Jump to content
Dionisis N

To νέο μικρό SUV Volkswagen T-Roc είναι πραγματικότητα

Recommended Posts

Καλησπέρα σας, 
 
Σχετικά με το Kangaroo-ing στον 1.5 κινητηρα του T-ROC  υπάρχει σχετικό θρεντ κάπου γιατι δεν βρήκα κάτι. 
Περιμένω να έρθει το δικό μου και εχω διαβάσει αρκετα στο internet για αυτό το πρόβλημα. Εχω κάποιες ιδέες & απορίες σχετικά γιατι έκανα μια μικρή ερευνα και θα ήθελα να τις αναλύσω και σαφώς να ενημερωθω παραπάνω γιαυτό το θέμα. 
Αν ξέρει κάποιος το σωστό thread ας με καθοδηγήσει ή αν μπορώ να γράψω εδώ ας με ενημερώσει.
 
Ευχαριστώ.



https://www.trocforums.co.uk
Χιλιαδες συζητήσεις για το θεμα. Μεσα στο forum οι κατοχοι του 1.5 εχουν τη δυναντοτητα να συμπληρωσουν ενα report το οποιο εχει βγαλει πολυ χρησιμα στατιστικα. Μεχρι πριν το καλοκαιρι που διαβαζα και το συγκεκριμενο thread νομιζα οτι εχει μπει στην τελικη ευθεια για διορθωση μεσω λογισμικου αλλα δεν εχω εικονα τωρα.
Εγω προσωπικα με τον 1.0 ειμαι απολυτα ικανοποιημενος σε ολα τα επιπεδα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας και πάλι, 

 

Φρέσκος και γω με το T-Roc 1.5 150hp experience / sport pack / Indium grey. Πρώτη φορά γενικός, μιας και μεγάλωσα με Citroen GSA (παιδική ανάμνηση) και εδώ και 20 χρόνια οδηγώ ενα Xsara 1.4 77hp (τα 15 για την ακρίβεια). Απο τα 77 άλογα το 99 πλέον πρέπει να έχουν μείνει 25~ χαχαχα, μερικά ήταν μεταμφιεσμένα γαιδουράκια και άλλα λάκισαν με τον καιρό. Έτσι λοιπόν είπα να πάω ένα σκαλάκι παραπάνω μιας και αυτή τη φορά η αγορά-επιλογή ήταν καθαρά δική μου.

Το έκλεισα 15/10/19 και περιμένω να έρθει το 2020 (τέλος Ιανουαρίου).

 

Αλωνιζοντας το ιντερνετ βρήκα οτι έχει παρουσιαστεί ενα προβλημα στον 1.5 κινητήρα κατα την εκκίνηση του (Kangaroo-ing). Με προβλημάτισε γιατι δυο τρείς φορές το αντιμετόπισα και με το Xsara τεχνολογίας 99'. Απο όσα διάβασα, λένε οτι φταίει το firmware του κινητήρα για την περίπτωση του TROC.

 

Να πώ οτι έπεσε στα μάτια μου οδηγία EU που αλλάζουν τα πράγματα με την βενζίνη-πετρέλαιο στα πρατήρια. Πλέον λέει η βενζίνη δεν θα έχει 100 /90 /σουπερ οκτάνια κλπ αλλά θα είναι εμπλουτισμένη με αιθανόλη και η σήμανση αυτής θα είναι με το γράμμα Ε και να ακολουθεί το % της αιθανόλης στις αντλίες. Πχ Ε05 ή Ε10 αντίστοιχα το πετρέλεο θα είναι Β05 κλπ... Τα παλιά αυτοκίνητα θα τη δέχονται μέχρι ένα κάποιο σημείο, τωρα ακριβός δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι όσο ποιό πολύ αιθανόλη τόσο ποιό δύσκολο θα είναι για τα παλιά αυτοκίνητα να αποδώσουν.. 

