμάρια! Συμπλέκτη και αντλίες έπρεπε να πάρεις εμπορίου της Sachs που είναι 10000% ίδια με τα μαμά (είναι τα ίδια ακριβώς προιόντα σε διαφορετική συσκευασία) και να γλύτωνες κανένα 300άρι στο νερό.

 

Για την εργασία ναι χρεώνουν, αλλά τους προτιμώ από κανένα μπαρμπα-μήτσο που μπορεί να τα κάνει όλα σωστά, μπορεί όμως και όχι!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. 

Δυστυχώς και το δικό μου CC παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα 2 φορές (μοντέλο 2009, 1,8TSI 96.000χλμ). 

Μια φορά με 120 χιλ. ταχύτητα, για 6-7 δευτερόλεπτα δεν έδινε "εντολή" το γκάζι και μετά έστρωσε μόνο του. Ο κινητήρας δεν ήταν σβηστός. 

Την επόμενη ημέρα μέσα στην πόλη με 40-50 χιλιόμετρα ταχύτητα ξανά τα ίδια και ευτυχώς υπήρχε χώρος για στάθμευση. Ο κινητήρας έσβησε όταν το αυτοκίνητο σταμάτησε. Ξαναπήρε μπρός μετά απο 7-8 προσπάθειες. 

 

Edit: αλλάχθηκε μόνο το εγκεφαλάκι, συνολικό κόστος 150ευρώ. 

 

Edited by mitsos_cc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.