Εσωτερικά στο καπάκι απο το ντεπόζιτο του T-Roc είδα οτι λέει Ε05-Ε10. Άρα και το υποστηρήζει το νέο κάυσιμο.

 

Πίσω στο Xsara.. απο συνήθια απο τότε που το αγόρασε ο πατέρας μου, βάζαμε πάντα Shell βενζίνη την 90 άρα. συνολικά να βάλαμε 4 φορές απο ΕΚΟ και BP, τις 3 απο αυτές έβγαλε αυτό το πρόβλημα κατα την εκκίνηση. Το ρεζερβουαρ πάντα φούλ, ποτέ δεν θα είχε 50-50% βενζίνες. Το πρόβλημα είναι οτι πάς να βάλεις μπροστά την μηχανή και δεν σταθεροποιείται στο ρελαντί και κάνει σαν μεθυσμένο καγκουρό που το πέρνει ο ύπνος αλλά πετάγεται με κρίση πανικου :) . 

 

Το TROC 1.5 έχει τον κινητήρα του, με ρυθμισμένους τους ψεκασμούς του, στο ελάχιστο δυνατό για να βγάλει τις καταναλώσεις που λένε (το διάβασα, δεν το γνωρίζω).

  1. Μήπως απλά είναι θέμα οτι ο κινητήρας δεν τροφοδοτείτε αποτελεσματικά? Όλοι λένε μετά απο 20~ δευτερόλεπτα έρχετε στα ίσια του ή σε περίπτωση που τον κλήσεις και τον ξανα ανοίξεις δουλεύει κανονικά. (ακρίβώς ότι έκανα και με το Xsara μου.) 
  2. Μήπως η κανονική βενζίνη που του βάζουμε το "μπουκώνει" μερικές φορές? Εφόσον είανι προσαρμοσμένος για Ε05-Ε10? Εξω δεν έχω εικόνα αν έχουν στα πρατήρια το νέο πρότυπο ακόμη.
  3. Γνωρίζοντας εντελώς ερασιτεχνικά για κινητήρες για να βγάλεις περισότερα άλογα απο ενα κινητήρα ενα απο τα πράγματα που γίνονται είναι να ελαχιστοποιηθούν τα κενα μεταξή κεφαλής εμβόλου και shaft (μεγαλύτερη η πιστονοκεφαλή που εμεταλεύεται μεγαλύτερη ενέργεια απο την έκρηξη του κινητήρα) Αυτό θέλει επίσης και τα σωστά λυπαντικά όπως και σωστή προθέρμανση του κινητήρα για να ελαχιστοποιηθούν οι τριβές. Τώρα αν κάτι τέτοιο ισχύει και για τον κινητήρα αυτό, (γιατι συνήθως λένε οτι το παρατηρούν σε cold start) δεν μου φένεται να λύνετε απλά με ενα firmware update.. Ξαναλέω σε καμία περίπτωση δεν είμαι τεχνικός για να γνωρίζω.

 

Ξέρω οτι η εταιρία ψάχνει να βρεί τρόπο να το λύσει απο το Μάιο - Ιούλιο του 2018 και το μόνο που έχουν καταφέρει είναι κατα κάποιο βαθμό να το ελατώσουν, όχι να το εξαφανίσουν. 

Απο την άλλη, μήπως είμαστε ψήρρες και τα θέλουμε όλα στην εντέλεια? βέβαια για να λέμε και του στραβού το δίκιο άλλο Xsara με 12.000 καί άλλο Troc με 28.000. Δεν ξέρω πραγματικά... Ελπίζω το δικό μου όταν με το καλό έρθει να μην έχει τέτοιο θέμα ή αν έχει να λύνεται τόσο απλά όσο στο Xsara μου.

 

Παρακαλώ αν κάποιο γνωρίζει ας μου δώσει τα φώτα του πάνω στο θέμα, και επίσης σε περίπτωση που έχει θέμα πως μπορώ να δράσω? Τι θα μου προτείνατε?

  1. Να ζητήσω τα λευτά μου πίσω ή αντικατάσταση? 
  2. Να περιμένω το HotFix?
  3. ?

 

Επίσης οι 3 cylinder 1000άρηδες δεν έχουν θέμα απο ότι διάβασα γενικός απλά είναι στα 115hp αντί 150hp.

Αυτός ο κινητήρας είναι και σε άλλα μοντέλα πέραν της VW με τα ίδια θέματα.

Επίσης τι βενζίνη να του βάζω? 100άρα ανεξαρτήτως πρατηρίου?

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, forza said:

Το ίδιο θέμα έχει παρατηρηθεί και σε άλλα μοντέλα του ομίλου. Σίγουρα σε Tiguan και έχω διαβάσει και για Skoda

Το εχω διαβάσει και στο Αγγλικό φόρουμ αυτο. 

Ποσο περιμενατε εσεις για να ερθει το Troc? Εμενα μου είπε ο πωλητής οτι θα κάνει έως 3,5 μήνες αλλα εχει δει προσωπικά και 7.. στο Αγγλικό φόρουμ οι περισσότεροι που γράφουν ειναι 6+. Για πείτε εμπειρίες ρε παιδιά... Δεν περνάνε ετσι αυτοι οι μήνες χαχαχα.

Link to comment
Share on other sites

Το εχω διαβάσει και στο Αγγλικό φόρουμ αυτο. 
Ποσο περιμενατε εσεις για να ερθει το Troc? Εμενα μου είπε ο πωλητής οτι θα κάνει έως 3,5 μήνες αλλα εχει δει προσωπικά και 7.. στο Αγγλικό φόρουμ οι περισσότεροι που γράφουν ειναι 6+. Για πείτε εμπειρίες ρε παιδιά... Δεν περνάνε ετσι αυτοι οι μήνες χαχαχα.
Tiguan έχω εγώ. Μην σε αγχωνουν οι Άγγλοι. Όταν παρήγγειλα εγώ τον περασμένο Οκτώβριο, έπεσα μέσα στη τρέλλα της αλλαγής σε wltp. Στο αγγλικό φορούμ διάβαζα για 6+ μήνες.
Ο πωλητής μου είχε πει 3-4 μήνες και έπεσε ακριβώς μέσα. Αρχές Φεβρουαρίου παρέλαβα.
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, forza said:

Tiguan έχω εγώ. Μην σε αγχωνουν οι Άγγλοι. Όταν παρήγγειλα εγώ τον περασμένο Οκτώβριο, έπεσα μέσα στη τρέλλα της αλλαγής σε wltp. Στο αγγλικό φορούμ διάβαζα για 6+ μήνες.
Ο πωλητής μου είχε πει 3-4 μήνες και έπεσε ακριβώς μέσα. Αρχές Φεβρουαρίου παρέλαβα.

Ο πωλητής μου είπε οτι παντα κανουν αυξήσεις το Δεκέμβριο. Ισχυει κατι τέτοιο? Μου εξηγησε επίσης οτι αν μεχρι τοτε που θα παραλάβω θα εχει κάποια αύξηση τοτε θα την χρεωθω κατα τον εκτελωνισμο.

 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Chrisantz said:

Ο πωλητής μου είπε οτι παντα κανουν αυξήσεις το Δεκέμβριο. Ισχυει κατι τέτοιο? Μου εξηγησε επίσης οτι αν μεχρι τοτε που θα παραλάβω θα εχει κάποια αύξηση τοτε θα την χρεωθω κατα τον εκτελωνισμο.

 

Απο οσο γνωριζω, αλλαγες στην εργοστασιακη τιμη υπαρχουν οταν αλλαζει το model year (π.χ. τωρα πρεπει να πωλειται πλεον το ΜΥ2020, το οποιο εχει ελαχιστες διαφορες με το 19). Αυτο που δεν μπορει να σου διασφαλισει κανεις ειναι ενδεχομενες αλλαγες σε τελη ταξινομησης και τελη κυκλοφοριας, οι οποιες αν υπαρχουν, ναι θα τις επωμιστεις εσυ. Αλλαγη στην εργοστασιακη δεν μπορω να φανταστω γιατι να υπαρξει, εκτος αν δεν τους εχει ερθει ακομα τιμοκαταλογος για το MY2020 (που δεν το πιστευω).

 

Οταν παρηγγειλα εγω, το μονο που φοβομουν και το ειχα ρωτησει επανειλημμενα ηταν το τελος ταξινομησης και πως θα επηρεαζοταν απο wltp. Μου ειχαν πει τοτε (και δυσπιστουσα) οτι η κοσμοκαρ ηξερε οτι δεν θα υπηρχαν αλλαγες στο συγκεκριμενο θεμα, τουλαχιστον μεχρι σεπτεμβριο 2019 και ετσι δεν υπηρχε κατι να με φοβιζει. Αυτο, τελικα αποδειχτηκε σωστο.

 

Μηπως και ο δικος σου πωλητης αναφεροταν σε αλλαγες του τελος ταξινομησης λογω wltp (που αναθεμα και αν εχω καταλαβει ποτε θα μπουν σε ισχυ τελικα, απλα επειδη αγορασα, δεν το κοιταζω τοσο προσεκτικα πλεον);

Link to comment
Share on other sites

Για τους αγγλους επισης να μην ξεχναμε οτι επειδη εχουν αριστεροτιμονα ειναι λιγο διαφορετικη η γραμμη παραγωγης. Ειχα διαβασει οτι τα αριστερα παραγονται συγκεκριμενες εβδομαδες (build weeks) οποτε μαλλον υπαρχουν καθυστηρησεις και σε αυτο το θεμα

 

Τι εξοπλισμο εχεις επιλεξει για το αυτοκινητο σου;

 

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Thanoskal said:

Φίλε μου θα σε περιμένουν στο πορτ-μπαγκαζ έτοιμα για στρώσιμο.

Οοο :-) μια  χαρα τοτε. Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

12 hours ago, forza said:

Απο οσο γνωριζω, αλλαγες στην εργοστασιακη τιμη υπαρχουν οταν αλλαζει το model year (π.χ. τωρα πρεπει να πωλειται πλεον το ΜΥ2020, το οποιο εχει ελαχιστες διαφορες με το 19). Αυτο που δεν μπορει να σου διασφαλισει κανεις ειναι ενδεχομενες αλλαγες σε τελη ταξινομησης και τελη κυκλοφοριας, οι οποιες αν υπαρχουν, ναι θα τις επωμιστεις εσυ. Αλλαγη στην εργοστασιακη δεν μπορω να φανταστω γιατι να υπαρξει, εκτος αν δεν τους εχει ερθει ακομα τιμοκαταλογος για το MY2020 (που δεν το πιστευω).

 

Οταν παρηγγειλα εγω, το μονο που φοβομουν και το ειχα ρωτησει επανειλημμενα ηταν το τελος ταξινομησης και πως θα επηρεαζοταν απο wltp. Μου ειχαν πει τοτε (και δυσπιστουσα) οτι η κοσμοκαρ ηξερε οτι δεν θα υπηρχαν αλλαγες στο συγκεκριμενο θεμα, τουλαχιστον μεχρι σεπτεμβριο 2019 και ετσι δεν υπηρχε κατι να με φοβιζει. Αυτο, τελικα αποδειχτηκε σωστο.

 

Μηπως και ο δικος σου πωλητης αναφεροταν σε αλλαγες του τελος ταξινομησης λογω wltp (που αναθεμα και αν εχω καταλαβει ποτε θα μπουν σε ισχυ τελικα, απλα επειδη αγορασα, δεν το κοιταζω τοσο προσεκτικα πλεον);

Ναι, ειχε μια αύξηση αρχες του Οκτώβρη μονο , γιατι πηγε στο MY2020. Λογικο μου ακουγετε αυτο που λες. Τελος ταξηνομησης δεν ξέρω αν θα αλλάξει. Τα τελη κυκλοφορίας θα αλλαξουν αν παμε με wltp. Η κυβερνηση ειπε οτι θα το ξαναδει το θεμα απο Φεβρουάριο. Εμενα ο πωλητης μου ειπε οτι αν ερθει πριν το Φεβρουάριο θα πληρωσω τα τελη που ισχυουν τωρα ~140 αν ερθει Φεβρουάριο και εχει πει η κυβερνηση οτι θα παμε με wltp θα πανε στα ~260. Οτι πληρώνω κ με το (φτωχο πλην τημιο) xsara-κι.

12 hours ago, forza said:

Για τους αγγλους επισης να μην ξεχναμε οτι επειδη εχουν αριστεροτιμονα ειναι λιγο διαφορετικη η γραμμη παραγωγης. Ειχα διαβασει οτι τα αριστερα παραγονται συγκεκριμενες εβδομαδες (build weeks) οποτε μαλλον υπαρχουν καθυστηρησεις και σε αυτο το θεμα

 

Τι εξοπλισμο εχεις επιλεξει για το αυτοκινητο σου;

 

 

Σωστό και αυτο για τους Άγγλους δεν τοχα σκεφτει ετσι. Για έξτρα εξοπλισμό εχω το sport pack και μπαινει δώρο κ το driver assistance pack.

Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψεις να σου προτείνω να κοιτάξεις κάποια έξτρα . Δεν ξέρω ποσό κοστίζουν, αλλά πίστεψε με είναι ευκολίες που σου αλλάζουν την καθημερινότητα

Κάμερα οπισθοπορείας. Το αυτοκίνητο δεν είναι τεράστιο αλλά πίστεψε με, αν δεν είσαι επαρχία ή σε μέρη με τεράστιες θέσεις, είναι φοβερά χρήσιμο.

Keyless access, start stop, ηλεκτρικό πορτ μπαγαζ.
Τα χρησιμοποιείς συνέχεια και απλοποιούν φοβερά την χρήση του αυτοκινήτου. Συνδυάζονται τέλεια και με τους αναδιπλούμενους καθρέφτες. Πατάς κουμπάκι στην πόρτα, το αμάξι κλειδώνει, μπαίνει συναγερμός και διπλώνουν και οι καθρέφτες.

Το light assist το περίμενα πιο χρήσιμο, αλλά μάλλον είναι επειδή δεν κινούμαι συχνά σε επαρχιακούς δρόμους με ελλιπή φωτισμό.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, forza said:

Θα μου επιτρέψεις να σου προτείνω να κοιτάξεις κάποια έξτρα . Δεν ξέρω ποσό κοστίζουν, αλλά πίστεψε με είναι ευκολίες που σου αλλάζουν την καθημερινότητα

Κάμερα οπισθοπορείας. Το αυτοκίνητο δεν είναι τεράστιο αλλά πίστεψε με, αν δεν είσαι επαρχία ή σε μέρη με τεράστιες θέσεις, είναι φοβερά χρήσιμο.

Keyless access, start stop, ηλεκτρικό πορτ μπαγαζ.
Τα χρησιμοποιείς συνέχεια και απλοποιούν φοβερά την χρήση του αυτοκινήτου. Συνδυάζονται τέλεια και με τους αναδιπλούμενους καθρέφτες. Πατάς κουμπάκι στην πόρτα, το αμάξι κλειδώνει, μπαίνει συναγερμός και διπλώνουν και οι καθρέφτες.

Το light assist το περίμενα πιο χρήσιμο, αλλά μάλλον είναι επειδή δεν κινούμαι συχνά σε επαρχιακούς δρόμους με ελλιπή φωτισμό.

Τα είδα και στην πράξη αυτα τα έξτρα και δεν τρελάθηκα να σου πω την αλήθεια. Για μένα είναι μεταβλητές που αν τυχον γίνει κάποιο σφαλμα μετα δεν αλλάζουν ευκολα ή με μικρό κόστος. Την ίδια άποψη έχω και για το DSG. Δεν μπορώ να μπώ στην φιλοσοφία να οδηγάω σα playstation. Αν το είχα για πίστα θα πήγαινα σε DSG αλλά λατρεύω η κάθε ταχύτητα να είναι συνειδητή επιλογή μου και όχι απλά ένα αντανακλαστικό. ΟΚ σε μεγάλο ταξίδι μερικές φορές είναι κουραστικό αλλά έτσι και αλλιώς με τέτοιο αυτοκίνητο πάς σταθερα εθνική με 6 στα 120+. δεν είναι οτι θα αλλάζεις 1-3. Σε επαρχιακό δύκτιο ναι, αλλά και πάλι για μένα μετράει η διαδρομή και όχι ο προορισμός και νομίζω οτι αν απλά κάτσεις πίσω και δεν κάνεις τίποτα, θα σε πάρει και ένας υπνάκος χαχαχα. (θα σταματήσει με αλαρμ μονο του στην άκρη βέβαια). Τι να πώ, μαρέσει η διαδικάσία, η ρουτίνα. Βίτσια χαχαχα.

Link to comment
Share on other sites

To dsg δεν το πρότεινα, διότι σε πολλούς δεν αρέσει η ιδέα (αν και αν περάσεις μια μέρα με σύγχρονο αυτόματο αυτοκίνητο είμαι σίγουρος ότι θα αναθεωρήσεις :) ), αλλά τα υπόλοιπα είναι μικρές καθημερινές ευκολίες που όταν τις έχεις σκέφτεσαι "που ήσασταν όλα αυτά τα χρόνια;;;" :)

Προσωπικά δεν μπορώ να διανοηθω να μην έχει το επόμενο μου αμάξι αυτά τα πραγματακια. Αυτό που θα ήθελα ακόμα είναι αεριζομενη θέση οδηγού.

Adaptive cruise control επίσης είναι φανταστικό, αλλά δεν το ανέφερα διότι πρέπει να το έχει ως standard.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, forza said:

To dsg δεν το πρότεινα, διότι σε πολλούς δεν αρέσει η ιδέα (αν και αν περάσεις μια μέρα με σύγχρονο αυτόματο αυτοκίνητο είμαι σίγουρος ότι θα αναθεωρήσεις :) ), αλλά τα υπόλοιπα είναι μικρές καθημερινές ευκολίες που όταν τις έχεις σκέφτεσαι "που ήσασταν όλα αυτά τα χρόνια;;;" :)

Προσωπικά δεν μπορώ να διανοηθω να μην έχει το επόμενο μου αμάξι αυτά τα πραγματακια. Αυτό που θα ήθελα ακόμα είναι αεριζομενη θέση οδηγού.

Adaptive cruise control επίσης είναι φανταστικό, αλλά δεν το ανέφερα διότι πρέπει να το έχει ως standard.

Ναι η experience έκδοση εχει αρκετα εξτραδακια και το Cruise control ειναι ενα απο αυτα. 

 

100 και σημερα... Για το 3 μηνο. Βασικά μου είπαν οτι σε κανα δυο εβδομάδες θα επικοινωνήσουν απο το εργοστάσιο για να μου πουν ποτε θα ερθει στο περίπου. 

Link to comment
Share on other sites

Καμερα οπισθοπορειας απο τη στιγμη που εχει αισθητηρες εισαι κομπλε. Σε προσπαθεια μου να παρκαρω πηγα αρκετα πισω οποτε φρεναρε μονο του εκατοστα πριν βρω το πισω αμαξι. Μεχρι στιγμης ικανοποιημενος σχεδον 100% απο το αυτοκινητο. Αρκετα χαμηλη καταναλωση κινουμενος σε επαρχιακους δρομους.

Link to comment
Share on other sites

Απο βενζίνη να βαζω 100αρα μεχρι να στρωσει το μοτερ ~ 3-4k χλμ ή δεν θα κάνει διαφορά? Εχει ιδεα κανεις? 

Επίσης οταν παω κ βαζω τωρα στο xsara, επειδη βαζω μονιμα shell την vpower δεν κοιταω αν εχουν αλλαξει οι ενδείξεις. Εχει δει κανεις Ε5-Ε10?

Link to comment
Share on other sites

On 10/31/2019 at 1:35 PM, Lev said:

Καμερα οπισθοπορειας απο τη στιγμη που εχει αισθητηρες εισαι κομπλε. Σε προσπαθεια μου να παρκαρω πηγα αρκετα πισω οποτε φρεναρε μονο του εκατοστα πριν βρω το πισω αμαξι. Μεχρι στιγμης ικανοποιημενος σχεδον 100% απο το αυτοκινητο. Αρκετα χαμηλη καταναλωση κινουμενος σε επαρχιακους δρομους.

1.5 μηχανικό? Ποσο εχεις κατανάλωση? 

Link to comment
Share on other sites

On 1/11/2019 at 9:04 ΜΜ, Chrisantz said:

1.5 μηχανικό? Ποσο εχεις κατανάλωση? 

Ναι αμε. 5.5lt. Σε ταξιδι παιζει απο 6.4 μεχρι 7.0

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Lev said:

Ναι αμε. 5.5lt. Σε ταξιδι παιζει απο 6.4 μεχρι 7.0

Τίμιο ακούγεται. Αν κ μεσα σε πολη πιανει εως 8 τοτε αυτο που αναφερουν στο site με wltp ειναι ακριβες. Τερμα το +2 κ βλακείες που ίσχυαν κάποτε. Επιβεβαίωσε το μου αν μπορέσεις.

 

Με 50 lt πολη θα βγαζει 625 χλμ.

Εξω 750χλμ.

Αν πας εθνικη με 120 λογικα θα πεσει στα 5.5 γιατι θα σβηνει κ 2κυλυνδρους αρα θα βγαζει ευκολα 900χλμ.

 

Ευχαριστώ.

Edited by Chrisantz
Link to comment
Share on other sites

35 λεπτά πριν , Chrisantz said:

Τίμιο ακούγεται. Αν κ μεσα σε πολη πιανει εως 8 τοτε αυτο που αναφερουν στο site με wltp ειναι ακριβες. Τερμα το +2 κ βλακείες που ίσχυαν κάποτε. Επιβεβαίωσε το μου αν μπορέσεις.

 

Με 50 lt πολη θα βγαζει 625 χλμ.

Εξω 750χλμ.

Αν πας εθνικη με 120 λογικα θα πεσει στα 5.5 γιατι θα σβηνει κ 2κυλυνδρους αρα θα βγαζει ευκολα 900χλμ.

 

Ευχαριστώ.

Στην Αθηνα, εχθες συγκεκριμενα, με τερμα κινηση που εκανα 60χλμ σε 3,5 ωρες εβγαλε κανα 9.5lt καταναλωση. Αλλα ημουν ολη την ωρα σημειωτον. Για ταξιδι 700 χλμ συν αυτο που σου λεω εκαψα 75ευρω. 

Ελπιζω να βοηθησα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!...Νέος στο club, κάτοχος μέχρι προ 10 μηνών passat 1.4 TSI (122 hp) έχω ήδη παραγγείλει (απο 4.10.2019) το T-Roc 1.5 DSG7 χωρίς να έχω ιδέα για όσα πλέον διαβάζω εδώ μέσα αλλά πρόσφατα και στο διαδίκτυο, σε ο,τι αφορά στον κινητήρα (TSI = cangarooing) και στο αυτόματο σασμάν (DSG = θόρυβοι κλπ άλλα ). Εχω ήδη τρομοκρατηθεί και θα ήθελα τη γνώμη - άποψή σας σχετικά με το αν μπορώ να ακυρώσω ΤΩΡΑ την παραγγελία, παίρνοντας βέβαια πίσω στο ακέραιο και την προκαταβολή (?)...Ευχαριστώ πολύ

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.